Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моля за съвет относно бартер: Range-Grand Cherokee

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Моля за съвет относно бартер: Range-Grand Cherokee

    Здравейте, моля за съвет от вас.
    Поставен съм пред следната дилема:
    От няколко месеца имам Range Rover 2.5, 2000г. сега един познат ми предлага бартер за Grand Cherokee limited 3.1 TD, 2001g. 140PS.
    Дайте съвет дали си заслужава да си дам Range за Grand-a, има разлика единствено в километрите моя е на 255 000км. а Granda e на 130 000км. Иначе като екстри са на едно ниво и двата имат всичко. Въпросът е :
    1. Range не е ефтин за поддържка , как е поддръжката на Granda (дали не е по-скъпа)?
    2. Много ли по-твърдо вози (ясно,че не е на въздух, но все пак)?
    3. Като мотор как е? ( Range е BMW все пак не е нещо непознато).
    4. Има ли слаби места и какви са те? Често ли се чупи - кекав ли е?
    5. Много ли е по-тесен вътре?
    6. По-проходим ли е?
    7. По-комфортен ли е от Range?

    Моля дайте съвет и ми помогнете да взема решение. Трябва да се има впредвид, че Range ми е без забележки ( от всякакво естество). Сменено му е всичко, включително възглавници и компресор. Мотора ми работи много добре въпреки километрите. Не му знам състоянието на Grand-a, ако километрите са истински-добре , а ко не са ?
    В един клас джипове ли са? кой е по-висок? След 2-3 г. кой ще има по-добра цена ( все пак няма да се женя за него)?
    Карам 70% градко и 30% извънградско за offroad нямам време, да се има впредвид, че много рядко карам по такива терени, но кой знае може и да подкарам
    Дайте си мненията, всяко едно е важно за мен.
    Благодаря
    LZ1PER

  • #2
    Здравей peppy76,

    Моят коментар е относно т.3 (двигател);

    Tds-а на БМВ при Рейнджа е несравнимо по-добър (надежден) двигател от 3.1-литровия VM.

    Коментар


    • #3
      Пламен (Kinex) има такъв Гранд, но с правилния двигател 4.7 V8. За всичко останало го питай него, машината е добра НО този двигател не е двигател а един голям четвъртит чеп набит в з..ка на собственика. Гранда определено е по-проходим, но пък е по-малък, по-тесен и по-твърдо вози. Фен съм на Грандовете и не съм фен на Рейнджовете, ама ако питаш мен не го заменяй - ще се прецакаш.
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Първоначално публикуван от Yaro
        Здравей peppy76,

        Моят коментар е относно т.3 (двигател);

        Tds-а на БМВ при Рейнджа е несравнимо по-добър (надежден) двигател от 3.1-литровия VM.
        Задрасти Yaro , знам че си много запознат -чета доста твои мнения, но кажи ми, само заради мотора ли мислиш, че е по-добре да си оствя Range, какво мислиш за км. на който е 255 000??? Кажи ми нещо за комфорта на Granda много ли е по-зле от RR. Можеш ли да изтъкнеш повече плюсове и минуси, да имам по-голяма база за сравнение.
        LZ1PER

        Коментар


        • #5
          Първоначално публикуван от quadra
          Пламен (Kinex) има такъв Гранд, но с правилния двигател 4.7 V8.

          Може би си прав колега и аз предпочитам бензиновия двигател, но аз карам м/у 60 и 80, а по някой път и 100км градско, нямам възможнст да го храня с минимум 50лв днес. Мисля, че не е редно. За 2-ри автомобил, може би "да", но за основно превозно средство твърдо "не".
          LZ1PER

          Коментар


          • #6
            Комфорта е нещо субективно, така че се качи в Гранда, покарай го и ще видиш. Гранда се кара като лека кола и оставя едно много приятно усещане за лекота а не за голям и тежък камион. Стои добре на пътя и с него определено ти се иска да караш по-активно. Но двигателя наистина е много неприятен момент, така че бягай далече.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              Мотора със сигурност. При Jeep дизел не търси (не знам за най-новите модели.. ).

              Нямам особена представа от Гранда. Видях един за ремонт при Фулдата преди 10-тина дена и не ми хареса (Дима, не се обиждайте ). Говоря като механика.

              Въпреки, че ценово Рейндж-а е по-скъп (и според мен държи повече цена) двете коли са в еднакъв клас напрактика, така, че съществени разлики едва ли има. При тези 4х4 надделява емоционалната покупка така или иначе (както и в повечето други случай дефакто). Така де, търсим повече комфорт и looks, отколкото надежност, abuse-friendly и т.н.

              Дима, усещането в Рейнджа е далече от това в камьон..

              Коментар


              • #8
                Първоначално публикуван от Yaro
                Нямам особена представа от Гранда. Видях един за ремонт при Фулдата преди 10-тина дена и не ми хареса
                +1

                Едни такива тънички железца ...
                Ние не сме неутрални!

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Yaro
                  Дима, усещането в Рейнджа е далече от това в камьон..
                  Знам, въпросът беше че се усещаш в нещо голямо тежко и масивно, въпреки че е достатъчно бърз и много комфортен. Докато Гранда оставя усещане за лек автомобил.
                  При Митко има един стар ZJ, ако си го гледал него няма нищо общо с модела за който говорим, ако пък си видял някой по-нов модел, какво не ти хареса?
                  Не ме разбирай погрешно, в случая моя избор не би бил Гранда.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    peppy76,
                    ти откачи.
                    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от братчеда
                      peppy76,
                      ти откачи.
                      Ти си мнооого пристрастен
                      Знам какво ще ми кажеш. Затова и не ти се обадих по тел. за съвет
                      LZ1PER

                      Коментар


                      • #12
                        аз само ще спомена сервизите в които се поддържа единия и другия.
                        дару срещу балкан стар.поне с рейнджа проблем с подръжката и частите няма.тук говоря само за оригинални части.
                        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                        Коментар


                        • #13
                          Първоначално публикуван от V93
                          Едни такива тънички железца ...
                          С тия тънички железца терминирах едно Волво 850 на паркинга преди време. Като го подпрях отзад бяха поддали и колонките на вратите, а на мен ми падна единия буфер на бронята щот се оказа че някой го е залепил със силикон преди. Не е важно колко е дебела стоманата а каква е, щот ако е самоковско тенеке и 2 санта да е дебело пак е кашкавал. А по въпроса за здравинат на купето на Гранда само ще помоля Чавдар да се качи и да слезе от някой бордюр с Гранд и после да направи същото упражнение с Галопера и да ми каже кое се огъва повече, самоносещия Гранд или "Якия рамен Галопер".
                          Същите тези тънки железца ожулени до метал си седят така с години, докато боядисаните детайли на някои далеч по-нови автомобили се покриват с ръждиви язви... Айде по-конструктивно ако обичате.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            по-конструктивно:относно бартера,не виждам какво ще му донесе този бартер.просто моделите са с доста изравнени сили.какъв е аргумента да го прави освен половин метър(примерно) по-къс?дори не е половин метър а някакви десет сантиметра.
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от quadra
                              Първоначално публикуван от V93
                              Едни такива тънички железца ...
                              С тия тънички железца терминирах едно Волво 850
                              Де не рипай като ужилен де! Казвам какво впечатление ми е направило това, което видях под един Гранд. И нямах предвид купето, а елементи на окачването.
                              Ние не сме неутрални!

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X