Модератор: Темата произхожда от тук
Че кво им е на витарите бе?... Аре, сега ме награбихте
Майтапа настрана-готов съм да се сборим с всяка фероза, на какъвто кажете терен. Победения черпи каса бира
За нивата не мога да кажа, ама витарата има едно(поне) предимство-возията по асфалт. Не, че е толкова важно, ама е предимство. За проходимости няма да спорим, това е отделна тема.
Сега съжалявам, че миналата година като пътувахме към Приморско не си разменихме машините с Марияна. Досега тя щеше да е с витара


Пък за искането да си я придърпаме-всеки иска, ама не всеки може да я съблазни
Първоначално публикуван от sparkybg
Преглед на мнение

Първоначално публикуван от Jr.
Преглед на мнение
Сега съжалявам, че миналата година като пътувахме към Приморско не си разменихме машините с Марияна. Досега тя щеше да е с витара
Пък за искането да си я придърпаме-всеки иска, ама не всеки може да я съблазни
Отделно, точно въпросната фероза не е никакво мерило за ферозова возия, защото отдавна нито ресорите, нито амортисьорите имат нещо общо с оригиналните. Пък и да си купиш фероза или витара заради возията - айде нЕма нужда! 
Майтапя се - ще видим............. Тук не става въпрос за отбори, а за финанси, нерви и какво ли още не. Като цяло ми е писнало, въпреки че без помощта не само на Ники и фулдата, а и на доста ферозаджии, които ми подарявахте какви ли не чаркалаци, щях да съм на околовръстното или да съм метнала ферозата през някое дере - веднъж му се заканих, сега ще го закарам на въпросното дере за назидание хахах
Коментар