Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Лада Нива или Сузуки Витара

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Лада Нива или Сузуки Витара

    Здравейта всички,
    това ми е първия пост от скоро съм във форума и съм силно "заразен" с офф-роуд манията(има няма 5-6 месеца),засега притежавам лека кола но искам да си купя "джип".
    Затова питам кое е по удачно Нива или Витара,питам за тях заштото искам сравнително малко 4х4 а не някой колос.Мнения от собстеници и запознати с двете коли се приемат всякакви.
    Благодаря предварително.
    Васил Рангелов

  • #2
    Въпроса е по важен от отговора
    Задаи правилния въпрос и ще получиш точния отговор.
    Например за какво трябва да е удачно. За пдръжка?

    ПС Добре дошъл в клубът

    Коментар


    • #3
      Прав е Пламен, и още един въпрос, каква лека кола имаш в момента? Ако е Лада или Москвич, не може да те изплаши (поне много) Нивата. Ако е западна - изобщо не си го и помисляй.
      Аз бих задал въпроса малко по-различно, Сузуки Витара или Дайхатсу Фероза
      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

      Коментар


      • #4
        Витара къса база ако си "наясно с кормилото" и не те е страх от поднасяне, дълга база, ако предпочиташ по-спокойното каране. Нивата е по-проходима, но има типичните руски болести, а цените за поддръжка и части са изравнени.
        За Витарата (като бивш собственик и на 2-та варианта) мога да ти помогна със съвети за избора : предния мост се включва по два начина - ръчно или с автохъбове - първия вариант е доста по задрав; двигателите 1.6 са 2 вида нормален с 2 клапана и 4-клапанен моноинжекция. Ако слагаш газ първия е за предпочитане. Разхода е средно 10 бензин или 13 газ. При пазарлъка запали двигателя и сложи вестници отдолу. Почакай 10-ина минути и ако има течове, бягай далече, много често има спукани блокове (струва доста). Раздатките по-добре някой спец да ти ги провери, щото последно ги пълнят с каучукови стружки да не "скърцат" първите 100-200 км. Това е, ако купуваш "нов внос" или "от човек" ...
        Нива-та - абе не, недей, и аз не бих си купил отново ...
        И накрая, и двата друсат, скърцат и изискват двойно повече грижи и инвестиции, отколкото си свикнал ... но ... кола се купува със сърце, после се мисли! Успех

        Коментар


        • #5
          Здравейте RPMLimit,

          И добре дошъл във форума!

          Може би като за начало, освен да дадете уточнения за целите за ползване на колата, ще бъде от полза за Вас ако прочетете следните дискутирани теми (от форума):

          Сравнение между Самурай, Витара и Нива
          Кой от двата? (SUZUKI VITARA или DAIHATSU FEROZA)
          DAIHATSU FEROZA - SUZUKI VITARA-ISUZU TROOPER-SUZUKI SAMURAI

          Коментар


          • #6
            Икарус ти уби всичко детско в мен
            Направо се замислих дали трябва да си купя Витара. А до преди това бях сигурен че трябва.
            Раздатката се проверява като се включи блокажа и се направи пълен завои. Ако не прещрака веригата и няма страни шумове е добре. За съжаление това го научих след като си купих джип с разтегната верига.
            За проходимоста има една модерна дума с която мисля да приключим спора. Ама маи я забравих. Относителна или ултимативна маи беше. Абе нещо такова.

            Коментар


            • #7
              двигателите 1.6 са 2 вида нормален с 2 клапана и 4-клапанен моноинжекция. Ако слагаш газ първия е за предпочитане
              а какъв е нормалния с 2 та клапана - карбураторен ли е. питам щото искам да слагам газово. а има ли с 4 клапана и пълна инжекция? и не искам в никой случай да се заяждам или оспорвам компетентността ти, но не мислиш ли че след като се заемаш с нелеката задача да помогнеш на човек който очевидно е лаик (а и не е чел препратките на Яро) е редно да си по конкретен и по точен.
              Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
              http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
              http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

              Коментар


              • #8
                G16A го има карбуратор и моно (8 клапана)
                G16B също го има като моно и "пълен инжекцион" ... (16 клкапана) ..
                Само че последните са правени повечето в Испания .... и не знам у ваше село... дека ще я дириш .....
                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от CarTest™
                  G16B също го има като моно и "пълен инжекцион" ... (16 клапана) ..
                  Само че последните са правени повечето в Испания .... и не знам у ваше село... дека ще я дириш .....
                  у наше село се срещат и двата варианта на 16 клапановия - моно и пълна - произведени са в щатите или Канада. и нема въобще да я дирим, пошегувах се. газта е на цената на бензина (или обратното)
                  Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                  http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                  http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                  Коментар


                  • #10
                    RE:

                    И какво ви пречи да сложите газово на който и да било тип от тези двигатели ? На моя 16V ми излезе 460 лв. и нямам абсолютно никакви проблеми и разхода ми е 8-10 извънградско, 10-12 градско, офф колкото му сложа
                    Фенери, sorbe.bg, реглаж на преден мост

                    Коментар


                    • #11
                      Здравей и добре дошъл в форума Ако търсиш по-евтина подръжка и проходимост-то според мен за теб е Нивата.Но имай в предвид че тя се чупи и дава много по-често дефекти-но ако те влече и разбираш поне малко-няма да имаш проблеми с нея Все пак за цената си-Нивата е доста добра за България.
                      Успехи

                      Коментар


                      • #12
                        Това за проходимостта не го казвай, защото не е вярно, само заблуждаваш човека.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Що ве човек Нивата си е проходима

                          Коментар


                          • #14
                            Да. Но това е само докато не видиш какво могат другите сериозни машинки от класа. Нивата име едно единствено преимущество - евтини резервни части.
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #15
                              Нивата на асвалтиран сняг е по добре. Като дадености.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X