Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ML или X5

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: ML или X5

    [QUOTE=Kalinkata;660096]X5 Както колегата по-горе е казал, с адаптив драйв и актив стииринг. Но задължително провери дали му е отстранен лекия фабричен дефект в рейката.

    Кажете ми в какво се изразява фабричния дефект в рейката?
    Моят Х5 е на 1 год и на 35 000км и още е в гаранция.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • #17
      До: ML или X5

      И според мен мен Х5 е по-хубав(не че ML-a е лош), единствено ML63 бих избрал и то заради вървежа, но между ML320 и X5 3.0 везните клонят към второто.

      Коментар


      • #18
        До: ML или X5

        Е х5 е по хубав по спортен даже по кораво вози от мл320

        Коментар


        • #19
          До: ML или X5

          Х5цата.

          Колега, писал си, че е 235 коня, а по-горе, че е SD. SD e повечко май...

          Коментар


          • #20
            До: ML или X5

            sd -то е 286к.с.
            Който мисли за последствията, не може да бъде храбър!
            Nissan Terano 2 2.7TDI 2001г. Дълга база

            Коментар


            • #21
              До: ML или X5

              http://209.85.135.132/search?q=cache...&ct=clnk&gl=bg
              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
              Суперскан България www.decbg.com
              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

              Коментар


              • #22
                До: ML или X5

                Твърдо X5 за да можеш да го караш и в гората

                Коментар


                • #23
                  До: ML или X5

                  Х5 има по добра система за стабилност и това е, всичко друго по - добро е в МЛ - а ( имам в предвид от 2006 год. нагоре )
                  Качестрво на изработката - Х5 е с пластмасови калници, това говори достатъчно и се произвежда в Щатите, направена е така, че и при удар с 20 км в час последствията са жестоки по колата, чупи се като варено яйце, при удар при тръгване от светофар със скорост не повече от 5 - 10 км/ч чупи носач. Едва ли има Х5 която след 10 000 км да не скърца вътре таблото като за световно, много лоша изработка с много ниско качествени материали.
                  При МЛ нещата са съвсем различни, високо качество на материалите и изработката, здрава кола, здрава ходова част и двигател, проблематична само в 7G троника, всички екстри като в S класата, по евтина за поддръжка от Таурега, обслужване на ходовата част на Х5 - около 10 000 лв на всеки 20 - 30 000 км.
                  И това са впечатления от бензиновите версии, които са традиционно по - скъпи и с повече екстри от дизеловите.

                  Коментар


                  • #24
                    До: ML или X5

                    Първоначално публикуван от kalasha Преглед на мнение
                    Твърдо X5 за да можеш да го караш и в гората
                    Малко трудно ще може да го кара в гората,но определено е по добрият вариянт от ML..
                    Какво е това 4x4...:confused:
                    [FONT=Arial Black]Мечтите са си твои,ако ги споделиш със друг си е за твоя сметка...:rolleyes:[/FONT]

                    Коментар


                    • #25
                      До: ML или X5

                      Първоначално публикуван от broker111 Преглед на мнение
                      Х5 има по добра система за стабилност и това е, всичко друго по - добро е в МЛ - а ( имам в предвид от 2006 год. нагоре )
                      Качестрво на изработката - Х5 е с пластмасови калници, това говори достатъчно и се произвежда в Щатите, направена е така, че и при удар с 20 км в час последствията са жестоки по колата, чупи се като варено яйце, при удар при тръгване от светофар със скорост не повече от 5 - 10 км/ч чупи носач. Едва ли има Х5 която след 10 000 км да не скърца вътре таблото като за световно, много лоша изработка с много ниско качествени материали.
                      При МЛ нещата са съвсем различни, високо качество на материалите и изработката, здрава кола, здрава ходова част и двигател, проблематична само в 7G троника, всички екстри като в S класата, по евтина за поддръжка от Таурега, обслужване на ходовата част на Х5 - около 10 000 лв на всеки 20 - 30 000 км.
                      И това са впечатления от бензиновите версии, които са традиционно по - скъпи и с повече екстри от дизеловите.
                      Значи аз вече съм дал 30 000лв!Бахти и калпавата ходова част!Или съм получил амнезия и не си спомням.....

                      Защо трябва да си измисляме?Не е ли по-добре да споделяме собствен опит?
                      Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                      Коментар


                      • #26
                        До: ML или X5

                        Първоначално публикуван от rusev Преглед на мнение
                        Значи аз вече съм дал 30 000лв!Бахти и калпавата ходова част!Или съм получил амнезия и не си спомням.....

                        Защо трябва да си измисляме?Не е ли по-добре да споделяме собствен опит?
                        да, обаче аз още си спомням и по - голям собствен опит от това, че са ми излезли от собственият ми джоб тия пари здраве му речи

                        мнението и виждането ми са си мои и не ангажирам други хора с това

                        Коментар

                        Активност за темата

                        Свий

                        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                        Зареждам...
                        X