Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добър 4х4 за постоянна тежка експлоатация извън пътищата ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Вижте тук:

    http://www.offroad-bulgaria.com/view...EE%ED%E8%EA%E0
    http://www.offroad-bulgaria.com/view...EE%ED%E8%EA%E0
    http://www.offroad-bulgaria.com/view...EE%ED%E8%EA%E0
    http://www.offroad-bulgaria.com/view...EE%ED%E8%EA%E0
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #47
      според мен няма сериен автомобил, който излизайки от завода да е подготвен за тежък офроуд. зада може автомобила да е пригоден за такава експлоатация се налагат доработки, а когато стане дума за такива неща има едно име Jeep Wrangler. първо защото това е първата офроуд машина от този клас конструирана за армията и се произвежда вече повече от 50 години, второ заради огромната и популярност по целия свят и трето заради относително ниската и цена /около 20000$ нова/

      вариантите за тунинговане на вранглер са почти неизброими, може да варират от автомобил за всекидневна употреба, през такъв за работа свързана с офроуда, та чак до високите класове на състезателните автомобили.

      само списъка на фирмите, които произвеждат тунинг части за вранглер е 10+ страници /списък с имена/

      и тук нестава дума за части, които купуваме в суров вид и после доработваме със седмици докато стане, става дума за цели китове, които директно се монтират на автомобила така наречения bolt on

      просто това е най - тунингованата офроуд машина в света
      drive alive

      Коментар


      • #48
        може ама

        ама Вранглер в американската армия има адски малко. основно бяха Шевролети и когато остаряха конкурса за нов го спечели Хъммър и Додж на 2 място а в щатите не вкарват Тойота 70 серия по обясними причини-никой няма да купува друго . а серия 40 там има толкова почитатели колкото и Джип иначе и аз обичам Вранглера.
        висете отпуснато

        Коментар


        • #49
          Е, няма ... Всичката професионална техника си излиза от завода готова. Друг е въпроса колко хора купуват такива неща уж като джипове. Как да оправдаеш пред жена си Унимога, или пред колегите някой Лапландер. Сигурно всеки ден ще закъсняваш малко за работа, той по шосето изобщо не може да вдигне повече от 40))
          Не мисля че Вранглера е много показателен. Той е отделен бизнес, и се произвежда недоправен тъкмо заради бизнеса, даже дума са измислили - афтермаркет Изобщо, мошениците зад океана всичко правят така, с транзисторчето никога няма батерии, в кутийката на ЖПС-а го няма кабела, без който не може да работи ... Годишно продават в магазините пушки и пищови на публиката за десетина милиона долара, стотинки, обаче дрънкулки, свързани с оръжието - за повече от милиард, и законопроектите за забрана на пищовите свършват с някоя самолетна катастрофа за неразбралия конгресмен ... Вранглер просто ще трябва да пусне кепенците ако почне да ги избутва от халето готови, това и там си е просто фан-кар, не е нито тамошната жигула, или там опел, нито хубавите им пикапи, с които всъщност си работят.
          Лошото е, че по наште земи, уж по условията за безопастност, няма просто машинокомплекти. Забранено, и толкова!((( Та нормалния човек, ъъъ ... истинският ненормалник в смисъл, да може да си сглоби къвто му лежи на сърцето негов си УАЗ)) Тъпата Европа би трябвало да проявява такъв консерватизъм в пазенето на остатъците от културата си, вместо да забранява ТНТМ-то ... Макар че и в Русия я има тая глупост.

          Коментар


          • #50
            първото нещо на тоя свят наречено jeep е всеизвестния wilis и е кръстено на някакъв герой от анимационно филмче, в промеждутака между двете световни войни, тогава е приет и на въоръжение в армията първо в САЩ а после и в други страни. по негов образ и подобие за създадени останалите такива военни машини, някои са закупили правата, други просто са го откраднали. wrangler е неговия законен наследник, който с времето е еволюирал в една почти човешка машина

            в САЩ наистина има много тойоти, както и много други автомобили, там има всичко, но за всеки вариант за тунинг, на който и да е офроуд автомобил, който човек може да намери по света за вранглер има поне 10
            drive alive

            Коментар


            • #51
              )) За пръв път чувам тая легенда за възникването на джипа

              Прочее, Венцииии! Върни си ми книжката за Джип, тя ми е специална награда от уважавани хора!!!)

              Коментар


              • #52
                ами то

                ами то и всички използват ''Ксерокс'' за копирна машина ама т'ва не значи че е първия или най-добрия копир...
                просто маркетолозите използват потребителя като стадо.
                а колкото до Лапландера- мечтая си за такъв от малък
                висете отпуснато

                Коментар


                • #53
                  не казвам, че вранглера е най - добрия офроуд автомобил излезнал от завода, според мен от никой завод не излизат машини подготвени за тежък офроуд, те се подготвят допълнително, а вранглера е най лесен за подготовка

                  колкото до възникването на вранглера историята е следната. първо възниква компанията JEEP, която създава WILIS но за съжаление след Втората световна война започва да затъва в дългове и бива погълната от DODGE заради много апетитните си договори с армията, после DODGE също го закъсват и ги купува CHRISLER от тогава, та чак до преди около 5 години те щастливо си живееха под един покрив. след това се сляха с МБ и сега вече има огромна интернационална компания на име даймлер крайслер. това е пътя на името и автомобила JEEP, от както ги има до ден днешен
                  drive alive

                  Коментар


                  • #54
                    абе Джип си е легенда де, но

                    според мен пък наблюдавайки какво става по света това сигурно е Дефендъра, без да съм му голям фен. това си е оффроудър N:1 в света. и на мен ми се иска да е Ленд Круизера щот съм му фен, но N:1 са си англичаните в случая. Дефендъра си е Костенурката(N:1 при колите) в света на офф роуда. и това не го решаваме ние а милионите за които оффроуда е наш'то Цариградско шосе. Дефендър можеш да видиш във всички трудно достъпни места по света и обикновенно ще е заводски,без никакви ''екстри" и над 25 годишен,но още бълващ огън. та Дефендър...
                    висете отпуснато

                    Коментар


                    • #55
                      Аз също съм на мнение, че машината, за която има най-много и разнообразни, фабрично изработени тунингови елементи и допълнения е JEEP Wrangler. Причините за това са няколко:

                      1. Тази индустрия е силно развита предимно в САЩ и Австралия, но не и в Европа и Япония поради множество причини.
                      2. JEEP Wrangler е много подходящ поради размерите си, цената, пък и кой ли ще вземе на сериозно да (усъвършенства) тунингова за сериозен офроуд машина която е 7 местна или някой от типичните американски автомобили от по 2.5 – 3.5 тона? Това също се прави там, но е много по-малко разпространено, по-скъпо е и е съвсем друга тема.
                      3. Сериозното офроуд усъвършенстване (тунинговане) все пак има смисъл там, където може да се намери и място за каране или поне пробване на машината. В Япония, за да се накаля предполагам, че трябва да се внесе кал от някоя от близките страни пакетирана на по сто грама. Аз и Брат ми известно време прекарвахме част от годината в Сингапур и да ви кажа там местните притежатели на подобни автомобили ходят до Малайзия – в страната си нямат място, където може да се намери кал... Много подобно е и положението в Европа. Почти няма страна от Западна Европа, в която да може да се кара истински офроуд и това да не е полигон или нещо подобно. Освен това изискванията по отношение на допълнителните аксесоари и допълнения в Европа са изключително стриктни и почти невъзможни за изпълнение. Например тръбите и каквито и да ролбари, метални брони и т.н. са абсолютно забранени без шанс да се хомологират. Всяка промяна например монтаж на лебедка задължително се одобрява и вписва в талона и т.н. За който ще ми възрази, че е виждал подобни машини в Германия го информирам, че много от промените са сравнително отскоро и не важат за заварено положение, но вече не става.
                      4. Австралия е страна, която има нужда от офроуд машини и там те обикновено са необходими за обичайния живот в провинцията, а не са за забавление. Поради тази причина и Австралия има сериозна индустрия за тунингови аксесоари и допълнения. Но поради чисто географски причини там популярни са японските машини въпреки колониалното минало и връзките с Англия, а за машини от САЩ да не говорим. Но поради чисто индустриални и политико-икономически причини цените на всичко в САЩ са по-ниски включително и за подобни аксесоари.
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #56
                        според мен пък наблюдавайки какво става по света това сигурно е Дефендъра, без да съм му голям фен. това си е оффроудър N:1 в света.
                        Ъхъ, в цял свят и околните села ... Британската империя никога не е била целия свят. И затова целият бивш СССР и половин Южна Америка карат УАЗ, целия Среден Изток воюва на Тойота ... Колко Ровъра изобщо са произведени, а?
                        Айде кажи три реални технически предимства на нещо пред другите, и тогава може да обявим нещо за най-хубавото. Смислени критерии ми се виждат проходимост, ремонтопригодност, товароподемност ... Може и цена.
                        И още нещо. Не бъркайте състезанията с живота. Милиони хора по света където няма неонови реклами карат милиони заводски джипове, и оцеляват само благодарение на тях. Не знам дали това е "тежък" или "сериозен" или друго нещо измислено от граждани с меки китки офроуд. Това което съм виждал сам не е много, но обичайните представи за ада са смешни в сравнение с някъдето. И там всякакъв "тунинг" издържа даже по-кратко от времето което е отнел ...
                        Даже в Странджа и в Осогово не виждам много бракониери на ровъри, пари ли нямат, или не знаят кое е истински хубаво ...

                        Коментар


                        • #57
                          дифендара е според мен най - добрия сериен офроуд автомобил но не е пригоден за тежък офроуд, защото лесно се троши, адски трудно се ремонтира и частите за него са дефицитни навсякаде по света, освен в англия.

                          зада не съм голословен имаме 3 дифендъра /нови/ и един рейндж ровер класик

                          вариантите за тунинговане се броят на пръсти, струват много, трудно достъпни са и пак нестигат за тежък офроуд и най - важното, единствения двигател, които може да се монтира фабрично е Td5 122 кс., което според мен нестига

                          дифедъра е автомобил за работа, издържа на идиоти шофьори, минава по всякакви пътища, вози /по книжка/ 9 човвека с багаж, тегли огромни ремаркета, икономичен е

                          а колкото до крузера, там е много важно за кой точно става дума, защото ако е ленд крузер 120 според мен той няма място в тази дискусия, това е т. нар. SUV /лека кола с големи гуми/
                          drive alive

                          Коментар


                          • #58
                            Изобщо не става дума за безрамни третонетки, а за нормални камиончета половин и тричетвърти тона. 9-местния ровър и близко не се е търкалял до разните вранглери, газове, уазове и прочее тлк чак до 90 серия по геометрична проходимост. Айде, вранглера ще го дръпнем настрани, той е малък. И ГАЗ-69, и него го пишем при вилисите, да не се бърка. Сравняваме, давай.

                            Коментар


                            • #59
                              Вижте сега, аз съм от групата на УАЗ-те но не се опитвайте да освирквате Defendera че накрая ще ви се смеят. Легендарна машина е, и си е заслужил славата. Има вариант къс с геометрична проходимост с 2 градуса отпред по-добре от УАЗ-а. Това че частите са му дефицитни е вярно, че са скъпи също. Да много хора твърдят че постоянно се поврежда - така говорят и за УАЗ-а е и? Има няколко теми по въпроса добре ще е да ги погледнете. И внимавайте че като се появи Yaro ще го загазите
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #60
                                90 не е 9-местен. И не съм сигурен колко му виси РК, май е по-ниско от противопоставените.
                                А изобщо дифендъра е известен с това, че се чупи като УАЗ, с това и предизвиква смях. Понеже УАЗа в магазина струва 6-8хиляди долара, а онзи - не. Поговори ако искаш с началника на транспорта на мобифоните да кажем, или с техниците от сервиза на ровър. Нищо с такава цена просто няма право да е толкова чупливо. И няма смисъл за Кемъл-трофи, и прочее смразяващи по цената си рекламни кампании, чувал съм ...
                                Ставаше дума общо взето за интегрална оценка, експлоатацията на нещото също е по-обща работа от това, че нам си кои гайки в него са най-хубавите на света.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X