Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добър 4х4 за постоянна тежка експлоатация извън пътищата ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    Първоначално публикуван от Стефан
    Ъхъ, в цял свят и околните села ... Британската империя никога не е била целия свят. И затова целият бивш СССР и половин Южна Америка карат УАЗ, целия Среден Изток воюва на Тойота ... Колко Ровъра изобщо са произведени, а?
    Стефане, мисля, че не си прав.. Съвсем не тръгвам да опонирам с мисълта, че Дифендъра е най-великата джипка (наивно е някакси, независимо "от кой отбор си"), но докъм средата на 90-те години на миналия век беше произведена милионната машина, все пак никак малко за компания, които произвежда единствено 4х4 машини, като далеч над половината са в движение все още. Едва ли има смисъл да спорим кой континент на коя машина принадлежи като каране и популярност, но мога да те уверя, че Южна Америка далече не е континента на Уаз-а или поне не само на него.

    В тази връзка - ООН след като избраха Нисан за основно 4х4 - едва ли разумен човек смята, че Нисан-а е единствен (с изявена почит към Патрол-а)..

    Първоначално публикуван от Стефан
    ...Айде кажи три реални технически предимства на нещо пред другите, и тогава може да обявим нещо за най-хубавото. Смислени критерии ми се виждат проходимост, ремонтопригодност, товароподемност ... Може и цена.
    И още нещо. Не бъркайте състезанията с живота. Милиони хора по света където няма неонови реклами карат милиони заводски джипове, и оцеляват само благодарение на тях. Не знам дали това е "тежък" или "сериозен" или друго нещо измислено от граждани с меки китки офроуд....
    Може би е добре да припомня, че преди да почнат да правят джипове с дизели с модерна електроника, англичаните десетилетия наред бълваха съвсем здрави и непретенциозни машини.. Може би пък ти да ми кажеш кое не е толкова ремонтно пригодно на един Ленд Ровър Серия 3 сравнено с Уаз??.. Бъди сигурен, че и при "алуминиевия Ленд Ровър" можеш д направиш ремонт насред полето/ пустинята/ блатото с подръчни средства - чук, гайки и съчки.. И само защото Ленд Ровър в България не е никак популярен по ред причини и явно не особено тачен в определени руски форуми не го прави по-лоша, по-нерементно пригодна и т.н. и т.н. машина... Или?

    Първоначално публикуван от go go go
    дифендара е според мен най - добрия сериен офроуд автомобил но не е пригоден за тежък офроуд, защото лесно се троши, адски трудно се ремонтира и частите за него са дефицитни навсякаде по света, освен в англия.
    Go go go,
    Ще споделиш ли кое на Дифендъра се троши лесно - т.е. представлява детска болест или поне във твоята практика с Вашите 3 Дифендъра се е оказало така?

    Първоначално публикуван от go go go
    ...вариантите за тунинговане се броят на пръсти, струват много, трудно достъпни са и пак нестигат за тежък офроуд и най - важното, единствения двигател, които може да се монтира фабрично е Td5 122 кс., което според мен нестига
    Go go go,
    Смятам, че съвсем не си прав. Наистина, Дифендър не може да се похвали с такова разнообразие на фирми за тунинг, както Ренглър, но пък и нужно ли е? Едва ли има световно известна офроуд тунинг компания, която да произвежда да кажем за японските отличници и да не прави и за Ленд Ровър А в добавка към въпросните компании, преживяват добре и куп други, които са пуснали котва навсякъде по света, където се карат Ленд Ровъри. Само като пример ще кажа, че Ленд Ровър ЮАР (изцяло независима от Солихъл - щаба на ЛР във Великобритания) бълва модели и модификации на Дифендър, за които на Острова не са си и мислили.. При това от десетилетия.. ) Да не говорим за Испанските и Латино-Американските версии на Дифендър-а и тунинг китове.. Това за мен не е никак оскъдно..

    Относно Td5 (122к.с.) - съжалявам, че човек като Иван Иванов (съзтезател) не се изказва тук, защото в негово лице всички ще почерпим вода от източника по темата Ленд Ровър, а не врели-некипели.. Човека участа в немалко съзтезания именно с този двигател (доста модерен, пълен с електроника и тотално неудачен за офроуд според мнозина) качен на силно модифициран Рейндж Ровър Класик. Подозираш ли че е направил грешен избор и не е могъл да избере 4-литровия осмак например?.. Казвам това имайки предвид неговото отлично познаване на марката а и професионалната му насоченост - шеф на сервиза в Дару преди и сега в Мото-Пфое..

    За съжаление в момента единственото предложение за моторизация за Европа е Td5, но до съвсем скоро не беше така.. Вероятно и при другите марки е така, но Ленд Ровър до преди 2 години за Европа и до момента за повечето места по света предлагат избор на двигател ако закупиш машини над определен брой..

    Първоначално публикуван от Стефан
    ...Даже в Странджа и в Осогово не виждам много бракониери на ровъри, пари ли нямат, или не знаят кое е истински хубаво ...
    Както писах по-горе а и преди съм споменавал - в България Ленд Ровър е твърде малко познат.. Често дори и принципно образовани в областта хора говорят невярни неща базирани на информация тип "на ухо", както за нереални минуси, така и за такива плюсове.. Картинката години наред беше една и съща - мутрата отива в предишния представител на LR за да си оправи или вземе направо нов Баварец и междувременно - "Я, джип! Я да 'зе'ем един.. А я и едно Фрийлендърче за гаджето".

    Заключение:

    Уважаеми колеги, нека отново да не преминаваме в излишни препирни кой е по-по-най.. Хората, които си карат машините и те им служат вярно от години, независимо дали е Дифендър, ТЛК или друго си знаят най-добре..

    Коментар


    • #62
      добре де

      ама наистина оффроуда не е само да скачаш от 20 метрови скали или да изкачваш 65градусови наклона със ъпгрейднат до неузнаваемост автомобил.основната му идея си остават пътешествията на далечни и непознати места и евентуалната готовност на машината да ''поеме'' по трудни терени и препятствия.под пътешествие разбирам дистанции повече от 1000км. а тука един човек попита дали ще стигне със УАЗ до Англия. ами рисковано си е. УАЗ-а е уникален автомобил,ама не вярвам и най-големия ентусиаст да тръгне на пътешествие с него,освен ако приключение за него не е да лежи постояанно под колата,ма не вярвам щот това не е нищо ново за мене. Вранглера също не го виждам (а и не съм виждал) за тази цел по ред причини- ограничено до влудяване вътрешно пространство. какво остава- Тойота ЛК или Деффендър. ами хората по света май тях използват.каквото и да си говорим за геометрична проходимост, ти не си тръгнал да мериш рамповия индекс на окачването а и колко ли ще ти потрябва тая "невероятна'' разлика в геометричната проходимост.то ако е така сигурно излиза че това Паджеро дет има ръчка вътре да откачаш стабилизатора е най-бесния оффроудер без изменения.стига де.абе чудя се ако се замислиш Стефане дали няма да се съгласиш с мен.аз във ника'в случай не съм фен на Англииската Велика Империя,а по-скоро обратното.ама т'ва за деффендъра е голата и болна истина.и на мен ми се иска УАЗ-а да е номер 1(обичам го повече от родината си) иска ми се да е и Тойота (карам такава и съм имал и преди и Я обичам). ама...
      пък ако толкова се запънем може да си цитираме и цифри, ама го намирам за досадно и тъпо(въпреки че ги проверих).
      ама е много гот да има спорове 'щот се запъваме и четем още и още което е супер. та давайте...
      П.С. всичко го пиша със приятелски чувства и усмивка на уста
      висете отпуснато

      Коментар


      • #63
        а пък за СССР

        'ми Стефане абсолютния шампион на оффроуд в Русия кара Деффендър а не УАЗ . Но с това не казвам,че УАЗ а е лош.просто е малко по-назад
        А за мен най-добрия сериен оффроудър е олекотения десантен Деффендър,после номер 2 е Литиса, номер 3 Кюбелвагена(това си е легенда,която по геополитически причини си остава недооценена и недоразработена ). а в същото време "победителя" от войната Уйлис става звезда . ами замислете се че ако германците дълги години нямаха забрана за военни разработки какво ли чудо щяхме да имаме по безпътищата (все пак Г-вагена не е немски). абе верно дет вика Стефан що няма бракониери със Ровер. ами защото има Текезесарки Стефане за това.
        висете отпуснато

        Коментар


        • #64
          Ех, ех ... Май някакси предложих да не мислим за състезания, а? Ставаше дума просто за работен добитък. За да приключим с тия с каските, не знам на какво казваш абсолютен шампион, там карат разни стилове, и колата на никой от победителите от профито няма много общо със завода.
          Даже и критерии предложих, общоприети, прочее ... А тука - Кюбелваген. Ми той е 4х2, и не знам на какво казваш офроуд по повод фронтова кола, обаче проходимостта на тия неща се осигурява от ръцете на пехотата. В ЮАР вали един месец в годината, и там и танковете са колесни, изобщо си нямат гъсеници, ама ще ме извините, обаче по непреодолими лични причини не ми се говори за това място. И за половин Южна Америка казвах, например 30 000 машинокомплекта годишно за Колумбия, там нещо все воюват, и не знам какви още за къде. И е естествено географски да превалират тия или ония на разните места, май нещо бързо се забравят лафове като зони на влияние, марионетно правителство, и други части от политиката. И историята.
          Или се поинтересувай от автопарка на наемниците в Ирак, втория по численост контингент след американския. В новините свенливо им казват "частни охранителни фирми". Същото е и в Ангола, Мозамбик, Судан, Чад, прочее екваториални Африки. УАЗ. Или ония не знаят кво е умирачката, и не им се живее? Наемници, тъпи значи ...
          Текезесарки ... Те са СПРЕНИ от производство преди 41 години. Вървят. И нямат фирмен сервиз. Не виждам велики ровъри по 200 лева в движение, които ония хорица да могат да купят. Иначе баба Пенка ще тича пеш 30 километра с 50 кила житце на гръб до мелницата, щото иначе изобщо няма какво да яде. А ти ако имаш съвест ще си бутнеш ровъра в дерето, ще се напиеш, и ще скочиш подире му като видиш тая работа. Ако не - сигурно не аз съм ти съдия, живей както можеш ...
          Колко е опашката в сервиза на ровърите? Колко издеяниха в полицията? В какви географски зони живеят? Тия които живеят, по технологии от кои години са правени? Какво повече са показали от аналозите си?
          Знам какво е да обичаш, знам какво е и да мразиш. В случая става дума за друго.

          Коментар


          • #65
            оки де

            ми май мноо се забатачихме с тоя деффендър.аз си запазвам мойто мнение ти твойто.ама не разбрах къде си видял УАЗ на експедиция освен в Монголия. кюбела (може би не си разбрал) го споменах като концепция и литиса също.а в Русия не знам колко години не си бил ама УАЗ по улиците го карат само куките(поне в Москва).а останалите които го карат е щот като мен нямат достатъчно кинти да си земат Дефендър.и същото като и за текезесарката може да видиш серия 1 на ЛР да се търкалят по улиците и по обявите за тамошни 200 лв.
            ами бесен съм щото не аз съм направил България бедна (може би все пак си оставам последния балък,който е платил 2400лв. мито за 15 годишна Нива и може би няма да ми повярвате защо съм го направил) ЗАЩОТО СЪМ ЧЕСТЕН М...А М..
            абе поне си пс...м и мога да спя спокойно.и си споря и мога да спя спокойно и т.н. и квот си имам си е мое.и си мечтая за ТЛК хеви дюти.та Стефане не ме включвай моля към определени съсловия.
            това което говоря тук за Дефендъра е от видяно и научено по света.все пак има и други трасета освен каменната кариера до софия.а цифрите сигурно и тях ще ги оборваш така че не виждам смисъл да ги цитирам.ще кажеш маркетология и т.н. ама аз лично не съм видял никъде УАЗ освен в част от бившия червен лагер а там има и Деффендъри много. Та не знам... Сигурно луди или прости хора.Бе я дай да земем да ги открехнем ние тях с по някоя текезесарка...
            висете отпуснато

            Коментар


            • #66
              и

              И В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ КАЗВАМ ЧЕ УАЗ Е ЛОШ.
              И аз много си го обичам. ама е след Деффендъра де.
              странно тоя пуст деффендър зе че се намеси и в тия сфери на влияние дет преди Великите Англичани само ги псуваха. абе добър си е и т'ва е.а тия наблюдения от Мобифонските и полицейските ЛР е смешно.че земи питай и Енергото за Аро, пък то и него да му се невиди зеха да го произвеждат в южна америка.сигурно и то е топ концепция. пък по твойта логика за безраменните боклуци незнам как ще оправдаеш че нивата е с пъти по продавана и позната от УАЗ по света. завалиите явно там били без мозък... деффендъри некви а...
              и за ралика от теб аз не знам какво е да мразиш.
              МИР както са викали едно време.
              висете отпуснато

              Коментар


              • #67
                тук е момента да се извиня, като видях в темата 'тежък офроуд' и веднага си представих състезания, траяли, рок кролинг и такива неща, а явно вие сте имали предвид нормален офроуд.

                при това положение директно подкрепям дифендера няма друг такъв сериен автомобил на пазара в момента, това е работния кон

                стефане уаз е страхотна концепция но изпълнена по най - безобразния начин, ако тия автомобили се произвеждаха в германия може би компанията ленд ровер нямаше да съществува
                drive alive

                Коментар


                • #68
                  Не мисля, че Ленд Ровър съществуват само защото друг класен джип - Уаз например, страда от качество в изработката, или обратното. Все пак, наистина Уаз не се произвежда в Германия, но так пък се прави Г-клас, който смятам че всички сме съгласни, че е достатъчно качествен джип. Ще дам и още един пример - Австралия: там японската техника (Патрол и ЛК) е с много крачки напред пред Ленд Ровър откъм части, наличности, дилърска мрежа и т.н., въобще 'Грижа за клиента'. Това не пречи Ленд Ровър (най-вече Дифендър 110 и 130) да имат верни почитатели и щастливи собственици а и Д110 и до момента да е избора за армейски автомобил (с дизелов мотор 3.9 на Исузу)..

                  По повод не доброто качество на изработка на Уаз - за да бъда безпристрастен ще трябва да кажа, че и при Ленд Ровър, в частност Дифендъра често има пропуски (казвал съм го и друг път).. Не мисля, че тук има смисъл от този аргумент, но все пак Дифендъра е един от твърде малкото автомобили (джипове де) в днешно време, където е запазен ръчния процес на изработка в максимална степен. Защо това е останало така, нужно/ ефективно и т.н. ли е, това е друг въпрос..

                  Митко Фулда го каза най-точно в тази тема касаеща "Най-добрия 4х4 ", няколко постинга назад, цитат :
                  Първоначално публикуван от fulda
                  В края на крайщата , истината е една : мойто гардже е най-хубаво !
                  Offtopic:
                  А най-е хубаво света да е шарен и да се радваме на живота и джипката, която сме избрали.. За мен ще е по-интересно ако се съберем да покараме и има от всички марки по малко, отколкото да сме отбор мотивирани юнаци с 24 Дифендъра например..

                  Коментар


                  • #69
                    Да, вижте както винаги в думите на всички ви има голяма доза истина и въпреки всичко сте на различни позиции. Всъщност нещата стоят според мен така:

                    1. УАЗ-а е най-съвършената конструкция на машина 4х4 правена някога (говоря само за серийно произвеждани машини) в която обаче никога конструкторите не са се интересували, че ще се возят хора и затова в нея има само функционалност и нищо повече. Този факт е и причина за отричането му от много хора, които искат поне някакъв минимален комфорт. Ако не мислите така, моля да ми посочите друга серийна машина, която тежи 1650 кг., може да натовари 800 кг., да тегли гаубица в същото време и да е с клиренс 30 см. както си е излязла от завода. Или пък ми посочете машина, която има 5 врати, дълга е колкото УАЗ-а и може да побира 8 човека с пълно бойно снаряжение.
                    2. УАЗ-а е може би най-ремонто пригодната машина или поне една от най-удобните за целта. Може да му се направи основен ремонт на полето без никакви специални условия за няколко часа. Е тук въпросът е колко хора се интересуват от този факт в наше време и колко от тях всъщност имат необходимите умения, за да го направят?
                    3. УАЗ-а има доста дълъг период от края на 88-89 г. до към 2001г., в който е произвеждан от най-некачествените елементи в света. Този период е и основополагащ за неговата слава на изключително некачествен. Дори и сега обаче проблемите с качеството са налице и те едва ли ще бъдат решени някога при неговата пазарна цена.
                    4. УАЗ-а е машината, която дълги години е произвеждана от демотивирани хора работещи за по 30$ месечно и болшинството напълно незаинтересувани от това, което правят. Има дълги периоди в историята на завода и неговите последни години под държавно управление, в които УАЗ-и са сглобявани от бригади студенти, учащи се и въобще както ние ходехме да вадим цвекло там са сглобявали УАЗ-и. Мисля всеки ще си направи извода защо има болтове, които са забивани, а не завивани и т.н. Едва ли има обаче друга машина, която сглобена от подобни части, в такива условия и от такива хора все пак да може да измине и един метър? Я си представете един Мерцедес Г сглобен така...
                    5. Дълги години нито завода нито стотиците му доставчици са спазвали каквато и да е технологична дисциплина. Множеството от произведените детайли и комплектуващи освен по-форма нямат нищо общо с конструкторската документация и изисквания.
                    6. УАЗ-а наистина се продава в страни от Южна Америка поради традиционни връзки, цена и факта, че е добре познат там още от времето на, Че и революционните движения, но първо сега не се изнася в толкова много бройки, второ износа за там е само и единствено с дизелов двигател Андория – полски, който е много популярен там, а според мен осакатява машината.


                    В предвид на изложеното по-горе моят избор е УАЗ, но нека да представя и другата страна, за да бъда честен и коректен. При мен и Брат ми той не е машината, с която вършим работа, за целта си караме други коли. Имаме достатъчно време и желание, за да правим какви ли не корекции по елементна база, изпълнение и т.н. Вложили сме много пари и труд в нашите УАЗ-и за да станат това, което са и имаме още много работа. Не се интересувам от комфорт, не ме притеснява не синхронизирана скоростна кутия и липсата на хидравлика на волана. Имам необходимите познания, за да не ме притесняват възможните работи по автомобила и т.н. и знам добре от коя страна се държи гаечния ключ. Ако нямах необходимите знания и желание да се цапам с грес и масло, но пък бих искал да имам ултимативна машина, с която само да карам офроуд и нищо повече бих си взел JEEP Wrangler, защото е малък евтин и мога да направя почти всичко от него. Ако имах нуждата от ежедневна работа със здрава машина и същевременно ми плащат добре, нямам желание да се занимавам със сервизни проблеми и машината ще е карана от мои работници някъде по планините щях да си взема Toyota, Defender или Patrol. Ако пък машината трябва и жена ми да я кара, избора веднага се променя коренно и се насочва към SUV.

                    Всичко казано по-горе е валидно за класическия УАЗ военно изпълнение с редукторни мостове. Към момента всъщност има и УАЗ с инжекционен двигател 152 конски сили с други мостове и т.н. Той също е добра алтернатива за всеки, който не се плаши от гаечния ключ. Справка Иван Алексиев, човек, който си вади хляба с работата си, която е свързана с обикаляне по планините.

                    Въобще независимо от моя избор аз си оставам на позицията, че всяка машина има плюсове и минуси в зависимост от конкретното приложение, изискванията на собственика и целите, които са поставени. Нали затова е и този форум, за да се обсъждат разните детайли и всеки да може да направи правилния избор.
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #70
                      Мда.
                      Изкуството на спора е общо взето в това, да намериш грешките на опонента, и да кажеш свои необорими съображения. А да повториш хиляда пъти едно и също без доводи също е изкуство, само че се казва пропаганда.
                      Жалко. Макар че младостта е лесно лечим порок ...
                      Ако бяхте тръгнали да казвате нещо за железата в тия коли, без всякакво колебание щях да ви кажа всичко хубаво което знам за тях.
                      АРО фалира, и никой няма желание да прави нищо с тоя завод, явно ще го дадат на техните си цигани за желязо. То беше произлязло изглежда от Тойота 40. Румънските консруктори имат неудържимия стремеж да удължават всичко до което се докопат, за да го модернизират и произвеждат. Изглежда национална школа в инженерството Така че в тоя клас остават само УАЗ и Тойота. За нея казвах по-малко, само защото просто тя няма реална роля в стопанството на нашата си страна, и в никой случай заради специално отношение към УАЗа. Дори никога не съм имал истински УАЗик, само си мечтая, и явно така и никога няма да имам. Обаче това е друга история.

                      Коментар


                      • #71
                        за да съм честен

                        ами преди около 2 години във едно от най-големите списания за оффроуд в германия имаше шестмесечна анкета за най-голямото събитие в света на оффроуда до сега и на първо място колкото и странно да е за германия беше УАЗ- най перфектната машина правена някога за мръсните пътища.ма не го споменавах за да дразня Стефан.(кат се дразни пише интересни неща )
                        Стефане и аз го обичам УАЗ-а.
                        това дет го пиша е за да има спор пък и е голата истина.
                        И ЗА МЕН ЛИЧНО УАЗ -А СИ Е НОМЕР 1.
                        ама не определяме ние какво става по света.пък за млад може да поспорим.аз съм млад по душа ама годините ми са си доста.
                        ама съм доволен че ми даваш 19 години а те са x2 почти.
                        ами добър разговор се получава.
                        давайте следващата закачка...
                        висете отпуснато

                        Коментар


                        • #72
                          тук е момента да отговоря на yaro за слабите места на дифендъра

                          най - голямата болка на тия машини е в предните главини. те са с ябълки, като на уаз и тойота но малко по - други проблема е зимата, по ябълките се натрупва лед, който срязва семеринга, който държи маслото на главината вътре, то истича и главината блокира. един брой такова нещо струва доста пари и се чака с месеци, а през това време автомобила е паметник.

                          когато излезнем извън пътя с тази кола, идва и другия проблем, много са и слаби кормилните щанги и при блъскане из разни чукари се кривят, ако удъра е по силен се скапва и кормилната /секторната/ кутия

                          двигателя/чето/ е слаб и когато се кара дълго време в по високи обороти на бавни предавки загрява /прегрява/ това още несме го остановили, от какво е но май нещо фабрично е сбъркано в термостата защото зимата тия коли адски трудно стигат работна температура

                          скоростната кутия е малко по особена, работи с мало за автоматик и зада има смазване там са завряли една помпа, която е с текстолитови колела, които понякога се трошат /рядко се случва/ но тогава смазването спира всичко се троши, а ние разбираме последни

                          и сега няколко думи за самото каране

                          автомобила е създаден противно на всички закони на ергономията, седалките са ассиметрично разположени спрямо волана и педалите, самите седалки са асиметрични, няма утопление през зимата, в първия половин час от пътя, а на задните седалки никога. ако колата е с климатик, той духа точно в колената и се хваща артрит, и други такива

                          това са разбирасе само лошите страни има и хубави но тях май повечето от нас ги знаят

                          а колкото до двигателя на иван иванов, той не е съвсем същия, неговия ако не се лъжа от рейндж ровер и е 160+ кс, освен това още са го пипнали, но това са слухове, само той си знае, какво има под капака
                          drive alive

                          Коментар


                          • #73
                            най - голямата болка на тия машини е в предните главини. те са с ябълки, като на уаз и тойота но малко по - други Smile проблема е зимата, по ябълките се натрупва лед, който срязва семеринга, който държи маслото на главината вътре, то истича и главината блокира. един брой такова нещо струва доста пари и се чака с месеци, а през това време автомобила е паметник.
                            Defender-a винаги е бил в стихията си в страни с топъл, пустинен или пък морски климат като в Англия. Въпреки станалите напоследък реклами със замръзнал и покрит с лед автомобил това не е любимото му място.

                            двигателя/чето/ е слаб и когато се кара дълго време в по високи обороти на бавни предавки загрява /прегрява/ това още несме го остановили, от какво е но май нещо фабрично е сбъркано в термостата защото зимата тия коли адски трудно стигат работна температура
                            Дизелите по принцип не харесват да ги третират като F1, повече харесват камионния режим, бавно и спокойно. Стихията на Defendera не е на пътя, а извън пътя двигателя му е достатъчен с всички характерни особености на дизела разбира се.

                            автомобила е създаден противно на всички закони на ергономията, седалките са ассиметрично разположени спрямо волана и педалите, самите седалки са асиметрични, няма утопление през зимата, в първия половин час от пътя, а на задните седалки никога. ако колата е с климатик, той духа точно в колената и се хваща артрит, и други такива
                            Нали не става дума за УАЗ? Шегувам се. Седалките на всички супер истински офроудери са разположени асиметрично спрямо волана. Това се прави поради факта, че се очаква тези автомобили почти постоянно да са в ситуация, при което от водача се иска да гледа през отворената врата, лесно да се покаже от нея докато кара, и естествено много бързо да скочи оттам, ако се наложи.
                            Проблема с парното е характерен за съвременните дизели, малко топлина остава, даже забелязвам, че започват да слагат отделни дизелови печки напоследък, това е добро решение по въпроса. А отпление на задните седалки на истинския офроудер за какво му е? Там се вози войската, то и без това си е екстра че са вътре а не вън в калта, сега пък и отопление
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #74
                              Нали не става дума за УАЗ? Шегувам се. Седалките на всички супер истински офроудери са разположени асиметрично спрямо волана. Това се прави поради факта, че се очаква тези автомобили почти постоянно да са в ситуация, при което от водача се иска да гледа през отворената врата, лесно да се покаже от нея докато кара, и естествено много бързо да скочи оттам, ако се наложи.
                              Проблема с парното е характерен за съвременните дизели, малко топлина остава, даже забелязвам, че започват да слагат отделни дизелови печки напоследък, това е добро решение по въпроса. А отпление на задните седалки на истинския офроудер за какво му е? Там се вози войската, то и без това си е екстра че са вътре а не вън в калта, сега пък и отопление
                              на моя лендкрузер има отделна духалка за задната седалка, а парното загрява за 3-4 минути и пуска топло, дори когато стрелката за температурата още не е мръднала от крайно долно положение...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #75
                                проблема, е че двигателя загрява, като се кара на бавните, а камионския режим неможе да се поддърва дълго, тъй като няма мощност и по стръмни искачвания се налага повечко газ /сичката /

                                това според мен е заради отношението тегло мощност, 122кс за 2,4 тона за сравнение вранглера е 177кс за 1,4 тона

                                за удобствата, това наистина не е майбах и не се очаква да е супер комфортно, но там има неща, които съм сигурен, че нарочно са направени да са неудобни

                                LJ73 знам, че това което караш е страхотна машина но за съжаление отдавна не се произвежда, не нейно място има крузер 120
                                drive alive

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X