До: Кръстопът ?!
Хъбовете ти зацепват предните гуми. Ако не са заключени, дори да пуснеш 4х4 от малкото лостче, все едно не си направил нищо. При Фронтерата те може да са ръчни или автоматични. Ако не е подготвяна от някой специално за офроуд - 99% вероятност да бъдат автоматични. Те си зацепват сами след като бутнеш малкото лостче и изминеш няколко метра. Негативните страни са, че са по-крехки и че в някои случаи(като дадеш назад и когато спускаш на двигателна спирачка) и отцепват сами. Ръчните пък трябва всеки път да слизаш и да ги зацепваш и на двете гуми, ако искаш да минеш на 4х4. Или да си ги държиш постоянно включени и на асвалт, но тогава разходът ти се вдига с около литър на сто. Само, ако си с ръчни, помни, че зимата не трябва да спускаш с включено 4х4, много хора с парттайм машини не са се пребили едиствено поради факта, че са с автоматични хъбове и само си мислят, че спускат на 4х4...
Първоначално публикуван от feikot
Преглед на мнение
Коментар