Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за съвет относно бартер: Range-Grand Cherokee

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Само ще се прецака с този бартер - двигателя на Гранда не струва. Ако беше 4.7 V8 щях да гласувам с двете ръце за Гранда, ама сега гласувам с двете ръце за Рейнджа.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      Първоначално публикуван от V93
      Първоначално публикуван от quadra
      Първоначално публикуван от V93
      Едни такива тънички железца ...
      С тия тънички железца терминирах едно Волво 850
      Де не рипай като ужилен де! Казвам какво впечатление ми е направило това, което видях под един Гранд. И нямах предвид купето, а елементи на окачването.
      Елементите са си добре, мостовете са слабички. Иначе окачването с хубави части издържа към 100 хилки зверско каране. Тук не включвам амовете, те мрат по-бързо.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от quadra
        Само ще се прецака с този бартер - двигателя на Гранда не струва. Ако беше 4.7 V8 щях да гласувам с двете ръце за Гранда, ама сега гласувам с двете ръце за Рейнджа.
        тъй де ама дизелов рейндж срещу бензинов гранд ще породи върволица от въпроси за начин на живот,годишен пробег,доходи и тн.и тн.става дълга и широка.
        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от братчеда
          не виждам какво ще му донесе този бартер.какъв е аргумента да го прави .
          Примерно години и км. Само това ме притеснява след 2г ще съм на 400 000 км минимум ( как се продава тогава)???

          Знам знам на 1/2 от цена спрямо другите на същите години, само защото съм с 200 000 по-повече
          LZ1PER

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от quadra
            Първоначално публикуван от V93
            Първоначално публикуван от quadra
            Първоначално публикуван от V93
            Едни такива тънички железца ...
            С тия тънички железца терминирах едно Волво 850
            Де не рипай като ужилен де! Казвам какво впечатление ми е направило това, което видях под един Гранд. И нямах предвид купето, а елементи на окачването.
            Елементите са си добре, мостовете са слабички. Иначе окачването с хубави части издържа към 100 хилки зверско каране. Тук не включвам амовете, те мрат по-бързо.
            куадра направо ме учудваш.слабички мостове и окачване което издържа към 100 000 километра.все пак това е джип и jeep би трябвало да е направено по-здраво.пък и амове да мрат по-бързо.
            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

            Коментар


            • #21
              За какво да е по-здрво? Ако го караш като лека кола ще живее вечно. Говоря за каране без всякаква жал и съвест. Пък и елементите от окачването на Гранда струват стотинки в сравнение с тези на доста други джипки и се сменят бързо и лесно. Пука ми че веднъж на 5-7 години ще загубя един ден в сервиза и ще дам 500-700 лева и ще получа чисто ново окачване
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от peppy76
                Първоначално публикуван от братчеда
                не виждам какво ще му донесе този бартер.какъв е аргумента да го прави .
                Примерно години и км. Само това ме притеснява след 2г ще съм на 400 000 км минимум ( как се продава тогава)
                години,една, а ако се вгледаме в месеците може и по-малко.което направо не е разлика в годините.след две години ще си на триста и малко?ти кво мислиш,че 13-15 годишните джипки които се продават в бг а и тук във форума са на по 80 000 км и са карани само от начални учителки?
                В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                Коментар


                • #23
                  Калояне, безусловно си прав. ЛР в момента е с най-евтина поддръжка (измежду Jeep, Toyota, Nissan, MB) ако говорим за поддържане в официален сервиз (какъвто е и Дару - те се водят официални дилъри или подобно). Не всички части там са оригинални обаче (с щампа ЛР), но пък са си UK-ски така или иначе, а не Тайван и т.н.

                  Дима, нямам представа кой модел точно е бил при Фулдата. Това, което не ми хареса е, както каза Чавдар, железцата. Странно ми се стори за такава кола да има мостчета, малко по-дебели от полуоската на Тойотата, за дифовете да не говорим (Венци показа снимка в една друга тема, където дифа на TCL LJ70, демек light duty 70 изглежда по-heavy от Гранд-овския). По презумция джипките са здрави за да преодоляват тежки терени, а не да мачкат разни коли на асвалта. Не харесвам и системата със шарнирите при колелото вместо с нормални камионски сфери като при всички други.

                  Не те разбирам погрешно , ти си човека (един от хората), от който се чака да разяснява за Гранд-овете. Както казаях и по-горе, това тук за мен е емоционален избор, а не в следствие на ярки преимущества на единия от двата..

                  Коментар


                  • #24
                    Първоначално публикуван от братчеда
                    Първоначално публикуван от peppy76
                    Първоначално публикуван от братчеда
                    не виждам какво ще му донесе този бартер.какъв е аргумента да го прави .
                    Примерно години и км. Само това ме притеснява след 2г ще съм на 400 000 км минимум ( как се продава тогава)
                    години,една, а ако се вгледаме в месеците може и по-малко.което направо не е разлика в годините.след две години ще си на триста и малко?ти кво мислиш,че 13-15 годишните джипки които се продават в бг а и тук във форума са на по 80 000 км и са карани само от начални учителки?

                    Прав си, но повечето райнджове който съм гледал на приятели включително и твоя, са на повече години и доооооста по-малко км. след 2 години км. си вървят както на теб така и на мен и пак ще си със мин 100 000 х надолу
                    LZ1PER

                    Коментар


                    • #25
                      Първоначално публикуван от quadra
                      За какво да е по-здрво? Ако го караш като лека кола ще живее вечно. Говоря за каране без всякаква жал и съвест. Пък и елементите от окачването на Гранда струват стотинки в сравнение с тези на доста други джипки и се сменят бързо и лесно. Пука ми че веднъж на 5-7 години ще загубя един ден в сервиза и ще дам 500-700 лева и ще получа чисто ново окачване
                      оригинално окачване заедно със труд за 500-700 лева дори на пунто няма.400 лева да сложим за амортисиори,малко за труд и за сто лева всичко останало ?.и тва е за пунто.
                      не го вярвам.
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Yaro
                        Калояне, безусловно си прав. ЛР в момента е с най-евтина поддръжка (измежду Jeep, Toyota, Nissan, MB) ако говорим за поддържане в официален сервиз (какъвто е и Дару - те се водят официални дилъри или подобно). Не всички части там са оригинални обаче (с щампа ЛР), но пък са си UK-ски така или иначе, а не Тайван и т.н.

                        Дима, нямам представа кой модел точно е бил при Фулдата. Това, което не ми хареса е, както каза Чавдар, железцата. Странно ми се стори за такава кола да има мостчета, малко по-дебели от полуоската на Тойотата, за дифовете да не говорим (Венци показа снимка в една друга тема, където дифа на TCL LJ70, демек light duty 70 изглежда по-heavy от Гранд-овския). По презумция джипките са здрави за да преодоляват тежки терени, а не да мачкат разни коли на асвалта. Не харесвам и системата със шарнирите при колелото вместо с нормални камионски сфери като при всички други.

                        Не те разбирам погрешно , ти си човека (един от хората), от който се чака да разяснява за Гранд-овете. Както казаях и по-горе, това тук за мен е емоционален избор, а не в следствие на ярки преимущества на единия от двата..
                        Абсолютно си прав, мостовете са слаби. Ама не мога да го обясня това на феновете на разни неправилни раздатки в една друга тема ту. Карай, говорим за сравнение на Гранд дизел и Рейнд Дизел. Рейнджа е моя избор в случая.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от братчеда
                          Първоначално публикуван от quadra
                          За какво да е по-здрво? Ако го караш като лека кола ще живее вечно. Говоря за каране без всякаква жал и съвест. Пък и елементите от окачването на Гранда струват стотинки в сравнение с тези на доста други джипки и се сменят бързо и лесно. Пука ми че веднъж на 5-7 години ще загубя един ден в сервиза и ще дам 500-700 лева и ще получа чисто ново окачване
                          оригинално окачване заедно със труд за 500-700 лева дори на пунто няма.400 лева да сложим за амортисиори,малко за труд и за сто лева всичко останало ?.и тва е за пунто.
                          не го вярвам.
                          Влез в E-bay и сам се убеди. Ако не съм имал толкова време Гранд да не знам, ама като съм го поддържал съм наясно с цените.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #28
                            Първоначално публикуван от quadra
                            ... Карай, говорим за сравнение на Гранд дизел и Рейнд Дизел. Рейнджа е моя избор в случая.
                            По този показател - абсолютно съм съгласен с тебе.

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от quadra
                              Първоначално публикуван от братчеда
                              Първоначално публикуван от quadra
                              За какво да е по-здрво? Ако го караш като лека кола ще живее вечно. Говоря за каране без всякаква жал и съвест. Пък и елементите от окачването на Гранда струват стотинки в сравнение с тези на доста други джипки и се сменят бързо и лесно. Пука ми че веднъж на 5-7 години ще загубя един ден в сервиза и ще дам 500-700 лева и ще получа чисто ново окачване
                              оригинално окачване заедно със труд за 500-700 лева дори на пунто няма.400 лева да сложим за амортисиори,малко за труд и за сто лева всичко останало ?.и тва е за пунто.
                              не го вярвам.
                              Влез в E-bay и сам се убеди. Ако не съм имал толкова време Гранд да не знам, ама като съм го поддържал съм наясно с цените.
                              Дима, Е-bay не е фирмен сервиз или магазин за оригинални резервни части за jeep. в бг сме със всичко произтичащо от това.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар


                              • #30
                                Ясноо май и аз разбрах и ме убедихте, че по-раумно е да си го карам Range,( щом заклет JEEP-ар предпочита Range, за мен е добър показател ) пък "каквото сабя покаже" както са казали хората.
                                Благодаря на всички дискусията беше полезна за мен.
                                LZ1PER

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X