До: Спор - Daihatsu Feroza или ЛАДА НИВА
имал съм и двете. тия спорове са доста излишни така или иначе ама да си кажа......нивата е доста по проходима... ето някой леки аргументи. по-голям клиренс за начало, по-голяма артикулация на окачването(заводски май е с най големия рампов индекс нивата и то не само пред фероза.......), по-лека, наличие на междинен блокаж на дифовете...... ама си обичам и нивите и ферозите (която пък си има свойте преимущества които не са тема тук) та това по темата. и още едно леко доказателство- може да ви прозвучи странно но за нива има във стотици хиляди повече (сериозно) сайтове на почитатели по цял свят! та и това говори доста..... хайде и не превръщайте споровете в караници само.важно е да се забавляваме ;-)
п.с а сега видях горното мнение и е някаква заблуда.... нивата е концепция за сибирска охранителна дейност, та точно на сняг й е силата...... не знам със какво сте карали ама нивата седи отгоре без да потъва....... пробвано в ужасно дълбок сняг и лично от мен.... ;-)
имал съм и двете. тия спорове са доста излишни така или иначе ама да си кажа......нивата е доста по проходима... ето някой леки аргументи. по-голям клиренс за начало, по-голяма артикулация на окачването(заводски май е с най големия рампов индекс нивата и то не само пред фероза.......), по-лека, наличие на междинен блокаж на дифовете...... ама си обичам и нивите и ферозите (която пък си има свойте преимущества които не са тема тук) та това по темата. и още едно леко доказателство- може да ви прозвучи странно но за нива има във стотици хиляди повече (сериозно) сайтове на почитатели по цял свят! та и това говори доста..... хайде и не превръщайте споровете в караници само.важно е да се забавляваме ;-)
п.с а сега видях горното мнение и е някаква заблуда.... нивата е концепция за сибирска охранителна дейност, та точно на сняг й е силата...... не знам със какво сте карали ама нивата седи отгоре без да потъва....... пробвано в ужасно дълбок сняг и лично от мен.... ;-)
Коментар