Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Нова джипка vs 2-nd hand

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Нова джипка vs 2-nd hand

    Понеже и аз до скоро бях изправен пред подобна дилема , мисля че мнения по темата ще са от полза.Това особено важи за руските джипки , които според мен държат нереално висока цена на старо , като се има предвид колко струват нови.Не може според мен за 20 годишна Уазка , що -годе читава да се искат 6-7 хиляди лева , при положение че чисто нова , новия модел струва 18000.
    Визирам джипки които ще се ползват предимно за офрод.При западните джипки нещата са по-нормални.Там съотношението ново/старо като цена е по реално.Поне според мене де
    Та кое е по на сметка? Старото или новото?
    0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
    Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
    Суперскан България www.decbg.com
    Машинно почистване на DPF/FAP филтър

  • #2
    kiki.t много правилно е отбелязал че цената на старите руски машини е нереално висока. Аз също мисля така. Но за съжаление този феномен ще се задълбочава защото след 01.01.2007 съвсем няма да има нови и тогава цените на старите няма да ги определя процента на овехтяване от цената на новите а покупателната способност...
    VPetrov.photography

    Коментар


    • #3
      А доколко е изгодно старо или ново като цена на притежание според мен зависи изцяло от познанията на собственика и способността му да организира въстановяне на техническите параметри на автомобила който е купен на старо. Тук основната дилема е какво точно се търси и респективно очаква от един автомобил. Не искам да влизаме в излишни спорове но по мои наблюдения автомобилите произвеждани докъм 1995 са много по-здрави и дълговечни. Имам подробни наблюдения върху един и същи модел произведен различни години при който разликата в качеството на материалите, дебелината на метала и т.н. е осезателна... (Става дума за Нисан Патрул) но това е всеобща тенденция...

      Ние с Брат ми предпочитаме да си вземем запазен 4х4 отпреди 1995 и да го въстановим до 100% отколкото да си купум нов подобен... Но искам да предупредя всички че това начинание е доста съпо и в края на краищата не излиза много по-евтино отколкото нов автомобил с подобни качества... И много моля сега да не тръгнат разни хора да ми обясняват как са сравнявали новия Нисан със стария и колко по-добър бил новия... Който ще прави подобни сравнения първо да ми покаже стария си който да е в идеално състояние и тогава да говорим... Ще дам пример с НИСАН ПАТРУЛ Y260 който закупихме за ~9000 лева, до момента сме вкарали в него над 20000 лв. и още имаме да вкарваме... Но пък резултата си заслужава... с уговорката че пак зависи кой какво иска и търси...
      VPetrov.photography

      Коментар


      • #4
        Re: Нова джипка vs 2-nd hand

        Първоначално публикуван от kiki.t
        руските джипки , които според мен държат нереално висока цена на старо , като се има предвид колко струват нови.Не може според мен за 20 годишна Уазка , що -годе читава да се искат 6-7 хиляди лева , при положение че чисто нова , новия модел струва 18000.
        Ами що да не е нормално?

        1) Като нови ти ги доставят "полуфабрикат", а на старо се предполага, че предишните собственици вече са постегнали всички незатегнати в завода болтове и гайки, направили са всички недонаправени заварки, сменили са някои хронично чупещи се чарколяци и в резултат джипката вече е в по-добра кондиция, отколкото е била като нова?

        2) Цената, както знаем, се определя най-вече от търсенето и предлагането. При положение, че достатъчно много хора търсят УжАС-ки (този лаф го чух онзи ден и много ми допадна ) на старо, щото били единствените истински джипки, а пък частите им били много евтини, то е съвсем нормално цените им да се държат на по-високо ниво.
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #5
          мога само да изразя изцяло своето съгласие с горното на Венцислав Петров ... трябва да си абсолютно наясно какво тъпсиш. Новото е добро и удобно за ползване, но е скъпо за поддръжка, а и не е толкова дуракоустойчиво. По-старите джипове са по-прости и съответно по-малко се чупят, при условие че са поддържани и/или възстановени на 100%

          Коментар


          • #6
            По принцип-да пазара определя цената според търсенето и предлагането.За да държат такава цена Уазките , значи имат търсене.Е , щом са такива недопревени боклуци , що имат такова търсене , което пък да определя тая висока цена?
            0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
            Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
            Суперскан България www.decbg.com
            Машинно почистване на DPF/FAP филтър

            Коментар


            • #7
              Обаче да не изместваме темата само към Уазките.Мисля че е доста по обширна.
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #8
                цената според мен се определя от сравнително лимитирания избор ..
                Руското в сравнение с всяко друго е лесно за ремонт и поддръжка, което определя високата му цена. Всичко 2-ра ръка което не е руско или не е достатъчно здраво, или крие много потенциални рискове, тоест разходи. Това вярвам не е ново за никого

                Коментар


                • #9
                  Според мен парите за нова кола са грешно похарчени. Освен ако не си безумно богат и предпочиташ новия модел които е с по добър дизайн. След втората година колите искат относително еднаква подръжка разходи и ремонти. До към десетата. На пет шест години колите са на половин цена. Според мен това е златната среда. За 50х ще караш кола която струва 100х вместо някоя нова конфекция. А кола която струва 100х като нова винаги е за предпочитане пред кола която нова е 50х.
                  За Уазките цената им пада в проценти горе доло както на останалите джипове но прагът им на овехтяване е висок отнесено към цената им като нови. След десетата година никои не е предвидил проценти за овехтяване. Там цените са пазарни. А след 30г започват да се повишават.
                  Така че както казах по горе наи доброто съотношение цена качество е на пет шест години след производството.

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от kiki.t
                    Обаче да не изместваме темата само към Уазките.Мисля че е доста по обширна.
                    Ами ти си задал насоката:

                    Това особено важи за руските джипки , които според мен държат нереално висока цена на старо
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #11
                      За офроуд определено втора употреба,вече имам фотоапарат и в най-скоро време ще пусна снимки на единия ми нисан,който според едно определени,което ми хареса,е най-добрия джип за офроуд,защото не ми пука за него.К160 3.3 дизел,без турбо,редова помпа,24 волта инсталация,окачване ресори отпред и отзад.Взех го на 258000.до 350000 не съм пипал нищо по него.

                      Коментар


                      • #12
                        За Нисана знам , имах такъв само че с турбо.3 години-0 ремонти.Не съм го жалил въобще.Абе , чиста офрод машина.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #13
                          Май , ако е само за офрод по добре на старо , а ако ще се ползва смесено и за по лек офрод-може и ново.
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • #14
                            Да бе, чунким може да избираме ... В Русия пазарът е нормален, просто за каране купуват нови, за дивотии - колкото може по-стари, гледат само рамите и някои агрегати, кой с каквото не му се занимава. После все едно веднага ги режат и преправят.
                            Може да не обърнахте внимание, Венци го каза. Изобщо не само УАЗовете след средата на 90-те са буклук в сравнение с предишните. Сравняват се едни и същи модели, не само фирмите. И при тях гледахме, и другаде също зяпах. Да не би да сме сбъркали. Не сме((( Очевидно става дума за сговор на ппоизводителите. Ама то не е само с колите, така че ...
                            Не се сещам нито името, нито автора((( Но бъдещето беше описано най-подробно в една книжка още през 70-те. Още по-лошо ще стане. Часовник може да си купуваш между другото три пъти на ден. Ама като ти се разпаднат чепиците 300 метра преди магазина, или дънките като на Пепеляшка, щото се е сменила датата ...
                            Прочее, любителите на трайните неща в такова общество са извън закона.

                            Коментар


                            • #15
                              Трябва да прибавим към мнението на Венци и проблема със намиране на достатъчен брой по-стари екземпляри.Предлагането определено не е голямо.Колко пъти хора са се оплаквали че търсят читав екземпляр от даден модел и просто не намират.
                              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X