Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо hummer H1 не става за offroad?

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Защо hummer H1 не става за offroad?

    Е никой ли няма хамър от правилните, да дойде на една разходка и да се свърши с това става или нестава. А колко гори на черно някой знае ли?
    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

    Коментар


    • #17
      До: Защо hummer H1 не става за offroad?

      Армията има хъмвита. Най-правилните. Кой я знае защо ги бракува.
      Другите са шосейни пикапи, напудрени като джипове.
      Айде, почна се. Коне, елетропакети, сини габарити.
      Т-55 е 36 тона, двигателят му е 550 коня. Т-72 е 42 тона, двигателят му е 800. Кво правим сега? На хамърето мотора е слаб? 200 коня на 4 тона? Тц-тц, нееемощ ....
      Разделете теглото на конете, ще получите енерговъоръжеността. И веднага ще се удебите, че това е третостепенна характеристика. Търсите не където трябва. Тяговъоръжеността е по-интересна, но пак не е всичко.
      Последно редактирано от Стефан; 23-11-08, 14:41.

      Коментар


      • #18
        До: Защо hummer H1 не става за offroad?

        Според мене Хамър Н3 става и то доста. Ако се наточи малко ще става още повече. Не става за в гората понеже е големичък и не мове много да се вре.
        Според тестовете на немското списание OFFROAD хамър Н3 е твърдо в челната петица по порходимост по всички показатели с изключение на разхода
        Ама от догодина ще има и дизелов с техника на Бош споко

        Коментар


        • #19
          До: Защо hummer H1 не става за offroad?

          Първоначално публикуван от Чавдар (V93) Преглед на мнение
          ...

          А какво ще кажеш за клиренс 41 см в стандартно изпълнение (май е повечко от прословутия редукторен УАЗ)...
          Голяма част от тях идват за сметка на независимото окачване.
          Пак няма пълно щастие.

          Коментар


          • #20
            До: Защо hummer H1 не става за offroad?

            H3 за offroad? Е-ее, тогава и Туарега ще се класира. Сигурно много по-напред от Н3. Отивам да отворя една тема за "става ли Туарег за offroad". Боже, сега Стефан ще трябва да купува нова клавиатура.

            Коментар


            • #21
              До: Защо hummer H1 не става за offroad?

              Ами той и лунохода е на независимо... . Според мен си става за гората, ама гроздето е кисело.
              "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

              Коментар


              • #22
                До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                Та, колко казваш е средното разстояние между дърветата в гората в средните ширини? Колко казваш процента ТЛК 80 и К-5 са по-бавни от ТЛК 70 и уазовете на един и същи маршрут? Или маневрирането вече не е част от проходимостта?
                Интересно, дали 5 сантиметра разлика в клиренса струва 100 000?)) Сложи на УАЗа 40 дюйма, и се успокой. Кокилите не са единственото, което докарва проходимост. Щъркелът щеше да е най-великия, а хипопотамът щеше да умре от глад.

                Коментар


                • #23
                  До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                  в мобиле.де излизат чат-пат оферти за Н1 /бракувани военни/ - вземете един и тествайте!
                  Аз казвам, че става за офроуд! Какво като е широк - не всеки офроуд е провиране между дървета!
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #24
                    До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                    Е сега гледах, цените са нечовешки за мен за още един джип. Иначе има военни....
                    "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                    Коментар


                    • #25
                      До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                      Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
                      Аз казвам, че става за офроуд! Какво като е широк - не всеки офроуд е провиране между дървета!
                      Е с това няма как да не се съглася
                      Дайте да уточниме за какъв офроуд става дума и има ли някакви критерии за сравнение?

                      Коментар


                      • #26
                        До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                        Фенщината е МНОГО Опасен вирус, не мори, а мъчи (главно останалите).
                        Ми как ще става Н1 като е скъп? Страхотен довод! Ми като го няма на въоръжение в Червената армия? А? Питам ви? И отговор не искам, аз си знам

                        А сега сериозно. За мен Големият кусур е теглото, всичко друго ме кефи, Геометричната проходимост е в пъти по-добра от на мойта тойота, а тя си минава от всякъде където на мен ми се ходи (добро определение за проходимост).
                        Да цената е висока и за това аз Няма да си купя, но това няма никаква връзка със зададеният въпрос Високото грозде е кисело (вече дори го видях в темата). Със същата разпаленост може да заклеимим Бугати Веирон, че не е бърза, защото струва 1-2 милиона евро а е "малко" по-бърза от мойто Рено, дето струва несъизмеримо по-малко.

                        Поздрави
                        П.С.
                        Ако нямой подарява, аз с радост взимам и ще идвам по разходките да се излагам и да се дразня, че не съм с редукторна УАЗ-ка (между другото и Н1 е с редуктори в колелата)

                        Коментар


                        • #27
                          До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                          А между другото някъде бях чел че може налягането в гумите да се контролира от кабината....глезотиики...
                          "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                            Първоначално публикуван от Джамбазов Преглед на мнение
                            А между другото някъде бях чел че може налягането в гумите да се контролира от кабината....глезотиики...
                            То и на виетнамката може

                            Коментар


                            • #29
                              До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                              Ako говорим сериозно, аз отдавна му заглеждам шасито и си мисля, че има възможност да се резне отзад поне с метър и по този начин да му отпадне единият недостатък - дългата база. А другият - теглото, може да се пооправи с намаляване на надстройката.
                              И тогава наистина друго, освен цената, няма какво да му е недостатък.

                              Коментар


                              • #30
                                До: Защо hummer H1 не става за offroad?

                                Май има нужда да си припомним предмета на темата.
                                А той е защо Hummer H1 не става за офроуд (или пък напротив - защо става).
                                В темата определено НЕ става въпрос за Hummer H2 иH3, нито за това дали въпросното МПС (Н1) е най-доброто или не, дали е икономически изгодно или не, и още по-малко за това дали е подходящо за бойно използване в условията на конфликт с ниска интензивност.

                                Така че, ако обичате - придържайте се към темата!

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                ... Другите са шосейни пикапи, напудрени като джипове ...
                                Грешен отговор! Седни си. И друг път да си направиш домашното. За да разбереш, че Н1 е на базата на Хъмви-то, а не на някакъв пикап (както са Н2 и Н3) дори не е нужно да четеш дебели книги. Пише го на много места, включително и в статията, към която съм дал линк по-горе.

                                За всеки случай пуснах чичко Гугъл да ти преведе на руски съответната част от текста. Справи се доста прилично.

                                Он дал нам краткий обзор различий между гражданскими и HI военный Хаммер. Этот список был гораздо короче, чем я ожидал. По сути, H1 очень похож на своего военного братьев. Самая большая перемена для комфорта и уличных законности.

                                H1 имеет более высокий капот с учетом Turbo (большинство из военных вариантов не имеют turbos), он разработан с реальными мест, которые имеют уровень комфорта для поездок, электрическая система составляет 12 вольт. Воздухозаборник системы отличается. 12 вольт система используется для управления необходимого для гражданских транспортных средств освещения, а также стандартные Муссон стерео системы. H1 предназначена для безопасной работы примерно в 30" воды и, как нам сказали, даже если они продают комплект для преодолеваения глубоких водных преград, они не очень рекомендуют забираться глубже даже если он установлен, из-за гражданской электроники.

                                Военные варианты, с другой стороны, как правило, имеют более жесткие пружины на более высокой несущей способности, 24 вольт электрооборудования системы и их можно отключить и запустить полностью погружены в воду.
                                ...
                                Как мы ходили вокруг завода ... H1 Гражданский и военный HMMWV в разного предназначения строились рядом друг с другом. Компоненты почти те же самые и каждой части, на каждое транспортное средство, строят те же люди ...

                                Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                                Голяма част от тях идват за сметка на независимото окачване. Пак няма пълно щастие.
                                За липсата на пълно щастие си го знаем и няма да сме ние откривателите на факта, че няма джип, който да е добър при всякакви условия.
                                Поради това, не мисля, че е добра идея да обявяваме, че това или онова не ставало, защото не било подходящо за еди-какви си условия. Ама условията биват различни, дори и в рамките на една банална разходка. Тук моят "Титаник" ще затъне в блатото, защото е тежък, ама на следващия баир ще си бръмчи смело и смахнато по страничния наклон, докато малкото джипче, което е правело кръгчета около мен, ще трепери да не се затъркаля надолу ...

                                Първоначално публикуван от Стефан Преглед на мнение
                                Та, колко казваш е средното разстояние между дърветата в гората в средните ширини? Колко казваш процента ТЛК 80 и К-5 са по-бавни от ТЛК 70 и уазовете на един и същи маршрут? Или маневрирането вече не е част от проходимостта? ...
                                Откога за офроуд се брои само карането през гъсти гори в средните ширини?


                                Освен това, много е вероятно времето, което евентуално биха загубили в маневриране из горите Н1, ТЛК или Патрули, да бъде компенсирано за сметка на това, че на тях доста по-малко ще им се налага да се занимават с ремонти при полеви условия, отколкото на "уазовете" ...
                                Ние не сме неутрални!

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X