Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Grand Cherokee 2.7CRD 2005 или LR Discovery Td5, 2003?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Гранд Чероки 2,7 или Дискавъри 2?

    Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
    Избора е между Американец и Англичанка.
    Гранда е по-луксозен и е по-висок клас /равнява се на Рейндж Ровер/.
    Повози се на двата и си избери.
    Успех!
    На гранд съм се возил хареса ми!

    А кой е най-добрия бензинов двигател на Гранда 4.0, 4.7, или 5,2 литров? kinex твоя какъв е? Всички модели на Гранда ли са с 2 твърди моста?
    УАЗ 469Б & LR DISCOVERY II

    Коментар


    • #17
      До: Гранд Чероки 2,7 или Дискавъри 2?

      Първоначално публикуван от janissary Преглед на мнение
      На гранд съм се возил хареса ми!

      А кой е най-добрия бензинов двигател на Гранда 4.0, 4.7, или 5,2 литров? kinex твоя какъв е? Всички модели на Гранда ли са с 2 твърди моста?
      Бензиновите са правилният избор.
      Някой беше казал: "колкото повече , толкова по-добре", но ти си решаваш с градския разход - множко е.
      ________________________________________________________________________________________
      Grand Cherokee WJ 3.1TD 1999
      HARLEY DAVIDSON - HARITADGE SOFTAIL CLASIC 2006

      Коментар


      • #18
        До: Гранд Чероки 2,7 или Дискавъри 2?

        Първоначално публикуван от janissary Преглед на мнение
        На гранд съм се возил хареса ми!

        А кой е най-добрия бензинов двигател на Гранда 4.0, 4.7, или 5,2 литров? kinex твоя какъв е? Всички модели на Гранда ли са с 2 твърди моста?
        Всички до поколението WJ, WK не са.
        Що се отнася до мотора 4.0 няма смисъл. А 5.2 съм го проспал май като вариант . Така че верният отговор в случая е "Б". 4.7 са в 2 варианта - единият по-мощен - "HO", но по-рядък, ето защо вероятно по-труден за сервизиране (от към компетентни майстори и някой части, вероятно). Всички мотори, поне от това, което чета са достатъчно надеждни.

        ПП. Ти сигурен ли си какво точно искаш?

        Коментар


        • #19
          До: Гранд Чероки 2,7 или Дискавъри 2?

          Общо взето 4.7L High Output е чипиран 4.7L Power Tech. Има 30 коня в повече, 30 нютон метра в повече, и ги вади на 300 оборота в повече. Харчи съвсем малко повече, но бензина вече трябва да е 98, докато при Power Tech може и с 91, стига да го има.

          Коментар


          • #20
            До: Гранд Чероки 2,7 или Дискавъри 2?

            За сега от моя джип 4.7v8 съм много доволен, като динамика, и много недоволен от разход на гориво. Карам само извън града и разхода ми е около 15-16л/100 км. Има полза от голямата мощност и при "Кален" офроуд, защото сега със зимните гуми ми се наложи да заобиколя закъсала УАЗ-ка и да мина през по-кофтия участък на горски път с оформени джуганови коловози. Даже не се сетих да включа бавните. Като забоксува дадох повече газ и отлепи от калта. Завъртях кормилото, така че дгумата да трие в борда на коловоза и с повече газ се измъкнах безпроблемно. Само на пътя издигнатото място м/у беше загладено от мостове и диференциали. Така, че мое лично мнение, че голямата мощност съчетана с висок въртящ момент е по-нужна за офроуд на тежки терени, отколкото на магистралата. Там макар и по-бавно, но все пак ще пристигнеш, няма да останеш в калта. А ако се търси икономията-бензинов с газова уредба, макар, че аз съм почитател на дизела, но джип до 2004 г. нямат мощен дизелов двг.
            Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

            "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

            Коментар


            • #21
              До: Гранд Чероки 2,7 или Дискавъри 2?

              Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
              За сега от моя джип 4.7v8 съм много доволен, като динамика, и много недоволен от разход на гориво. Карам само извън града и разхода ми е около 15-16л/100 км. Има полза от голямата мощност и при "Кален" офроуд, защото сега със зимните гуми ми се наложи да заобиколя закъсала УАЗ-ка и да мина през по-кофтия участък на горски път с оформени джуганови коловози. Даже не се сетих да включа бавните. Като забоксува дадох повече газ и отлепи от калта. Завъртях кормилото, така че дгумата да трие в борда на коловоза и с повече газ се измъкнах безпроблемно. Само на пътя издигнатото място м/у беше загладено от мостове и диференциали. Така, че мое лично мнение, че голямата мощност съчетана с висок въртящ момент е по-нужна за офроуд на тежки терени, отколкото на магистралата. Там макар и по-бавно, но все пак ще пристигнеш, няма да останеш в калта. А ако се търси икономията-бензинов с газова уредба, макар, че аз съм почитател на дизела, но джип до 2004 г. нямат мощен дизелов двг.
              С първите 2 изречения и донякъде с последното съм съгласен, но останалата част от описанието е постижима и с дизеловите мотори на Гранда (достатъчно мощни са, макар и не колкото бензиновите от към коне, за да развъртят колелата). Недостатък в случая може да е по-голямото тегло на дизелаците. Но да не я обръщаме пак за и против дизела, че сте много свирепи и пак ще го отнеса .

              Коментар


              • #22
                До: Гранд Чероки 2,7 или Дискавъри 2?

                Поне тази тема не искам да я о***аме, моята мисъл е че си трябва мощност за тежки терени, независимо дали ще се добие от дизел, бензин, пропан-бутан, метан, ел. енергия и т.н.т., така че при избор за офроуд приложения грубата сила е от първостепенно значение.
                Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                Коментар


                • #23
                  До: Гранд Чероки 2,7 или Дискавъри 2?

                  Първоначално публикуван от Ba4e Mite Преглед на мнение
                  Бензиновите са правилният избор.
                  Някой беше казал: "колкото повече , толкова по-добре", но ти си решаваш с градския разход - множко е.
                  Слагаш газов инжекцион и решаваш проблема. За 1 г. се избива. 3 000 бона е за осмак и 18 месеца гаранция. 2г. карам BRC и съм доволен!

                  И какво излиза, че 5,2 осмак харчи по-малко от 4,7 извън градско.
                  УАЗ 469Б & LR DISCOVERY II

                  Коментар


                  • #24
                    До: Гранд Чероки 2,7 или Дискавъри 2?

                    Първоначално публикуван от janissary Преглед на мнение
                    Слагаш газов инжекцион и решаваш проблема. За 1 г. се избива. 3 000 бона е за осмак и 18 месеца гаранция. 2г. карам BRC и съм доволен!

                    И какво излиза, че 5,2 осмак харчи по-малко от 4,7 извън градско.
                    5.2 се слага на първото Гранд Чероки до 1999. След това на второто се слага 4.7.
                    4.7 е с 15кс повече от 5.2 и харчи по-малко.
                    Въпросния 2.7 също се вгражда в Гранд Чероки 2

                    Коментар


                    • #25
                      До: Гранд Чероки 2,7 или Дискавъри 2?

                      Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                      5.2 се слага на първото Гранд Чероки до 1999. След това на второто се слага 4.7.
                      4.7 е с 15кс повече от 5.2 и харчи по-малко.
                      Въпросния 2.7 също се вгражда в Гранд Чероки 2
                      Това заключение е от "Колко ви харчи джипа". Quadra!
                      УАЗ 469Б & LR DISCOVERY II

                      Коментар


                      • #26
                        Grand Cherokee 2.7CRD 2005 или LR Discovery Td5, 2003?

                        Колеги, интересно и полезно ще ми е да чуя вашите мнения относно тези две машини Гранд Черокито е 05г. 2.7CRD със всички екстри и в отлично състояние Дискавъри 03г.(след фейслифта), пак с всички екстри(и автоматик), и пак в отлично състояние.Цените са много близки
                        Кой от вас на какво би се спрял и защо
                        Колата ще се ползва за семейна, излети, разходки, лек офроуд, теглене на ремарке, абе мултифункционална
                        Мислех да взема G 270 CDI, ама застраховката от близо 4К. на година ме отказа
                        Последно редактирано от kinex; 02-02-09, 15:46.
                        0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                        Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                        Суперскан България www.decbg.com
                        Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                        Коментар


                        • #27
                          До: Гранд чероки vs ЛР Дифендер

                          Ето между тези
                          http://www.carpages.co.uk/land_rover...1_02_08_04.asp

                          http://images.google.bg/imgres?imgur...%3Dbg%26sa%3DN
                          0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                          Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                          Суперскан България www.decbg.com
                          Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                          Коментар


                          • #28
                            До: Гранд чероки vs ЛР Дифендер

                            Първоначално публикуван от kiki.t Преглед на мнение
                            Колеги, интересно и полезно ще ми е да чуя вашите мнения относно тези две машиниЧерокито е 05г. 2.7CRD със всички екстри и в отлично състояниеДифендера е 03г.(след фейслифта), пак с всички екстри(и автоматик), и пак в отлично състояние.Цените са много близки
                            Кой от вас на какво би се спрял и защо
                            Колата ще се ползва за семейна, излети, разходки, лек офроуд, теглене на ремарке, абе мултифункционална
                            Мислех да взема G 270 CDI, ама застраховката от близо 4К. на година ме отказа
                            Преди месец бях поставен пред същия избор и след недълго умуване избрах Гранд Черокито с дизела 3.1.

                            Другия вариант беше Дискавъри Td5 от 2000 г, на 180 000 км, автоматик, климатроник и т.н., за 15 000 лева, беличко, в доста добро състояние. Ама вътре ми се видя доста постно, возеше твърдо, седалките не са удобни, пластмасите твърди и скърцащи - абе вътре не ми стана уютно и тва си е. Аз обичам да ми е уютно и да се чувствам добре, докато Дискавърито ми се видя ужасно "дървено", като руски автомобил. Иначе багажника наистина е голям. Пък и не ми хареса как върви - дизела реве, пък не ускорява кой знае колко.

                            След като седнах в Гранда, разбрах, че това е моята кола. Въпреки че беше доста по-скъп от Ровъра, изобщо не се колебах. Все пак на мен ми трябва за семейна, мултифункционална кола, бебевоз, живея в Кокаляне от 1994 г. и напоследък, благодарение на пожарникарчето, улиците вече не стават за леки коли - та цялото семейство премина на джипки - баща ми е с Волво ХС90, майка ми в момента купува Кашкай+2 и т.н. Скоро ще сменям Алфата 156 на приятелката ми с Алфа Кросвагон.

                            Моя съвет е да покараш и двете коли и да оставиш сърцето да избере - все пак прекарваме в колите си поне по 2 часа на ден - важно е как се чувстваш вътре.
                            ​​​Volvo XC90 D5 Inscription '16
                            Volvo XC90 D5 Executive '12
                            Volvo XC60 D5 Summum '11
                            Alfa Romeo Spider 2.0 '90

                            Коментар


                            • #29
                              До: Гранд чероки vs ЛР Дифендер

                              Първоначално публикуван от Carburettor Преглед на мнение
                              Преди месец бях поставен пред същия избор и след недълго умуване избрах Гранд Черокито с дизела 3.1.

                              Другия вариант беше Дискавъри Td5 от 2000 г, на 180 000 км, автоматик, климатроник и т.н., за 15 000 лева, беличко, в доста добро състояние. Ама вътре ми се видя доста постно, возеше твърдо, седалките не са удобни, пластмасите твърди и скърцащи - абе вътре не ми стана уютно и тва си е. Аз обичам да ми е уютно и да се чувствам добре, докато Дискавърито ми се видя ужасно "дървено", като руски автомобил. Иначе багажника наистина е голям. Пък и не ми хареса как върви - дизела реве, пък не ускорява кой знае колко.

                              След като седнах в Гранда, разбрах, че това е моята кола. Въпреки че беше доста по-скъп от Ровъра, изобщо не се колебах. Все пак на мен ми трябва за семейна, мултифункционална кола, бебевоз, живея в Кокаляне от 1994 г. и напоследък, благодарение на пожарникарчето, улиците вече не стават за леки коли - та цялото семейство премина на джипки - баща ми е с Волво ХС90, майка ми в момента купува Кашкай+2 и т.н. Скоро ще сменям Алфата 156 на приятелката ми с Алфа Кросвагон.

                              Моя съвет е да покараш и двете коли и да оставиш сърцето да избере - все пак прекарваме в колите си поне по 2 часа на ден - важно е как се чувстваш вътре.
                              Ясно колега, само да вметна че това Дискавъри е някакво доста лукс изпълнение, с кожен салон двуцветен и тн.И което е по-интересното, на мен лично в него ми беше по-удобноПросто съм свикнал на по-твърди седалки покрай немските коли, а в Гранда седалката е няква много мека и не мога нещо място да си намеря
                              Така че фактора удобство и лукс отпада
                              0888794435, 0878171117- VP44 Simulator
                              Дизел сервиз, BOSCH- VP44, Zexel VRZ (Pajero 3.2DID),комън-рейл.
                              Суперскан България www.decbg.com
                              Машинно почистване на DPF/FAP филтър

                              Коментар


                              • #30
                                До: Grand Cherokee 2.7CRD 2005 или LR Discovery Td5, 2003?

                                Ами дайте да почнеме отнякъде да ги сравняваме.
                                Джипа е с 2,7 СRD на МБ, комън рейл. Там се чува много оплакване от дюзи. Диското е с Td 5 помпа-дюза. Там май няма забележки.
                                Последно редактирано от kinex; 02-02-09, 15:55. Причина: CRD

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 17:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X