Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    Що бре, тя поне се блокира 100%... Бавно ли сработва?
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #17
      За мен е бавно.
      Млъквам че пак ще стана автор на нова тема.

      Коментар


      • #18
        Първоначално публикуван от kinex
        За мен е бавно.
        Млъквам че пак ще стана автор на нова тема.
        Значи трябва да свикнеш с поведението и по-раншко да и даваш газ за да има време да сработи.
        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

        Коментар


        • #19
          До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец

          Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
          Значи трябва да свикнеш с поведението и по-раншко да и даваш газ за да има време да сработи.
          Така ли се карал джип с куадра драйв? Моята зацепва може би след 1/2 секунда? Не съм точен, ама как да го измеря? А след колко време отцепва?
          Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

          "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

          Коментар


          • #20
            До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец

            Не е точно зацепване и отцепване в оня смисъл "твърдия".
            Когато двата моста се въртят с еднакви обороти е като полусъеденител. Така може да пропусне по-голям въртящ момент към предния или задния. Колкото е по-голяма разликата в оборотите на предния и задния мост толкова повече зацепва. Става въпрос за малка разлика но все пак е разлика. Което разбирасе е свързано с пробуксуване. Обикновенно на задните.
            При 242 въртящия момент постояно търси коя от четирите гуми е с най-лошо сцепление и избива там. При това оборотите на буксуващото колело се увеличават мигновенно с толкова с колкото се намалят оборотите на останалите.

            И на сняг няма пълно щастие.

            Коментар


            • #21
              До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец

              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
              Не е точно зацепване и отцепване в оня смисъл "твърдия".
              Когато двата моста се въртят с еднакви обороти е като полусъеденител. Така може да пропусне по-голям въртящ момент към предния или задния. Колкото е по-голяма разликата в оборотите на предния и задния мост толкова повече зацепва. Става въпрос за малка разлика но все пак е разлика. Което разбирасе е свързано с пробуксуване. Обикновенно на задните.
              При 242 въртящия момент постояно търси коя от четирите гуми е с най-лошо сцепление и избива там. При това оборотите на буксуващото колело се увеличават мигновенно с толкова с колкото се намалят оборотите на останалите.

              И на сняг няма пълно щастие.
              Да при тръгване въртят само задните и след това започват да обксуват и предните. Явно има придаден въртящ момент и към тях. т.к. целия джип се повдига.
              А значи 242 не е добър вариант, като превърти единия мост започва да върти и се окопава...
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #22
                До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец

                Не единия мост.
                Само едното колело може да върти.
                Като е включен блокажа на междиния диф може да превърта по едно от всеки мост. Обикновено по диагонал.

                Коментар


                • #23
                  До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец

                  Първоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнение
                  Да при тръгване въртят само задните и след това започват да обксуват и предните. Явно има придаден въртящ момент и към тях. т.к. целия джип се повдига.
                  А значи 242 не е добър вариант, като превърти единия мост започва да върти и се окопава...
                  Ти си с 247. При нея 95 процента (или някъде там) отиват на задния мост и при избуксуване зацепват и предните.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец

                    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                    Ти си с 247. При нея 95 процента (или някъде там) отиват на задния мост и при избуксуване зацепват и предните.
                    Да на външен вид така изглежда: на голям наклон по черен и затревен път нагоре сина ми рязко подава газ. Първо превърта задния мост, а после и предния с някакво малко забавяне. Гледам джипа и от лявата и от дясната страна. Има забавяне около 1/2 сек. но нямам как да го премеря и не мога да разбера кое ляво или дясно колело първо започва да превърта. Прави ми впечатление, че автомобила се повдига, буквално подскача. Ако в раздатката има освен блокаж с геродискове и норммален диф. м/у преден и заден мост би трябвало теглителното усилие да се дели 50/50 както е при някои леки автомобили с фул тайм 4 wd.
                    Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

                    "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

                    Коментар


                    • #25
                      До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец

                      Това е ако е симетричен дифа и то без буксуване. При пробуксуване веднага всичко отива натам. Иначе на Форда дето го карах беше 25/75 преден/заден и при избоксуване се блокираше автоматично 50/50.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.

                      Зареждам...
                      X