Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Г или НАВАРА ????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Г или НАВАРА ????

    Първоначално публикуван от galinikos Преглед на мнение
    Автомобила ще го ползвам предимно градско,но искам зимата като завали сняг да ходя без проблем на работа, дори да помагам на някой приятел като закъса,е и на някой язовир ако нагазя в кал да мога да изляза преди да се развали рибата.
    Според мен имаш нужда от лек автомобил и "Диско" / за същите пари /
    Последно редактирано от Yaro; 25-12-08, 23:22.
    [IMG]http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg[/IMG]TLC LJ70 - първата любов

    Коментар


    • #17
      До: Г или НАВАРА ????

      Имам и Нисан патрол 3 литров дизел имам и G класа пак 3 литров дизел.Ще се изразя по следния начин.Ако по някаква причина (теоретически)нямах джип но съм ги имал и двата и ми се налага да си купя но само един джип,бих си взел G класа.Нищо че е по старичкаНо от Германия от немец.

      Коментар


      • #18
        До: Г или НАВАРА ????

        Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
        Проблемът при Г- класата е друг- на Запад собствениците се разделят с Г- то само когато е крайно амортизирано, което е в сила особено за дизелите. При обиколката ми в Грац, Австрия, повечето дизелови Г-та отдавна бяха прехвърлили 500000км., съответно при покупка на такава машина не трябва да се очакват чудеса относно здравината.
        добре казано,май това за съжаление е горчивата истина,може да са много по-здрави от други ,но не са вечни. Май ще си оставя леката кола ,която смятах да продам, а с парите които смятах да добавя за Г-то да си взема едно ПАТРОЛ-че (Y61).доколкото разбрах от прочетеното тук и той (патрола) си има блокаж на задния диф. а на предния може да му се сложи,нали така? само че големи разногласия имат тук относно двигателите
        Последно редактирано от Yaro; 25-12-08, 23:23.

        Коментар


        • #19
          До: Г или НАВАРА ????

          Първоначално публикуван от galinikos Преглед на мнение
          добре казано,май това за съжаление е горчивата истина,може да са много по-здрави от други ,но не са вечни. Май ще си оставя леката кола ,която смятах да продам, а с парите които смятах да добавя за Г-то да си взема едно ПАТРОЛ-че (Y61).доколкото разбрах от прочетеното тук и той (патрола) си има блокаж на задния диф. а на предния може да му се сложи,нали така? само че големи разногласия имат тук относно двигателите
          Май почваш вече да навлизаш в материала. Що се отказа толкова бързо от Г-то? Почети още за марките и моделите. После хвърли един поглет на продажбите във форума. Има много добри автомобили. Кеф ти Г-та, Патрули, Тойоти, Дефендъри, Джипове. После ако не си наясно питай.

          Коментар


          • #20
            До: Г или НАВАРА ????

            [quote=tna_bg;569354]Според мен имаш нужда от лек автомобил и "Диско" / за същите пари /[/quot

            май така и ще направя,благодря за съветите. Аз мислех че е лесна работа да си избереш джипка,а пък то се оказа по-трудно от колкото да си избереш жена. на Диското дали може да му се сложат блокажи на преден или заден диф.?

            Коментар


            • #21
              До: Г или НАВАРА ????

              Ако искаш блокажи и на трите дифа, намери си джип гранд чироки с куадра драйв комплектация.
              Наварата не харчи по-малко от 12/100 нафта, и това е реалния минимум, мой приятел продаде почти нов патфайндер /2.5 дси 174 к.с./ заради разход от 16-20/100 км. А патрула е доста тромав и лишен от динамика, просто е голям и тежък и двг. ако няма доработки се явява слабичък.
              А Г точки на тези години са буквално скъсани /виждал съм по седалките/ от каране и си е късмет да намериш запазена /от бабичка, която в последните 10 г. е ходила само на офроуд до гробищата, за да срещне Г-то с бившия й собственик/.
              Варианти за 4х4 има много извън тези който си предпочел.
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #22
                До: Г или НАВАРА ????

                Навара
                0885 297985,мтел-Радо
                0876 556870,виваком като домашен

                Коментар


                • #23
                  До: Г или НАВАРА ????

                  [quote=galinikos;594149]
                  Първоначално публикуван от tna_bg Преглед на мнение
                  Според мен имаш нужда от лек автомобил и "Диско" / за същите пари /[/quot

                  май така и ще направя,благодря за съветите. Аз мислех че е лесна работа да си избереш джипка,а пък то се оказа по-трудно от колкото да си избереш жена. на Диското дали може да му се сложат блокажи на преден или заден диф.?
                  Може.Ако имаш късмет може да попаднеш и на читав с поне заден блокаж.За целите за които ще го използваш, като се понаучиш да го караш , ще видиш, че може би блокаж няма да ти трябва, но определено според мен трябва да помислиш за джек
                  [IMG]http://ftp.domainbg.com/stojan/Pictures/banner2.jpg[/IMG]TLC LJ70 - първата любов

                  Коментар


                  • #24
                    До: Г или НАВАРА ????

                    Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                    А Г точки на тези години са буквално скъсани /виждал съм по седалките/ от каране
                    За кои години? В темата е посочено след 96г., а 12г. експлоатация за машина с ресурса на Г си е нищо. Освен това, много карани са някои дизели, предимно 350ТД и атмосферния 300Д. Платнената тапицерия на седалките не е с нужното качество и се протрива доста бързо при неголям пробег, за разлика от кожата, която е много здрава. Бензините и вентилираният 300ТД обикновено са перфектни, единствен проблем е цената и разхода на гориво. Гранда е много добър избор, но за да върви прилично, трябва да е с голям бензин, а тогава поддръжката и разхода са близки до Г. Покарай и Г- класа, и Навара и виж дали ти допадат и като пътно поведение, а не само като дизайн. Иначе има много други марки и модели, които биха ти вършили работа. За каране предимно по асфалт се ориентирай към фул-тайм 4х4.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Г или НАВАРА ????

                      Някой Навари са с блокаж на задния диференциал останалите са с LSD

                      Коментар


                      • #26
                        До: Г или НАВАРА ????

                        Наварата на 1-2 години от долу започва да раждясва лека задница нестабилна,тесни задни седалки и много бързо цената се срива вземай Г -И няма да съжаляваш
                        0887 526 564/ 0897 933 755 /

                        Коментар


                        • #27
                          До: Г или НАВАРА ????

                          г класата спорет мене е бая по добра отколкото наварата

                          Коментар


                          • #28
                            До: Г или НАВАРА ????

                            Първоначално публикуван от sto4o 5 Преглед на мнение
                            г класата спорет мене е бая по добра отколкото наварата
                            За какво? На асфалта, или в гората. Наварата си е съвсем добре за полупаркетник.

                            И все пак зависи коя G-класа, щото има и такива по 80 коня.

                            Иначе да, по-здрава е, но и по-тежка. И големите варианти правят водовъртеж в резервоара.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Г или НАВАРА ????

                              Според мен е т'ва е.... http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=51162
                              Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

                              Коментар


                              • #30
                                До: Г или НАВАРА ????

                                Имам и Навара и Гега и GR3.0DI. Наварата 133коня е достатъчно палава ако няма да се правиш на перничанин. Празния леген не я прави нестабилна. Проходима е колкото всеки не подготвен автомобил. Разход 8-9/100 при скорост до 120км/ч. В града не знам, Пловдив нема градско. Легена е почти не използваем открит освен за снабдяване. Много важи ако имаш АТВ. На практика е двуместна дори и с 4 врати. Две МАЛКИ деца може отзад, големи- за 200метра. 174коня е новия модел и цената е двойна а колата не е по добра. Салона е трагедия, блокаж на задния диф-след 2008 но не на всички. 90% са правени в Испания. За 40 коня плащаш оше една кола. Мойта е Японска 2004 и още няма ръжда, Испанските не знам. Патфиндера е Терано или нещо подобно на Навара с покрив отзад. Ако не ти трябва легена по добре ПатролGR 3.0DI след 2003. Муден е в града но имаш танк. Лакардиите за кофтия мотор са до 2002.
                                Ако ти искат за Навара повече от 20 000лв си вземи GR.

                                Цените за части на Мерцедес ще ти се видат коледно намаление след справка в Нисан. ...Динамо 90А -1250лв.
                                Срок на доставка 20 дни. Налично обикновено няма.

                                За Мерцедес е същата идиотия но поне има много вносители и наличности.

                                Г класа и на 20г. да вземеш може да е читава, и на 3г. да е шрот. Зависи кой как я е карал и гледал, което се отнася за всички стари коли. На практика има две шасита 460 и 463. Като изключим мотора ходовата част е поправяема без проблеми. Мотор и скорости по трудно, но се правят. Разхода е голям на големите мотори. На 250то е 8-9л/100км. при максималните 90км/час Като пъргавина Наварата 133коня е като 177коня на мерцедес. 174коня не знам на какво е подобна. Помисли пак какво ти трябва! Само старо Г можеш да вземеш под 100 000км. без да е въртян километража....., че е до 99 999. Всички коли са ми след 2004 и нямам нито една под 200 000. Тия бабички в Германия хич не карат да знаеш.
                                За повече, дай ценови лимит.
                                Надявам се да съм помогнал.
                                Поздрави.

                                ПП Само Г то ми е на 14 000....89та!...
                                Фаровете за мъгла правят колата 2м по-дълга, 10г. по-млада и 200 коня повече.
                                Вальо. О888 557Ч7Ч
                                Silverado 1.3 i

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                                Зареждам...
                                X