Що бре, тя поне се блокира 100%... Бавно ли сработва?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец
Свий
X
-
Значи трябва да свикнеш с поведението и по-раншко да и даваш газ за да има време да сработи.Първоначално публикуван от kinexЗа мен е бавно.
Млъквам че пак ще стана автор на нова тема.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец
Така ли се карал джип с куадра драйв? Моята зацепва може би след 1/2 секунда? Не съм точен, ама как да го измеря? А след колко време отцепва?Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеЗначи трябва да свикнеш с поведението и по-раншко да и даваш газ за да има време да сработи.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец
Не е точно зацепване и отцепване в оня смисъл "твърдия".
Когато двата моста се въртят с еднакви обороти е като полусъеденител. Така може да пропусне по-голям въртящ момент към предния или задния. Колкото е по-голяма разликата в оборотите на предния и задния мост толкова повече зацепва. Става въпрос за малка разлика но все пак е разлика. Което разбирасе е свързано с пробуксуване. Обикновенно на задните.
При 242 въртящия момент постояно търси коя от четирите гуми е с най-лошо сцепление и избива там. При това оборотите на буксуващото колело се увеличават мигновенно с толкова с колкото се намалят оборотите на останалите.
И на сняг няма пълно щастие.

Коментар
-
До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец
Да при тръгване въртят само задните и след това започват да обксуват и предните. Явно има придаден въртящ момент и към тях. т.к. целия джип се повдига.Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеНе е точно зацепване и отцепване в оня смисъл "твърдия".
Когато двата моста се въртят с еднакви обороти е като полусъеденител. Така може да пропусне по-голям въртящ момент към предния или задния. Колкото е по-голяма разликата в оборотите на предния и задния мост толкова повече зацепва. Става въпрос за малка разлика но все пак е разлика. Което разбирасе е свързано с пробуксуване. Обикновенно на задните.
При 242 въртящия момент постояно търси коя от четирите гуми е с най-лошо сцепление и избива там. При това оборотите на буксуващото колело се увеличават мигновенно с толкова с колкото се намалят оборотите на останалите.
И на сняг няма пълно щастие.


А значи 242 не е добър вариант, като превърти единия мост започва да върти и се окопава...Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец
Ти си с 247. При нея 95 процента (или някъде тамПървоначално публикуван от s_s1 Преглед на мнениеДа при тръгване въртят само задните и след това започват да обксуват и предните. Явно има придаден въртящ момент и към тях. т.к. целия джип се повдига.
А значи 242 не е добър вариант, като превърти единия мост започва да върти и се окопава...
) отиват на задния мост и при избуксуване зацепват и предните.
Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец
Да на външен вид така изглежда: на голям наклон по черен и затревен път нагоре сина ми рязко подава газ. Първо превърта задния мост, а после и предния с някакво малко забавяне. Гледам джипа и от лявата и от дясната страна. Има забавяне около 1/2 сек. но нямам как да го премеря и не мога да разбера кое ляво или дясно колело първо започва да превърта. Прави ми впечатление, че автомобила се повдига, буквално подскача. Ако в раздатката има освен блокаж с геродискове и норммален диф. м/у преден и заден мост би трябвало теглителното усилие да се дели 50/50 както е при някои леки автомобили с фул тайм 4 wd.Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеТи си с 247. При нея 95 процента (или някъде там
) отиват на задния мост и при избуксуване зацепват и предните.Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!
"Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."
Коментар
-
До: Тест - дълбок сняг - Шеви-Нива, Патриот и китаец
Това е ако е симетричен дифа и то без буксуване. При пробуксуване веднага всичко отива натам. Иначе на Форда дето го карах беше 25/75 преден/заден и при избоксуване се блокираше автоматично 50/50.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на 09-12-25.
Коментар