Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Колебания се в избора - LR Disco II vs. Grand Cherokee

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Ти Патрола си го карай, става въпрос за други автомобили. Ти ли ще купиш после на човека нова раздатка, кардани и заден мост?
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #32
      Д И С К А В Ъ Р И
      Това си е мания, не бих го сравнявал с гранд, с извинение към собствениците - нищо лично.
      "Обичам България, само по една причина - защото си е моя! А иначе, кой би живял доброволно в кучи ..."

      Коментар


      • #33
        Само не знам това със скъпите части за Ланд Ровер кой си го е съчинил.На мен поддръжката ми излиза доста по евтина в сравнение с Пежо 406 или БМВ тройка от същите години.Друг плюс е вътрешното пространство и удобството на седалките-за сравнение в Черокитата и Грандовете на задната седалка облегалката ти е малко над кръста,а това уморява доста.Не е за пренебрегване и фул-тайма,което си е доста голямо удобство.Дизела на ЛР е срвнително по-здрав от същия джипов.Абе може малко като реклама, ама на мен ми допада това автомобилче.
        M.P.

        Коментар


        • #34
          Много благодаря за мненията. То малко се превърна и на Левски срещу ЦСКА, ама имам опит от компютърджийските форуми - Интел срещу АМД
          Ще се опитам да обобщя какво търся :
          - в 80% от времето ще се кара СФ-ПК-СФ с променливи пътни условия - затова фул-тайм 4х4, АБС, ЕСП или екв. техника, жената да е уверена в колата. Тя сега кара едно Клио (1.4), зимата аз го карам защото се движи като картинг + бъги през леда и снега, а тя не смее да се качи, види ли сняг през прозореца сутрин ... ходи на работа с автобуса ...
          - в останалите 20% ще се ходи на ски, риба, планина и по-рядко - на лов. Затова бързи / бавни + блокажи. По-горе имаше питане - защо блокажи и т.н., то Уаз-ката и пр ..... Та представете си следната ситуация : сутрин рано при -5*С слизам по заледените и заснежени коловози (20-40 градуса наклони) - дотук добре, може и на дядо ми с москвича . Към обяд става +2-3*С, ледът става на вода, коловозите в кал, а колегите рибари прииждат ли прииждат .... Късно вечерта обаче пак е около -1-3*С, коловозите са още мокри, но вече поиздълбани, а ние уморени, такъмажа си тежи 40-50 кг (и е дълъг 2-4 метра, понякога и лодка с мотор - още 70 кг ). Ако съм с Москала - изобщо не става. Виждал съм колеги с паркетници - РАВ-ове и др. Еми бутане му е майката. Мислих за Субару Форестер - добре, има 4х4, бързи и бавни (?!?), ама 4 колела в тинята и е дотам. И кво сега, да се търси трактор, верижна или да викам някоя УАЗ-ка ??? Е затова говоря. Понеже съм го преживявал няколко пъти вече.
          Като стана дума за УАЗ-ка - имам си такава, трискоростна, дърта, от '62. Върви като бесна по баирите, 30 литра харчи. Ама си я карам само на вилата, за дърва и гъби. То по магистралите нема да я пуснат ...
          Добре, Диско 2 с 300ТД или ТД5. Тука има ли различни трансмисии и какво да се гледа. Щото швабите изобщо не знаят какво карат. Ето ония ден питам един в нета : какво ти е Диското - ами 97 година - а мотора - дизел, 292мг Евро 2 - а кубици, модел - 113 коня - ремък / верига - и ония пич ми праща сканирани сервизната книжка да видя че преди 2 месеца си е сменил маслото на 143 000, там всичко си пишело, не виждам ли ... А, и снимки на купето от вътрте и стерео-то, то само то струвало 800 Евро. Можел и халогени да ми подари и нови гуми .... абе ... едно време си купувах така една 405-ца от Холандия и г-н Ван Дер Едикойси ме убеждаваше, че ХУД9 мотора имал турбо, ама отдолу, така я бил купил нова (.ахти Пежото, сега е на над 400 000 и още пали на половин оборот при -10*)
          Леле, колко се отклоних тази сутрин, ама пътувах от Боснек за София за 35 минути и разни РК и КН изтребители още спяха към 6.30

          ЛР Диско 2, има ли и други подобни, вашето мнение е важно за мен, благодаря ви предварително ???

          Коментар


          • #35
            Вижте, логично е всеки участник да хвали това което има и кара. Затова и задачата е да се извадят разумните аргументи "за" и да се съпоставят с подобните за другата марка

            Вие вече сте дефинирали условието а именно постоянно(перманентно) 4х4 което при условие че автомобила ще се ползва от по-неопитен водач (имам в предвид съпругата ви) е много важно. В този ценови сегмент е факт че няма други възможности за хем истинска машина хем с тези параметри. Ако аз бях на ваше място щях повече да се концентрирам върху конкретните предложения на пазара, техната цена и състояние отколкото в избора между двете марки! По принцип добър JEEP отвън е малко неразумно да се внася (акциза) но това не важи за Дискавърито.
            VPetrov.photography

            Коментар


            • #36
              Ако искаш перманентно 4Х4 и Джип - взимай бензинов, ако ли си твърдо за дизел взимай Диско. Това са ти вариантите.
              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

              Коментар


              • #37
                Tака, ясно е вече - Диско ТД5 след '98. Сега ако може (дано не съм досаден) някой да ме светне по въпроса атоматик или ръчно. Аз съм за ръчни скоростти, ама ако има и други особеностти ...... Имам над 400 частни обяви от Германия (7600 - 9000 Евро), като автоматиците са над 70%. Това ме "изкушава" да задам въпроса така - или автоматика е по-проблемен и швабите бързат да се отърват от тях, или пък автото е толкова добро, че през далечните 98-2000 са се купували повече

                Коментар


                • #38
                  произвели са повече автоматици тия години...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #39
                    Значи има нов момент - както си пиша с един от Хамбург да му купувам ЛР Диското-то (знае перфектен руски, та се разбираме добре ...) и той ми развива теорията, че преди това имал Опел Монтрьо (Исузу Трупър 2.8Д) и сега, ако съм го вземел ЛР, веднага си купувал отново Опел Монтрьо с 3.1 дизел, не 3.0 Комън Рейл, а 3.1 нормален турбодизел, щото 3.0 Комън се скапвал от лошо масло. Той, човекът, е заклет рибар и ходи всяко лято по 2-3 месеца по Алпите и надолу по Италия - та за него Диското и Монтрьо-то имали еднакви ходови качества, ама моторът на Исузу бил "лучше всех". Та като лаик мога ли да попитам вярно ли е това ??? И изобщо става ли за нещо този Опел, защото както се знае още от началото на миналия век - Опел са измислили ръждата ... Като ги гледам и нета - Монтрьо '98 с 3.1ТД има около 6000-7000 Евро, а екв. Исузу Трупър 12-15 000 ?????? Или да не се занимавам с глупостти ...

                    Коментар


                    • #40
                      Без значение какви са качествата на Опел Монтерей, дали няма да е проблемна тази джипка? Не за друго, ами поради това, че по нашите пътища се среща много рядко. Т.е. наличието на резервни части ...
                      Ние не сме неутрални!

                      Коментар


                      • #41
                        какво ще рече "скапва се от лошо масло" - с "Диона Супер" ли планираш да го караш или с М10Д а може би ще купуваш старо масло от някой ДАП

                        не знам дали опел са измислили ръждата, но не виждам нищо общо м/у двигателя и ръждата... пък и не мисля, че опелските джипки /Фронтера и Монтерей/ гният повече от другите...

                        За дизелите на Исузу може да си сигурен, че СА сред най-добрите...

                        Намери някой Монтерей тук, повози се, направи същото и с Диското... Така само с чатене в нета трудно ще си харесаш кола...

                        Виж ТОВА
                        и хептен ще се разколебаеш - поне аз съм се возил и за Софи-Перник е идеално! да не говорим, че със сигурност не е изгнило
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #42
                          Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
                          какво ще рече "скапва се от лошо масло" - с "Диона Супер" ли планираш да го караш или с М10Д а може би ще купуваш старо масло от някой ДАП

                          не знам дали опел са измислили ръждата, но не виждам нищо общо м/у двигателя и ръждата... пък и не мисля, че опелските джипки /Фронтера и Монтерей/ гният повече от другите...

                          За дизелите на Исузу може да си сигурен, че СА сред най-добрите...

                          Намери някой Монтерей тук, повози се, направи същото и с Диското... Така само с чатене в нета трудно ще си харесаш кола...

                          Тва а маслото не аз а швабата го казва. С Диона си карах ладата преди 15 години, ама откак карам френски коли, само Тотал или Кастрол. Между другото се зарових да ги разгледам двигателите на Исузу, там си пише какви масла и не смятам да експериментирам с друго, вече съм на възраст а парите не са проблем (засега) ...

                          За ръждата - - имал съм (отдавна) и Кадет, и Омега, и Корса ...

                          Засега съм намерил ЛР автоматик и ръчни, ще ги пробвам през уикенда ... ама за Монтрьо - както пише колегата по-горе, ще ми е трудно, рядкост са ....

                          Иначе за ровичкането из нета - ми то си е мания - едва ли ще ми е по-лесно да чета вестници и списания за мнения, да пиша писма до редакции и т.н. То затова са го измислили нета - за по-бързи комуникации и връзки между хората. Затова разпитвам тук и по други форуми и съм благодарен на всички, които ми помагат в избора.

                          Коментар


                          • #43
                            Tака или иначе ТД5 отпреди 98 няма , даже не съм много сигурен дали не е от 99 , но имай предвид при контактите си из нета , че много от обявите са "сбъркани" волно или неволно . Аз съм имал поне три случая , когато в Холандия въртя по 200-300 км за да видя някое "ТД5" от обява , а то се оказва 300тди 98г примерно. Предполагам знаеш най-видимата разлика - стоповете на тд5 са горе , в средата на колонката , а тези на 200 и 300 тди са долу непосредствено над бронята. Последно търсих тд5 тази пролет и под 9-10к ЕУР не успях да намеря ( говоря за 4врати , не-бял дизел) , желая ти успех. Но дори и да вземеш 300тди (последното което купих бе за 6000 Е 97 ТАМ) , няма да съжаляваш.

                            Коментар


                            • #44
                              една фирма на в ЦИИТ на 7-ми км преди Изложбения център има Исузу Монтерей 3.1ТДИ - ако помолиш шофьора да го разгледаш, сигурно няма да ти откаже
                              те поне са доста доволни, но мисля, че се оплакваха от намирането на части...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #45
                                Един приятел имаше и при него беше проблем. Нещо прецака отпред и го чака 2 месеца да му го доставят. А и друго - ужасно се накланя в завоите, просто изтръпвам. То и Диското се накланя, ама това пък е прекалено на Монтерея.
                                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X