Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хонда ЦРВ 1 срещу Митсубиши Паджеро Пинин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Спор нема - JEEP-а е Джип. Всичко останало е JEEP-wannabe.
    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

    Коментар


    • #32
      От друга страна изключвам автоматиците, защото силно предпочитам ръчка и трудно бих се разубедил.

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от iliyay7 Преглед на мнение
        От друга страна изключвам автоматиците, защото силно предпочитам ръчка и трудно бих се разубедил.
        Явно не си карал автоматик? Както и дизел! Аз след първия купен автоматик ръчка не поглеждам!
        יעבור
        «И това ще мине»

        Коментар


        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          И аз така, отрепало се е за теглене , за баири итн.

      • #34
        Първоначално публикуван от iliyay7 Преглед на мнение
        От друга страна изключвам автоматиците, защото силно предпочитам ръчка и трудно бих се разубедил.
        Сериозно ли казваш, че те кефи да пълзиш с ръчна скоростна кутия в еднокилометрово задръстване???
        Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
        Из "Златния телец"

        Коментар


        • Juiced
          Juiced коментира
          Редактиране на коментар
          точно си бях купил теракана и тръгнахме за Румъния и преди Синая, където магистрлата прелива в двулентов път задръстването стана колосално, последните 30 мин ги изминавахме 3 часа. Ако бях с ръчка щях да направя обратен завой, особено като видях задръстването на Сиджика до къде продължава...

      • #35
        Автоматик съм карал, на един лов едно паджеро, на приятел съм карал q7 в града пак автомат, но не е моето. Харесва ми да си ръчкам. Като по-малък съм карал едно работно берлинго което беше дизел, има си плюсове и минуси. Обичам да изцеждам скоростите и при дизела това не е плюс.

        Коментар


        • TigerHunter
          TigerHunter коментира
          Редактиране на коментар
          Дизелът има по-голям въртящ момент на по-ниски обороти. Тоест, дърпа повече, без да е необходимо да го "изцеждаш"

      • #36

        #30.2
        коко келеша коментира
        Днес, 07:31
        Като при Хондата - ако си прекалено правоверен излиза по-скъпо"

        Аз съм правоверен, но не прекалено.

        Правоверен съм, доколкото да сведа нещата с лого Хонда на опаковката до три:
        Масло автоматик - Honda DW1
        Масло заден диф - Honda DPSF
        Mасло хидравлика - Honda PSF-S

        Това е. Всичко останало за колата, каквото дойде най-качествено и на добра цена. Не е задължително да е ОЕМ.

        edit: От 15г карам автоматици и не искам да пипна ръчка. Служебните ни камиони и ванове, и те автомат. Това българското ми CR-V е ръчка, но за няколко седмици в годината се прежалих. На това състояние и цена за придобиване, и привеждане в приличен вид, просто нямаше как да го изпусна.
        Последно редактирано от krasi-mir; 06-10-24, 11:56.
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
        Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
        Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

        Коментар


        • #37
          Харесах един пинин от пещера. На таблото пише full time 4x4 което значи че би трябвало да е с МПИ мотора, кутията пък е супер селект. И питах човека с ГДИ мотора ли е той каза че не знае, че така я купил преди години. Отделно спомена че е дал 1600 лв да я изкърпят отпред на бомбетата. Има ли смисъл да ходя да я гледам или не?

          Коментар


          • viperr
            viperr коментира
            Редактиране на коментар
            Колите минават на преглед само на горивото на което са прозиведени. На прегледеите изобщо не гледат метан ли имаш газ ли на ядрено гориво ли си.....

          • iliyay7
            iliyay7 коментира
            Редактиране на коментар
            Нали се вписваше в талона

          • iliyay7
            iliyay7 коментира
            Редактиране на коментар
            Иска ми се да разбера този пинин с gdi или mpi моторът е. Има снимки на самият двигател ако може да се познае така

        • #38

          Коментар


          • #39

            Коментар


            • #40
              Някой който е на “ти” с пинините може да погледне обявата и да сподели мнение. На таблото пише full time 4x4 което значи че е с МПИ моторът, на други снимки се вижда че има лоста за бързи и бавни.

              Коментар


              • iliyay7
                iliyay7 коментира
                Редактиране на коментар
                Панагюрище, моя грешка

              • TigerHunter
                TigerHunter коментира
                Редактиране на коментар
                MPI е с газов инжекцион. Раздатката би следвало да е Супер селект според лоста и твърдението, че има бавни. Освен да е сменяна впоследствие с такава от GDI. Щото съм срещал и такива 1-2 по обявите. Не пречи да му звъннеш на човека.

              • iliyay7
                iliyay7 коментира
                Редактиране на коментар
                Аз говорих с него и каза че я е правил предишния сонственик и не беше на ясно. Защото като го питах че таблото е от МПИ моторът, този на който се слага газ той отговори че нямал проблем с газта и че 5 години я карал така. Абе не беше в час. Отделно сподели че е кърпил предницата за 1600 лв. Заслужава ли си да отида да я гледам, или щом е кърпено по добре не?

            • #41
              Аз даже предполагам че е на колега от групата който е чел и е знаещ, защото се съмнявам някой просто да смени кутията със супер селекта.

              Коментар


              • #42
                Сега разгледах обявата за пинина. Моторът е 1800 куб. см и 114 кс,, значи е МПИ. Но за пръв път виждам МП пинин със МПИ и супер селест.
                Ако си близо до Пловдив, закарайте я за оглед в сервиза Джаки ауто, Милен, 0887791500,
                или в: Кукленско шосе 17 (В двора на завод Рекорд, Хале 8, 4004 Пловдив
                Телефон : 088 975 5500
                Последно редактирано от trapper; 09-10-24, 08:36.
                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                Коментар


                • trapper
                  trapper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Ако имаш възможност, отиди при продавача и се вози с него до Пловдив, за да видиш лично как е. Излезте на някой черен път и пробвай супер-селекта дали работи на всички позиции на лоста.

                • iliyay7
                  iliyay7 коментира
                  Редактиране на коментар
                  Как ще разбера дали работи?

                • trapper
                  trapper коментира
                  Редактиране на коментар
                  Добър въпрос ... Ако си карал джип с бавни и блокажи - ще се справиш сам. Ако не - търси помощ от приятел. Ако не - поне ще видиш дали колата се движи различно при разните позиции на лоста - написани са на дръжката му.
                  Не насилвай лоста!

              • #43
                Здравейте, има оригинално вграждан супер селект на Пинин и това е голямо предимство, имах познат с такава машинка и той имаше проблем със самоволно гаснене и невъзможност да запали отново. Някрая си купи дачия дъстър и мисля , че го продаде с този проблем, който доста майстори си блъскаха главите.

                Коментар


                • #44
                  Само да подсетя да не търси някой диференциал в раздатката на Пинин, нищо че е Супер Селект...малко е различна от тази на първия Супер Селект в Паджеро.
                  Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                  Коментар


                  • cecoa1
                    cecoa1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Бавни си има, и на тях се включва твърдо предния мост. Но "фултайма" е с вискомуфа, а не с диференциал. Докато при нормалното Паджеро 2 си е диференциал с вискомуфа в паралел, която го самоблокира при нужда автоматично, а си има и твърд блокаж на дифа в раздатката.

                  • Shider
                    Shider коментира
                    Редактиране на коментар
                    Супер Селект има, да! Но колегата Цецо написа, че е без междинен диф, та ми е интересно каква е раздатката към предния мост...
                    Фул-тайм с МПИ двигателя са без бавни.

                  • cecoa1
                    cecoa1 коментира
                    Редактиране на коментар
                    Ми аз баш за малкия Супер Селект казвам. Задното си е винаги и твърдо свързано. Като се включи 4Н, включва предния мост, ама не баш, а през вискомуфата, която го задвижва(когато пробоксува задния виското зацепва повече). После има положение, при което вискомуфата се блокира механично, и си стават твърдо свързани двата моста, като на парттайм. И накрая, пак с блокирана муфа, се включват и бавните.

                • #45
                  Mitsubishi Pinin super select може да се кара само на задни колела (2H), full time 4x4 бързи (4H), full time 4x4 бързи с блокаж (4HLc) и full time 4x4 бавни с блокаж (4LLc), Натиснете снимката за да я уголемите

Име:7-супер селект-2020-07-26.jpg
Прегледи:89
Размер:203.5 КБ
ID:6976127 с LSD на задния диференциал.
                  ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X