Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mercedes-Bеnz CL420

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Mercedes-Bеnz CL420

    Първоначално публикуван от the_trident Преглед на мнение
    Благодаря за съветите за момента оставям всичко както си е,че ме чакат още 3 МПС та за реахабилитация и нямам деян
    пс.вече съм и в МБ форума/последния истинския/ и съм на етап четене.
    ...то кой е "истинския" и аз не знам вече...!ама тВа е друга бира-само мое мнение...както са казали умни хора,като ти говорят нещо иде реч,или за пари,или за секс...,или за двете...в случая секса отпада....!
    чети,ориентирай се,преценявай,и прецеждай информацията!
    много автомати-слаби резултати!

    Коментар


    • #32
      До: Mercedes-Bеnz CL420

      Оффче бе,овче...........взимам по 5 лева за инфо,че да сьм ти у темата и на теб Бенци.И ти нали беше касиер на Форумския,там пари за инфо ли сьбирахте и как вьрвеше далаверата?Да знам ако вьрви да почнем и ние

      Айде,обичам те,не се коси толкова.Ако ти изпадне някоя 140 кажи,на прИмоция идеи ше ти дам
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #33
        От: Mercedes-Bеnz CL420

        Старата тема се оказа доста полезна. Понеже съм пълен лаик на тема МБ а имам много въпроси.

        Най наред да споделя, сдобих се с ето този екземпляр на марката:

        CL 420 роден 96г

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3626315o.jpg
Прегледи:1
Размер:69.4 КБ
ID:5337055

        Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3626301o.jpg
Прегледи:1
Размер:66.6 КБ
ID:5337054


        Два дена го покарах из града, и сега много въпроси в глава та ми.

        Не намирам в нета тунинг за него.
        User manual ще ми е много полезен, има един куп копчета които не знам за какво са.

        На първо четене без да съм го вдигал на подемника, ходовата част е за профилактика, тепърва ще го закачам на тестери, по управлението на климатроника не работят копчета.

        Все дребни неща но аз много се дразня на тях, иначе салона е много запазен и като цяло е "гледан" автомобил.

        Като се кача в него и първата работа е да изключа ASR после става страшно няма как да я караш нормално тази кола


        Давайте съвети моля, че наистина съм пълен галфон на тема МБ

        Коментар


        • #34
          От: Mercedes-Bеnz CL420

          А добре дошьл в отбора.

          M119 се води мотора,скоростите са 722.6,мотора дьржи на 2 турбини като някои сменят бутала.Имам тунинг теми на другия комп и след седмица ще ти ги пусна.Сьщия тоя мотор се намира 4.2,5 и 6 литра,5 литровото Чочоне го ома под капака,оригинално слаган на Sauber C9 C11.

          http://www.ultimatecarpage.com/car/5...cedes-C11.html

          Ето ти user manual

          http://www.baxnet.com/merc/manuals/

          По климатроника не работи главно копчето за степените на вентилатора,че са го измислили с пласмасова основа която се цепи.Добрата новина-лепи се лесно или се сменя от друг Бенц само екрана с копчетата,тема сьс снимки имам ако е това.


          По окачването ще ги видиш проблемите,но аз да си кажа-задните тампони на носача,предните са чук,биалетки,амортесьори,накрайник или и двата,стягане на кормолната кутия/22 май беше и шестограм 5 ако правилно помня,волана на центьра и шестограма на развиване по половин оборот,гайката е контра/.Другото трудно го разбива,но цяла предница е около 1600 кинта тукашни цени,на моя 500 само лагерите са оригинал,мо ги хвьрлям и тях като се пребера.

          Скоростите ти искат само масло одобрено от Мерцедес,туба 20 литра е по 20 лева литьра,трябват ти 7.5 литра за смяна.Електронна трансмисия,не и сипвай чорба,щека нямаш,една цигарена кутия ширина от картера е нормалното ниво на маслото,това на добре загряла и карана трансмисия и на работещ мотор.Масло МБ 236.14 Фукс 4134,Мобил 134,Шел 134 или Мерцедес


          Аз много не ги разбирам тия,но ще се осмеля точно на теб да ти ударя едно рамо ако не ме е срам.Чакай полезни линкове за модела.
          Последно редактирано от BENZBOSS; 15-01-12, 17:03.
          TOYOTA SEQUOIA ‘11
          W140 S420 '99

          Коментар


          • #35
            От: Mercedes-Bеnz CL420

            Ето това включване чаках.

            Двигателя не смятам да го пипам, добре си дърпа и само с тия 280к.с.
            Дърпам PDF сега и почвам да чета. Решил съм едни по едни всички бъгове от интериора да изчистя. Естествено с не малко помощ от твоя страна. Пожелавам ти да си купиш Тойота и аз да ти върна жеста.

            Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
            ,тема сьс снимки имам ако е това.
            Дай да я зяпам тази тема че ще почна от това управление. Всичко ли пасва от S класата по интериора?

            Коментар


            • #36
              От: Mercedes-Bеnz CL420

              http://baxnet.com/merc/


              http://v12uberalles.com/



              http://www.k6jrf.com/MB_S500.html


              http://mercedes-w140.5go.ru/




              http://www.autolib.diakom.ru/CAR/Mer...NG%20DIAGRAMS/

              И как можа да вземеш малкия мотор .

              Без доработки сьбира 275/40/18 на задника,от пред макс 255/45/18,спирачки има като на 600 модел,след това са само Биг брейк кит.Някои слагат от СЛ600 блак серия,но ефекта не е голям.


              С 2 думи хвана си беля на главата,мотора няма трошене ако не го прегрееш зверски,другото си е истински Мерцедес.
              TOYOTA SEQUOIA ‘11
              W140 S420 '99

              Коментар


              • #37
                От: Mercedes-Bеnz CL420

                http://mercedes-bulgaria.com/forum/m...l-klimatronik/

                http://mercedes-bulgaria.com/forum/m...parnoklimatik/

                http://www.doomshell.net/~stoma/?p=61

                Ето ако нещо не духа,почни с последната Другото май пасва,но зависи и кое тьрсиш.
                Стьклата не пасват,заден регулатор ти е 450 долара и се трошат лесно,предния е на половина и не пасва от седана който е около 100 кинта тукашни.

                Тойота не знам кога ще взема,като гледам няма да е скороЦитирания форум горе е полезен,моя механик е член там та и профи помощ може да се намери.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #38
                  От: Mercedes-Bеnz CL420

                  Огромно БЛАГОДАРЯ за "смляната" информация която ми подаде. Хапвам и почвам да чета (май цяла вечер ще чета)

                  Дай някой търговец за тунинг.

                  Коментар


                  • #39
                    От: Mercedes-Bеnz CL420

                    Честито! Уникална кола, като модел. Много завиждам .
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #40
                      От: Mercedes-Bеnz CL420

                      Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                      Честито! Уникална кола, като модел. Много завиждам .
                      Уникална тепърва ще става ела да ти дам едно кръгче

                      Коментар


                      • #41
                        От: Mercedes-Bеnz CL420

                        Карал съм такова, черно. Даже лятото замалко да купя едно, струваше колкото Ярис, ама парите отидаха другаде.
                        "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                        Коментар


                        • #42
                          От: Mercedes-Bеnz CL420

                          Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                          Огромно БЛАГОДАРЯ за "смляната" информация която ми подаде. Хапвам и почвам да чета (май цяла вечер ще чета)

                          Дай някой търговец за тунинг.

                          А няма за какво,аз имам и още инфо,но ми е на компа,на Аймамопада няма нищо,а и сьм заклещен и Лас Вейгьс,броя гимнастички на едно сьстезание,жената има рожден ден и лежеше гола до мен /е снимки нямам/ та за това малко несвьрзано пишех,но ти ще ми влезеш в положението.

                          Има един форум на Мерцедес в който са се сьбрали малко хора от Германия,Скандинавци и Руснаци,а тия са пичовете който най-често ровят,имат идея,имат парите и лесно намират модела за наточване.


                          http://www.peachparts.com/shopforum/...mance-paddock/

                          За огромно сьжаление в Щатите това почти не се прави,няма как да се регистрира законно колицата,но ето някои които имат турбо китове за модела.

                          http://www.renntechmercedes.com/www/

                          http://www.kleemann.dk/performance.aspx

                          Charger

                          http://www.koenig-specials.com/homep...sch%20xmas.htm




                          Реднек турбо


                          http://www.benzworld.org/forums/r129...your-r129.html


                          Най-лесното е да го отпушиш тоя мотор,резонатора се маха и му правят нормална двойна испускателна,че заради голямата резервна гума са нямали място за двоен.Някои слагат голям еьр бокс,+- 10% вдигала,но кутията я продават на солена цена и това не сьм го пробвал още.

                          http://www.benzworld.org/forums/r129...ations-28.html


                          Имам проекти на компа,от гол мотор до 600 коня,но ще ги потьрся като се пребера.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • #43
                            От: Mercedes-Bеnz CL420

                            Много информация, толкова много че не можах да я изчета преди колата да си намери нов собственик.
                            Определено оставам фен на модела даже си мисля дали да не докарам един такъв от UK за донор на ето това возило което чака кротко в гаража ми:

                            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:P1125554.JPG
Прегледи:1
Размер:437.2 КБ
ID:5338529

                            Двигателя с трансмисията директно ги качвам на него, но първо трябва да му възстановя окачването и кормилната уредба. Ще можете ли да ударите едно рамо с части от USA. Другата питанка е, дали ще се справя с кабеляците и компютъра на този мотора при трансплантацията.

                            Коментар


                            • #44
                              От: Mercedes-Bеnz CL420

                              А дали ще се събере вътре? Кутията мисля на това е доста по малка, ще иска и модифициране на тунела
                              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                              Коментар


                              • #45
                                От: Mercedes-Bеnz CL420

                                Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                                А дали ще се събере вътре? Кутията мисля на това е доста по малка, ще иска и модифициране на тунела
                                Двигателя е компактен, с "хард тунинга" и железата ще се справим, другото ме притеснява.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X