Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Еднакви ли са по възможности TERRANO 3.0v6 и 4RUNNER3.0V6?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Да най-вероятно си прав, пък и като се замисля изпарителя беше огромен руски ;-) после го сменихме с ловато ама пак нямаше грижи но не мога да отбележа че имаше забележително голям радиатор.
    no signature no problems

    Коментар


    • #17
      джипките се прегряват най-лесно на магистралата, когато се опитват да надбягат колите
      проблема е в чепатата им форма и късите предавки
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        За повечето х`американски джипки това не важи
        Шевито на disem при 120км/ч едва едва мърмори - двигателя е съвсем малко над празния ход
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          Първоначално публикуван от quadra
          За повечето х`американски джипки това не важи
          Шевито на disem при 120км/ч едва едва мърмори - двигателя е съвсем малко над празния ход
          и натискането на най-десния педал е право пропорционално с всмукателното налягане на джоба
          no signature no problems

          Коментар


          • #20
            Първоначално публикуван от fanatic
            Първоначално публикуван от quadra
            За повечето х`американски джипки това не важи
            Шевито на disem при 120км/ч едва едва мърмори - двигателя е съвсем малко над празния ход
            и натискането на най-десния педал е право пропорционално с всмукателното налягане на джоба
            Там няма най-десен бре, има ляв и десен, хората са убедени че щом имаш два крака и колата трябва да е с два педала
            А това за джоба не е точно така, защото голям и разтоварен двигател гори колкото по-малък и натоварен
            Типичен пример 4.0 Вранглер гори на извънградско по-малко от 2.5 Вранглер
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #21
              Първоначално публикуван от quadra
              А това за джоба не е точно така, защото голям и разтоварен двигател гори колкото по-малък и натоварен
              Типичен пример 4.0 Вранглер гори на извънградско по-малко от 2.5 Вранглер
              важно е уточнението "при една и съща скорост"!
              хората си вземат по-мощен автомобил за да карат по-бързо /в най-общия случай/... Виж американците и по тоя въпрос имат друго виждане...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #22
                Приятели,искам да кажа нещо за тази широко дискутирана "магистрална скорост".За добро или лошо съм минал стотици хиляди километри и то на камиони тежковози.Значи максималната скорост не е от голямо значение,а по важно е подържането та сравнително добра средна скорост!Можеш и с 200 да се движиш,но след това като покараш15 мин.след някоя колоне-файда никаква!Именно затова ми допадат големите мотори и в това отношение американците са си прави-огромен въртящ момент,низки обороти,по-слабо износване ,ДОСТАТЪЧНА РЕЗЕРВНА МОЩНОСТ и т.н,т.е да не се налага по баира да почваш да сваляш предавки и да псуваш,а да си нагласиш темпомата на 120 и да си свиркаш.А пък големия мотор не е и толкова чак алчен-примерно пресметнато едно чероки 2.1 дизел/12/100/ харчи като пари колкото гранд 5.2/на газ/. Ех защо не се намира на БГ-пазара CHEVI SUBURBAN 7.3 benzin.....
                0899 шест5313нула
                За всекиго по нещо

                Коментар


                • #23
                  Напиши едно лично съобщение на Севи (disem), един негов приятел продаваше едно доста прилично Гранд Чероки и парите не бяха много свирепи, нищо не ти коства да провериш. Иначе и аз търсих 4runner за един приятел - голяма цифромания и не винаги издържана...
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    Значи 4runner-а беше бургаски,беше в mobile.bg,но преди три дни изчезна!Ако некои от вас го е взел-да си признае Иначе беше 6500лв.,93г,но както казвате цената е подозрително ниска?Иначе преди 1 месец имаше друга,същата,с газ за 6800 и човека каза като му се обадих,че току що са я купили от софия!Та изпада от време на време и нещо по на сметка,но рядко.
                    0899 шест5313нула
                    За всекиго по нещо

                    Коментар


                    • #25
                      sonda най-разумното нещо е да събереш още 2-3 хил. лв. и да имаш по-голяма възможност да търсиш много голям боклук ще вземеш за този бюджет дето си предвидил и после ще ти стои като паметник докато събереш още за да го ремонтираш а повярвай ще се наложи, просто джип 4х4 какъвто и да е като марка за под 8000 лв. в нормално състояние и след 89-а година няма това е истината.
                      no signature no problems

                      Коментар


                      • #26
                        Срещад се и редки изключения. Например преди време Йори докара едно Чероки да го видя и да кажа дали си струва на човека който иска да го купува. Черокито беше наистина бонбон - ако не вярваш питай Йори. Цената беше под 7000... Обаче това е по-скоро зверски късмет, отколкото закономерност...
                        Ти като си специалист по Фронтерите, не може ли да се намери някоя от старите с 3 врати и 2.0 за тези пари?
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #27
                          Първоначално публикуван от quadra
                          Срещад се и редки изключения. Например преди време Йори докара едно Чероки да го видя и да кажа дали си струва на човека който иска да го купува. Черокито беше наистина бонбон - ако не вярваш питай Йори. Цената беше под 7000... Обаче това е по-скоро зверски късмет, отколкото закономерност...
                          Ти като си специалист по Фронтерите, не може ли да се намери някоя от старите с 3 врати и 2.0 за тези пари?
                          никакъв шанс ! има обаче в плачевно състояние изгнили задни бомбета на калниците(а на тях е планката за вътрепния роллбар) шаситата масово са с язви, вой от дифовете като на саранска мечка повечето са на по 300-400 хиляди от италия карани до прекъсвач. Аз на какво се нагледах миналото лято направо мойта е като гаранционна! порсто за тея пари нещо много старо може да се земе я някой патрул я старо паджеро.
                          no signature no problems

                          Коментар


                          • #28
                            Ясно...
                            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                            Коментар


                            • #29
                              От опит ти препоръчвам тоьотата, имал съм си работа с накой друг форд маверик (то си е нисан терано), сега се занимавам с тоьота, по добре вози, по тиха е, най важното е че има части за тях, и доставката им е по бърза, всеки дилър на тоьота е длъжен да има фирмения тестер и набора литература, защото повярвай и двете се трошат. Диагностичната букса на нисана си е шибана нисанска и техниките на Бош с които разполагат повечето сервизи не ги четат. И двете возила са си SUV категория, за същите пари ( 6000 ) познат си купи диско 1 което вече си е по истинско, с около 1000 лева го вкара в час, и то с части от мото пфое. Но все пак всеки си решава сам за себе си. Между другото клапаните на тоьотите не обичат много много газ, за нисана не знам.

                              Коментар


                              • #30
                                Джамбазов ..... "техниките на Бош" си четат Нисана с "шибаната" букса без проблем ..... а ако навлезем малко в материята .... 10 КОм съпротивления струват 10 стотинки ....
                                Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

                                Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X