Първоначално публикуван от Стефан


В тази връзка - ООН след като избраха Нисан за основно 4х4 - едва ли разумен човек смята, че Нисан-а е единствен (с изявена почит към Патрол-а)..

Първоначално публикуван от Стефан


Първоначално публикуван от go go go
Ще споделиш ли кое на Дифендъра се троши лесно - т.е. представлява детска болест или поне във твоята практика с Вашите 3 Дифендъра се е оказало така?

Първоначално публикуван от go go go
Смятам, че съвсем не си прав. Наистина, Дифендър не може да се похвали с такова разнообразие на фирми за тунинг, както Ренглър, но пък и нужно ли е? Едва ли има световно известна офроуд тунинг компания, която да произвежда да кажем за японските отличници и да не прави и за Ленд Ровър



Относно Td5 (122к.с.) - съжалявам, че човек като Иван Иванов (съзтезател) не се изказва тук, защото в негово лице всички ще почерпим вода от източника по темата Ленд Ровър, а не врели-некипели.. Човека участа в немалко съзтезания именно с този двигател (доста модерен, пълен с електроника и тотално неудачен за офроуд според мнозина) качен на силно модифициран Рейндж Ровър Класик. Подозираш ли че е направил грешен избор и не е могъл да избере 4-литровия осмак например?.. Казвам това имайки предвид неговото отлично познаване на марката а и професионалната му насоченост - шеф на сервиза в Дару преди и сега в Мото-Пфое..

За съжаление в момента единственото предложение за моторизация за Европа е Td5, но до съвсем скоро не беше така.. Вероятно и при другите марки е така, но Ленд Ровър до преди 2 години за Европа и до момента за повечето места по света предлагат избор на двигател ако закупиш машини над определен брой..
Първоначално публикуван от Стефан

Заключение:
Уважаеми колеги, нека отново да не преминаваме в излишни препирни кой е по-по-най.. Хората, които си карат машините и те им служат вярно от години, независимо дали е Дифендър, ТЛК или друго си знаят най-добре..
Коментар