Джамбазов ..... "техниките на Бош" си четат Нисана с "шибаната" букса без проблем ..... а ако навлезем малко в материята .... 10 КОм съпротивления струват 10 стотинки ....
а при мене има и по 10бр за 1стотинка зависи от съпротивленията!
...Можеш и с 200 да се движиш,но след това като покараш15 мин.след някоя колоне-файда никаква!Именно затова ми допадат големите мотори и в това отношение американците са си прави-огромен въртящ момент,низки обороти,по-слабо износване ,ДОСТАТЪЧНА РЕЗЕРВНА МОЩНОСТ и т.н,т.е да не се налага по баира да почваш да сваляш предавки и да псуваш,а да си нагласиш темпомата на 120 и да си свиркаш...
колега, дай един пример за автомобил, дето вдига 200кмч и не може да поддържа 120??? / точно обратното - за да поддържа добра скорост, трябва да може да развива доста км/ч...
средната скорост на бързия е винаги по-голяма, щото и на бавните им се налага да спират - и те попадат в задръствания... друг е въпроса каква е ползата от спестените няколко минути или дори час...
друг е въпроса каква е ползата от спестените няколко минути или дори час...
ами в моя случай "ползата" е плюс двойно по-голям разход
със 110-130 може да се включа в 13-14 газ, а с 90 даже в 11 - това на извънградско. Над тази скорост става същото като на градско - до 20 че и нагоре...
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
със 110-130 може да се включа в 13-14 газ, а с 90 даже в 11 - това на извънградско. Над тази скорост става същото като на градско - до 20 че и нагоре...
аз не съм имал никога кола, която да ми харчи по-малко на магистрала, отколкото градско... що ли е, при реното е еднакъв... 5,5-6,0л... второто при Vср=136км/ч от София до края на м-ла Тракия - това по бордкомпютъра, а той засича от момента на палене на мотора... а като спреш с работеш двигател и средната скорост ти пада с 1кмч на всеки няколко секунди... като правя засичане с "летящ старт" Vср над 150 не е проблем, особено към края на от Пловдив нататък - почти няма движение...
за сравнение - миналото лято пътувахме със същата кола, но с 2 огромни сака отгоре /разглобената лодка/... разхода ми беше 6.5/100, а не съм вдигал повече от 130кмч /Vср към 95кмч/ по магистралата/... какво нещо е аеродинамиката!!!
Мани аеродинамиката, Гранда като за джип е добре, ава големи гуми, перманентно 4Х4 и голям мотор с автоматик - резултатат е на лице. Факт е обаче че при 90-110 гори под 10 бензин, ама аз го карам на газ
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Джамбазов ..... "техниките на Бош" си четат Нисана с "шибаната" букса без проблем ..... а ако навлезем малко в материята .... 10 КОм съпротивления струват 10 стотинки ....
Сори, не съм толкова навътре с диагностиката на нисана ама, познат с патрол 98 г. го побъркаха да го разхождат с пътна помощ по сервизи заради тая букса, явно са им толкова диагностиците, иначе нисана си е кола, не случайно форд са дали една торба пари да си сложат марката на него (маверик), ама тук участва и тоьота така че ...
Коментар