Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кратко мнение за сервизите на официалните представителства

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Като си се хванал на хорото нямаш особен избор.
    Тук след видяното във виделото аз просто бих избягвал точно това място понеже изцепките бяха точно на ниво бачкатор.
    Лейката не толкова въпреки, че ако аз трябва да плащам такива пари за разнасянето и сигурно щеше да е по-голям фактор!

    Просто не искам да изпадам в подробности но определено не се прави така!
    Обаче с такива кадри - толкова!
    Ора нема.

    П.С: Не че мога да кажа да съм доволен от Бултрако ама и нищо като тая селяния в последната надежда.
    Обаче с уговорка, че там не съм гледал зад сцената.
    Нищо чудно да се окаже дъ сейм шит
    Враг усраине

    Коментар


    • #17
      Забелязъл съм, че в БГ масло във варел автоматично значи менте. Ми влезте на сайта на кой да е производител и ще видите в какви разфасовки се предлага всеки продукт. След любимите туби с шарени етикети следва 20 л., 60 и 208, последните са във варели. Чорбата вътре е същата, даже на големи разфасовки е по-евтино. А шарена тубичка с М10Д вътре е доста лесно да се направи, особено ако е само за пред камера.
      Ford Maverick II 2.3 XLT
      Ford Mondeo MK5

      Коментар


      • #18
        За 12 години в рено-нисан:
        - веднъж ми наляха литър масло повече в мотора;
        - веднъж забравиха да ресетнат компютъра след смяна на маслото;
        - редовно не нахлузват докрай въздуховоди след смяна на масло, от което се случва свирене на определени обороти ...
        Като цяло съм доволен. И от цената и от услугата.
        Dacia Duster 1.5 dci 4х4 (екзотичен автомобил)

        Коментар


        • #19
          Извинявам се за въпроса, не е заяждане- каква е идеята да се ходи във "фирмения" сервиз??
          Никога през живота ми не съм ходил в такъв и не виждам смисъл в това.
          Досега не е станало нищо чрезвичайно, което да ме е накарало да си променя това поведение.
          Грешни пари за глупости. Особено за нещо, което може да се направи за цена в пъти по-малко от т.нар. фирмени сервизи.

          Чувал съм аргумента, че се прави заради гаранцията, Но според европейските директиви тя (гаранцията) продължава да важи, стига обслужването да е направено в официален / лицензиран сервиз. А такива са НЕ само фирмените сервизи.

          А като гледам колко кожодерско и мърляво е обслужването във фирмените сервизи- ми майната и на гаранцията, отказвам се от нея.
          Спрете Земята, искам да сляза!

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от Urko Преглед на мнение
            Извинявам се за въпроса, не е заяждане- каква е идеята да се ходи във "фирмения" сервиз??
            Никога през живота ми не съм ходил в такъв и не виждам смисъл в това.
            Досега не е станало нищо чрезвичайно, което да ме е накарало да си променя това поведение.
            Грешни пари за глупости. Особено за нещо, което може да се направи за цена в пъти по-малко от т.нар. фирмени сервизи.

            Чувал съм аргумента, че се прави заради гаранцията, Но според европейските директиви тя (гаранцията) продължава да важи, стига обслужването да е направено в официален / лицензиран сервиз. А такива са НЕ само фирмените сервизи.

            А като гледам колко кожодерско и мърляво е обслужването във фирмените сервизи- ми майната и на гаранцията, отказвам се от нея.
            И аз не бях ходил, докато не си купих кола с оставаща 1 година гаранция. Ми нямам оплаквания като цяло, нищо по-различно от предишни, в които съм ходил. Цените на труда не са нещо фрапиращо, особено на фона на други фирмени, даже е сходно с доста нефирмени. Смяна предни накладки 30 кинта ме отказа да бия коляно да си ги сменям сам, а имах свободно време тогава. Сега гаранция нямам, но си ходя пак там. Е, ще спестя 50 лева ако сменя маслото другаде, ама все пак за 30 х.км. не е нищо. И в двата лагера на сервизите има читави, има и лоши.
            Ford Maverick II 2.3 XLT
            Ford Mondeo MK5

            Коментар


            • #21
              Сетих се и друг плюс на фирмения сервиз, до сега ми смениха части по три акции. Последно нов шофьорски еърбег и болтове на ел.мотора на рейката, точно навреме, от три два бяха скъсани. Това на 9 годишна кола. Ако не се появя там, няма да разбера за акциите.
              Ford Maverick II 2.3 XLT
              Ford Mondeo MK5

              Коментар


              • #22
                Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                И аз не бях ходил, докато не си купих кола с оставаща 1 година гаранция. Ми нямам оплаквания като цяло, нищо по-различно от предишни, в които съм ходил. Цените на труда не са нещо фрапиращо, особено на фона на други фирмени, даже е сходно с доста нефирмени. Смяна предни накладки 30 кинта ме отказа да бия коляно да си ги сменям сам, а имах свободно време тогава. Сега гаранция нямам, но си ходя пак там. Е, ще спестя 50 лева ако сменя маслото другаде, ама все пак за 30 х.км. не е нищо. И в двата лагера на сервизите има читави, има и лоши.
                Ако това действително е така- ОК, разбирам. Проблема е, че досега винаги съм виждал и чувал за разлики в пъти във фирмените сервизи спрямо обикновенните сервизи. Например стандартно обслужване- масла, филтри и т.н. във фирмен серви порядък от хиляди (зависи от марката и модела) спрямо стотици в обикновен сервиз. Конкретен пример от мой приятел с ново Волво ХС60- обслужване във фирмения сервиз около 2300-2500 лева. Същото в обикновен сервиз около 400-500 лева. Пак повтарям- непосещаването на фирмения сервиз не е аргумент или причина за отпадането на гаранцията. До колко това се спазва в България е друг въпрос.

                Първоначално публикуван от Asen Kushlev Преглед на мнение
                Сетих се и друг плюс на фирмения сервиз, до сега ми смениха части по три акции. Последно нов шофьорски еърбег и болтове на ел.мотора на рейката, точно навреме, от три два бяха скъсани. Това на 9 годишна кола. Ако не се появя там, няма да разбера за акциите.
                По спомени в държавите на запад при акции фирмата производител се обръща с уведомително писмо за акциите към всички притежатели на дадения автомобил и ги вика в регионалните сервизи за безплатно обслужване. Данните на собствениците ги взима от централния регистър (тамошния КАТ или там където се води този регистър). Няма изискване собственика да ходи или да е ходил редовно във фирмените сервизи. Вероятно в България тази ситема не функционира и не сработва.
                Спрете Земята, искам да сляза!

                Коментар


                • Urko
                  Urko коментира
                  Редактиране на коментар
                  Преди около 10 години племеникът ми в Германия си купи Мазда СХ-7 на старо от частно лице. Никога не се е занимавал и ходил във фирмения сервиз на Мазда. 2 пъти е получавал официални писма от регионалния сервиз на Мазда за акции и двата пъти ходи и му проведоха акциите безплатно. Очевидно има няквква система и то законна. Дали е минало точно през КАТ не съм сигурен. Но очевидно е от място където се съхраняват данните на хората притежаващи Мазди. А такова място ще да е някаква централна и държавна институция където ги има тези данни. Не се сещам иначе кой друг ще знае, че той притежава Мазда и адреса му.

                • Asen Kushlev
                  Asen Kushlev коментира
                  Редактиране на коментар
                  Фирмените сервизи в страната нямат толкова нови коли за обслужване, работят и по-стари, та трябва да се привлекат клиенти. Ситроен при нас също е така. Иначе познавам двама, привикани по акции за стари коли, явно чрез КАТ ги издирват. Което и аз не знам колко е законно.

                • BatGeorgeone
                  BatGeorgeone коментира
                  Редактиране на коментар
                  По спомени в държавите на запад при акции фирмата производител се обръща с уведомително писмо за акциите към всички притежатели на дадения автомобил и ги вика в регионалните сервизи за безплатно обслужване. Данните на собствениците ги взима от централния регистър (тамошния КАТ или там където се води този регистър). Няма изискване собственика да ходи или да е ходил редовно във фирмените сервизи.

                  Да, точно така е, другия месец трябва да ходя да ми сменят въздушните възглавници на мерцедеса, на джпижа два пъти са ми правили такива акции, дори после ми мият колата и всичко 100% безпатно

              • #23
                В името на сигурноста на хората вероятно са оставили някаква законна възможност това да става.
                Спрете Земята, искам да сляза!

                Коментар


                • #24
                  От лейка си е нормално, в нашия сервиз също сипват с лейка. Преди това я пълнят от туба. Просто лейката е много по-удобна от туба и фуния.

                  Коментар


                  • #25
                    Ако ще ви успокои - не само българските официални сервизи са така. Европейските са същата работа...
                    В моя случай - италиански... Същите тарикати и същите номера при това за реномирана (уж) скъпа италианска марка...
                    Трагедия - чудех се да се смея или да плача...

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X