Обява

Свий
Няма добавени обяви.

LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

    Злати е прав Класика на снимката е преди 88.
    Истинския RANGE ROWER е V8.
    Ако е карбураторен е доста по-слаб от инжекционовия.
    Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

    Коментар


    • #17
      До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

      Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
      Това сам ли го измисли, или го прочете в някое "специализирано" издание .... Ако искаш, поразпитай колегите от последната разходчица, как се държат колите им извън пътя. Даже и моята с "хасвалтовите" гуми се качи по заснежените баирчетата без проблеми, за разлика от едно Диско със офф гуми.... Може да се види и на снимките..... Та мисълта ми е да не пишем излишни глупости. Диското е най-евтино и става добре, ако ще се "наджипва" в последствие машината. От Тераното нямам впечатления, а и ми се струва тесничко. Фронтито предлага най-голям комфорт, но тунинга и е "малко" скъпичък .... Пък и ми се вижда подозрително евтина за тази година на производство. Затова бих гласувал за Диското като най-удачен избор в случая, стига да не е някой котор.
      П.П. Сега ги видях... Диското е СДС (стани да седна). Едва ли ще е най-удобният вариант за пътуване на 4 едри мъже.
      Рейнджа нещо поочукан ми се вижда, а и нещо не ми се връзва маската с тая година на производства, но специалистите да кажат.
      Ако Фронтерката е читава, май ще остане като единствен сполучлив избор.
      Е Куздов, Куздов....... Човека пита и сондира за мнения и аз казах моето на основа това което съм видял и преживял по безкрайните Български ловни полета. Дори и за Хасвалтя Диското си е най-гот /погледни по-горните постове/. А твоето мнение си е твое мнение - напиши си го кротичко и той /Питащия/ сам ще избере.
      П.С. А СДС при Диското е доста по-комфортно от удобствата на четиривратата фронтерка.
      Забравих, пропускаш фактора клиренс.
      Тази земя, по която тъпча сега,
      тази земя, която пролетен вятър пробужда,
      тази земя – не е моя земя,
      тази земя, простете, е чужда.

      Коментар


      • #18
        До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

        Първо искам да кажа,че Диско преди 94 за 7-8 бона е скъпичко.Колкото до Рейндж Класика V8 мисля че това е машината.Доколкото знам Класик след 88-89 3,5 няма и всичките са 3,9

        Оффтопик

        До Русев:Искам да те попитам кой мотор е по-добър 3,5 или 3,9 и може л 3,9 от Класик да се насади в Диско1(звучи като ванко 1)
        M.P.

        Коментар


        • #19
          До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

          Бензиновия Рейндж трябва да се огледа по-обстойно.
          Ако всичко си отговаря на годините и ти харесва ,- това е правилната машина "доволен ще останеш".
          Успех!
          ________________________________________________________________________________________
          Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
          HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

          Коментар


          • #20
            До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

            Първоначално публикуван от kuzdov Преглед на мнение
            Това сам ли го измисли, или го прочете в някое "специализирано" издание .... Ако искаш, поразпитай колегите от последната разходчица, как се държат колите им извън пътя. Даже и моята с "хасвалтовите" гуми се качи по заснежените баирчетата без проблеми, за разлика от едно Диско със офф гуми.... Може да се види и на снимките..... Та мисълта ми е да не пишем излишни глупости ...
            И аз това предлагам. Не пишете "излишни глупости" от рода на "моята с "хасвалтовите" гуми се качи по заснежените баирчетата без проблеми, за разлика от едно Диско със офф гуми"
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

              Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
              И аз това предлагам. Не пишете "излишни глупости" от рода на "моята с "хасвалтовите" гуми се качи по заснежените баирчетата без проблеми, за разлика от едно Диско със офф гуми"
              Аз излишни спорове не искам - и моля за уважение на това !
              Не искам да коментирам неща ( машини ) които не познавам !
              Затова по същество:
              1. Реинджа от Смолян - след газифициранетио ще ти гори на асвалт 12-15 според скоростта,в гората - 20,25 според баира !Можеда стигне и повече ако много затънеш !
              2. Диското - за мен това е слабост и препоръчвам него ! Но ...- зависи от конкретната машинка .
              Има доста и други Дискота и на добри цени . Но дай снимки на БМВ , пиши дали е с клима и .... може нещо да се уреди !
              3.Има Диско с 4 врати ( малко лош салон ) - той си е най-добър за много хора .
              Изобщо - има доста варианти ! Ще помагам ако желаеш , разбира се !

              Коментар


              • #22
                До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

                Колега, я по добре си вземи един УАЗ Фургон...хем място за 4 човека бол и за багаж място, части колко искаш...идиото(не)устоичив.....иначе и аз съм за 3.5-цата....
                Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                Коментар


                • #23
                  До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

                  Ако 3.5 Рейнджа е в добро състояние, ще е много добър избор. 20 литра газ и 10 литра нафта, са горе долу на една цена.

                  Обаче за Рейнджа с 2.4 дори не си и помисляй!
                  Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                  Коментар


                  • #24
                    До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

                    Осмака, осмака. Добре изглежда, нищо че е 87 година. Ще му направите центровка на запалването само на газ и би трябвало разхода и вървежа да се пооправят.

                    Коментар


                    • #25
                      До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

                      Много ме объркахте..
                      Тъкмо реших, че 3.5 отпада, и категоричността ви ме разколеба.

                      Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                      2. Диското - за мен това е слабост и препоръчвам него ! Но ...- зависи от конкретната машинка .
                      Има доста и други Дискота и на добри цени . Но дай снимки на БМВ , пиши дали е с клима и .... може нещо да се уреди !
                      3.Има Диско с 4 врати ( малко лош салон ) - той си е най-добър за много хора .
                      Изобщо - има доста варианти ! Ще помагам ако желаеш , разбира се !

                      Веднага прилагам снимки на колата.
                      (към администраторите:съобразих, че може би нарушавам правилата на Форума,
                      и се опитах да пусна снимките в раздела "Купувам-Продавам", но се оказа че нямам право...)








                      BMW 318 E36 1994г. 115кс.
                      Сменен двигател от 1997г. с верига
                      airbag
                      климатроник ( иска фреон);оригинални джанти на BMW;CD;
                      ел. пакет(отпред), огледала
                      забележки: външен вид- множество драскотини, особено по дясна част. 2 бр вдлъбнатини:на преден капак и покрив,
                      липсващ елемент от задната броня; !пукнато предно стъкло!
                      вътре: разкъсана тапицериа на шофьорската седалка; виснал таван
                      ходова част: предна част
                      двигател + скоростна кутия: "хъркане" при превключване на 2-ра предавка; нормалното за стар
                      автомобил "омазняване"на двигателя, играещи обороти преди да загрее (падат под 1000 rpm);
                      развалено е копчето на десният ел. прозорец
                      Автомобилът е бил каран от момиче в продължение на 2 години.

                      Bgbul, това е колата. Относно помоща.. ще съм признателен.

                      А относно V8, има ли измежду Вас, някой от Смолян, който да ме насочи към надежден сервиз за огледа?
                      [IMG]http://kachi-snimka.info/images/bfi1236759624s.GIF[/IMG]

                      Коментар


                      • #26
                        До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

                        До Русев:Искам да те попитам кой мотор е по-добър 3,5 или 3,9 и може л 3,9 от Класик да се насади в Диско1(звучи като ванко 1)
                        3.5,3.9,4.0,4.2 са с еднакво присъединяване.Мисля че всеки един става на диско1.
                        Но за мен най удачния е 3.9.По-мощен е от 3,5 но е по-слаб от 4,2(205к.с),който се монтира оригинално саммо с автоматична кутия.
                        Ако искате повече мощност 4,2 или дори 4.6 (от по новия модел)и ръчна кутия то добре е да използвате R380 кутията-задната е срещу 5та скорост.Незнам на дискавари 1 да има монтирана такава кутия,но не е проблем да се поръча от англия-цената е повече от прилична.Лощотое ,че и раздатката тогава трябва да стане BORG WARNER(а лоста има само бързи и бавни).И за капак добре е мостовете да станат с 24 шлица(диско2) и да изчезнат щатните касети на диференциалите.
                        Та за това ви казвам че 3,9 е най-добре-мощноста(182 к.с.) и въртящия момент се поемат спокойно от по-старата механика.Впочем Класик 3,9 в добро състояние взема старта на туарег 2,5 и поддържа 180км/ч на магистралата(ако си си написал завещанието)!

                        Аз и Руслан караме с 4.6 с управление(компютър , дюзи) и ангренаж от 4,2.
                        Последно редактирано от Yaro; 13-02-09, 10:37.
                        Garage 31 Ltd - Classic Land Cruisers restoration

                        Коментар


                        • #27
                          До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

                          Първоначално публикуван от Peev Преглед на мнение
                          Много ме объркахте..
                          Тъкмо реших, че 3.5 отпада, и категоричността ви ме разколеба.


                          Bgbul, това е колата. Относно помоща.. ще съм признателен.

                          А относно V8, има ли измежду Вас, някой от Смолян, който да ме насочи към надежден сервиз за огледа?
                          Аз съм родом от града , но отдавна не живея там .
                          За съжаление не съм на ясно със сервизите .
                          Ако искаш - ще ти дам телефона на човека който държи кабелната на Смолян ( роднина) и той ще те упъти !
                          Ако искаш да преспиваш там - нямаш проблеми . Имам цяла къща .
                          Иначе когато влизаш в града - на бензиностанцията на ОМВ се завива в дясно ( тесен и стръмен асвалтиран път ). Като слезнеш на равното - в дясно ( не в ляво) има добър сервиз . Единият от собствениците беше автомобилен състезател .
                          Там са добри - ама колко отбират от джип - не гарантирам !
                          Другият сервиз е зад заведението "Родопчанка ". Всички го знаят.
                          Друг сервиз - бившата пожарна ( в квартал Райково - ) и пак там бившата Мототехника( до КАТ).
                          Това са все големи и сигурни сервизи .
                          В този град хората не лъжат и можеш да им се довериш !( търговеца не познава колата - говорил съм с него ) и може да се спазариш малко !
                          Единственото ми притеснение е малко по-скъпата( почти двойна) поддръжка на Реиндж Ровъра ( ).... Само ако се откажеш и се замислиш и за дизел ..... попитай .
                          Уточни още малко сумата и пак ще говорим .

                          Коментар


                          • #28
                            До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

                            Първоначално публикуван от Captain Jack Sparrow Преглед на мнение
                            +1 с малката добавка,че трябва да имаш предвид че Рейнджа е с пъти по-скъп от Диското за поддръжка.
                            Първоначално публикуван от bgbul Преглед на мнение
                            ...Единственото ми притеснение е малко по-скъпата( почти двойна) поддръжка на Реиндж Ровъра ( )...

                            Горните мнения не отговарят на истината. Отново митове и легенди.

                            Коментар


                            • #29
                              До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

                              Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                              Горните мнения не отговарят на истината. Отново митове и легенди.
                              Ще се радвам ако е така . Аз съм направил тези изводи само от приказки на колеги с Реиндж.
                              Например Въздушната възглавница за задното окачване - 700 лв ?
                              Цена в Пловдив.

                              Коментар


                              • #30
                                До: LAND ROVER vs. WRANGLER vs. FRONTERA

                                В случая става въпрос за Рейндж Класик.

                                Диско1 е на базата на Рейндж Класик и 80% от частите са взаимозаменяеми.
                                Като започнеш от лагерите на главината, минеш през скоростите, та чак до ключето за мигачите...

                                Само не мога да разбера защо са му набутали VM-ския дизел.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X