Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръчайте градска кола между 7000 и 12000 лв.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Препоръчайте градска кола между 7000 и 12000 лв.

    Някъде 2009 си взех една Фиеста МК4 дизел като първа кола, която взе че изкара до преди няколко седмици. Зимата й се счупи горивната помпа и направих грешката да я оправям, защото не ми се обикаляше да търся нова кола. Преди няколко седмици обаче и рециклираната помпа, която сложиха, даде фира и вече няма смисъл. Иначе, до преди това за всичките тези години проблем дадоха двата датчика на ABS-a и динамото. Останалото си е било текуща поддръжка.

    Та, сега се оглеждам за малка, градска кола, с която да разкарваме децата по градини и да си вършим работа. И двамата с жена ми сме среден ръст и нормално се побирахме във Фиестата, заедно с две столчета и две деца на задната седалка. Новата кола задължително ще трябва да е:

    - бензин (категорично без газ);
    - ръчни скорости;
    - до към 4000мм дълга;
    - 4 (5) врати;
    - багажник, който да побере две тротинетки (разглобени) и 2-3 торби покупки.
    - приличен просвет (фиестата беше доста висока);
    - от 2009-та нагоре.

    С дизел повече не ми се занимава. Болезнено е, когато нещо по-структуроопределящо се счупи. Голямата ни кола е дизел и ни е достатъчна. Жената е свикнала на ръчни скорости и предпочитам да има по-малко неща, които да могат да се счупят.

    Бюджетът е от 7-12 хил. Предпочитам да мина по-евтино, но ако ми хареса нещо ще се кача и до горната граница. Насочил съм се към следните марки:

    Фиеста МК7 (кашончетата МК6 също много ми харесваха, но им мина времето)
    Мазда 2
    Тойота Ярис
    Hyundai i20

    Въпросите са:
    1. Коя от тези е най-дуракоустойчива и най-малко се чупи?
    2. Кои са най-удачните комбинации като двигател?
    3. Има ли някой друг модел, който пропускам от този клас, но си струва да се включи в тази група?

    Благодаря предварително за отделеното време!

  • #2
    3. Има - Шкода Фабия например. Според скромното ми мнение е доста повече кола от всичките изброени (само Hyundai-а не го знам що за стока е, ама пред другите три категорично бих избрал Фабия). 2016-2017 с малко търсене се намират около горната граница на бюджета ти. По личанат ми Fabia 2005-та, купена нова от магазина, са сменени чифт предни накладки и дискове. Вярно че е на малко километри (80000), но аз друг автомобил, по който не съм пипал нищо за 16 години не съм имал.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #3
      В този бюджет влизат и модели на Prius до 2010 г. Там е въпросът в какво състояние е батерията, но това може да се провери в официалния сервиз на марката. Май надхвърля и габаритите, може би е към 4,20 м. Не е популярен модел в България, но на думи от чуждия печат е доста здрава машинка.

      Коментар


      • #4
        Хюндайчетата са добри.Фабията има един глас и от мене, също е разумен избор.

        Коментар


        • #5
          Аз бих се огледал за японка, било от Тойота,Нисан ,но най добре е Suzuki Swift с 1.2 моторчето.

          Коментар


          • #6
            Погледнах те ли Форд Фюжън от последните? Аз от "китайските" коли бих си избрал Кия и Хюндай.
            FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

            Коментар


            • #7
              E то Фабията си е Поло с по разумна цена

              Аз от изброените бих взел категорично Яриса.

              Иначе съм на принципа на Мечо Пух колкото повече толкова повече и след 1 година навиране на Пежо 206 (добре си навървяваше и безпроблемо откъм ДВГ и ламарини дизел 1.4) не бих се мъчил в толкоз малък автомобил а минимум следващите по големина от Ц-сегмента.

              А най добре Ц-сегмент комби че мога да фърлям тротинетките и повечето колелета неразглобени отзаде

              Ноооооооо

              И един хеч си върши работата де.

              Още се сещам когат умре вуйчо (лека му пръст) и Нисата (2002 г.) не дойде на смъртта как го извозихме на Кадет Капка с леко отворен заден капак и свалена предна седалка.....
              Land Rover Discovery II, V8 4.0
              VW Golf VI variant
              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

              Коментар


              • #8
                От четирите изброени в първото мнение,най мразя фиестата ,отвратително тесен автомобил ,краката ти стоят като в количка за бобслей (баси каква дума)Незнам как я търпях ,беше джия ,иначе бензин без газ...непомня за някакви ремонти.

                И20 на хюндай е много Ок. Мазда 2 незнам какво е ,ярис също съм нямал.

                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  Най-яката кола ми беше Фиеста. Ремонти: смана на задни амортисьори на паркинга, след работа за 2 часа, почистване на "електронното" запалване и заваряване тръбата към ауспуха.
                  Недостатък - гние, което беше пречината да я изпратя за скрап, понеже се продъни в краката на шофьора.

                  Живял съм 6 месеца в нея, докато бях бездомник по принуда - събира целия багаж, няма ядове!



                  Един колега има от почти последния модел, червена и много и се кефи заради подгрева на предното стъкло.
                  Публикувайте отговор

                  Коментар


                  • #10
                    Онда Жас- безпроблемен малък автомобил. Карам такъв от февруари-март 2017 г. ежедневно и до сега. Разхода му е идентичен с КТМ 390 /мотоциклет 150 кг. тегло/. Има базови екстри като АБС и климатроник, вози прилично и за повече от 4 години съм сменил само 2 лампи-на ляв фари и габарит. Е, и акумулатор като я купих и сега пак е за смяна понеже я карам на къси разстояния.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #11
                      От месец в двора се появи Хонда джаз ,на вуйчо ми ,още нямаме мнение,на мен не ми харесва субективно...иначе хондата си е хонда
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #12
                        Като цяло в този клас бих ти препоръчал Ярис, но да не e 1.0, а 1.3, може и дизел. Да е с пълна сервизна история.
                        Като плюсове бих споделил две неща: достатъчно висока и има много добро пътно поведение, като за такъв малък автомобил (вози меко, същевременно се усеща стабилна в завоите)
                        Недостаъка е, че като всяка Тойота държи цената.

                        Коментар


                        • #13
                          Още едно мнение за Фабия !
                          Лично имам навъртяни 140 000 км на Фабия 1,4 TDI - никакви проблеми , само стандартно обслужване. Сравнително е висока и със "разумни" бордюри няма проблем

                          Аз , лично бих погледнал/поогледал и Honda Civic

                          А да не забравяме и Dachia Sandero - невероятно здрава кола , 99% от такситата са такива. Оня ден се возих в една на над 800 000 км - и се движеше доста добре.
                          Сега - BMW R1200RT 2006 г
                          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                          Коментар


                          • cnc82
                            cnc82 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Дачия и 800 хил. км в едно изречение... ммм нещо не ми се връзва.

                          • Asen Kushlev
                            Asen Kushlev коментира
                            Редактиране на коментар
                            Връзва се, връзва се. Последно се возих на една на 680 хиляди, първия Логан. Това преди две години поне. Още я карат, поне още 200 са и натъркаляли.

                        • #14
                          Не се връзва само на тия дето не са я карали.И не не съм им фен и са боклуци,но за работни коне са екстра.Поне старите около 2010-15 примерно бяха.Сега да кажат имащите таксиджии и колегите сервизни дето карат и ползват яко.
                          Няма страшно в умирачката...
                          Страшното е да си жив!...

                          Коментар


                          • #15
                            И аз бях много учуден за Дачията , но това беше на таблото на таксито !
                            Сега - BMW R1200RT 2006 г
                            Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                            По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                            По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X