Маслото за заден LSD e LS75W140.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Хонда ЦРВ 1 срещу Митсубиши Паджеро Пинин
Свий
X
-
Има проблем обаче и не знам какво е решението му. Колата има фланци поне 3 см да изнасят гумите встрани. При резки завои гумите опират в калника, също така и при по високо напрежение баири и т н. Предполагам че пружините са омекнали, какво мислите?
Коментар
-
Махаш фланците и минаваш на нормални за модела гуми. С помощта на тези фланци, освен всичко друго, се товарят повече и лагерите на главините. Другото решение е да отидеш още по-далече и да повдигнеш леко колата с 3-4 см подложки, сменяйки същевременно пружини и амортисьори.
-
https://www.olx.bg/d/ad/lift-kit-hon...3-ID88zqo.html - ето комплект за теб и няма да опира.
-
-
Когато започне калния сезон ще трябва да си чистиш кал и от ушите с тези излизащи извън веждите гуми. Щом си любител на двойната работа, може да пробваш първо смяна на пружините, и когато започне пак да опира да добавиш и подложките. Просто стария собственик може да е "забравил" да спомене за този дефект-ефект (опирането) от фланците.
Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
Коментар
-
Ако приемем, че джантите са стоковите за модела, със свалянето на фланците връщаш колата в заводския й вид. Тогава дори и с омекнали пружини няма как да опира. Още повече, че и гумите са със заводския размер по твоите думи.
П.П. Лирично отклонение - подложки се слагат, за да се повдигне малко купето за сметка на работния ъгъл на полуоските при независимото окачване, като по този начин става възможно поставянето на по-големи гуми за увеличаване на просвета., понеже големите гуми са единствената възможност за това. Фланците се поставят, за да компенсират от части увеличената обща височина и да намалят опасността от прекалено накланяне в завоите.Пружините се сменят обикновено с по-твърди по същата причина. На финала, за да се избегне това опиране от което се оплакваш, се режат веждите и се поставят бушуокъри - пластмасови уширители, заменящи веждите и разширяващи отвора, в който се мести гумата по време на движение. Дано съм обяснил поне малко от малко за какво става дума в случая с опирането на гуми в калници при недоклатен "тунинг".Последно редактирано от коко келеша; 03-11-24, 23:06.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 5 likes
Коментар
-
Честита 2025 повдигането не мина по план. Докато сваляхме задните амортисьори единия беше заварил болта, болта се скъса. После не успахме да го избием 10тона на хидравлична преса и завареният и скъсан болт остана вътре. Сменихме амортисьори (отзад). Но не успяхме да ги монтираме с подложките. Може би някой ден, някой майстор или колега който е слагал ще помогне.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар