Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

    Вземете,организирайте една по-хард разходка/Голди е майстор в това/да дойде ме да покара ме повече джипове там,и ще види ме на практика кой,какви ходове има и каде минава,и след това ще коментираме във форума със съответните клипове и снимки.Щото аз,тук пред компа съм непобедим.Но на практика едва ли е така.

    Коментар


    • #17
      До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

      Кинекс, не се заяждам, но тогава(Адвенчър 2008 ) Киро Сусама беше навигатор на лудия с Рубикона.Рубикона беше нов,и Киро ми е разказвал,че е започнал да се разпада на 250 ия километър.На 400 вече е бил почти разглобен(купето се е откачило от рамата и се е било разкривило) и са му светели всички възможни лампи по таблото.Всъщност като се е запалил според Киро вече си е бил така или иначе за много сериозен ремонт!Защо се е запалил?Според някои се е събрала трева между ауспуха и купето и тя е пламнала.
      Според мен се е запалил да не се мъчи повече.
      Киро също каза,че собственикът му го е карал на смърт,без ВЪОБЩЕ да го пази и колата е била ОБСОЛЮТНО стандартна!И все пак да се разглоби за 500-600 км ми се вижда ненормално.Дори Дискавъри 3 ще ги мине без проблеми тия километри .
      Темпото им е било далеч от състезателното но явно непосилно за тази кола.

      И за да съм честен докрай ще ви кажа ,че моя Рейдж Ровър се разпадна на първото ми състезание на 700 км.Беше стандартен от към окачване,но темпото ми беше силно-за класиране в 6 цата(Със сегашното камерно участие по нашите състезания за 3 ката).И ровъра беше на 160 000км и на 16 години!!!Пък и беше с кожени седалки,4 врати и не предизвикваше у хората така ясна асоциация за офроуд както Рубикона!




      Кинекс,ровъра изобщо не е пример за здрава кола.Такъв пример за мен е Г класата на мерцедес.
      Но Рубикона да наричаме здрава кола не бива!!!
      Аз мисля,че колата е много красива,с отлична геометрична проходимост,с грамотно разположение на агрегатите(което осигурява добро разпределение на масите преден/заден мост),нелош двигател(стига да е 4000см2 бензиновия).За мен качеството на изработка и стандартите за здравина на американските коли са далеч от европейските и това в пълна сила се отнася и за Джиип.
      Тези коли са за хора ,които ценят красивото,държат си колата в гараж и никога няма да я карат в гората с висока скорост.

      Честите призиви тук за тест драйв ,който да изясни коя кола е по-проходима са ненужни(за да не използвам друга дума).Това което за разходкаджиите е екстрем ,за опитен състезател е препятствие което се минава за секунди-просто опита им и познаването на колата са на по-високо ново.
      Има достатъчно състезания в България,където всеки може да се докаже.

      И още нещо-по състезанията съм виждал всякакви коли,но Гранд Чероки не съм виждал!!!Навярно си има причина за това,но на мен не ми е известна.Ще съм благодарен някой Чероки фен да ме осветли.
      Последно редактирано от rusev; 08-08-09, 12:27.
      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

      Коментар


      • #18
        До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

        Разглобил се казваш. По-скоро го вярвам. Те правени и преправени бегачки се разглобяват, какво остава за заводски джип при който трябва да се спазват стандарти за движение по пътната мрежа, и да задоволява капризни клиенти, 95% от които никога не напускат асфалта.

        Мога да ти кажа и точно защо се е разглобил, ако наистина е така. (все пак остава капка съмнение)

        Новия Вранглер има ход нагоре на предното окачване 4см. Два от които са хода на бъмпстопа. Представяш ли си го. Х5 има толкова.
        Ако това не е достатъчно за да ти се изясни картинката, мога да добавя че от шоу рума гумите са напомпени на три атмосфери и половина. Ама и да ги спаднеш, разликата не е особенно голяма.

        За 1000лв го правя с 10см ход нагоре, пет от които ход на бъмпстопа.
        И така не се разглобява. 5см е нормално хода на хидравличния бъмпстоп. Може да се цепи и да си скача колкото си иска.

        За ГрандЧерокито има друга тема.
        Лека тренировка на Полигона

        Коментар


        • #19
          До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

          Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
          Сравнявал ли си ги.

          Да, затова смея да го твърдя! До сега нямам победител минал по-високо на моята рампа за мерене на ходове с изключение на една Газ-69, която доближи или изравни ходове на УАЗа. Специално Гранда е в средните редици на тестовете (Естакада).
          LZ1VMH

          Коментар


          • #20
            До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

            Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
            ... моята рампа за мерене на ходове ...
            Меренето на разстоянието, изминато по рампата, без отчитане на базата на джипките, не е като да дава много използваеми резултати.
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

              Аз знам че Гранда в заводски вид не е нищо особено. Както казваш средна хубост. Има-няма 60см може да вдигне едната гума докато другите три са на земята.
              Ама и редукторния УАЗ в заводски вид може толкова. На снимката се вижда много ясно. За това и я пуснах.
              Рубикона(новия) със заводско окачване вдига гумата на 80см.

              Освен това новия Вранглер е с прогресивни пружини и с газови амортисьори с високо налягане(22атмосвери). Създават много по-добър натиск и сцепление от маслените на УАЗ-а с ресьори.

              Коментар


              • #22
                До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

                Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
                Меренето на разстоянието, изминато по рампата, без отчитане на базата на джипките, не е като да дава много използваеми резултати.
                Базата наистина е важна.
                За да не остане някой в заблуждение, трябва да уточня че говоря за Рубикон дълга база. Къс не съм пипал.
                Като меря къс ще стане ясно колко базата влияе на ходовете.

                Коментар


                • #23
                  До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

                  Вярвам на написаното от Кинекса,на написаното от Русев,но двамата са на различни мнения,как да си извадя извод коя машина е по-добра?Не се навивате на проста разходка/не мерене на кардани/,от където мога сам да си извадя изводите-този,минава по-леко,другия малко се затруднява на определени места.Пишете за клиренс,кой колко ход има,това са просто цифри.На някоя разходка някоя Витара или Самурайче,което на теория трябва да се движи едва ли не само по черни пътища,минава отам където много и подготвени джипове се затрудняват.Не визирам карането в стил на нашия оффроад шампионат,това за мен е някаква формула по черно.Там хората наистина са добри,но за мен един джип трябва да може да "пълзи "навсякаде в гората,отколкото да може да "лети" по-поляните и пътищата.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

                    Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
                    ... как да си извадя извод коя машина е по-добра?Не се навивате на проста разходка/не мерене на кардани/,от където мога сам да си извадя изводите-този,минава по-леко,другия малко се затруднява на определени места ...
                    Просто не можеш да си направиш така лесно извод от една разходка.

                    "Паркетният" Хюндай е минавал с лекота на места, където стандартна УАЗ-ка сме я теглили на лебедка. Това означава ли, че е по-добър за офроуд?!?
                    Ние не сме неутрални!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

                      Мога,да си извадя заключение,за мен лично/не казвам че ще е най-правилното/бил съм с вас ,на една разходка,още като караше "паркетния" Хюндай,и съм наясно как върви.Ако една разходка е достатъчно добра и разнородна мога да си направя изводи,все пак живота ми минава в гората и като основно средство за певоз там ползвам джип и то повече от 20г.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

                        Чувал съм(или чел),че за оценка на ходовете на един автомобил служи коефициент,който е отношение на хода реализиран върху рампа с определен наклон(до отлепяне на гума от земята) към колесната базата на съответния автомобил.

                        Естествено е ,че хода върху рампата сам по себе си не означава нещо съществено!

                        Също съм чувал ,че с най добър коефициент е Шеви Блейзър К5(май беше0.69).След него е Дифендър 90.Става дума за заводски автомобили без подготвка.

                        Колегата Г. Вардаров дето не може да се реши какво да си купи-завиждам му!!!
                        Аз първо бих си купил Джиип(красиви са и всеки се сеща ,че си офроудър),после като го усетя ще си купя Ланд Ровър(класика в жанра са),после може би Г класа(за да знам как е с камион в гората),после Митсубиши Паджеро(интелигентна работа-независимо окачване,пък вече ще съм се научил какво не бива на офроуд да се прави).С Тоyota не бих си губил времето(голяма скука-минава почти отвсякъде пък и не се чупи), а пък УАЗ само ако искам да си калявам волята....
                        И така на края даже ще мога да давам и съвети!!!
                        Последно редактирано от rusev; 09-08-09, 14:12.
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • #27
                          До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

                          Ето затова питам винаги и много,щото ,излизам от презумцията че другите знаят повече.Когато дойде времето да сменя марката,дилемата наистина ще е интересна.Патрола е тежък и не се връзва с моите изисквания-там където минават по-леките джипове,той и с пълния блокаж отзад/ГР/ остава,да буксува на калните баири.Вранглера е красив и с визия,но си е чист Уаз с американска кожа-друса като Самурай,и ако не е тунингован ,със стандартните у-фланци и тънки полуоси не ме кефи.Г-класата е класа,но само с големия мотор и кабрио ,щото е много тежка,с 2.3 мотор или старите дизели е пълна скръб/добре че има блокажи да му помагат/иначе е еталон за мен като здравина ,също като Пинца.Тойотата ,не бих си купил,напоследък е много прехвалена а аз,не съм толкова очарован,от представянето и./освен ако я кара П.Йоцов./Дефендър съм карал с 2.5 -Д ,пълна скръб,докато се включи турбото е по-зле и от Уаз,със стария мотор.А и отзад е по-тесно и от текезесарка.Та дилемата е трудна,Паджеро,Витари,Терана и др.с открити полуоски отпред не ми харесват.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

                            Пак почнаха общи приказки - що американците бият негрите.
                            А темата е Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon JK.

                            Не е вярно че новия Вранглер друса. Камоли да се сравнява със Самурай.
                            Вози уникално правилно за българските пътища. Нито меко нито твърдо. Стегнато и стабилно. Не се накланя като Дифендъра в завоите и проблеми с Лосовия тест няма. Още повече че има ESP. Малък недостатък е че при големи неравности много често удря ограничителните тампони, но това както казах се лекува лесно.
                            В БалканСтар има тестови автомобили. Ходете карайте, никой няма да ви откаже. Може и да не ви дадът Рубикон, защото доколкото знам не се продава в България, но разликата между Сахара и Рубикон като пътно поведение е много малка. После ще може да коментирате от първо лице единствено число.

                            За тънките полуоски:
                            Диаметъра на предните е 1.31" или 33мм.
                            30 шлици вътре и 32 вънка
                            с каре 1350 U-joints
                            Диаметъра на короната е 8.5"

                            Задните полуоски са дебели 1.41" - 36мм
                            32 шлици
                            Диаметър на короната 8.8"

                            http://www.4wheeloffroad.com/techart...fications.html

                            Ако някой има спецификации на мостовете на Дифендъра ще е интересно да ги сравним.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

                              Абе като гледам техническите данни, не е много ясна работата. Блокажи се слагат, Вранглера има мощност, а Дефендъра въртящ момент (а май има и изпълнение с V8. Като плюс на Вранглера остават височина и колея, срещу по добрите свесове на Дефендъра.
                              Прикачени файлове

                              Коментар


                              • #30
                                До: Land Rover Defender 90 SVX vs Jeep Wrangler Rubicon

                                Полуоските (Shaft Diameter) на Рубикона са по-дебели.
                                http://www.arb.com.au/resources/pdf/...tion_chart.pdf
                                Всъщност са едни от най-дебелите.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X