Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Препоръчайте градска кола между 7000 и 12000 лв.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Препоръчайте градска кола между 7000 и 12000 лв.

    Някъде 2009 си взех една Фиеста МК4 дизел като първа кола, която взе че изкара до преди няколко седмици. Зимата й се счупи горивната помпа и направих грешката да я оправям, защото не ми се обикаляше да търся нова кола. Преди няколко седмици обаче и рециклираната помпа, която сложиха, даде фира и вече няма смисъл. Иначе, до преди това за всичките тези години проблем дадоха двата датчика на ABS-a и динамото. Останалото си е било текуща поддръжка.

    Та, сега се оглеждам за малка, градска кола, с която да разкарваме децата по градини и да си вършим работа. И двамата с жена ми сме среден ръст и нормално се побирахме във Фиестата, заедно с две столчета и две деца на задната седалка. Новата кола задължително ще трябва да е:

    - бензин (категорично без газ);
    - ръчни скорости;
    - до към 4000мм дълга;
    - 4 (5) врати;
    - багажник, който да побере две тротинетки (разглобени) и 2-3 торби покупки.
    - приличен просвет (фиестата беше доста висока);
    - от 2009-та нагоре.

    С дизел повече не ми се занимава. Болезнено е, когато нещо по-структуроопределящо се счупи. Голямата ни кола е дизел и ни е достатъчна. Жената е свикнала на ръчни скорости и предпочитам да има по-малко неща, които да могат да се счупят.

    Бюджетът е от 7-12 хил. Предпочитам да мина по-евтино, но ако ми хареса нещо ще се кача и до горната граница. Насочил съм се към следните марки:

    Фиеста МК7 (кашончетата МК6 също много ми харесваха, но им мина времето)
    Мазда 2
    Тойота Ярис
    Hyundai i20

    Въпросите са:
    1. Коя от тези е най-дуракоустойчива и най-малко се чупи?
    2. Кои са най-удачните комбинации като двигател?
    3. Има ли някой друг модел, който пропускам от този клас, но си струва да се включи в тази група?

    Благодаря предварително за отделеното време!

  • #2
    3. Има - Шкода Фабия например. Според скромното ми мнение е доста повече кола от всичките изброени (само Hyundai-а не го знам що за стока е, ама пред другите три категорично бих избрал Фабия). 2016-2017 с малко търсене се намират около горната граница на бюджета ти. По личанат ми Fabia 2005-та, купена нова от магазина, са сменени чифт предни накладки и дискове. Вярно че е на малко километри (80000), но аз друг автомобил, по който не съм пипал нищо за 16 години не съм имал.
    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

    Коментар


    • #3
      В този бюджет влизат и модели на Prius до 2010 г. Там е въпросът в какво състояние е батерията, но това може да се провери в официалния сервиз на марката. Май надхвърля и габаритите, може би е към 4,20 м. Не е популярен модел в България, но на думи от чуждия печат е доста здрава машинка.

      Коментар


      • #4
        Хюндайчетата са добри.Фабията има един глас и от мене, също е разумен избор.

        Коментар


        • #5
          Аз бих се огледал за японка, било от Тойота,Нисан ,но най добре е Suzuki Swift с 1.2 моторчето.

          Коментар


          • #6
            Погледнах те ли Форд Фюжън от последните? Аз от "китайските" коли бих си избрал Кия и Хюндай.
            FORD Maverik-2,3L, AWD, XLT-2 броя

            Коментар


            • #7
              E то Фабията си е Поло с по разумна цена

              Аз от изброените бих взел категорично Яриса.

              Иначе съм на принципа на Мечо Пух колкото повече толкова повече и след 1 година навиране на Пежо 206 (добре си навървяваше и безпроблемо откъм ДВГ и ламарини дизел 1.4) не бих се мъчил в толкоз малък автомобил а минимум следващите по големина от Ц-сегмента.

              А най добре Ц-сегмент комби че мога да фърлям тротинетките и повечето колелета неразглобени отзаде

              Ноооооооо

              И един хеч си върши работата де.

              Още се сещам когат умре вуйчо (лека му пръст) и Нисата (2002 г.) не дойде на смъртта как го извозихме на Кадет Капка с леко отворен заден капак и свалена предна седалка.....
              Land Rover Discovery II, V8 4.0
              VW Golf VI variant
              Гагич: "...Никой сериозен оффроудър не е сложен заводски на въздух, само СУВ за пред нощния чалга-клуб, пред кафето и за друсни-полянка..."

              Коментар


              • #8
                От четирите изброени в първото мнение,най мразя фиестата ,отвратително тесен автомобил ,краката ти стоят като в количка за бобслей (баси каква дума)Незнам как я търпях ,беше джия ,иначе бензин без газ...непомня за някакви ремонти.

                И20 на хюндай е много Ок. Мазда 2 незнам какво е ,ярис също съм нямал.

                Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                Анатолий Пейчинов o8875о9815
                https://dvrbg.com/

                Коментар


                • #9
                  Най-яката кола ми беше Фиеста. Ремонти: смана на задни амортисьори на паркинга, след работа за 2 часа, почистване на "електронното" запалване и заваряване тръбата към ауспуха.
                  Недостатък - гние, което беше пречината да я изпратя за скрап, понеже се продъни в краката на шофьора.

                  Живял съм 6 месеца в нея, докато бях бездомник по принуда - събира целия багаж, няма ядове!



                  Един колега има от почти последния модел, червена и много и се кефи заради подгрева на предното стъкло.
                  Публикувайте отговор

                  Коментар


                  • #10
                    Онда Жас- безпроблемен малък автомобил. Карам такъв от февруари-март 2017 г. ежедневно и до сега. Разхода му е идентичен с КТМ 390 /мотоциклет 150 кг. тегло/. Има базови екстри като АБС и климатроник, вози прилично и за повече от 4 години съм сменил само 2 лампи-на ляв фари и габарит. Е, и акумулатор като я купих и сега пак е за смяна понеже я карам на къси разстояния.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #11
                      От месец в двора се появи Хонда джаз ,на вуйчо ми ,още нямаме мнение,на мен не ми харесва субективно...иначе хондата си е хонда
                      Galloper 2 Exceed 1998 2.5 TDI .Kia Ceed 2009 1.4 CVVT .Ford Connect 1.8 TDCI 90 hp 2010
                      Kawasaki Versys 650 2008 Suzuki 600 DUCATO 3.L 180 hp. и други
                      Анатолий Пейчинов o8875о9815
                      https://dvrbg.com/

                      Коментар


                      • #12
                        Като цяло в този клас бих ти препоръчал Ярис, но да не e 1.0, а 1.3, може и дизел. Да е с пълна сервизна история.
                        Като плюсове бих споделил две неща: достатъчно висока и има много добро пътно поведение, като за такъв малък автомобил (вози меко, същевременно се усеща стабилна в завоите)
                        Недостаъка е, че като всяка Тойота държи цената.

                        Коментар


                        • #13
                          Още едно мнение за Фабия !
                          Лично имам навъртяни 140 000 км на Фабия 1,4 TDI - никакви проблеми , само стандартно обслужване. Сравнително е висока и със "разумни" бордюри няма проблем

                          Аз , лично бих погледнал/поогледал и Honda Civic

                          А да не забравяме и Dachia Sandero - невероятно здрава кола , 99% от такситата са такива. Оня ден се возих в една на над 800 000 км - и се движеше доста добре.
                          Сега - BMW R1200RT 2006 г
                          Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                          По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                          По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                          Коментар


                          • cnc82
                            cnc82 коментира
                            Редактиране на коментар
                            Дачия и 800 хил. км в едно изречение... ммм нещо не ми се връзва.

                          • Asen Kushlev
                            Asen Kushlev коментира
                            Редактиране на коментар
                            Връзва се, връзва се. Последно се возих на една на 680 хиляди, първия Логан. Това преди две години поне. Още я карат, поне още 200 са и натъркаляли.

                        • #14
                          Не се връзва само на тия дето не са я карали.И не не съм им фен и са боклуци,но за работни коне са екстра.Поне старите около 2010-15 примерно бяха.Сега да кажат имащите таксиджии и колегите сервизни дето карат и ползват яко.
                          Няма страшно в умирачката...
                          Страшното е да си жив!...

                          Коментар


                          • #15
                            И аз бях много учуден за Дачията , но това беше на таблото на таксито !
                            Сега - BMW R1200RT 2006 г
                            Бивш - Suzuki V-Strom 1000 2004 г
                            По Бивш - Honda Africa Twin RD04 1992 г
                            По По Бивш - Yamaha Virago VLX 500 1983 г

                            Коментар

                            Активност за темата

                            Свий

                            В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                            Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                            Зареждам...
                            X