Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ЗАЩО ЛАНДА НЕ МИНАВА - ВИДЕО КЛИПОВЕ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Защо ЛАНДА не минава - Видео и Клипове

    Първоначално публикуван от goncheff Преглед на мнение
    Дефендъра просто няма "ужасно" дългото междуосие на H-то според мен. От клипчето аз не разбрах дали е с блокирани мостове дефендера (малко съм недоскив)? Хамъра не е ли с електроника по трансмисията, може би и това помага много в случая?
    Не знам колко електронника има, ама доколкото си спомням Н1 е с три торсен диференциала, което е малко странно. В един електронен менюъл бяха обърнали специално внимание на номерата, които погажда торсена и как водача на Хамър да се справя с тях.
    088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

    Коментар


    • #32
      До: Защо ЛАНДА не минава - Видео и Клипове

      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
      А също така и по-големи и 6,5 литровия турбодизел. Както и фактът, че доста повече от половината тегло на Н1 е съсредоточено върху предният мост...
      И за теглото не съм много сигурен как се разпределя... Двигателя на Н1 се намира основно в купето, под предния капак има предимно радиатори, тръбопроводи, диференциал и др. такива.
      088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

      Коментар


      • #33
        До: ЗАЩО ЛАНДА НЕ МИНАВА - ВИДЕО КЛИПОВЕ

        http://vbox7.com/play:8076a987

        Сега трябва да стане
        Последно редактирано от Злой; 05-01-10, 19:28.
        За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

        Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

        Коментар


        • #34
          До: Защо ЛАНДА не минава - Видео и Клипове

          Първоначално публикуван от The Namesake Преглед на мнение
          И за теглото не съм много сигурен как се разпределя... Двигателя на Н1 се намира основно в купето, под предния капак има предимно радиатори, тръбопроводи, диференциал и др. такива.
          Е, може би ти познаваш машината по-добре. Аз само 8 месеца всеки божи ден съм се занимавал с тия железа, но никога не съм ги слагал на кантара да меря с точност. Иначе като вдигнеш предния капак и се покатериш отгоре, си стъпваш точно върху двигателя. Има само табелки да не стъпваш по радиаторите и казанчетата....
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #35
            До: Защо ЛАНДА не минава - Видео и Клипове

            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            Е, може би ти познаваш машината по-добре. Аз само 8 месеца всеки божи ден съм се занимавал с тия железа, но никога не съм ги слагал на кантара да меря с точност. Иначе като вдигнеш предния капак и се покатериш отгоре, си стъпваш точно върху двигателя. Има само табелки да не стъпваш по радиаторите и казанчетата....
            От снимките ясно се вижда, че всъщност не съм бил прав. Двигателят не се намира основно в купето. "Само" около 60% от него са разположени вътре. Който го интересува може да се ориентира по тръбопровода от въздушния филтър. Под капака ясно се виждат тръбопроводи, кабели, споменатата кутия на въздушния филтър, алтернатора, компресора на климатика, компресора за самонапомпване на гумите, радиаторите. Както и въпросните надписи да не се стъпва върху всичко това. А каквото от силно изнесения назад двигател все пак е достъпно през предния капак, е затрупано от всички останали неща. Все пак наистина си личи, че теглото пада повече на предната ос. Както и да, да не спамиме повече. По нататъшни евентуални спорове най-добре да водиме в друга тема.
            Прикачени файлове
            088/при нужда от помощ, или компания за бира/7908759

            Коментар

            Активност за темата

            Свий

            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

            Зареждам...
            X