Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Хонда ЦРВ 1 срещу Митсубиши Паджеро Пинин

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Аз бих се загледал и по корейското трио Santa Fe, Sportage, Tucson. Има ги както с двулитрови мотори, така и с V6, носят газ и евентуално ще бъдат доста по-нови на години от японските им аналози.

    П.П. И аз карам 5-та година Civic VI
    Последно редактирано от коко келеша; 29-09-24, 19:35.
    Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
    Из "Златния телец"

    Коментар


    • #17
      И Соренто не е лош вариянт.
      Риболовът е болест,която не се лекува,а само се задълбочава.

      Коментар


      • iliyay7
        iliyay7 коментира
        Редактиране на коментар
        Имаме ли тема във форума за киите да прочета?

    • #18
      Темата замря, явно никой не иска да сподели преки впечатления за црв-то и пинина.

      Коментар


      • #19
        Ако очакваш някой да има и двете да направи сравнение , ще е доста трудно.
        Иначе за Црв 1 ако намериш без много ръжда на тези години взимай. Но като гледам цените ще ти е трудно. Иначе е доста безпроблемен и дуракоустойчив автомобил. Проблем както при всички други коли е възраста. Колкото и да е гледан остаряването на възли и агрегати е неизбежно. Съответно и предстоящи повреди са съвсем очаквани. Има във форума под раздел Хонда. Отваряш и четеш.
        CR-V 2.0i RVSi 147PS

        Коментар


        • #20
          Задължително условие ли е да е бензин?
          Имам добро предложение, но е дизел.
          Станаха ми 5 колите и някоя трябва да махна.
          Ако имаш интерес на лични.
          Може кадето искаш да я караш за проверка.

          Коментар


          • iliyay7
            iliyay7 коментира
            Редактиране на коментар
            Какво предлагаш колега? Никога не съм карал дизел и си нямам понятие от дизеловите автомобили.

          • vasil lazarov
            vasil lazarov коментира
            Редактиране на коментар
            Имаш лично, незнам дали си го видял

        • #21
          Да се има предвид, че Пинина е доста мъничък, като вътрешен обем. Все едно Фероза или Витара.
          Your conscience is all you can take to your grave.

          Коментар


          • #22
            А какво смятате за поведението на гранд витарите до 2006 година на пътя? Можем ли да я сравним с ЦРВ например? Защото знам че извън пътя е по-добра, с бавни скорости и.т.н. А цените им са горе долу еднакви .

            Коментар


            • #23
              Така, май ще излезеш сериозен.
              Значи, като намеря малко време ще ти драсна некой ред.
              Освен Pinin (10г при тъста в България), заедно със CR-V-тата (5 на брой за сега) имам и Grand Vitara от годините, за които питаш.
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
              Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
              Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

              Коментар


              • iliyay7
                iliyay7 коментира
                Редактиране на коментар
                Може да драснеш един номер на лично да се чуем. Изчел съм по форумите доста, но от първо лице някой да ми обясни ще е най-добре.

              • iliyay7
                iliyay7 коментира
                Редактиране на коментар
                Или пък за да върви лафа обясни тук. Тъкмо някой ако е със същия казус да види.

            • #24
              И кое е по-добър вариант кола да се вземе от чужбина нов внос или от човек ?

              Коментар


              • #25
                Ако търсиш кола с отлична проходимост във фабричен вид - това е Mitsubishi Pajero pinin, супер селект, къс. Сравнявам го с други мои коли: 2 Лада-Нива, 4 Ленд Ровър 2-серия и Тд5, и РР спорт.
                ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                Коментар


                • #26
                  На база твоите желания:
                  Първоначално публикуван от iliyay7 Преглед на мнение
                  ...Търся висока кола с която да ходя през пресечени терени на разходки, за риба и на лов. ... и ми трябва такъв с който мога да пътувам спокойно и на дълъг път. Не търся офроуд автомобил! ...
                  и на база трите автомобила, за които питаш, бих го казал така:

                  Кратък отговор - Honda CR-V.

                  Дълъг отговор:

                  1. CR-V - универсален автомобил. Но ... всички знаят, че такъв няма. Аз бих казал, че CR-V е като всесезонна гума. Хем става за всичко, хем за нищо не става.
                  Става за градско, ама с уговорки. Леко големичък е.
                  Става за дълъг път, ама с уговорки. Шумен, неудобни седалки ...
                  Става за офроуд, ама с уговорки. Само леки забежки извън пътя. Не е за тежък офроуд.

                  2. Pinin. Силата му е офроуда. Супер селект - блокаж на средния диф и бавни, може да се кара 4х4 на асфалт. Ако има и блокаж на осев диф, става приказка за в гората.
                  За градско е супер, предвид малките размери.
                  Не става за дълъг път, предвид малките размери . Абе малка количка с висок център натежестта. Друса, клати. Няма си багажник.

                  3. Grand Vitara. Тук малко съм те подвел. Имам на разположение 2-ра ген, т.е. до 2005-а, ти питаш за 2006-та. Различни са. Като се уточним ще говорим.

                  п.п Какъв ти е Сивика - "англичанка", или "японка"?

                  Съжалявам, свърши ми почивката, и ме чака още 2.5часа път с камиона.
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                  Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                  Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                  Коментар


                  • iliyay7
                    iliyay7 коментира
                    Редактиране на коментар
                    До 2005 ме интересува, по новите са паркетни доколкото съм чел. Сивикът е хечбек японка, 1.4, 75 коня. Преди време бях чел във форума за смяна на гарнитурата на дросела. Че го отварях и слагах гарнитура от 90 коня. Абе мерак!

                • #27
                  Пинин със супер селект раздатка има само GDI. Тоест, газифицирането е невъзможно.
                  Предвид размерите му (дори четиривратия е доста компактен), мисля Витарата е по-добър вариант, макар да е само парт тайм.
                  Ако ще е Гранд Витара , да не е 2.0 TD. Маздовия мотор RFе тежък и маломощен, По-добре 2.0 HDi. Това, ако е дизел.
                  Your conscience is all you can take to your grave.

                  Коментар


                  • iliyay7
                    iliyay7 коментира
                    Редактиране на коментар
                    По скоро съм се насочил към бензин- газ. Не съм карал дизелова кола до сега.

                • #28
                  Grand Vitara, Късата 1,6 и 2,0 бензин. Стават на газ но са слабички. 2.5 в6, 2,7 в6 вече са друга работа. Стават на газ без проблем. Малко страдат от вериги. Особено ако на 2,5 се сложат дифове от 1,6 става самолет.

                  Коментар


                  • #29
                    Да де, това, за което говоря беше 1.8 GDI ECO. Директното впръскване не е за газ. Не че е невъзможно, просто е по-скъпо и по-трудно за монтаж, настройки и подръжка. Но, не знам за другите двг, ама това 1.8 за мен няма нужда от газификация. Разходът на бензин е горе/долу, колкото на една от другите бивши коли в семейството - Honda Jazz със 1.3 i-dsi.

                    И да, Vitara.
                    Карах я 3-4 месеца в Англия и я изпратих с автовоз на тъста в България, за да смени почти 20-годишния Pinin. Него също го карах няколко месеца в Англия и на самоход до България.
                    Grand Vitara, 1.6 бензин, къса с 3 врати, '05-а година. Усещането в тази кола е, че караш камион. Всичко изглежда по-масивно в сравнение с другите, тук коментирани коли. Но, само изглежда. Багажник няма, вътре по-тясно от CR-V-то, гледаш на света от високо, но седиш свит все едно си в Civic 6 японка. Това заради високия под.
                    Нямам представа, как се държи парттайма. Карал съм я само по асфалт и черен път, както тук в Англия, така и в България.
                    Пинина и CR-V-то са виждали кал, ама не много. Е така 2-3 пъти, само за проба.

                    Друго, Хондата е с постоянно предно, другите две са постоянно задно.
                    Ако не си карал кола със задно може в един момент задния мост да ти стане преден на някой заледен асфалтиран завой. Но, при Хондата също го има този риск. А загуби сцепление отпред, а включИ задния и а същия те изпреварИл.
                    После, както уточнихме, Супер Селект е убаво нещо. Но, ако няма заключване на осев диференциал се получава същото, както и при CR-V. В един момент оставаш в калта с боксуващи едно предно и едно задно колела. Като казах, пробвал съм го. Е, при Хонда този момент идва по-рано.

                    Тааа, ако трябва да обобщя моите виждания по твоите въпроси:
                    Извън пътя - Хондата е най-зле. Кое от другите две е по-добро не смея да твърдя, предвид слабият ми офроуд опит.
                    На дълъг път - Хонда, Витара, Пинин.

                    п.п. Усещането за комфорт е строго субективно. Това, което за мен е супер, за теб може да не е. Затова, отиваш, гледаш, пробваш. Прибавяш съотношението, колко градско-извънградско-офроуд ще ползваш и скачаш в най-малко изгнилата японка.

                    п.п.п. Ако просто така, от чисто любопитство, си проверил що за гупости драскам из форума, сигурно си прочел историите ми покрай едно CR-V , една каравана, една лодка и рибарските излети по язовири на едни мои хора.

                    п.п.п.п. Утре вечер тръгвам за България с ръчноскоростното CR-V от подписа ми. Ще си го оставя там за лично ползване. Това е второто CR-V 2-ра генерация, което купувам и изпращам за България тази година.
                    Последно редактирано от krasi-mir; 06-10-24, 00:35.
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Auto,
                    Honda CR-V RD8 K20A4 i-vtec Manual
                    Honda Accord CN1 N22A1 i-ctdi Manual

                    Коментар


                    • #30
                      Скачай най-накрая в едно Чероки Либърти V6 на газ и почвай да се возиш! Кеф ти асфалт, кеф ти без асфалт, кеф ти автоматик с ЛСД в задния мост, за да не закъсваш толкива лесно. Газ носи за три джипа. Върви за два от посочените и е "джипка" с главно ДЖ
                      Чужбина - това е митът за задгробния живот. Който попадне там, не се връща.
                      Из "Златния телец"

                      Коментар


                      • iliyay7
                        iliyay7 коментира
                        Редактиране на коментар
                        Jeep-овете са с малко по-висока цена и не мисля че ще имам възможност. Обслужването как е при тях като цени?

                      • коко келеша
                        коко келеша коментира
                        Редактиране на коментар
                        Като при Хондата - ако си прекалено правоверен излиза по-скъпо Естествено няма как да не е по-скъпо, най-малкото защото размерите и обемите са по-други.

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X