Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сравнения между два джипа и препоръки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Сравнения между два джипа и препоръки

    Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
    Има два безпогрешни начина : първо се навеждаш (забележи навеждаш, а не залягаш) и оглеждаш отдолу. Колкото по големи железа забележиш - по здраво. После се качваш да се повозиш по път с неравности (такива изобилстват). Когато вече имаш усещането, че ще ти изпопадат пломбите, това е вседехода с най здравата "ходова част".
    Между другото - няма опасност да те залепи за седалката.
    Андро така като си го описал, не че не вярно, ама пича си купува 131ца
    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

    Коментар


    • #17
      До: Сравнения между два джипа и препоръки

      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
      Андро така като си го описал, не че не вярно, ама пича си купува 131ца
      Е, има и умалени размери.

      Коментар


      • #18
        До: Сравнения между два джипа и препоръки

        Първоначално публикуван от Ясен Преглед на мнение
        ...за разхода на гориво има една дълга тема:
        http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=2936
        Тук много хора са писали наблюдения, а някъде в темата имаше и обобщени данни в таблица. Определено ще ти е полезно да прегледаш таблицата (някой колега, ако има директен линк, да го даде, че не ми се рови).
        Заповядай,бъдещ колега!
        Дано ти е от полза,в този аспект при избора.

        http://spreadsheets.google.com/pub?k...B0WMgw-1hKB4WQ

        Коментар


        • #19
          До: Сравнения между два джипа и препоръки

          Став все по-интересно, полезно и неразбираемо за мен (това със 31-цата ). Аз дупките сха ги нимавам бавно и ще разчитам на факта, че като по-висок няма да ми застъргва (сега трябва да сменям скоростната кутия на колата, схтото я подпрях отдолу (Фелиция)). Сега се загледах за Хондите. В семейството (баща ми) имаме един СИвик, 1.6. Трета година вече единствното което е поправял е ключалката на багажника щото пробаха да му я разбият. Има ли панс да намеря Хонда C-RV до 10к с ляв волан, 2002-а година. Че единствната която видях беше с десен и беше 9к.

          Черокито ме плаши, че много харчи. Иначе все още ме влече към него. Дори само заради дизайна. Другото кеото забелязох при Хондите и ЛР, че са с малки гуми, докато Черокито е с големи, което в моя случй си е предимство.. май, или и тук греша отново .

          Коментар


          • #20
            До: Сравнения между два джипа и препоръки

            Аз половин година бях на дереджето на колегата,но поне бях наясно,че търся от по-старите,железни и класически джипки с цели мостове,та търсенето се стесни доста,а наистина запазените,и поддържани екземпляри-съвсем!
            Доколкото вниквам в търсенията му бих препоръчал Опел-Фронтера,която за тези пари трябва да е перфектна(почти),като и късата база си е достатъчно голяма,а и визията и по мое мнение е доста прилична и привлекателна!И да не се гледа да е по-нова,ами да е най-пазената,и най-поддържаната!Препоръчвам по-старите екземпляри с 2.0л. бензинов мотор-115к.с. ...и с железните брони!Тази марка и модел по мое мнение е доста универсална-мека возия,добра скорост на извънградско,части на нормални цени,просторна къса база...е-не става много за оф-роуд,ама и не това е целта,доколкото разбирам,нали?
            много автомати-слаби резултати!

            Коментар


            • #21
              До: Сравнения между два джипа и препоръки

              Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
              Аз половин година бях на дереджето на колегата,но поне бях наясно,че търся от по-старите,железни и класически джипки с цели мостове,та търсенето се стесни доста,а наистина запазените,и поддържани екземпляри-съвсем!
              Доколкото вниквам в търсенията му бих препоръчал Опел-Фронтера,която за тези пари трябва да е перфектна(почти),като и късата база си е достатъчно голяма,а и визията и по мое мнение е доста прилична и привлекателна!И да не се гледа да е по-нова,ами да е най-пазената,и най-поддържаната!Препоръчвам по-старите екземпляри с 2.0л. бензинов мотор-115к.с. ...и с железните брони!Тази марка и модел по мое мнение е доста универсална-мека возия,добра скорост на извънградско,части на нормални цени,просторна къса база...е-не става много за оф-роуд,ама и не това е целта,доколкото разбирам,нали?
              Фронтерата става за тръшкане,особено ако е служебна.
              А по-сериозно,при нея пак трябва много добър оглед.Ниската първоначална цена,не предполага евтина поддръжка.След мотора/не при всички даже/,"опелското" приключва.Нататък японец,с всичките плюсове/не малко/ и минуси.

              Коментар


              • #22
                До: Сравнения между два джипа и препоръки

                Фрийлендър и Чероки са много различни автомобили. Ако се колебаеш между двете, можеш с голяма доза сигурност да заключиш, че ни ти трябва Джип. Според мен добрият вариант за теб е паркетник. Много правилно ти е писал колега преди мен, че дупките не прощават еднакво както на истински джипове така и на леки коли. Търси 4х4 при което основните задвижващи колела са предните. Избягвай парт таймите. Обикновено хора, които са карали лека кола с предно и преминават на кола със задно, зимата се чувстват много зле.
                Фрийлендърът е известен с доста ниска надеждност. Имай го предвид.

                А мислил ли си за Honda CR-V . От казаното до момента има може би най-нисък разход. Бензин градско 10 извънгр. 8, а става и с обикновенна газова и то без проблем с гърмежи и други такива.
                Карам служебна ЦР-В първа генерация на 11 години и на близо 180000 км. За последната 1 година са минати 50000 км и са сменени накрайниците на стабилизиращите щанги (4х30 + 20 труд = 150 лв) и тампони на задните носачи (2*65 + 50 труд = 180 лв). А е служебна . Много надеждно и комфортно, Обаче, за газ според мен е неподходяща. Леглата на изпускателните клапани са от сравнително мека сплав. От друга страна самите клапани не са хидравлични, а механично регулируеми. Имат свойството да затягат. Нужна им е регулировка на всеки 50000 км ако караш на бензин и на 15000 км ако караш на газ. Статистиката показва, че с обикновена газова тия клапани заминават за 40000 - 50000 км, а с инжекцион и Флаш Луб за 70000 - 80000 км. Ремонтът им е скъпо удоволствие и не всеки може да го направи.

                Ако държиш да караш на газ, виж Рено РХ4. Също е с предно. Надеждността му е малко противоречива, обаче, има визия и май се газифицира сравнително приемливо. Но нямам опит с такова.
                Vitara 2.0 V6
                Honda CRV (Gen 1)
                Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                ВАЗ 2131

                Коментар


                • #23
                  До: Сравнения между два джипа и препоръки

                  Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                  ...
                  Много правилно ти е писал колега преди мен, че дупките не прощават еднакво както на истински джипове така и на леки коли...
                  Не че ще го навивам колегата да си купува "истински джип", даже напротив, ама това съвсем не е така. Наблюденията са ми върху 15-20г. 4X4 автомобили, на цели мостове, както на ресьори, така и на пружини, на които окачването не е пипано.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Сравнения между два джипа и препоръки

                    Андро аз си продадох Паджерото на 300 000+ км с оригиналните шарнири. Момчето което го купи каза, че е дал 200лв за ремонт и части.
                    На 20год. Г-ега смених 1(един) заден лагер=105лв.и амове.
                    Навара 200 000км. сменени накладки, чака нови амове.
                    Патрол 170 000км. Динамо. Дадох го на късо. Чака амове.
                    Х3 100 000км Сменено: Всички лагери на главините, цялата предница тропа, ще се разпадне и тия дни влиза в бокса отново. Само тази кола не е джаскана по нивите. Само на шосе нормално спокойно каране.

                    Изводите оставям на вас.


                    ПП Колега kirilnaldjiev звънни един тел. ще ти дам да покаращ няколко вида джипки да си прецениш сам кое какво е.
                    ....Па ще пиеме по бира.
                    Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                    Вальо. О888 557Ч7Ч
                    Silverado 1.3 i

                    Коментар


                    • #25
                      До: Сравнения между два джипа и препоръки

                      Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                      ...

                      Изводите оставям на вас...
                      Няма как нещо дето го няма, да се развали. Таварищ Сталин какво беше казал: " Нет человек, нет ......".

                      Коментар


                      • #26
                        До: Сравнения между два джипа и препоръки

                        Не че ще го навивам колегата да си купува "истински джип", даже напротив, ама това съвсем не е така. Наблюденията са ми върху 15-20г. 4X4 автомобили, на цели мостове, както на ресьори, така и на пружини, на които окачването не е пипано.
                        Безспорно има логика в думите ти, обаче, трябва да се говори за конкретни модели. Аз съм виждал как на сравнително нова Нива, карана много малко на черно, се къса планката която държи задния ляв амортисьор при удар в дупка. Въобще какво точно е значението от типа окачване (независимо vs. зависимо), когато говорим например за амортизацията на амортисьорите в резултат на подскачането на колата от удар в дупка.

                        Другият момент е, че колкото по-здраво (респективно по-твърдо) е едно окачване, толкова повече дрънчат пък пластмасите в купето.
                        Vitara 2.0 V6
                        Honda CRV (Gen 1)
                        Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                        ВАЗ 2131

                        Коментар


                        • #27
                          До: Сравнения между два джипа и препоръки

                          Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                          Няма как нещо дето го няма, да се развали. Таварищ Сталин какво беше казал: " Нет человек, нет ......".
                          Така де.
                          А знаеш ли колко клечки и тампончета има Х3-ката.
                          Тежка кола с големи гуми и чупещи полуоски която няма по два конусни лагера на главина не ми я хвали.
                          Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                          Вальо. О888 557Ч7Ч
                          Silverado 1.3 i

                          Коментар


                          • #28
                            До: Сравнения между два джипа и препоръки

                            Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                            ...
                            обаче, трябва да се говори за конкретни модели...
                            Така е. Има си модели с по здраво окачване и модели с по "нежно" окачване. Тия с по здравото, обикновенно возят и по твърдо. Абе пак няма пълно щастие.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Сравнения между два джипа и препоръки

                              Първоначално публикуван от drukman Преглед на мнение
                              Така де.
                              А знаеш ли колко клечки и тампончета има Х3-ката...
                              Малее... остана и носачите да са алуминиеви?

                              Коментар


                              • #30
                                До: Сравнения между два джипа и препоръки

                                Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
                                ....Другият момент е, че колкото по-здраво (респективно по-твърдо) е едно окачване, толкова повече дрънчат пък пластмасите в купето.
                                Твърдо и здраво са различни неща. Едно окачване може да е здраво без да е твърдо. Обратното също...поне за известно време. Само сменяш амовете. Вярно, че пластмасите дрънчат, но е по-добре да дрънчат на здрава кола отколкото да не дрънчат на счупена.

                                Мое мнение.

                                Първоначално публикуван от Аndro 160 Преглед на мнение
                                Малее... остана и носачите да са алуминиеви?
                                Е как иначе?
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X