Обява

Свий
Няма добавени обяви.

TLC Prado (1996-2002) diesel vs LR Discovery I (1995-1998) diesel

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: TLC Prado (1996-2002) diesel vs LR Discovery I (1995-199 diesel

    Благодаря ти Yaro.
    Попрегледах, но не намерих пряко сравнение, но се ориентирах горе- долу.
    Като цяло пак се връщам на дилемата Диско 1 или Прадо.
    Интересува ме и информация (все пак ще бъде семеен автомобил) кои от двата предлага по- голямо вътрешно пространство, по- добра шумоизолация, по голям прикачен товар и по- добри възможности при теглене на ремарке или каравана? Питам защото няма да се скъсвам от offroad, а много ме интересува и конфорта.
    Доколкото гледам Диско 1 е малко по- икономичен и по- малко претенциозен към качеството на нафтата. Така ли е?

    Коментар


    • #17
      До: TLC Prado (1996-2002) diesel vs LR Discovery I (1995-199 diesel

      Първоначално публикуван от Korohulio Преглед на мнение
      Благодаря ти Yaro.
      Попрегледах, но не намерих пряко сравнение, но се ориентирах горе- долу.
      Като цяло пак се връщам на дилемата Диско 1 или Прадо.
      Интересува ме и информация (все пак ще бъде семеен автомобил) кои от двата предлага по- голямо вътрешно пространство, по- добра шумоизолация, по голям прикачен товар и по- добри възможности при теглене на ремарке или каравана? Питам защото няма да се скъсвам от offroad, а много ме интересува и конфорта.
      Доколкото гледам Диско 1 е малко по- икономичен и по- малко претенциозен към качеството на нафтата. Така ли е?
      Ако ще запазиш реното най-добре вземи Диското, ако ще ти бъде основна кола може би ще е по-добре да е Тойотата. За втори автомобил, с който ще ходиш на изледи, за риба и т.н., Диското има само предимства. Двата цели моста предполагат по-добро поведение извън пътя, разходите по придобиване, подръжка, застраховки и т.н. са по-ниски. За ежадневно шофиране Тойотата е с по-подходящ двигател, Диското е малко тромаво. Като комфорт нещата са малко на кантар, наистина Дисикото е доста широко и удобно за каране, а и возията му е повече от прилична, но Тойотата все пак го бие с малко. Пък и най-веоятно ще е с климатроник, вградено радио и т.н. дреболийки, които не са без значение за ежадневната кола, а при Диско 1 ги няма.

      Обаче не без значение е и размера. В късата Тойота не можеш да натовариш багаж за излети или риба, а дългата е трудна за паркиране и придвижване по малките улички на града. Диското е междинен размер и не е пълна трагедия из града, а багажника е предостатъчно голям... така че пак се връща в играта за ежадневна кола .
      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

      Коментар


      • #18
        До: TLC Prado (1996-2002) diesel vs LR Discovery I (1995-199 diesel

        Първоначално публикуван от Korohulio Преглед на мнение
        Доколкото гледам Диско 1 е малко по- икономичен и по- малко претенциозен към качеството на нафтата. Така ли е?
        Нито 200/300tdi (като на Диско 1), нито наследника Td5 са предирчиви към качеството на нафтата двигатели. Тойотата също не би трябвало да има проблеми с това.

        Коментар


        • #19
          До: TLC Prado (1996-2002) diesel vs LR Discovery I (1995-199 diesel

          Ако ще запазиш реното най-добре вземи Диското, ако ще ти бъде основна кола може би ще е по-добре да е Тойотата.
          Чесно казано съм решил като взема джипа, да махна Сценика т.е. трябва ми за основна кола, така, че явно се насочвам към прадо.
          Днес като гелдах обявите, мернах Range rover 2.5 DSE.
          По едно време много се бях замисли за него, но проблемите с окачването ме отказаха.
          Все пак има ли смисъл да го разглеждам като алтернатива за семееен автомобил?
          И какви са + и - при него? И сравненен с Прадо?

          Коментар


          • #20
            До: TLC Prado (1996-2002) diesel vs LR Discovery I (1995-199 diesel

            Първоначално публикуван от Korohulio Преглед на мнение
            Чесно казано съм решил като взема джипа, да махна Сценика т.е. трябва ми за основна кола, така, че явно се насочвам към прадо.
            Днес като гелдах обявите, мернах Range rover 2.5 DSE.
            По едно време много се бях замисли за него, но проблемите с окачването ме отказаха.
            Все пак има ли смисъл да го разглеждам като алтернатива за семееен автомобил?
            И какви са + и - при него? И сравненен с Прадо?
            Колега
            Има толкова много изписано за джиповете за които питаш, качи се и ги покарай. Моя избор е Тойота за кола за всеки ден окачването ми е сходно с това на 90та и няма никакви проблеми, извън пътя се държи добре, при това че нямам гуми за офф роуд.
            Диското е по евтино, частите са му по евтини, по лесно се намират.
            Всичко е въпрос на личен избор. Сядаш, караш, купуваш.
            Ние можем само да те насочим към очевидните силни и слаби страни на моделите, но личния избор е нещото което кара хората да избират.
            Стига пита, купувай и карай. Аз не знам кое за тебе е по-доброто и никой освен тебе не знае.
            Аз за мен съм направил правилния избор преди 6 години, и не съжелявам.
            Поздрави
            Prado
            Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

            Коментар


            • #21
              До: TLC Prado (1996-2002) diesel vs LR Discovery I (1995-199 diesel

              След по- обстойно разглеждане на мнения във форума съм на косъм от решението да си взема Диско 1. Както и да ги гледам нещата май то ще е. Само на един въпрос не успях да намеря отговор. Колко е конфортно Диското? Четох, че след 1995 г. вече серийно е с климатик. Но ме интересува мнението на "реални" собственици, как се държи на дълъг път. В смисъл конфортнали е возията, как е видимостта, какво е нивото на шума при по- вискоа скорост, стабилно ли е в завои, изморително ли е карането му. Питам защото има автомобили които и след 100 км. се чусвтваш като размазан, съсипан от шум, напрежение, стискане на волана и други с които и след цял ден каране няма проблем.
              Така че абстрахираме се от кои е по- евтин, по- проходим и по- икономичен и тн.
              Интересува кой предлага по-добър конфорт при пътуване. Диско 1 или Прадо и в какво се изразява това.
              Другото което гледах е, че Прадото преглага малко по- добра динамика от Диско 1. Данните за Прадо са около 14-15 сек до 100 км./ч., а за Диско 18. Другия въпрос е защо след като Диско 1 е толкова "читав" автомобил е на тези ниски цени? В момента гледам обяви за около 6- 7 хил.лв. за Диско 1 (с ляв волан)!

              Коментар


              • #22
                До: TLC Prado (1996-2002) diesel vs LR Discovery I (1995-199 diesel

                Първоначално публикуван от Korohulio Преглед на мнение
                ....Колко е конфортно Диското? ..... Но ме интересува мнението на "реални" собственици, как се държи на дълъг път. В смисъл конфортнали е возията, как е видимостта, какво е нивото на шума при по- вискоа скорост, стабилно ли е в завои, изморително ли е карането му. Питам защото има автомобили които и след 100 км. се чусвтваш като размазан, съсипан от шум, напрежение, стискане на волана и други с които и след цял ден каране няма проблем.
                През лятото Варна - Зорница (5-10 км. преди Чепеларе) с малко дете на 5г. Диското (и ние в него) не ги усети. Става въпрос за Диско 1 300tdi. Скоростта беше до 120 км/ч - от там нагоре си иска повишено внимание - все пак си е висока машина и не харесва много резките завои с висока скорост. Комфорта на предните 2 места като возия е без забележки-не се усещат километрите. Отзад е леко като лодка - мнение на малкия член на семейството. Динамиката на автомобила не предполага спортни изпълнения, но си е съвсем прилична.
                Дискавъри 300 тди ръчка
                Витара тди автомат
                XT660R

                Коментар


                • #23
                  До: TLC Prado (1996-2002) diesel vs LR Discovery I (1995-199 diesel

                  Колега
                  Тойотата е с независимо окачване отпред и прадлага несравним комфорт на возене. Това разбира се води до други проблеми, по-трудно се лифтва в ставнение с Диското. Има повече чаркалак в предницата който може да се повреди. Мойте скромни наблюдения показаха, че Тойотата много здрава машина и си трябва талант да я разбиеш.
                  Другото нещо което трябва да имаш предвид е, тези джипове не се карат като коли. Те не ускоряват бързо, не спират веднага, не можеш да влизаш с 100 в остри завои. Те са си малки камиончета и изискват повишено внимание, особено когато е хлъзгаво.
                  Аз карам Тойота за всеки ден, но обмислям да си купя и едно Диско 300 само за гората.
                  Поздрави
                  Prado
                  Мълчанието не доказва наличието на ум, но доказва липсата на глупост.

                  Коментар


                  • #24
                    До: TLC Prado (1996-2002) diesel vs LR Discovery I (1995-199 diesel

                    Хора определено се спрях на Диското, но докато разглеждах тук таме попаднах на Нисан терано 2 2.7 ТД и ми се стори добра машина. Четох из форума за него, но кое (терано или диско) е по- конфортно за пътуване (шум, динамика, свободно пространство и тн.), кое е по надежно, по евтино за подръжка?
                    Проходимоста я оставям по- назад в класацията на качествата.
                    Тоест Терано 2 срещу Диско. Гледам цените на тераното не са много високи, гледам модела след 2000 г..

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X