Здравейте уважаеми съфорумци,
Темата май е подобна на колегата Еделвайс, но с други "герои"
Нещо след 2012, с прилични километри, да речем до 100к км, колкото по-малко, по-добре(може би). Бензин, без газово предвид сравнително малкия ми годишен пробег - 4-6к км, ръчка, 4(5)врати, евро 5 или 6, само предно задвижване. Аз съм 182 см, 70-75кг, а благоверната по-малко и по двата параметъра. Колицата ще вози 1-2души в 99% от времето.
Ще се кара фифти- фифти градско и близко, до 30-50км извънградско и само като крайно изключение до 300км в посока извънградско.
За първите 3 - фау ве-то, опела и пандичката бих предпочел версиите крос, предвид по-големия им пътен просвет, че извънградското ми има участък около 1км на посока черен път. Хюндето няма такава версия, но ако е вярно за 150мм му просвет, може би няма да му е проблем.
Лесното преобразуване за по-голям багажен отсек май си го имат и четирите.
От прочетеното досега и споделено с познати, като че ли няма изявен аутсайдер или лидер сред изброените. За сведение, не съм влизал само в опела.
Само за хюндето човек, който ми препоръчаха като разбирач сподели, че при голям пробег чугунения цилиндров блок и алум глава нещо си не се разбирали...
Ще съм благодарен на всякакви коментари, мнения, препоръки по темата, но с молба да не ме пращате по други марки и модели.
Темата май е подобна на колегата Еделвайс, но с други "герои"
Нещо след 2012, с прилични километри, да речем до 100к км, колкото по-малко, по-добре(може би). Бензин, без газово предвид сравнително малкия ми годишен пробег - 4-6к км, ръчка, 4(5)врати, евро 5 или 6, само предно задвижване. Аз съм 182 см, 70-75кг, а благоверната по-малко и по двата параметъра. Колицата ще вози 1-2души в 99% от времето.
Ще се кара фифти- фифти градско и близко, до 30-50км извънградско и само като крайно изключение до 300км в посока извънградско.
За първите 3 - фау ве-то, опела и пандичката бих предпочел версиите крос, предвид по-големия им пътен просвет, че извънградското ми има участък около 1км на посока черен път. Хюндето няма такава версия, но ако е вярно за 150мм му просвет, може би няма да му е проблем.
Лесното преобразуване за по-голям багажен отсек май си го имат и четирите.
От прочетеното досега и споделено с познати, като че ли няма изявен аутсайдер или лидер сред изброените. За сведение, не съм влизал само в опела.
Само за хюндето човек, който ми препоръчаха като разбирач сподели, че при голям пробег чугунения цилиндров блок и алум глава нещо си не се разбирали...
Ще съм благодарен на всякакви коментари, мнения, препоръки по темата, но с молба да не ме пращате по други марки и модели.
Коментар