Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Най-добър 4х4 за постоянна тежка експлоатация извън пътищата ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • До: г-н Г. Василев

    Съжелявам. Просто забравих, че руските часовници са най-бързите в света. Искрено съжалявам. Само за уточнение. Моите уазки се ползваха на билото на стара планина. Всеки ден. Вкл. и при -20оС, дъжд и т.н. И при много тежки условия - веригите въобще не се махаха. Ето тук: https://www.chiflika.hit.bg/

    Така, че всеки е прав за себе си - зависи от начина на експлоатация.
    Яд ме е само, че, една G класа, дето не си знае произхода, километрите и годините, на която наливаме отработено масло след смяна и нафна от топливо, все още върви и ни вози. А рашъните се сдухаха.
    “Който заменя свобода за сигурност, накрая губи и двете”.
    Б.Франклин

    Коментар


    • До: г-н Г. Василев

      Първоначално публикуван от haflinger Преглед на мнение
      Съжелявам. Просто забравих, че руските часовници са най-бързите в света. Искрено съжалявам. Само за уточнение. Моите уазки се ползваха на билото на стара планина. Всеки ден. Вкл. и при -20оС, дъжд и т.н. И при много тежки условия - веригите въобще не се махаха. Ето тук: https://www.chiflika.hit.bg/

      Така, че всеки е прав за себе си - зависи от начина на експлоатация.
      Яд ме е само, че, една G класа, дето не си знае произхода, километрите и годините, на която наливаме отработено масло след смяна и нафна от топливо, все още върви и ни вози. А рашъните се сдухаха.
      Да отворим темата отново,а какво му е на haflinger/pinzgauer?това са машини за тежка офф екплоатация.
      ПАВКО
      0888802068

      Коментар


      • До: Най-добър 4х4 за постоянна тежка експлоатация извън пътищата ?

        Не е нужно много да се пише ,живота се е доказал сам.В всички дърводобивни фирми из България,се използват главно Уаз,не че са най-ефтини,машина която изкарва на ден около 300лв,чисти може и да е друга марка,но наите Тойота и Нисан отдавна ги паркирах ме в двора.Просто ,една част не може да изяде заработката на машината ,за цял месец.А че западните машини не се чупели,си е голям виц.То и затова че не се чупят,от групите който идваха за неделни разходки по нашия край не остана нито една.Е ние с "Чирепите"още кара ме и даже каним всички желаешти утре на разходка.10-на Лукойл -Самоков.

        Коментар


        • До: Най-добър 4х4 за постоянна тежка експлоатация извън пътищата ?

          За мен тежка екплоатация означава както го вземеш без доработки да може да тегли,да носи/товар2-2.5т/,ако се случи да падне от 10-20м,или да се търкаля 5мин след което да го подкараш сякаш нищо не се е случило.
          В тази връзка визирам горните МПС-та
          За невярващите имам рецепта
          ПАВКО
          0888802068

          Коментар


          • До: Най-добър 4х4 за постоянна тежка експлоатация извън пътищата ?

            Здравейте всички!Понеже съм от скоро повече гледам да чета,отколкото да пиша за да не пиша глупости.По отношение кой е по-добър е много относително и е глупаво да спорим.Не съществува 4х4 което от купуването му можем да го изкараме извън пътя и при "тежък" терен да очакваме големи резултати!Това,че в България от финансова гледна точка предпочитаме предимно УАЗ,не означава че е най-добър джип за постоянна тежка експлоатация извън пътя и че останалите джипове са по-лоши!Иначе за евтините части и лесната поддръжка съм съгласен с вас.Другото за което не мога да се съглася с лошата изработка и честите проблеми на някой джипове.Как така (било то Ленд Роувър,Тойота,Нисан или друг) може да изкара в ръцете на някои колеги хиляди километри,а при други не след дълго време започват ремонтите!Според мен проходимоста зависи изцяло от хубавите гуми и кадърния шофьор.Мога да дам пример със себе как съм се заглабял с Тойота Ленд Круисер 70-тка,там където приятел минава с Голф 3 синхро.И все пак ако трябва да посоча някое 4х4 от което се очакват високи резултати извън пътя то ще е Ленд Роувър Дефендър и Джип Вранглер!Това,че те са по-разпространени в Англия и Америка е друга песен!

            Коментар


            • До: г-н Г. Василев

              Първоначално публикуван от haflinger Преглед на мнение
              Съжелявам. Просто забравих, че руските часовници са най-бързите в света. Искрено съжалявам. Само за уточнение. Моите уазки се ползваха на билото на стара планина. Всеки ден. Вкл. и при -20оС, дъжд и т.н. И при много тежки условия - веригите въобще не се махаха. Ето тук: https://www.chiflika.hit.bg/

              Така, че всеки е прав за себе си - зависи от начина на експлоатация.
              Яд ме е само, че, една G класа, дето не си знае произхода, километрите и годините, на която наливаме отработено масло след смяна и нафна от топливо, все още върви и ни вози. А рашъните се сдухаха.
              Колега според мен си далече от истината не искам да се заяждам кое е по-добро карал съм и Уаз и мерцедес Г (230) че мерцедеса е по-качествен не споря има и 2 заводски блокажа на Г-то няколко пъти чупиме карета на предния мост едно каре струва 480лв а за тея пари човек може да направи с тея пари основен ремонт на двигателя на един Уаз според мен за тежка експлоатация всяка една машина е подходяща стига да имаш достатъчно финанси да я подържаш от тая гледна точка излиза че Уаз-а е най-подходящата джипка за нас
              Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

              Коментар


              • До: Най-добър 4х4 за постоянна тежка експлоатация извън пътищата ?

                Първоначално публикуван от haflinger Преглед на мнение
                Мисля, че Land Rover дължат репутацията си на Британските (непроходими) колонии и ... закъснялото производство (1979 г) на ...
                то си се знае За УАЗ (имах 3 бр. последователно) - при липса на друго - става. Но да затягам полуоските на 100 км. мисля, че е мазохистично. А липсата на блокаж (и) го прави доста безпомощен в най-неподходящи моменти. Раздатки и СК се чупят често. Но наистина е най-евтината високопроходима машина. Според мен - вместо да се дават пари за постоянен ремонт на УАЗ, да се спестят за ... G. Просто нямат база за сравнение.
                много ми е интересно колко шпилки си имал на главината аз до преди 2 седмици карах с 3 шпилки на задна дясна главина и пулоската не я бях стягал от най-малко 200км горска експлоатация
                Ако няма каде да отидеш , ела на себеси

                Коментар


                • До: Най-добър 4х4 за постоянна тежка експлоатация извън пътищата ?

                  [QUOTE=r_vardarov;978801]Не е нужно много да се пише ,живота се е доказал сам.В всички дърводобивни фирми из България,се използват главно Уаз,не че са най-ефтини,машина която изкарва на ден около 300лв,чисти може и да е друга марка,но наите Тойота и Нисан отдавна ги паркирах ме в двора.Просто ,една част не може да изяде заработката на машината ,за цял месец.А че западните машини не се чупели,си е голям виц.То и затова че не се чупят,от групите който идваха за неделни разходки по нашия край не остана нито една.Е ние с "Чирепите"още кара ме и даже каним всички желаешти утре на разходка.10-на Лукойл -Самоков.[/QUOTE


                  Този спор кой е най добър за тежка експлоатация се решава най добрепо следния начин.

                  Излизат на трасето съответните машини и се тестват по еднакви критерии,а именно
                  1.проходимост/с товар и без товар/
                  2.да се изтъркаля в някое дере и след това да си тръгне все едно ,че нищо не се е случило/както се казва да плува ,да гази,да мачка всичко по пътя и да върви/
                  3.скорост и поведение на машината в пресечена местност.
                  4.ремонтопригодност и.тн извън пътя.
                  5.да тегли.
                  сигурно има и още ,но в момента не се сещам
                  Така като погледна малко са тези които го могат и те са с военен характер.,но тук излиза проблема на повечето колеги,а той е"ама аз искам да ми е красива и мека джипката" е такова животно няма,или избираш едното за сметка на другото.
                  ПАВКО
                  0888802068

                  Коментар


                  • До: Най-добър 4х4 за постоянна тежка експлоатация извън пътищата ?

                    Между другото като ти гледам аватара ме навежда на мисълта че почти всички собственизи на Пинц,казват след като са го продали,-Че никога не са имали по-здрава машина.Имах приятел който имаше Пинц,и не помня дая поправяше за 3-г.

                    Коментар


                    • До: Най-добър 4х4 за постоянна тежка експлоатация извън пътищата ?

                      Не коментирам за да не ме обвинят в пристрастеност към Пинца,но искам да отбележа,че всяка машина за тежка експлоатация е за мъже с характер и здрави ръце.
                      ПАВКО
                      0888802068

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X