Първоначално публикуван от ninja_1
Теста и резултатите са напълно истински и без да си кривим душиците трябва да признаем че при този удар Реното е много по сигурно.
1.Диското е с отделно шаси, което при челен удар с сгъва точно под преградата на моторния отсек
2.Купето на Диското е алуминиево със стоманена рамка, няма предвидени зони за деформация- седи като клетка, но не е достатъчно здраво. Захванато е за шасито посредством 6 тампона, които заводски не се стягат до край. От преградата на моторния отсек на пред няма кой зане какво да поглъща удара
3.Зоните за деформация на Реното очевидно седят над гредите на шасито на Диското- при удара гредата на ЛР се забива в мотора на реното, който пък поддава надолу. Здравата част на реното се забива в купето на диското.
4. Таблото на Диското е така направено че при този удар да смаже колената на манекена
5. При абсолютно челен удар Диското има малко по голям шанс заради масивния двигател
6. Реното е по сигурно при катастрофа

броня ще размаже лека кола /особен пък старо рено тежащо 800-900кг/... При по-големи скорости проблема вече не е кой ще му се строши колата, а кой ще оживее... т.е. да е направена така, че да предпази хората... В Средновековието е имало наказание "търкаляне в бъчва"... Бъчвата не се строшава, но човека вътре става на кайма
Коментар