Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

    До колкото се чува, щели да забраняват колите с десен волан у нас...Кога ще е ,не е ясно.
    При положение, че и жена ти ще го кара, може би е по правилно тя да прецени, дали дясната дирекция няма да я бърка.Все пак и децата ще се возят вътре, най важна е тяхната безопасност.
    Четейки постовете ти,е ясно че си с 2 ръце за джипа и искаш потвърждение,че не бъркаш.Не бъркаш,освен за волана. Успех!
    Пътят е целта.

    Коментар


    • #17
      До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

      Ако нещо - продавай мерцедеса, и си купи джип като за тука - с ляв волан.
      не мога да се разделя с него - причините са повече от много, нито една от тях не е обективна, и това още повече им засилва тежестта
      е, аз това имах предвид...
      не мога да го продам....
      той е част от семейството
      не е вещ в общия смисъл на думата..


      А защо не късо паджеро? С багажник на покрива, когато ти трябва, и с ляв волан. Мястото е в пъти повече от ферозата, пък с едни малко по-големи гуметки, ще може и в гората да се представяш прилично.

      Или още по-добре - къс патрол? Terrano 2 също е решение. Аз мойто много си го харесвам. На асфалт поддържа без никакъв зор 140, а иска и още. Ама, тука съм пристрастен - още не съм му се нарадвал
      как няма да си пристрастен - чудна е машината...

      много хубаво, ама много....
      всяко едно от изброените

      вчера гледах един такъв бонбон , че и автоматик беше...

      ам 19 килолева не са сумата, която мога да отделя сега - криза иде...

      Коментар


      • #18
        До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

        Вени не си вземай джип с десен волан,моля те Разбирам изкушението ти,но това е много опасна кола за дясно движение и никога няма да пътуваш с кеф,винаги ще си като на тръни. Карал съм,знам какво,въпреки цената,не си струва !
        TLC 120 Executive 3.0 D-4D,163 h.p.
        Honda CBR 4cyl/4str/105 h.p.
        Honda Boad 4m/Yamaha 15 h.p.
        Всички превозни средтсва за мен са просто начин да ида за риба

        Коментар


        • #19
          До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

          Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
          Това с жената или децата по никакъв начин не съм го изказвал или намеквал. Не бих и си помислил да го кажа. То си е твое допълнение (интерпретация).

          Ами често хората се самонавиват, че няма нищо лошо с десния волан, но като си купят, започва цирка. А той е пълен.
          Толкова много се изговори за тоя десен волан,че ми се гади вече,Той(волана)не прави колата по-малко атрактивна или по-малко автомобил-свикваш да я управляваш и толкова.Проблеми на магистралата няма,в баира също,единствено първокласната пътна мрежа ако си зад камион,с леките-(джипката си е висока)няма проблеми.Не мислиш за скорости-автоматик си е -пей сърце.

          Коментар


          • #20
            До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

            Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
            десният волан е проблем само, когато изпреварваш /каране по шосе/ и то камион или бус - над колите си виждаш идеално... в градско, на магистралата и в гората - никаква разлика... само трябва да свикнеш, че перата за мигачите и чистачките са огледално...
            Абсолютно прав си,колега,не видях поста ти и написах същите неща.

            Коментар


            • #21
              До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

              Първоначално публикуван от ixeos Преглед на мнение
              Това с жената или децата по никакъв начин не съм го изказвал или намеквал. Не бих и си помислил да го кажа. То си е твое допълнение (интерпретация).

              Ами често хората се самонавиват, че няма нищо лошо с десния волан, но като си купят, започва цирка. А той е пълен.
              Няма НИКАКЪВ ЦИРК.Порсто си караш и това е.Само екстрите му не можеш плати на това паджеро с тия гологани,които му искат.Дори съм решил да взема едно късо-3500сс за дъщеря ми и ще ми стане 4-тата дясноволанна кола.

              Коментар


              • #22
                До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                За един достатъчно добър дизел, автоматика според мен хич не е плюс.

                От собствен опит - над 70км/ч карам на пета, и си има мощност колкото щеш. 140 поддържа при 3200 оборота. От 1700-1800 нагоре имам въртащ момент предостатъчно.

                В същото време и на 4-та може да се кара до 100 и кусур. От 40-50 нагоре.

                А кажи сега "Защо ми е на мен автоматик?!?"
                Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                Коментар


                • #23
                  До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                  Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                  е, а де холан..

                  нито жената, нито децата, нито колата са ми за части или скрап...

                  не е това отговора, или не по тоя начин...
                  Колега,аз си возя и внуците-близнаци по на 2 год и нещо,цялото семейство,екипа ми и досега не съм почувсвувал нещо с което да се тормозя на пътя,а че е само за скраб-хората в БГ са така-плашат се от необичайното-половината свят кара дясно движение,включително и производителя ти на паджерото и ти казвам,това са чисто японски коли внос втора употреба в Англия с повечето възможни екстри,много пазсени и без ръжди и луга дивотии,добре обслужени и просто всичко най-добро мога да кажа за тези евтини и перфектни коли.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                    Извода - едно такова, и едно изгнило от Германия или Австия.

                    ...или потрошено от Италия.

                    Аз за тоя вариант доста съм мислил. Няма да излезе по-евтино, обаче след интервенцията "от две - едно", всичко ще е в перфектно състояние.


                    ...но едва ли ти се влиза в такова приключение.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      За един достатъчно добър дизел, автоматика според мен хич не е плюс.

                      От собствен опит - над 70км/ч карам на пета, и си има мощност колкото щеш. 140 поддържа при 3200 оборота. От 1700-1800 нагоре имам въртащ момент предостатъчно.

                      В същото време и на 4-та може да се кара до 100 и кусур. От 40-50 нагоре.

                      А кажи сега "Защо ми е на мен автоматик?!?"
                      Защо така говорите,колега,авоматика си е една отлична екстра,слагат го на най яките дизели-Додж РАМ 3500,ТЛК 200,Секвоя,Тундра,дълговечен,лесен за обслужване,не мислиш п0остоянно на коя предавка да включиш като си на околовръстното в пиков час,пък като искаш да ръчкаш нещо-карай си я на ръка или пък на тип.От 20 години само автоматици управлявам и нямам оплаквания.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                        Не става аъпрос за оплаквания, а за това че не винаги носи това, на което се надяваш.

                        Лесен е за обслужване докато не се скапе нещо. Особено на японски колици, дето всичкото резервни части идват от майната си.

                        Не казвам че е лош. Казвам че не е кой-знае каква екстра. В повечето случаи помага, понякога пречи, ама това е в сила и за ръчката.

                        ...и не на последно място, винаги покачва разхода. С изключение може би на най-новите.

                        А за мисленето и предавките - аз и така не мисля. Иде ми по инерция, като дишането едва ли не.
                        Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                        Коментар


                        • #27
                          До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                          плюсовете на автомата са безчет...

                          другата ми кола е автоматик..

                          кумът ми има специализиран сервиз за автоматици...

                          ама амплитудата на колебанията е "дясно кормило" - " ляво кормило"

                          Спарки, каква е вероятността да не може да се регистрира това нещо?
                          И защо?
                          Последно редактирано от Veni1; 15-12-08, 16:03.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                            Имаше разни теми. Останах с впечатлението че вече е забранено, но може и да бъркам. Във всеки случай нагласата е такава, и ако още не е, скоро ще е забранено.

                            Абе, защо не питаш някой колега, да покараш неговото. Пък после си преценявай. Аз за мен съм си преценил. Не искам десен волан. Ужасно ми е терсене.
                            Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                            Коментар


                            • #29
                              До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                              хората в БГ са така-плашат се от необичайното-половината свят кара дясно движение
                              Човек, от тоя десен волан съвсем си загубил ориентация за ляво и дясно. Искал си да кажеш - "половината свят кара ЛЯВО движение". С десен волан се кара в лява лента, с ляв се кара в дясна лента. Само в БГ с десен волан се кара в дясна лента ... Ама не ми се влиза пак в тая полемика. Яд ме е само, че ще набутате човека да си трови живота с това обратното Паджеро. По същия начин, по който заклетите Нивоводи зарибяват невинните си жертви.
                              Vitara 2.0 V6
                              Honda CRV (Gen 1)
                              Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                              ВАЗ 2131

                              Коментар


                              • #30
                                До: Ферозата или Паджеро - много плюсове, много въпросителни....

                                Автомата е благина, НО на толкова голям и тежък камьон, само при съответния двигател... Подобно чудо с под 3 литра двигател, не е за автомат...

                                Иначе десен волан не бих си взел. Освен гореизброените причини против, с които съм съгласен, бих добавил неудобството да слизаш на редица места, на които иначе действаш през левия прозорец - автоматични бариери, гишета, макдрайфове и т.н. Говори се, че и магистралите ни ще стават платени. Представам си ужаса, как ще трябва всеки път, ако си сам, да слизаш от колата, когато искаш да ползваш магистралата... и колко ще са доволни тези зад теб...

                                В града, не знам... но доста често ми се налага да надничам из зад някой паркирал бус, който е задръстил половината улица и да имам стотни от секундата да изскоча из зад него в насрешното.

                                Противно на мненията, че в гората съвсем няма разлизлика, аз мисля че и там има, макар и доста минимална. Черните пътища са прокарвани от хора с ляв волан и тук там има трудни места, които са съобразени с това, че можеш да си подадеш главата през левия джам, за да гледаш къде ти е лявата гума.
                                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X