Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хонда ЦРВ 1 срещу Митсубиши Паджеро Пинин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    Маслото за заден LSD e LS75W140.
    ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

    Коментар


    • #47
      Pinin капризен от към гориво, трябва да му се сипва и по силен бензин.

      Коментар


      • #48
        Колеги вече съм собственик на Црв 1

        Коментар


        • viperr
          viperr коментира
          Редактиране на коментар
          Ако е бензин за нищо на светът не слагай газ. И виж клапаните дали имат хлабини в нормата.

        • vasil lazarov
          vasil lazarov коментира
          Редактиране на коментар
          Честито! Първа серия дизел няма. Или е бензин, или е на газ

      • #49
        И е бензин и е на газ. Клапаните са регулирани вече

        Коментар


        • viperr
          viperr коментира
          Редактиране на коментар
          Ами честито и със здраве да се ползва.

      • #50
        Купи едни добри гуми едър грайфер и си готов.

        Коментар


        • #51
          Има проблем обаче и не знам какво е решението му. Колата има фланци поне 3 см да изнасят гумите встрани. При резки завои гумите опират в калника, също така и при по високо напрежение баири и т н. Предполагам че пружините са омекнали, какво мислите?

          Коментар


          • коко келеша
            коко келеша коментира
            Редактиране на коментар
            Махаш фланците и минаваш на нормални за модела гуми. С помощта на тези фланци, освен всичко друго, се товарят повече и лагерите на главините. Другото решение е да отидеш още по-далече и да повдигнеш леко колата с 3-4 см подложки, сменяйки същевременно пружини и амортисьори.

          • viperr
            viperr коментира
            Редактиране на коментар
            https://www.olx.bg/d/ad/lift-kit-hon...3-ID88zqo.html - ето комплект за теб и няма да опира.

        • #52
          Може би пружините са омекнали. Кой вариант е по добрия да сменя тях или директно на тези пружини да сложа лифт кит? Гимите са оригинален размер 205/70-15

          Коментар


          • #53
            Когато започне калния сезон ще трябва да си чистиш кал и от ушите с тези излизащи извън веждите гуми. Щом си любител на двойната работа, може да пробваш първо смяна на пружините, и когато започне пак да опира да добавиш и подложките. Просто стария собственик може да е "забравил" да спомене за този дефект-ефект (опирането) от фланците.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • iliyay7
              iliyay7 коментира
              Редактиране на коментар
              За мен не е проблем да ги махна. Просто човек който е имал същия проблем да сподели как го е решил. Защото всичко е пари нови пружини 200 за отзад + подложки за отпред и отзад още 200. Ако махна фланците и сложа само подложки ще се оправят ли нещата или да вземам и пружини?

          • #54
            Ако приемем, че джантите са стоковите за модела, със свалянето на фланците връщаш колата в заводския й вид. Тогава дори и с омекнали пружини няма как да опира. Още повече, че и гумите са със заводския размер по твоите думи.

            П.П. Лирично отклонение - подложки се слагат, за да се повдигне малко купето за сметка на работния ъгъл на полуоските при независимото окачване, като по този начин става възможно поставянето на по-големи гуми за увеличаване на просвета., понеже големите гуми са единствената възможност за това. Фланците се поставят, за да компенсират от части увеличената обща височина и да намалят опасността от прекалено накланяне в завоите.Пружините се сменят обикновено с по-твърди по същата причина. На финала, за да се избегне това опиране от което се оплакваш, се режат веждите и се поставят бушуокъри - пластмасови уширители, заменящи веждите и разширяващи отвора, в който се мести гумата по време на движение. Дано съм обяснил поне малко от малко за какво става дума в случая с опирането на гуми в калници при недоклатен "тунинг".
            Последно редактирано от коко келеша; 03-11-24, 23:06.
            Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
            Из "Златния телец"

            Коментар


            • #55
              Вече имам подложки, тази седмица ще
              се опитам да ги сложа.

              Коментар


              • #56
                Честита 2025 повдигането не мина по план. Докато сваляхме задните амортисьори единия беше заварил болта, болта се скъса. После не успахме да го избием 10тона на хидравлична преса и завареният и скъсан болт остана вътре. Сменихме амортисьори (отзад). Но не успяхме да ги монтираме с подложките. Може би някой ден, някой майстор или колега който е слагал ще помогне.

                Коментар


                • #57
                  Премахнах фланците и сега изглежда по скокната и най-важното не опира!

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X