Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнения между два джипа и препоръки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    До: Сравнения между два джипа и препоръки

    Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
    То май пак на мойта ще дойдеме: има ли две дръжки за скорости-става за колегата. Другото е личен избор.
    То въобще има ли джип с един лост около скоростите, не се ли казваше SUV. И аудито ми е 4х4, но и при разместен паваж го жаля.
    Колкото е по-добър джипа, толкова по-далеко ходиш за трактор и попадаш на по-пиян тракторист

    Коментар


    • #47
      До: Сравнения между два джипа и препоръки

      Първоначално публикуван от Christo Преглед на мнение
      То въобще има ли джип с един лост около скоростите, не се ли казваше SUV. И аудито ми е 4х4, но и при разместен паваж го жаля.
      Джип=Jeep е като XEROX. Станало е нарицателно. SUV би трябвало да е това на което казват Автомобил с висока проходимост или спортно окомплектован.
      Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
      Вальо. О888 557Ч7Ч
      Silverado 1.3 i

      Коментар


      • #48
        До: Сравнения между два джипа и препоръки

        drukman ти джипове ли продаваш или си тест пилот на джипове (като ти гледам познанията, друго не се сештам). Иначе Терано 2 коя година визирате.

        CRV 2002 някакъв бакъп и мнения имате ли?

        Иначе вече май ме отказахте от Джиипа и Санта Фе-то

        Коментар


        • #49
          До: Сравнения между два джипа и препоръки

          Хем да има визия като СР-В на Хонда,хем да е здрав като Патрол и да има големи гуми като монстер.
          Точно от ЦР-В като визия има какво да се желае. Хората които имат наблюдения върху Хонда ги харесват, защото тая компания изповядва философията на опростените, надеждни и функционални решения. Когато отвориш капака на едно ЦР-В виждаш простота и много място около двигателя. Сплавите, от които е направен, допуските и проектните натоварвания на отделните възли са нацелени. Все пак говорим за най-големият производител на двигатели в света .

          От друга страна, когато отвориш капака на една Витара V6 два литра се хващаш за главата. Абсудно е това да правиш шест цилиндъра при само два литра обем.

          Не разглеждай само ходовата част, когато избираш джип/кола. Всъщност ходовата част се прави най-лесно и най-много хора могат да ти я ремонтират. Любопитно ми е колко са всъщност хората, които могат да отремонтират грамотно, по всички правила и изисквания двигателя на едно Паджеро. Според мен старият дизел си е голям риск. Но това е една друга обширна тема .

          Другият момент е, че предницата на всяка кола е фундаментално по-трудно да се направи дупкоустойчива. А тя обикновено отнася по-големите поражения поради по-голямата тежест отпред. Няма как и да се направи цял мост отпред в същия вид, в който е отзад. Пак трябват карета, накрайници на кормилна щанга, шарнири. Най-реалното решение е просто да се изберат по-балонни гуми, които са добре армирани, тоест маркови.
          Vitara 2.0 V6
          Honda CRV (Gen 1)
          Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
          ВАЗ 2131

          Коментар


          • #50
            До: Сравнения между два джипа и препоръки

            Първоначално публикуван от kirilnaldjiev Преглед на мнение
            drukman ти джипове ли продаваш или си тест пилот на джипове (като ти гледам познанията, друго не се сештам). Иначе Терано 2 коя година визирате.

            CRV 2002 някакъв бакъп и мнения имате ли?

            Иначе вече май ме отказахте от Джиипа и Санта Фе-то
            Ако беше пробвал бензинов Гранд, щеше да разбереш защо на всичките им викат джип.
            Няма SUV който вози по-лошо от Терано-2.
            Ама ти пробвай, пробвай.

            Коментар


            • #51
              До: Сравнения между два джипа и препоръки

              Първоначално публикуван от kirilnaldjiev Преглед на мнение
              Препоръчай ми някои модели, влизащи в моите параметри...
              За SUV-четата не се наемам да давам съвети.

              Коментар


              • #52
                До: Сравнения между два джипа и препоръки

                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                За SUV-четата не се наемам да давам съвети.
                Причината някой от по-старите модели 4х4, да не са в клас SUV е само и единствено защото тогава просто не е имало такъв клас. Ако същите модели се произвеждаха и продаваха днес, за цивилна употреба щяха да са в клас SUV.

                Коментар


                • #53
                  До: Сравнения между два джипа и препоръки

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  Причината някой от по-старите модели 4х4, да не са в клас SUV е само и единствено защото тогава просто не е имало такъв клас. Ако същите модели се произвеждаха и продаваха днес, за цивилна употреба щяха да са в клас SUV.
                  Нещо не разбрах. Кое не е SUV и какво е всъщност. На мене ми се губят тия понятия. Ако приемем, че джип е марка какво е GR-a примерно преди и сега. Или LR, стария и новия. Или Г-то 80та до 2009та.
                  Не се заяждам ама ако изчезне нарицателното Джип какво остава? УАЗ ли? И ако е било 'Джип' защо сега не е. Защо не става SUV.

                  Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                  .....Няма SUV който вози по-лошо от Терано-2.....
                  .
                  +++ Вози перфектно.
                  Аз имам един SUV и го карам само ако бързам и до сервиза.
                  Последно редактирано от drukman; 20-05-09, 01:30.
                  Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                  Вальо. О888 557Ч7Ч
                  Silverado 1.3 i

                  Коментар


                  • #54
                    До: Сравнения между два джипа и препоръки

                    Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                    Причината някой от по-старите модели 4х4, да не са в клас SUV е само и единствено защото тогава просто не е имало такъв клас. Ако същите модели се произвеждаха и продаваха днес, за цивилна употреба щяха да са в клас SUV.
                    Така е, трябва да се стремим да сме точни. Ама дори и да ги разграничиме на SUV и crossover SUV, пак не става, щото примерно твоя Гранд и Хондата не са от един клас. Според мен от една старана "кросоувър" е добро, от другата "оф-автомобили".

                    Коментар


                    • #55
                      До: Сравнения между два джипа и препоръки

                      Хубаво си беше деленето на джип и паркетник.

                      Коментар


                      • #56
                        До: Сравнения между два джипа и препоръки

                        Аз дисертация на тема "История на класовете в автомобилостроенето" няма да пиша, не защото не мога, а просто защото и за мен, а предполагам и за аудиторията, етикета и опаковката не са от толкова голямо значение. Объркването (и то не е само в България) идва основно от желанието на някой собственици да представят техните си железа като нещо изключително, и видиш ли другите се казват така, а моето иначе.
                        Ей така колкото за обща култура:
                        За първи път автомобилите се разделят на класове в Америка някъде около 1990г. Като най-голям пазар на автомобили в света, желанието да се разделят както като предназначение така и според размери, не е съвсем лишено от логика. В Европа класовете се появяват малко по-късно и са по-различни. Средните в Америка са големи в Европа. Другата разлика, която и е повод за нескопосани манипулации е клас офроуд. В Америка всички високопроходими автомобили барабар с АТВ, са в клас офроуд, а СУВ и Кросоувър са подкласове. В Европа всички са СУВ а Кросоувър и офроуд са подкласове. За объркването голяма роля играят и моделите на Нисан(Патрул и Терано), които дали защото не присъстват на Американския пазар, или от някакви маркитингови съображение, упорито се самоопределят в клас офроуд.
                        Тойота още от ЛандКрузер 80 определят моделите си като СУВ.
                        РенджРовер Класик от 1970 е офроуд, а следващия модел P38 е СУВ. Е...??? Кое ги прави различни? Целите мостове, кожените седалки, клиренса, отделната рама, ъглите на атака, или може би нещо свръх естествено.
                        Г-класата е СУВ. Подклас луксозен средно голям. Разбира се преди 1990 е била в общоопределения клас офроуд.
                        Джип Вранглер е в клас СУВ. С 9.3 инча диаметър на короните при тегло от 1750кг. Испанското Терано-II(Нисан ли е Форд ли е, иди го разбери) с лепенка offroad animal да не би да е с по-добро представяне извън пътя.
                        Последно редактирано от kinex; 20-05-09, 09:24. Причина: пг

                        Коментар


                        • #57
                          До: Сравнения между два джипа и препоръки

                          Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
                          Хубаво си беше деленето на джип и паркетник.
                          Че кой го е отменил (както обича да се изразява Стефан), да не би ония изперляци от красивата сграда, пред коня на царя?
                          Land Rover Discovery I; Jeep Wrangler 4.0; Jeep Grand Cherokee 5.2.
                          Honda Transalp XL600V; Suzuki DR-Z400; BMW F800GS.

                          Коментар


                          • #58
                            До: Сравнения между два джипа и препоръки

                            Значи все повече се ориентирам към Nissan X-trail (2002) или Хонда C-RV (2002). Влизат ми в ценовата категория ако са с десен волан. Затова моля за последно съдейстие по темата. Някой има ли впечатления (плюсове/минуси/разход) за тези коли и колко вървят в БГ с "нормален" волан.

                            Коментар


                            • #59
                              До: Сравнения между два джипа и препоръки

                              Първоначално публикуван от kirilnaldjiev Преглед на мнение
                              Значи все повече се ориентирам към Nissan X-trail (2002) или Хонда C-RV (2002). Влизат ми в ценовата категория ако са с десен волан. Затова моля за последно съдейстие по темата. Някой има ли впечатления (плюсове/минуси/разход) за тези коли и колко вървят в БГ с "нормален" волан.
                              Последно по-сериозна машина ли искаш или паркетник? Тези са в категория паркетник. Не могат да се сравняват например с Паджерото и Тераното.
                              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                              Коментар


                              • #60
                                До: Сравнения между два джипа и препоръки

                                Еми както му казвате вие, искам по-скоро паркетник, който три-четири пъти ще ходи на лов и всеки ден ще се прибира през кошмарен от към дупки пътен участък.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X