Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Кръстопът ?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Кръстопът ?!

    Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
    Така и мисля да направя, но пак малко несериозен въпрос,все пак поясних че джип не съм карал, а питах един дяш който разцъкваше фронтера 96 мисля, та го питах за втория лост как се работи с него, той ми каза че трябва да е неподвижна,може и при запален двг но да не се движи,и така се сменят режимите,и още един въпрос имам,от както почнах да чета тук из форумите срещнах ново за мен понятие и част- "Хъб"ът, и от два три дена като мина покрай някое СУВ го заглеждам там и гледам някой пише loced open, но и така не ми е ясно за какво са,какво спират и какво пускат тия пущини.Ще съм Ви благодарен ако ми отговорите и на двата въпроса и ми дадете съвет как да я пробвам по баирите, и как да разбера ако и има нещо на раздатката
    Хъбовете ти зацепват предните гуми. Ако не са заключени, дори да пуснеш 4х4 от малкото лостче, все едно не си направил нищо. При Фронтерата те може да са ръчни или автоматични. Ако не е подготвяна от някой специално за офроуд - 99% вероятност да бъдат автоматични. Те си зацепват сами след като бутнеш малкото лостче и изминеш няколко метра. Негативните страни са, че са по-крехки и че в някои случаи(като дадеш назад и когато спускаш на двигателна спирачка) и отцепват сами. Ръчните пък трябва всеки път да слизаш и да ги зацепваш и на двете гуми, ако искаш да минеш на 4х4. Или да си ги държиш постоянно включени и на асвалт, но тогава разходът ти се вдига с около литър на сто. Само, ако си с ръчни, помни, че зимата не трябва да спускаш с включено 4х4, много хора с парттайм машини не са се пребили едиствено поради факта, че са с автоматични хъбове и само си мислят, че спускат на 4х4...
    Последно редактирано от Тодор (Zaarin); 14-11-08, 16:57.
    Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

    Коментар


    • #17
      До: Кръстопът ?!

      Мерси,но сега тъкмо четох около 20 мин една тема за фул тайм задвижването, и там казаха че е лошо да се карат парт тайм 4х4 автомобилите на 4х4 на сух асфалт и бързо,защото раздатката се прецаквала... или пак не съм разбрал ?
      Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
      feikot@abv.bg
      Обратно дороги - НЕТ !

      Коментар


      • #18
        До: Кръстопът ?!

        Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
        Мерси,но сега тъкмо четох около 20 мин една тема за фул тайм задвижването, и там казаха че е лошо да се карат парт тайм 4х4 автомобилите на 4х4 на сух асфалт и бързо,защото раздатката се прецаквала... или пак не съм разбрал ?
        На твърд, нехлъзгав път в никакъв случай на 4х4 Правилно си разбрал
        Светът на Владо

        Коментар


        • #19
          До: Кръстопът ?!

          Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
          Мерси,но сега тъкмо четох около 20 мин една тема за фул тайм задвижването, и там казаха че е лошо да се карат парт тайм 4х4 автомобилите на 4х4 на сух асфалт и бързо,защото раздатката се прецаквала... или пак не съм разбрал ?
          Фронтерата е парттайм. Т.е. в положение 2H на малкото лостче караш само на заден мост, не си 4х4. В положение 4H и 4L вече си 4х4(ако са ти зацепени и хъбовете), тогава не е добре да се кара(или по-скоро завива) по сух асвалт или друга настилка с добро сцепление, защото нямаш междинен диференциал, който да компенсира разликата в оборотите. Фултайм автомобилите имат междинен диференциал и са постоянно 4х4(извинявам се за тафтологията), при тях малкото лостче служи само за блокиране на междинния диференциал, т.е. да станат като парттайм машина и включване на бавните скорости.

          Фрийлендъра, за който пита, не е нито едно от двете. Той е само с предно предаване, като тръгнат ли да боксуват предните колела, прехвърля част от усилието към задните. Идеално да паркираш по преспи из града, но в кал има голяма вероятност да се закопаеш и да го счупиш.
          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

          Коментар


          • #20
            До: Кръстопът ?!

            Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
            помни, че зимата не трябва да спускаш с включено 4х4, много хора с парттайм машини не са се пребили едиствено поради факта, че са с автоматични хъбове и само си мислят, че спускат на 4х4...
            Може ли малко светлина в тунела ....
            Защо ?
            LZ5ZI qth HASKOVO
            Pajero II GLS 3000 V6

            Коментар


            • #21
              До: Кръстопът ?!

              Първоначално публикуван от ivan4o Преглед на мнение
              Може ли малко светлина в тунела ....
              Защо ?
              Защото парттайм машина с включено 4х4(или фултайм с блокиран междинен диференциал), на хлъзгаво и с малко по-прилична скорост, завива добре само направо... особено на бавни...
              Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

              Коментар


              • #22
                До: Кръстопът ?!

                Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                Защото парттайм машина с включено 4х4(или фултайм с блокиран междинен диференциал), на хлъзгаво и с малко по-прилична скорост, завива добре само направо... особено на бавни...
                Ясно !
                Ама при мен на 4Н (Супер селект ) не би трябвало да имам проблеми при тези обстоятелства. Нали !
                LZ5ZI qth HASKOVO
                Pajero II GLS 3000 V6

                Коментар


                • #23
                  До: Кръстопът ?!

                  Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                  Защото парттайм машина с включено 4х4(или фултайм с блокиран междинен диференциал), на хлъзгаво и с малко по-прилична скорост, завива добре само направо... особено на бавни...
                  Не ми е правило такова впечатление, но то всяка коласе кара според поведението и въпроса е да я усещаш. Аз зимата в поледиците си я карам само на 4х4, и се държи повече от прилично. Естествено,че по надолнищата си я спускам на 4х4 бавни, то иначе с тегло 2200кг. си е малко опасно. А където живея си е меко казано екстремно зимата.
                  П.П. за пояснение Фронтерката ми е 1999г. и няма как да се изключат хъбовете т.е. постоянно си е зацепена, с вакуум дисконект на полуоската е. Макар ,че както се убедих от една тема има възможност за поставяне на ръбен хъб, което ще стане скоро май

                  Коментар


                  • #24
                    До: Кръстопът ?!

                    Не отписвайте съвсем Фрилендърчето. Аз имах ТД 4 и бях много доволен. Много добра возия, нисък разход и вървеше яко. И е перфектен за лек Офф. За кал до 20 см и сняг до 40 см не съм имал никакъв проблем. Мисля , че е фул тайм 4х4.
                    [IMG]http://forum.offroad-bulgaria.com/attachment.php?attachmentid=79977&stc=1&d=1237313877[/IMG] Дискавъри 2 , ТД5

                    Коментар


                    • #25
                      До: Кръстопът ?!

                      Първоначално публикуван от egbelev Преглед на мнение
                      Не отписвайте съвсем Фрилендърчето. Аз имах ТД 4 и бях много доволен. Много добра возия, нисък разход и вървеше яко. И е перфектен за лек Офф. За кал до 20 см и сняг до 40 см не съм имал никакъв проблем. Мисля , че е фул тайм 4х4.
                      Full time,ама ,,on demand''На практика само предно...
                      Виден столичен ихтиолог

                      Коментар


                      • #26
                        До: Кръстопът ?!

                        Първоначално публикуван от Тодор (Zaarin) Преглед на мнение
                        Защото парттайм машина с включено 4х4(или фултайм с блокиран междинен диференциал), на хлъзгаво и с малко по-прилична скорост, завива добре само направо... особено на бавни...
                        Искаш да кажеш до колкото разбрах, че няма да завие на кал или лед,заради това че няма междинен диф който да компенсира разликата в оборотите на колелата,и колкото и да завиваш ще продължи да си кара на право.Ами то си е така и с жигулката,едно време като я карах по леда,колкото и да завивам все си караше напред между другото аз обмислях варианта,като взема фронтерата и да си организирам среща с някой по-айляк от форума,за да ме светне в някой неща
                        Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                        feikot@abv.bg
                        Обратно дороги - НЕТ !

                        Коментар


                        • #27
                          До: Кръстопът ?!

                          Първоначално публикуван от feikot Преглед на мнение
                          Искаш да кажеш до колкото разбрах, че няма да завие на кал или лед
                          Не, искам да кажа, че няма да завива на заледен асвалт, ако се спускаш с примерно 30-40 км/ч. В голямата кал и сняг, можеш да си пълзиш спокойно на 4х4.
                          Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Кръстопът ?!

                            Колега feikot фронтерите след 97г. нямат хъбове, да не се чудиш с вакумен дискънектър са, доколкото си спомням се управлява от копче на таблото.

                            Коментар


                            • #29
                              До: Кръстопът ?!

                              Първоначално публикуван от koi4a Преглед на мнение
                              Колега feikot фронтерите след 97г. нямат хъбове, да не се чудиш с вакумен дискънектър са, доколкото си спомням се управлява от копче на таблото.
                              И какво ще рече сега това ново жуотно, има едно копче на таблото с изобразена кола със завит на дясно преден мост, това за какво е ? И към заарин, ако може да ме светне малко по навътре с тия особености ?
                              Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                              feikot@abv.bg
                              Обратно дороги - НЕТ !

                              Коментар


                              • #30
                                До: Кръстопът ?!

                                http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?t...386&f1=details

                                Ето я фронтерата,с задни еднакви както казах, предна една добре и другата изтрита,аз мисля за това да се хвана с джамбаза,но ако вземе че си признае че гумите са свалени тука,за продан, идеалка,ако каже че така я е докарал от братска италия ( Преди се бях заклел че кола от италия няма да карам,но това е др бира) просто може да забрави че ще я купя,кажете според вас дали си заслужава, по телефона ми свали до 10 500 лв. и на забележка по 100 лв,абе за 10 500, ще я даде,въпоса е дали си заслужава
                                Opel Frontera B 2.2 DTI,Пасат Б5 4motion
                                feikot@abv.bg
                                Обратно дороги - НЕТ !

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X