Спор нема - JEEP-а е Джип. Всичко останало е JEEP-wannabe.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Хонда ЦРВ 1 срещу Митсубиши Паджеро Пинин
Свий
X
-
Първоначално публикуван от iliyay7 Преглед на мнениеОт друга страна изключвам автоматиците, защото силно предпочитам ръчка и трудно бих се разубедил.יעבור
«И това ще мине»
- 3 likes
Коментар
-
Първоначално публикуван от iliyay7 Преглед на мнениеОт друга страна изключвам автоматиците, защото силно предпочитам ръчка и трудно бих се разубедил.Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
Из "Златния телец"
- 2 likes
Коментар
-
Автоматик съм карал, на един лов едно паджеро, на приятел съм карал q7 в града пак автомат, но не е моето. Харесва ми да си ръчкам. Като по-малък съм карал едно работно берлинго което беше дизел, има си плюсове и минуси. Обичам да изцеждам скоростите и при дизела това не е плюс.
Коментар
-
#30.2
коко келеша коментира
Днес, 07:31
Като при Хондата - ако си прекалено правоверен излиза по-скъпо"
Аз съм правоверен, но не прекалено.
Правоверен съм, доколкото да сведа нещата с лого Хонда на опаковката до три:
Масло автоматик - Honda DW1
Масло заден диф - Honda DPSF
Mасло хидравлика - Honda PSF-S
Това е. Всичко останало за колата, каквото дойде най-качествено и на добра цена. Не е задължително да е ОЕМ.
edit: От 15г карам автоматици и не искам да пипна ръчка. Служебните ни камиони и ванове, и те автомат. Това българското ми CR-V е ръчка, но за няколко седмици в годината се прежалих. На това състояние и цена за придобиване, и привеждане в приличен вид, просто нямаше как да го изпусна.Последно редактирано от krasi-mir; 06-10-24, 11:56.Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual
Коментар
-
Харесах един пинин от пещера. На таблото пише full time 4x4 което значи че би трябвало да е с МПИ мотора, кутията пък е супер селект. И питах човека с ГДИ мотора ли е той каза че не знае, че така я купил преди години. Отделно спомена че е дал 1600 лв да я изкърпят отпред на бомбетата. Има ли смисъл да ходя да я гледам или не?
Коментар
-
Някой който е на “ти” с пинините може да погледне обявата и да сподели мнение. На таблото пише full time 4x4 което значи че е с МПИ моторът, на други снимки се вижда че има лоста за бързи и бавни.
Коментар
-
MPI е с газов инжекцион. Раздатката би следвало да е Супер селект според лоста и твърдението, че има бавни. Освен да е сменяна впоследствие с такава от GDI. Щото съм срещал и такива 1-2 по обявите. Не пречи да му звъннеш на човека.
-
Аз говорих с него и каза че я е правил предишния сонственик и не беше на ясно. Защото като го питах че таблото е от МПИ моторът, този на който се слага газ той отговори че нямал проблем с газта и че 5 години я карал така. Абе не беше в час. Отделно сподели че е кърпил предницата за 1600 лв. Заслужава ли си да отида да я гледам, или щом е кърпено по добре не?
-
Сега разгледах обявата за пинина. Моторът е 1800 куб. см и 114 кс,, значи е МПИ. Но за пръв път виждам МП пинин със МПИ и супер селест.
Ако си близо до Пловдив, закарайте я за оглед в сервиза Джаки ауто, Милен, 0887791500,
или в: Кукленско шосе 17 (В двора на завод Рекорд, Хале 8, 4004 Пловдив
Телефон : 088 975 5500Последно редактирано от trapper; 09-10-24, 08:36.ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"
Коментар
-
Здравейте, има оригинално вграждан супер селект на Пинин и това е голямо предимство, имах познат с такава машинка и той имаше проблем със самоволно гаснене и невъзможност да запали отново. Някрая си купи дачия дъстър и мисля , че го продаде с този проблем, който доста майстори си блъскаха главите.
Коментар
-
Само да подсетя да не търси някой диференциал в раздатката на Пинин, нищо че е Супер Селект...малко е различна от тази на първия Супер Селект в Паджеро.Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."
Коментар
-
Бавни си има, и на тях се включва твърдо предния мост. Но "фултайма" е с вискомуфа, а не с диференциал. Докато при нормалното Паджеро 2 си е диференциал с вискомуфа в паралел, която го самоблокира при нужда автоматично, а си има и твърд блокаж на дифа в раздатката.
-
Ми аз баш за малкия Супер Селект казвам. Задното си е винаги и твърдо свързано. Като се включи 4Н, включва предния мост, ама не баш, а през вискомуфата, която го задвижва(когато пробоксува задния виското зацепва повече). После има положение, при което вискомуфата се блокира механично, и си стават твърдо свързани двата моста, като на парттайм. И накрая, пак с блокирана муфа, се включват и бавните.
-
-
- 1 like
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар