Някъде 2009 си взех една Фиеста МК4 дизел като първа кола, която взе че изкара до преди няколко седмици. Зимата й се счупи горивната помпа и направих грешката да я оправям, защото не ми се обикаляше да търся нова кола. Преди няколко седмици обаче и рециклираната помпа, която сложиха, даде фира и вече няма смисъл. Иначе, до преди това за всичките тези години проблем дадоха двата датчика на ABS-a и динамото. Останалото си е било текуща поддръжка.
Та, сега се оглеждам за малка, градска кола, с която да разкарваме децата по градини и да си вършим работа. И двамата с жена ми сме среден ръст и нормално се побирахме във Фиестата, заедно с две столчета и две деца на задната седалка. Новата кола задължително ще трябва да е:
- бензин (категорично без газ);
- ръчни скорости;
- до към 4000мм дълга;
- 4 (5) врати;
- багажник, който да побере две тротинетки (разглобени) и 2-3 торби покупки.
- приличен просвет (фиестата беше доста висока);
- от 2009-та нагоре.
С дизел повече не ми се занимава. Болезнено е, когато нещо по-структуроопределящо се счупи. Голямата ни кола е дизел и ни е достатъчна. Жената е свикнала на ръчни скорости и предпочитам да има по-малко неща, които да могат да се счупят.
Бюджетът е от 7-12 хил. Предпочитам да мина по-евтино, но ако ми хареса нещо ще се кача и до горната граница. Насочил съм се към следните марки:
Фиеста МК7 (кашончетата МК6 също много ми харесваха, но им мина времето)
Мазда 2
Тойота Ярис
Hyundai i20
Въпросите са:
1. Коя от тези е най-дуракоустойчива и най-малко се чупи?
2. Кои са най-удачните комбинации като двигател?
3. Има ли някой друг модел, който пропускам от този клас, но си струва да се включи в тази група?
Благодаря предварително за отделеното време!
Та, сега се оглеждам за малка, градска кола, с която да разкарваме децата по градини и да си вършим работа. И двамата с жена ми сме среден ръст и нормално се побирахме във Фиестата, заедно с две столчета и две деца на задната седалка. Новата кола задължително ще трябва да е:
- бензин (категорично без газ);
- ръчни скорости;
- до към 4000мм дълга;
- 4 (5) врати;
- багажник, който да побере две тротинетки (разглобени) и 2-3 торби покупки.
- приличен просвет (фиестата беше доста висока);
- от 2009-та нагоре.
С дизел повече не ми се занимава. Болезнено е, когато нещо по-структуроопределящо се счупи. Голямата ни кола е дизел и ни е достатъчна. Жената е свикнала на ръчни скорости и предпочитам да има по-малко неща, които да могат да се счупят.
Бюджетът е от 7-12 хил. Предпочитам да мина по-евтино, но ако ми хареса нещо ще се кача и до горната граница. Насочил съм се към следните марки:
Фиеста МК7 (кашончетата МК6 също много ми харесваха, но им мина времето)
Мазда 2
Тойота Ярис
Hyundai i20
Въпросите са:
1. Коя от тези е най-дуракоустойчива и най-малко се чупи?
2. Кои са най-удачните комбинации като двигател?
3. Има ли някой друг модел, който пропускам от този клас, но си струва да се включи в тази група?
Благодаря предварително за отделеното време!
Коментар