Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mercedes-Bеnz CL420

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    От: Mercedes-Bеnz CL420

    Аааа, аз съм си зарибен, виж какво чакам да пристигне за колата.


    Нов скоростен лост

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:skorst.jpg
Прегледи:1
Размер:242.9 КБ
ID:5354165

    Дневни светлини, учудих се че не се предлагат "халогени" за дупките на бронята

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dayligh.jpg
Прегледи:1
Размер:28.1 КБ
ID:5354166

    карбон за ключа че е доста захабен, това обаче няма да ме спаси от поръчката на нов никелиран

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:dist.jpg
Прегледи:1
Размер:103.8 КБ
ID:5354167

    Никелче за огледалата

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:door mirror cover.png
Прегледи:1
Размер:308.5 КБ
ID:5354168


    Малко по модерна решетка на предния капак
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:grill.jpg
Прегледи:1
Размер:44.2 КБ
ID:5354169

    А тези се монтират зад дръжките на вратите. Много мразя там надраното от нокти

    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:NIk wrat.jpg
Прегледи:1
Размер:40.4 КБ
ID:5354170

    И така чакам си аз тука куриерите от почти цял свят да си свършат работата.

    Коментар


    • #92
      От: Mercedes-Bеnz CL420

      Топката от кьде и за колко?

      Ключ не си порьчвай,че моя го чакам трети месец вече,проблем нещо в Германия и не ги правят бьрзо.
      Решетката може да почне да люпи боята на третата година или по-рано ако си злобен с пароструйката.









      Хрома на огледалата,с рька на сьрцето,го нареждам до джантите,но всеки си има вкус.
      TOYOTA SEQUOIA ‘11
      W140 S420 '99

      Коментар


      • #93
        От: Mercedes-Bеnz CL420

        Топката е от този търговец в ибей http://stores.ebay.co.uk/Car-Lab-Sho...=p4634.c0.m322
        Ключове има налични в София при тези юнаци http://mirva2.com/%D1%80%D0%B5%D0%BC...4%D0%B5%D1%81/
        надявам се в понеделник да успеят да ми програмират нов.

        Джантите на мен си ми харесват значи че и никела на огледалата ще ми отива

        Коментар


        • #94
          От: Mercedes-Bеnz CL420

          http://mercedescl600.bg/
          Я вижте тоя сайт. Това е колата, за която бях споменал преди време
          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

          Коментар


          • #95
            От: Mercedes-Bеnz CL420

            Двигателя вече е в нормално състояние даже малко над нормалното .
            След изчистване на всички "бъгове" и "селски" ремонти" смених маслата с филтрите, но остана много гаден проблем с EGR клапана. След старт на двигателя работи перфектно, дърпа яко и не сваля предавка като го сритам а просто тръгва, но при продължителна работа на празен ход EGR "забива" грешка и компа влиза в авариен режим. В този режим колата става с мощност на жигула, спирам гася, паля и пак всичко е наред до следващия светофар.
            Проверих тук там колко струва този клапан ама цената все беше над 500лв. Затова реших първо да почета в нета за проблема, и открих че на някой модели на W220 може да се изолира софтуерно. Веднага се обадих на момчетата с които си партнираме за чип тинингите и след час установихме че на моя кош е възможна тази интервенция, пренаписват софта и готово, хакерска работа не става с гаечни ключове. Преинсталираха ми колата, (как звучи само) и ми заявиха че качили няколко кончета отгоре и малко нютони добавили към въртящия момент. Дотук добре всичко ми се струва перфектно.
            Излизам на главния път, газзз залепя ме за облегалката иии.. взрив Остана само една част от турбо пътищата която не смених и тя просто се пръсна, цъфна като майска роза. Дотътрих се до моя сервиз и трябваше за един ден, събота, да реша проблема тъй като утре трябваше да пътувам до София. Не-знам кой инженер е мисли тези турбо снадки но определено е нямал опит. Добре че при мен няколко турбинирани двигателя от мен и имам доста различни снадки колена и аргонов заваръчен апарат. След 4-5 часа бях готов за нова проба, но този път реших да следя всички параметри на колата за да видя аз колко кончета, и как са ги качили на мотора. Взех си навигатор с комп и газзззз.. о чудо няма взрив, скоростанта кутия сякаш я бях сменил със спортна, включва плавно и доста по-бързо от преди. Най-големите ми притеснения бяха относно налягането на турбината, от максимално налягане 2,2 я бяха надули на 2,6 явно на гръмналата връзка просто и било дошло времето. Сега най накрая мотора вече е напълно в час.
            На другия ден потеглихме за София по пътя всичко перфектно, давам и газ върви, много ми хареса разхода с темпомат на 140км/ч дава 7,8л. на 100км. Стигнах до София нормално ама в София са ненормални трамвайните релси, на първия прелез почти ми се отвориха въздушните възглавници, колата направи лястовичка, вторите гърнета се срещнаха с релсата в резултат на което цялата генерация си изкърти всички стойки накъса тампоните и последните два заглушителя излязоха зад бронята да проверят кой идиот кара колата. В този момент си припомних защо от 10 години карам само "джипове". Добре че можех да се движа някак си и стигнах до паркинга, там пазача младо момче не се стърпя и ме попита това някакви специални ауспуси ли са защото не бил виждал такива . Добре че Гого флекса и компания са стабилни пичове и реагираха светкавично като отстраниха всички последици от срещата с релсата още на сутринта и бях готов за нови срещи .

            То цял роман стана с тази кола ама мен си ме кефи да се занимавам с нея и не и се сърдя, даже и направих нов ключ "рибка" никелирана с новите бутони.

            От МБ форума взех и един комплект нови зимни гуми с джанти 225/60-16" свалени от A8, ще трябва да и променя централния отвор и ще станат.

            Ето тези:

            Натиснете снимката за да я уголемите

Име:3.jpg
Прегледи:1
Размер:153.8 КБ
ID:5355350

            Дойдоха и решетките за бронята но няма да ги монтирам ще чакам дневните светлини за да ги интегрирам в решетките някак си.

            Все още никой не може да каже как да подкарам печката

            Коментар


            • #96
              От: Mercedes-Bеnz CL420

              Не знам защо не си взел оригинални, освен ако тези не са супер далавера

              виж тук - http://forums.mbclub.bg/topic/32933-...d0%b8-2354517/

              виж също и www.benz.bg за части и тунинг - това е сайта на Боян - Lorinser от mbclub.bg - точен и коректен човек, който много навътре с бенц-вете.
              В mbclub.bg се подвизаваше колеката lynx - този човек колко неразришими проблема е решил дистанционно, просто не е истина, но не го мяркам вече повече от година. Та ако се появи ще ти е много от полза.
              Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
              Бахти, как се изказах...

              Коментар


              • #97
                От: Mercedes-Bеnz CL420

                Хубава реклама правиш .
                Купих тези джанти и гуми защото са оригиналния размер препоръчан за S класата всичко друго води до неприятни ремонти по Аирматика
                Сайта който ми препоръчваш няма нищо за моя модел, W220. Мерси все пак

                Коментар


                • #98
                  От: Mercedes-Bеnz CL420

                  Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                  Хубава реклама правиш .
                  Купих тези джанти и гуми защото са оригиналния размер препоръчан за S класата всичко друго води до неприятни ремонти по Аирматика
                  Сайта който ми препоръчваш няма нищо за моя модел, W220. Мерси все пак
                  Ако модераторите счетат за необходимо, да премахнат линка по-горе. Може би аз не съм рабрал за джантите, но ми се стори, че пишеш че са от А8 /предпoлагам Audi/. Както и да е.
                  Вече си обсебен от духа на Mercedes-Benz ;0) ...
                  Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                  Бахти, как се изказах...

                  Коментар


                  • #99
                    От: Mercedes-Bеnz CL420

                    Да точно от Audi A8 са свалени, разликата е централния отвор който при Ауди е по-малък от на Мерцедес, това лесно се коригира. Другата разлика е в офсета, от Ауди са 20мм по изнесени от на Мерцедес, а аз именно такъв ефект търсих . Масово се монтират джанти 17" - 18" дори 20" но това чувствително влошава комфортната возия на Sката.

                    Коментар


                    • От: Mercedes-Bеnz CL420

                      Първоначално публикуван от Явор-Vromos.com Преглед на мнение
                      Да точно от Audi A8 са свалени, разликата е централния отвор който при Ауди е по-малък от на Мерцедес, това лесно се коригира. Другата разлика е в офсета, от Ауди са 20мм по изнесени от на Мерцедес, а аз именно такъв ефект търсих . Масово се монтират джанти 17" - 18" дори 20" но това чувствително влошава комфортната возия на Sката.
                      Аха, сега разбрах - взел си ги заради ЕТ-то ;0).
                      Има ли файда, ако направя една диагностика? В смисъл, някакви показатели, които биха косвено показали наличието на проблем, имащ нещо общо със случая?
                      Бахти, как се изказах...

                      Коментар


                      • От: Mercedes-Bеnz CL420

                        Да се похваля S-ката се превъплати в CL 500 W215 . Имам леки забележки, но определено повече ми легна на сърцето.

                        Коментар


                        • От: Mercedes-Bеnz CL420

                          ЧЕСТИТО

                          Това се слави като една от колите с най-скьпата подрьжка и аз толкова смелост нямам,но пьк и на мен ми лежи на сьщото място.
                          TOYOTA SEQUOIA ‘11
                          W140 S420 '99

                          Коментар


                          • От: Mercedes-Bеnz CL420

                            Ако пуснеш малко снимки, аз ще пусна на нашия 560 СЕК... имаме ли сделка?

                            Коментар


                            • От: Mercedes-Bеnz CL420

                              Е де.... още е "куц" има дребни детайли който много ме дразнят. Ама айде имаме сделка.

                              Коментар


                              • От: Mercedes-Bеnz CL420































                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X