точно си бях купил теракана и тръгнахме за Румъния и преди Синая, където магистрлата прелива в двулентов път задръстването стана колосално, последните 30 мин ги изминавахме 3 часа. Ако бях с ръчка щях да направя обратен завой, особено като видях задръстването на Сиджика до къде продължава...
Автоматик съм карал, на един лов едно паджеро, на приятел съм карал q7 в града пак автомат, но не е моето. Харесва ми да си ръчкам. Като по-малък съм карал едно работно берлинго което беше дизел, има си плюсове и минуси. Обичам да изцеждам скоростите и при дизела това не е плюс.
#30.2 коко келеша коментира
Днес, 07:31
Като при Хондата - ако си прекалено правоверен излиза по-скъпо"
Аз съм правоверен, но не прекалено.
Правоверен съм, доколкото да сведа нещата с лого Хонда на опаковката до три:
Масло автоматик - Honda DW1
Масло заден диф - Honda DPSF
Mасло хидравлика - Honda PSF-S
Това е. Всичко останало за колата, каквото дойде най-качествено и на добра цена. Не е задължително да е ОЕМ.
edit: От 15г карам автоматици и не искам да пипна ръчка. Служебните ни камиони и ванове, и те автомат. Това българското ми CR-V е ръчка, но за няколко седмици в годината се прежалих. На това състояние и цена за придобиване, и привеждане в приличен вид, просто нямаше как да го изпусна.
Последно редактирано от krasi-mir; 06-10-24, 11:56.
Харесах един пинин от пещера. На таблото пише full time 4x4 което значи че би трябвало да е с МПИ мотора, кутията пък е супер селект. И питах човека с ГДИ мотора ли е той каза че не знае, че така я купил преди години. Отделно спомена че е дал 1600 лв да я изкърпят отпред на бомбетата. Има ли смисъл да ходя да я гледам или не?
Някой който е на “ти” с пинините може да погледне обявата и да сподели мнение. На таблото пише full time 4x4 което значи че е с МПИ моторът, на други снимки се вижда че има лоста за бързи и бавни.
MPI е с газов инжекцион. Раздатката би следвало да е Супер селект според лоста и твърдението, че има бавни. Освен да е сменяна впоследствие с такава от GDI. Щото съм срещал и такива 1-2 по обявите. Не пречи да му звъннеш на човека.
Аз говорих с него и каза че я е правил предишния сонственик и не беше на ясно. Защото като го питах че таблото е от МПИ моторът, този на който се слага газ той отговори че нямал проблем с газта и че 5 години я карал така. Абе не беше в час. Отделно сподели че е кърпил предницата за 1600 лв. Заслужава ли си да отида да я гледам, или щом е кърпено по добре не?
Сега разгледах обявата за пинина. Моторът е 1800 куб. см и 114 кс,, значи е МПИ. Но за пръв път виждам МП пинин със МПИ и супер селест.
Ако си близо до Пловдив, закарайте я за оглед в сервиза Джаки ауто, Милен, 0887791500,
или в: Кукленско шосе 17 (В двора на завод Рекорд, Хале 8, 4004 Пловдив
Телефон : 088 975 5500
Ако имаш възможност, отиди при продавача и се вози с него до Пловдив, за да видиш лично как е. Излезте на някой черен път и пробвай супер-селекта дали работи на всички позиции на лоста.
Добър въпрос ... Ако си карал джип с бавни и блокажи - ще се справиш сам. Ако не - търси помощ от приятел. Ако не - поне ще видиш дали колата се движи различно при разните позиции на лоста - написани са на дръжката му.
Не насилвай лоста!
Здравейте, има оригинално вграждан супер селект на Пинин и това е голямо предимство, имах познат с такава машинка и той имаше проблем със самоволно гаснене и невъзможност да запали отново. Някрая си купи дачия дъстър и мисля , че го продаде с този проблем, който доста майстори си блъскаха главите.
Само да подсетя да не търси някой диференциал в раздатката на Пинин, нищо че е Супер Селект...малко е различна от тази на първия Супер Селект в Паджеро.
Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Бавни си има, и на тях се включва твърдо предния мост. Но "фултайма" е с вискомуфа, а не с диференциал. Докато при нормалното Паджеро 2 си е диференциал с вискомуфа в паралел, която го самоблокира при нужда автоматично, а си има и твърд блокаж на дифа в раздатката.
Супер Селект има, да! Но колегата Цецо написа, че е без междинен диф, та ми е интересно каква е раздатката към предния мост...
Фул-тайм с МПИ двигателя са без бавни.
Ми аз баш за малкия Супер Селект казвам. Задното си е винаги и твърдо свързано. Като се включи 4Н, включва предния мост, ама не баш, а през вискомуфата, която го задвижва(когато пробоксува задния виското зацепва повече). После има положение, при което вискомуфата се блокира механично, и си стават твърдо свързани двата моста, като на парттайм. И накрая, пак с блокирана муфа, се включват и бавните.
Mitsubishi Pinin super select може да се кара само на задни колела (2H), full time 4x4 бързи (4H), full time 4x4 бързи с блокаж (4HLc) и full time 4x4 бавни с блокаж (4LLc), с LSD на задния диференциал.
ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар