Кривите седалки са по-общ, и неотменим проблем. Т.е. те са си съвсем прави, ами волана идва накриво. Специално за ровърите, понеже изначално са с десен волан, по рождение не е толкова зле, обаче отляво става кофти. В Буханката е още по-зле, там осезаемо излиза под ъгъл. Нищо не може да се направи, кормилния вал върви под ъгъл спрямо надлъжната ос заради кинематиката на дясното колело. И то иска да участва в левия завой.
А дизела колкото е хубав, толкова е труден за оптимизиране. Той по принцип е най-студения мотор, и е алчен, нищо не дава за отопление. Като че ли най-полезното нещо е да се сменя термостата за зима - лято. И жалузи, може да изглежда архаично, ама не е. Аз нямам само щото не съм намерил толкова голямо черчеве. Хем и пазят от кал. Не знам какъв е радиатора, за да не грее толкова през лятото, може да се сложи хоризонтален, обаче и това не дава кой знае какво.
А дизела колкото е хубав, толкова е труден за оптимизиране. Той по принцип е най-студения мотор, и е алчен, нищо не дава за отопление. Като че ли най-полезното нещо е да се сменя термостата за зима - лято. И жалузи, може да изглежда архаично, ама не е. Аз нямам само щото не съм намерил толкова голямо черчеве. Хем и пазят от кал. Не знам какъв е радиатора, за да не грее толкова през лятото, може да се сложи хоризонтален, обаче и това не дава кой знае какво.
Коментар