Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Рено Гранд Еспас срещу Рендж Ровър Дискавъри

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Първоначално публикуван от ninja_1
    Само за протокола:Не ви ли се струва,че Диското се смачка бая-повече от нормалното Май-май са го поорязали отдолу преди краш-теста
    Глупости!
    Теста и резултатите са напълно истински и без да си кривим душиците трябва да признаем че при този удар Реното е много по сигурно.
    1.Диското е с отделно шаси, което при челен удар с сгъва точно под преградата на моторния отсек
    2.Купето на Диското е алуминиево със стоманена рамка, няма предвидени зони за деформация- седи като клетка, но не е достатъчно здраво. Захванато е за шасито посредством 6 тампона, които заводски не се стягат до край. От преградата на моторния отсек на пред няма кой зане какво да поглъща удара
    3.Зоните за деформация на Реното очевидно седят над гредите на шасито на Диското- при удара гредата на ЛР се забива в мотора на реното, който пък поддава надолу. Здравата част на реното се забива в купето на диското.
    4. Таблото на Диското е така направено че при този удар да смаже колената на манекена
    5. При абсолютно челен удар Диското има малко по голям шанс заради масивния двигател
    6. Реното е по сигурно при катастрофа
    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

    Коментар


    • #17
      И на мен ми се струва, че доста внимателно са подбрани колите за да се получи точно резултата, който търсят... Особено като слушах водещия как обясняваше за децата на задната седалка... На този Рено колко ли му плаща...
      А иначе това напомня за статистиката, която е точна наука - колкото платиш, толкова получаваш...
      Вярно е, че Рено обръщат много голямо внимание на сигурността на пътниците, ама мога само да повторя:
      I would rather take my chances in the Land Rover than been seen driving a Renault
      A Land Rover would never turn up to collect an Oscar.

      Коментар


      • #18
        Асене,логиката ти е железна,а и добре подплътена,но въпреки това си мисля,че тука е търсен определен ефект Гледал съм крашове м/у такъв Гранд и стария Еспас,да ти кажа-грозна картинка!!!Според мен този краш е ПЛАТЕН!!!Колегата по-горе е прав...
        0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

        Коментар


        • #19
          Попринцип аз смятам, че френските коли са най-защитените автомобили от страна на удър. Виждал съм много катастрофи с френски коли и други разликата е огромна! Външно може да са смачкани много, но целостта на купето почти винаги е напълно запазена... Все пак тука джипа нямаше никъкви предпазни прегради и рамата въобще неиграе в случая, защото сгъването на ламарината смачква водача!
          Ако имаше защитни тръби отпред нещата щяха да са съвсем различни! Удрял съм се със самурая във бетонени стълби с около 60-70км/ч и по-здрава кола след удър несъм виждал пък нека си говорат за рамите! Естествено имах защитни тръби, на който желязото беше все едно някой го е "отхапал"! За разлика от удъра тука, при мен гредите понесоха целия товар, защото тръбите ги бях хванал както трябва (за гредите)! След удъра ламарините (като исключим бронята) просто бяха като нови! Резултата беше счупен ресор, съсипана броня...
          Да неговорим, че тука на клипа удъра е двойно по-силен...
          Все пак почти всеки от нас е виждал катастрофи джип-кола и знае каква е действителната гледка! Една тойота на цариградското си спомням беше размазала едно клио... Травмите по тойотата бяха само сасъпаните тръби отпред, който бяха от тези тънките дето са повече за декурация... те вече такива и слагат на новите джипки де...
          лек ден
          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

          Коментар


          • #20
            загледайте се добре - на Диското му се е изместил даже и задния мост... да не говорим, че цялото купе се е нагърчило...

            наистина, ако Еспасът беше от стария модел /стъклопластово купе/ сигурно резултатите щяха да са по-други...

            Дини, смея да твърдя, че когато си ударил тия бетонни стълби, скоростта ти не е била 70кмч... иначе трудно ще оцелееш... сам можеш да сметнеш какво е ускорението на тялото ти при спиране от 70кмч до 0 за някакви сантиметри /колкото се е деформирала тръбата/...

            Краш-тестовете в бетонна стена се правят най-често с 50кмч и автомобила след това е готов за скрап...
            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #21
              ми то нека тестват ново диско с ново рено, и старо диско със старо рено. ясно, че хората си мислят да спестят някое евро и да си земат стар 4х4 който да е по сигурен, ама не от нова кола ами от стара. така де ако търсиш максимална сигурност повече от ясно е, че най-новите модели от реномирани производители са далеч по сигурно от старите. 5 години работа в насоката сигурност няма как да не дадът ефект. а я да блъснат ауди А8 с 8 аарбега с тва рено да видим, то и старата С-класа ще го помели. а тва диско прост сигурнустта му е на 3-4 място от параметрите все пак. аз карам още по-старо и не ми се мисли... друг е момента, че то е почти на височината на еспаса, а ако е правено за оф и има всички нужни обезопасявания и е бая по-високо как мислите, кое ще е по-добре? еспаса ако се завре отдолу, а?

              Коментар


              • #22
                И аз да разкажа една случка:

                Работех известно време точно срещу 1во районно на бул. "Шипченски проход". Полицаите и сега си спират и тръгват там както си искат. Та случката беше:

                Полицаи тръгват с къс Дифендър в насрещното (идеята е да прекосят платното косо и да влезат 'оттатък' в тяхната посока за движение. Да, ама нали там има лек завой откъм Универсиада и една женица с Рено 19 не видя (или не мога да си обясня защо) тяхната 'маневра' и с около 40-50км./ч. просто спря в Дифендъра.

                Резултата беше - изкривена предна броня (тип "П" образен винкел) на Дифендъра и доста сериозна щета за всичко по Реното от преден номер до преден прозорец. За ламарините е излишно да говоря, но иначе спука радиоатор, разтече се антифриз, май и масло, изкриви носач или нещо, щото лявата гума застана странно, спука предния джам с глава и т.н и т.н.

                Коментар


                • #23
                  ти май не си виждал еспас... за да се "завре отдолу" ще трябва да се блъсне поне в КРАЗ

                  а иначе щетите на Еспаса ще са още по-малки, ако джипа е по-висок - ще отскочи от предния капак и ще се обърне без да се спрат един в друг...

                  както съм писал и преди, джиповете имат една друга особеност, която ги прави по-безопасни - по-бавни са и при равни други условия, с джип ще караш по-бавно и е по-малко вероятно да се блъснеш...
                  Е, аз имах друг проблем - докато свикнах с "скоростта" на джипа, няколко пъти се усещам че заспивам по магистралата Нещо, което никога не ми се е случвало с лека кола При определени скорости с кола, дори "завоите" по магистралата стават интересни /особено на ХЕМУС/ , пък и си под напрежение някой да не те засече...
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #24
                    може и да не се завре чак ама определено ще има значение. 1 изпипан и добре подготвен експедиционен автомобил ще реагира различно от серийно диско. особено пък ако е със броня тип Братя Флекс

                    твойто застраховано рено може да го пробваме срещу жълтата им баба тойота примерно . или на фулдата тойотата тъкмо той ще покаже на практика как тръбите, с които е правил горски междуфиданкоф слалом са сериозен опонент

                    Коментар


                    • #25
                      Хора, стига сте спорели а чукайте на дърво да не се случва на никой.
                      Защото ако ще и 32 еърбега да има една кола, не е гаранция че задкормилното устройство и пътниците ще оцелеят при удар. Всички системи за сигурност увеличават вероятността да се избегне фатален край. Няма превозно средство, произведено за краштестове с цел запазване на живота на пътниците.
                      Погледнете че и космонафти загиват по време на мисии, въпреки извънземните системи за сигурност в совалките и капсулите.
                      Друг е въпроса че примерно А8-цата са я тествали в стената с 80-90кмч/ч-т.е. максимално разрешената скорост за движение по пътищата, независимо къде, а манекените вътре са СЪС колани. Друг е въпроса че някой селски гъзар като се докопа до такава кола и дърветата край него почват да се движат със над 180км/ч и да му пресичат пътя. И вярвайте ми електронното ограничение на скоростта, спирачната асистенция и куп други системи ги разработиха точно заради такива клиенти. Въпреки че 250км/ч не е никак малко, то поне ако стане недай си Боже нещо, санитарите да са улеснени в събирането на парчетата на водача и пътниците.
                      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                      Коментар


                      • #26
                        Първоначално публикуван от Asen - Dezki
                        ...
                        Друг е въпроса че примерно А8-цата са я тествали в стената с 80-90кмч/ч-т.е. максимално разрешената скорост за движение по пътищата, независимо къде, ...
                        Асене нещо не те разбирам - къде е това ограничение 80-90кмч?
                        По аутобаните в Германия няма ограничение на скоростта, освен ако изрично е сложен знак... Те за това е електронното 250кмч - но например Порше няма такова...

                        За малки скорости 10-20, дори 40кмч съм съгласен, че автомобила с рама и особено с "нестандартна" броня ще размаже лека кола /особен пък старо рено тежащо 800-900кг/... При по-големи скорости проблема вече не е кой ще му се строши колата, а кой ще оживее... т.е. да е направена така, че да предпази хората... В Средновековието е имало наказание "търкаляне в бъчва"... Бъчвата не се строшава, но човека вътре става на кайма
                        помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                        Коментар


                        • #27
                          карах с 80-85 когато спуках педна дясна гума. Натиснах спирачка с много слабо усилие и блокирах и 4-те гуми. Беше през ноща в 1 часа и ръмеше дъжд. Пътя към хижата е тесен, с ПАВАЖ, за една кола, намира се в иглолистна гора и неминават леки коли по него, защото е адски стръмно или ако се качват то е само когато условията са перфектни! Влачил сам се десет метра и считам, че съм намалил с около 10-20 км! Удара наистина беше много силен... аз неиздържах със ръце впити във волана и се опънах на колана, а средното огледало което ми беше от москвич пръсна стъклото... смятайте какъв удар е бил щом при музика в механата на хижата хората бяха чули долу трясъка! Когато всичко свърши машината работеше. Огасих, слязнох и погледнах щетите. Целия капак беше бял от спукания бетонен праг! И до ден днешен бетонената плоча там е одместена. На джипката тръбите от страната на удъра бяха хванати за гредите с 12мм болтове 4 на брой и само един беше здрав. Другите бяха се едно одрязани с ножовка.
                          Коварното беше, че намокрените иглички върху паважа образуват по лошо от ледена парзалка... Минавал съм там по същия начин много пъти, но тогава се случи нещастието да спукам гумата и както вървях направо изведнъж колата сви в дясно... Щях да се справя може би и този път и да окрота нещата, но скоростта и мократа нстилка неми дадоха никакви шансове...
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #28
                            Според закона за движение по пътищата в Р.България максималноразрешените скорости за движение са: 50км/ч в градски условия, 90км/ч извън града, 130км/ч по автомагистрала
                            В ЕС не са много по различни. Всичко останало са случайности, митове и легенди-неограничена скорост няма, както и по закон не е разрешено скорост по висока от 160 по аутобан. Нека някой да провери закона в Германия, ще го направя и аз ама да не съм сам. Друг е въпроса че някъде в Австрия и Германия все още няма камери.
                            Ако някъде се споменава ограничение 200км/ч нека го потвърди със съответните материали.
                            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                            Коментар


                            • #29
                              Първоначално публикуван от Asen - Dezki
                              Според закона за движение по пътищата в Р.България максималноразрешените скорости за движение са: 50км/ч в градски условия, 90км/ч извън града, 130км/ч по автомагистрала
                              ...
                              е остава да кажеш и че А8 е проектирано за БГ и затова го тестват за 80кмч...

                              за Германия ще проверя пак... за останалите от ЕС съм съгласен, но в много от тях реално полицията на прави проблем за скорост до 150-160 по магистралата и 100-ина км по шосе...
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар


                              • #30
                                Подобен удър и тука, но дали наистина хамъра е толкова здрав?
                                CHEVY COLORADO, Z-71, I-5, 4door,Auto
                                http://www.coloradofans.com/album_pe...p?user_id=3094
                                http://www.geocities.com/sharrko/pictures.html

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X