Само ще се прецака с този бартер - двигателя на Гранда не струва. Ако беше 4.7 V8 щях да гласувам с двете ръце за Гранда, ама сега гласувам с двете ръце за Рейнджа.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Моля за съвет относно бартер: Range-Grand Cherokee
Свий
X
-
Елементите са си добре, мостовете са слабички. Иначе окачването с хубави части издържа към 100 хилки зверско каране. Тук не включвам амовете, те мрат по-бързо.Първоначално публикуван от V93Де не рипай като ужилен де!Първоначално публикуван от quadraС тия тънички железца терминирах едно Волво 850Първоначално публикуван от V93Едни такива тънички железца ...
Казвам какво впечатление ми е направило това, което видях под един Гранд. И нямах предвид купето, а елементи на окачването.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
тъй де ама дизелов рейндж срещу бензинов гранд ще породи върволица от въпроси за начин на живот,годишен пробег,доходи и тн.и тн.става дълга и широка.Първоначално публикуван от quadraСамо ще се прецака с този бартер - двигателя на Гранда не струва. Ако беше 4.7 V8 щях да гласувам с двете ръце за Гранда, ама сега гласувам с двете ръце за Рейнджа.В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
Примерно години и км. Само това ме притеснява след 2г ще съм на 400 000 км минимум ( как се продава тогава)???Първоначално публикуван от братчедане виждам какво ще му донесе този бартер.какъв е аргумента да го прави .
Знам знам на 1/2 от цена спрямо другите на същите години, само защото съм с 200 000 по-повечеLZ1PER
Коментар
-
куадра направо ме учудваш.слабички мостове и окачване което издържа към 100 000 километра.все пак това е джип и jeep би трябвало да е направено по-здраво.пък и амове да мрат по-бързо.Първоначално публикуван от quadraЕлементите са си добре, мостовете са слабички. Иначе окачването с хубави части издържа към 100 хилки зверско каране. Тук не включвам амовете, те мрат по-бързо.Първоначално публикуван от V93Де не рипай като ужилен де!Първоначално публикуван от quadraС тия тънички железца терминирах едно Волво 850Първоначално публикуван от V93Едни такива тънички железца ...
Казвам какво впечатление ми е направило това, което видях под един Гранд. И нямах предвид купето, а елементи на окачването.В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
За какво да е по-здрво? Ако го караш като лека кола ще живее вечно. Говоря за каране без всякаква жал и съвест. Пък и елементите от окачването на Гранда струват стотинки в сравнение с тези на доста други джипки и се сменят бързо и лесно. Пука ми че веднъж на 5-7 години ще загубя един ден в сервиза и ще дам 500-700 лева и ще получа чисто ново окачване
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
години,една, а ако се вгледаме в месеците може и по-малко.което направо не е разлика в годините.след две години ще си на триста и малко?ти кво мислиш,че 13-15 годишните джипки които се продават в бг а и тук във форума са на по 80 000 км и са карани само от начални учителки?Първоначално публикуван от peppy76Примерно години и км. Само това ме притеснява след 2г ще съм на 400 000 км минимум ( как се продава тогава)Първоначално публикуван от братчедане виждам какво ще му донесе този бартер.какъв е аргумента да го прави .В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
Калояне, безусловно си прав. ЛР в момента е с най-евтина поддръжка (измежду Jeep, Toyota, Nissan, MB) ако говорим за поддържане в официален сервиз (какъвто е и Дару - те се водят официални дилъри или подобно). Не всички части там са оригинални обаче (с щампа ЛР), но пък са си UK-ски така или иначе, а не Тайван и т.н.
Дима, нямам представа кой модел точно е бил при Фулдата. Това, което не ми хареса е, както каза Чавдар, железцата. Странно ми се стори за такава кола да има мостчета, малко по-дебели от полуоската на Тойотата, за дифовете да не говорим (Венци показа снимка в една друга тема, където дифа на TCL LJ70, демек light duty 70 изглежда по-heavy от Гранд-овския). По презумция джипките са здрави за да преодоляват тежки терени, а не да мачкат разни коли на асвалта.
Не харесвам и системата със шарнирите при колелото вместо с нормални камионски сфери като при всички други.
Не те разбирам погрешно
, ти си човека (един от хората), от който се чака да разяснява за Гранд-овете. Както казаях и по-горе, това тук за мен е емоционален избор, а не в следствие на ярки преимущества на единия от двата..
Коментар
-
Първоначално публикуван от братчедагодини,една, а ако се вгледаме в месеците може и по-малко.което направо не е разлика в годините.след две години ще си на триста и малко?ти кво мислиш,че 13-15 годишните джипки които се продават в бг а и тук във форума са на по 80 000 км и са карани само от начални учителки?Първоначално публикуван от peppy76Примерно години и км. Само това ме притеснява след 2г ще съм на 400 000 км минимум ( как се продава тогава)Първоначално публикуван от братчедане виждам какво ще му донесе този бартер.какъв е аргумента да го прави .
Прав си, но повечето райнджове който съм гледал на приятели включително и твоя, са на повече години и доооооста по-малко км. след 2 години км. си вървят както на теб така и на мен и пак ще си със мин 100 000 х надолуLZ1PER
Коментар
-
оригинално окачване заедно със труд за 500-700 лева дори на пунто няма.400 лева да сложим за амортисиори,малко за труд и за сто лева всичко останалоПървоначално публикуван от quadraЗа какво да е по-здрво? Ако го караш като лека кола ще живее вечно. Говоря за каране без всякаква жал и съвест. Пък и елементите от окачването на Гранда струват стотинки в сравнение с тези на доста други джипки и се сменят бързо и лесно. Пука ми че веднъж на 5-7 години ще загубя един ден в сервиза и ще дам 500-700 лева и ще получа чисто ново окачване

?.и тва е за пунто.
не го вярвам.В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
Абсолютно си прав, мостовете са слаби. Ама не мога да го обясня това на феновете на разни неправилни раздатки в една друга тема ту. Карай, говорим за сравнение на Гранд дизел и Рейнд Дизел. Рейнджа е моя избор в случая.Първоначално публикуван от YaroКалояне, безусловно си прав. ЛР в момента е с най-евтина поддръжка (измежду Jeep, Toyota, Nissan, MB) ако говорим за поддържане в официален сервиз (какъвто е и Дару - те се водят официални дилъри или подобно). Не всички части там са оригинални обаче (с щампа ЛР), но пък са си UK-ски така или иначе, а не Тайван и т.н.
Дима, нямам представа кой модел точно е бил при Фулдата. Това, което не ми хареса е, както каза Чавдар, железцата. Странно ми се стори за такава кола да има мостчета, малко по-дебели от полуоската на Тойотата, за дифовете да не говорим (Венци показа снимка в една друга тема, където дифа на TCL LJ70, демек light duty 70 изглежда по-heavy от Гранд-овския). По презумция джипките са здрави за да преодоляват тежки терени, а не да мачкат разни коли на асвалта.
Не харесвам и системата със шарнирите при колелото вместо с нормални камионски сфери като при всички други.
Не те разбирам погрешно
, ти си човека (един от хората), от който се чака да разяснява за Гранд-овете. Както казаях и по-горе, това тук за мен е емоционален избор, а не в следствие на ярки преимущества на единия от двата..
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Влез в E-bay и сам се убеди. Ако не съм имал толкова време Гранд да не знам, ама като съм го поддържал съм наясно с цените.Първоначално публикуван от братчедаоригинално окачване заедно със труд за 500-700 лева дори на пунто няма.400 лева да сложим за амортисиори,малко за труд и за сто лева всичко останалоПървоначално публикуван от quadraЗа какво да е по-здрво? Ако го караш като лека кола ще живее вечно. Говоря за каране без всякаква жал и съвест. Пък и елементите от окачването на Гранда струват стотинки в сравнение с тези на доста други джипки и се сменят бързо и лесно. Пука ми че веднъж на 5-7 години ще загубя един ден в сервиза и ще дам 500-700 лева и ще получа чисто ново окачване

?.и тва е за пунто.
не го вярвам.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
Дима, Е-bay не е фирмен сервиз или магазин за оригинални резервни части за jeep. в бг сме със всичко произтичащо от това.Първоначално публикуван от quadraВлез в E-bay и сам се убеди. Ако не съм имал толкова време Гранд да не знам, ама като съм го поддържал съм наясно с цените.Първоначално публикуван от братчедаоригинално окачване заедно със труд за 500-700 лева дори на пунто няма.400 лева да сложим за амортисиори,малко за труд и за сто лева всичко останалоПървоначално публикуван от quadraЗа какво да е по-здрво? Ако го караш като лека кола ще живее вечно. Говоря за каране без всякаква жал и съвест. Пък и елементите от окачването на Гранда струват стотинки в сравнение с тези на доста други джипки и се сменят бързо и лесно. Пука ми че веднъж на 5-7 години ще загубя един ден в сервиза и ще дам 500-700 лева и ще получа чисто ново окачване

?.и тва е за пунто.
не го вярвам.В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
Ясноо май и аз разбрах и ме убедихте, че по-раумно е да си го карам Range,( щом заклет JEEP-ар предпочита Range, за мен е добър показател ) пък "каквото сабя покаже" както са казали хората.
Благодаря на всички дискусията беше полезна за мен.LZ1PER
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Вчера.
Коментар