Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Автоматикът замества ли бавните до някаква степен?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    А как се разбира, че е прегрял автоматика? Нямам особено опит с такива, но в последните години съм с втори (около 100 000км). Нямат никакви показометри - нещо по усет ли, нещо като как?
    Прави каквото трябва, пък да става каквото ще!

    Коментар


    • BENZBOSS
      BENZBOSS коментира
      Редактиране на коментар
      Комбито има стрелка за температурата на трансмисия и лампа за висока температура,жълта е

    • davc
      davc коментира
      Редактиране на коментар
      Ми нищо такова нямам по моите. Те че не са святкали - не са, ама и като се даде на контакт, когато свети цялото табло, нищо подобно няма.

    • cecoa1
      cecoa1 коментира
      Редактиране на коментар
      Може да изкарва съобщение в менюто на бордкомпютъра, а да не е отделна лампа. Вероятно в ръководството за ползване на колата го пише, ако е предвидено.

  • #17
    Автоматикът ми липсва най-много, когато катеря, втора бавна ми идва "къса" и трябва да превключа на първа скорост. Тогава джипката спира, следва ръчна, боксуване т.н.
    Y260

    Коментар


    • #18
      Първоначално публикуван от Васил_Стоев Преглед на мнение
      Автоматикът ми липсва най-много, когато катеря, втора бавна ми идва "къса" и трябва да превключа на първа скорост. Тогава джипката спира, следва ръчна, боксуване т.н.
      По скоро ти идва бърза!
      8)

      Коментар


      • Васил_Стоев
        Васил_Стоев коментира
        Редактиране на коментар
        Това исках да кажа

    • #19
      https://www.facebook.com/10000127946...2567488129203/

      На 1-ва бавна без газ. Това е Самурая ми с 29" гуми и бавна раздатка с ПЧ 4,16. Утре ще отида да го пробвам с Нисана, без газ ме съмнява, че ще се качи, не увлича много. За който няма фейсбук - сори, няма да го качвам и в youtube.
      Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
      Телефон - в профила!

      Коментар


      • #20
        Първоначално публикуван от Иван Жоров Преглед на мнение
        https://www.facebook.com/10000127946...2567488129203/

        На 1-ва бавна без газ. Това е Самурая ми с 29" гуми и бавна раздатка с ПЧ 4,16. Утре ще отида да го пробвам с Нисана, без газ ме съмнява, че ще се качи, не увлича много. За който няма фейсбук - сори, няма да го качвам и в youtube.
        Да докладвам. Както се вижда на клипчето баира е подходящ за подобни тестове тъй като наклона плавно се увеличава. Самурая на най-стръмното падна на около 600 оборота, но не спря. Той в момента е с много бавни бавни, на 5-та бавна на 3000 оборота скоростта е 37-38км./ч..

        Нисаня: автоматика увлича слабо и още в началото спря. Качих го бавно на по-тръмното - там като върна газта плавно спира и тръгва леко назад. За да се движи иска на по-лекото около 1200 оборота, а на стръмното 1500 оборота. Трудно е да се поддържат минималните обороти тъй като има доста мощност в ниските и много чуствителна газ(без жило е, електронна). Наложи да минавам 2-3 пъти за да имам по-точни резултати.

        След това тествах Витара дълга база 2,0 V6 автоматик, значително по-асматична от Нисаня, но явно автомата и е по-добър.
        Резултата: На бавни стигна съвсем малко по-нагоре от Нисаня. На по-стръмното не тръгва назад дори и на бързи. За движение иска минимум 1000 оборота, на бързи на най-стръмното иска 1200 оборота, на бавни не съм пробвал, предполагам, че пак щяха да са над 1000.
        Citroen C-Crosser 2.4 бензин ръчка 2009г.
        Телефон - в профила!

        Коментар


        • #21
          Върши работа дотолкова, че на елементарни терни не включвам бавните. Но мотора трябва да има достаъчно въртящ момент.
          Виден столичен ихтиолог

          Коментар


          • #22
            Въртящия момент при бавните нараства поне х2 спрямо бързите , кое да сравним ?
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар


            • бат'Марто
              бат'Марто коментира
              Редактиране на коментар
              Този въпрос към мен ли е ? Човека иска да си вземе СУВ без бавни. Аз му пиша, че автомата при достатъчен въртящ момент замества бавните на лек терен. При мен максималния въртящ момент не 440 нМ,което не е малко, но не и много.И става въпрос за момента на мотора .

          • #23
            Как се спуска планински път, стръмен, с тежко возило с автоматична скоростна кутия без бавни, някой да обясни и да ставаме милионери всички?

            Разни шмекерии за двигателна спирачка да си ги нямаме щото такива леки автомобили и джипове няма.

            Катерене с автоматик и без бавни и баба знае, но спускането на стръмни места... на колко разходки съм се връщал или заобикалял защото без принудителна 1ва НЕ става а без бавни никак дори не става.

            Моите две стотинки.

            P.S. Jeep XJ 4l автоматика НЕ може да фиксира 1ва скорост, на някой кутии се правят разни хакове и се слага бутон за директно контролиране на соленоида на 1ва и 2ра скорост, за да може да се получи заключване на 1ва или само на 2ра но фабрично това го няма в този модел. Това визирах по-горе.
            Последно редактирано от BatGeorgeone; 14-05-20, 08:03.
            Бъдете живи и здрави!

            Коментар


            • Иван Жоров
              Иван Жоров коментира
              Редактиране на коментар
              Моя Х-Трейл има ограничаване до 1-ва. Първа е дълга - на прекъсвач прави 80 км./ч.. Не е като 2-ра бавна на ръчна кутия, по-малко спира, но няма риск от изгасване на двигателя като се помага със спирачката.

            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Някои имат ръчно превключване,кове на коя си искаш,но пък друго си е бавна четворка

            • MoridinBG
              MoridinBG коментира
              Редактиране на коментар
              Има си принудителни скорости. Варира от кола до кола (джип до джип), но си има такива, на които може да ограничиш до 3та, втора, първа...

          • #24
            На всичките ми автомати (Тойота , Бенц, Сузуки) ,можеш да ограничиш да не вдига повече от едикоя си предавка , вкл. и първа . Ама на жипката , можеш да й кажеш да не вдига повече от 1ва бавна , което е мнооо бавно
            TLC: LJ70 2LT ; FJ80 3FE

            Коментар


            • BENZBOSS
              BENZBOSS коментира
              Редактиране на коментар
              Дълги идват някои,повечето ограничават до втора което е поне около 4та бавни,като се засилят 3 тона и правим брони после.За катерене се е утепало обаче

          Активност за темата

          Свий

          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

          Зареждам...
          X