абе не съм спец и не притежавам десетки левове,та поради тази причина бях пред много труден и дълъг избор когато наскоро реших да сменям колата.Имам Subaru Outback и LC120 и търсех нещо по-голямо от Оutback и по-малко от джипа което да има горепосочените изисквания-да се държи добре на път и извън него и да кефи жената.В този микс попадат Rav-a и Vitara-та.Резултата и мнението ми е че двете коли са добри,Сузукито е доста по-евтино и променено в посока градски джип откъм комфорт и окачване.Рав-а определено е с бъкан с електроника и принципно е със задно предаване/електроника пуска предния мост/.В крайна сметка предпочетох пак Subaru/просто,бързо и стабилно целогодишно/ и джипа за къси пътувания и офф......
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Нов джип-TOYOTA RAV4 или SUZUKI GRAND VITARA2
Свий
X
-
не,не,не сте ме разбрали.казах че субару е от марките които най-вероятно не бих си купил,защото не ме влекат достатъчно,а не заради някакви недостатъци.просто човек винаги има марки фаворити.Първоначално публикуван от uazik/ макар ,че братчеда наплю СУБАРУ някъде /
за outback-саше сега да не спреш да ми говориш.В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...
Коментар
-
и аз бих ти препоръчал витарата ( предпоследният модел като на buldog... признавам си ПРИСТРАСТЕН СЪМПървоначално публикуван от buldogSUZUKI GRAND VITARA
Това е от опит.
) Новата доста се различава от тези които караме с buldog. Нашите са със шаси и цели мостове от зад... Новата е без шаси, и са махнали целият мост от зад, сложили са електронно управляем централен диф. с някъкъв блокаж. За сняг и лед мисля, че е по удачен от рава защото е с постоянно задвижване на 4-те колела. А за новата Витара ми е много интересно дали някой я е тествал истински...
LZ1RED
Коментар
-
по-важното е да се прецени в конкретния случай на кое се набляга повече - поведение НА пътя или ИЗВЪН него!
и аз мисля, че РАВ е по-добър за пътя, но без бавни просто не е офроудер!
още повече, че и двата са нисички, с пластмаси и т.н. - не стават за бързо преминаване на препятствия
т.е. с РАВчето ще трябва яко работене със съединителя, докато на Сузуките включваш на бавни и караш на празен ход
помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117
Коментар
-
ама носачите са и като сламки от бамбук. Окачването и е като на обикновен лек автомобил. Тя според мен би трябвало да отпада от класациата, според мен за предпочитане е субарото и в краен случай витарата, тоя рав4 не става даже и за дълбок сняг с тази безумна система 4х4 която има, накладките и дисковете са ГОЛЯМ консуматив ако ще се кара по планините зимно време.Първоначално публикуван от hummerрава има повече екстри от сузукито и като поведение на пътя е по добърno signature no problems
Коментар
-
говорим за новия рав не за стария.Ако не си обарнал внимание на новия окачването е по друг начин и системата 4х4 е друга имам и двата и съм по доволен от новия,но и от стария не мога да се оплача въобще а колкото за снега винаги е минавал от там откадето искам не ме е оставял до сега,а новия тепърва почвам да го тествам на сняг
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Вчера.
- купи си УАЗ "Патриот"
, Много по-голям от двете гореспоменати машинки, много добър на шосе, НЕСРАВНИМ извън пътя и при това доста по-евтин
Коментар