Абе вие глупави ли сте или какво? Прочетее статията първо и после говорете. Субару за мен е култова марка, но след прочетеното взех доста да поохладнявам. И не заради характеристиките, ами заради това което се е случило със Субарото. А на Шарко ще кажа да не е на всяка манджа мерудия, без да знае какво става. Първо прочети и после говори.
Аз казах че не ряазбирам руски и затова питах.
Казах си мнението, защото моя съквартерант имаше WRX и е луд на тема субару.
Не съм казал нищо лошо относно субарото, само казах че е много бързо.
От носно чупенето не знам кво да ти кажа.
Моето шеви имаше проблеми. От Януари 04 до сега съм направил 51000 мили, и всички тези проблеми ми се случиха:
единиа халоген изгоря, смених 1 от 6 говорителя, и въздушен филтер трябваше да сменя веднъж, но го направих защото гаранциятя ги пое.
За съжалениа Гаранциата не ми пое смяната на маслото на всеки 3000 мили, а мерцедес и това правят. И това е всичко.
Предишното ми шеви 02 модел full size, и то много се чупеше.
купих го на 100,000 мили и го продадох на 190,000 мили. и го карах 4 години. Стопи алтернатора веднъж, но ме прибра в къщи. И стартера трябваше да сменя веднъж. Нямаше гаранция и трябваше сам да го правя. о и термостата трябваше да сменя .
Но пук от друга страна толкова е лесно да се прави, защото имаш място да сложиш 2 резервни гуми от преде при двигателя, и тонема не пожеяе от 20 мин за всяка от тези смени. За разлика от много коли където да смениш термостат трябва да имаш ръзе като игла зада стигнеш до частите около двигателя. Наи хубавата страна беше че веднъш имах отзаде боклук които карах до бунището и се оказа че тежи 4000 поунда, кум 2000 кг. А аз си карах със 60 м/ч на dirt road.
Другия щеви беше пак 02, сонома, кубих го на 80,000 мили и го продадох на към 120,000 мили, карах го 2 години. И тои мног се чупеше. Минах през локва със горещ двигател и точно след двигателя кудето излизат гасовете (manifold) се пукна и друнчеше малко докато се затопли на запалване. но и него го сменихме за 30 мин и $100.
А от друга страна моя съквартерант колкото е запален за субару, го продаде щото се се чупеше. Но пак не си вадя заключения за субарото а казах че е бърза и хубава кола. И продължавам да вярвам че субарото е един от наи добрите автомобили за рали.
Небива да си вадиш изводи от един случаи, но пък аз започвам да забелязвам че след 2000 година всички коли започнаха да имат повече и повече електроники, което не ми харесва.
Плюс това не разбирам защо сравняват 2 марки със 2 афтомобила за различни сфери????



Коментар