А как се разбира, че е прегрял автоматика? Нямам особено опит с такива, но в последните години съм с втори (около 100 000км). Нямат никакви показометри - нещо по усет ли, нещо като как?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Автоматикът замества ли бавните до някаква степен?
Свий
X
-
-
Първоначално публикуван от Васил_Стоев Преглед на мнениеАвтоматикът ми липсва най-много, когато катеря, втора бавна ми идва "къса" и трябва да превключа на първа скорост. Тогава джипката спира, следва ръчна, боксуване т.н.8)
Коментар
-
https://www.facebook.com/10000127946...2567488129203/
На 1-ва бавна без газ. Това е Самурая ми с 29" гуми и бавна раздатка с ПЧ 4,16. Утре ще отида да го пробвам с Нисана, без газ ме съмнява, че ще се качи, не увлича много. За който няма фейсбук - сори, няма да го качвам и в youtube.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
Коментар
-
Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнениеhttps://www.facebook.com/10000127946...2567488129203/
На 1-ва бавна без газ. Това е Самурая ми с 29" гуми и бавна раздатка с ПЧ 4,16. Утре ще отида да го пробвам с Нисана, без газ ме съмнява, че ще се качи, не увлича много. За който няма фейсбук - сори, няма да го качвам и в youtube.
Нисаня: автоматика увлича слабо и още в началото спря. Качих го бавно на по-тръмното - там като върна газта плавно спира и тръгва леко назад. За да се движи иска на по-лекото около 1200 оборота, а на стръмното 1500 оборота. Трудно е да се поддържат минималните обороти тъй като има доста мощност в ниските и много чуствителна газ(без жило е, електронна). Наложи да минавам 2-3 пъти за да имам по-точни резултати.
След това тествах Витара дълга база 2,0 V6 автоматик, значително по-асматична от Нисаня, но явно автомата и е по-добър.
Резултата: На бавни стигна съвсем малко по-нагоре от Нисаня. На по-стръмното не тръгва назад дори и на бързи. За движение иска минимум 1000 оборота, на бързи на най-стръмното иска 1200 оборота, на бавни не съм пробвал, предполагам, че пак щяха да са над 1000.Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
Телефон - в профила!
- 1 like
Коментар
-
Въртящия момент при бавните нараства поне х2 спрямо бързите , кое да сравним ?TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
-
Как се спуска планински път, стръмен, с тежко возило с автоматична скоростна кутия без бавни, някой да обясни и да ставаме милионери всички?
Разни шмекерии за двигателна спирачка да си ги нямаме щото такива леки автомобили и джипове няма.
Катерене с автоматик и без бавни и баба знае, но спускането на стръмни места... на колко разходки съм се връщал или заобикалял защото без принудителна 1ва НЕ става а без бавни никак дори не става.
Моите две стотинки.
P.S. Jeep XJ 4l автоматика НЕ може да фиксира 1ва скорост, на някой кутии се правят разни хакове и се слага бутон за директно контролиране на соленоида на 1ва и 2ра скорост, за да може да се получи заключване на 1ва или само на 2ра но фабрично това го няма в този модел. Това визирах по-горе.Последно редактирано от BatGeorgeone; 14-05-20, 08:03.Бъдете живи и здрави!
- 1 like
Коментар
-
На всичките ми автомати (Тойота , Бенц, Сузуки) ,можеш да ограничиш да не вдига повече от едикоя си предавка , вкл. и първа . Ама на жипката , можеш да й кажеш да не вдига повече от 1ва бавна , което е мнооо бавноTLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар