Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Г 55 AMG-500 к.с.

Свий
Темата е затворена.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Г 55 AMG-500 к.с.

    Отварям темата за да споделя своите скромни впечатления за този "интересен" автомобил и да споделя впечатленията си от машината с вас, която имах възможността да тествам.

    Още при отварянето на шофьорската врата, попаднах на нежно осветен алуминиев праг, от който ме посрещна дискретно светещ в синьо надпис AMG. При подаване на контакт стрелките също излъчват красота и съвършенство, като в средата има едно кротко сияние в бяло, достатъчно за да наблюдавате средата на въпросните циферблати. Съвсем ненатрапчиво се вижда и малък, но добре осветен надпис AMG в долния десен ъгъл на арматурното табло.

    С по-горното се изчерпаха всички "нежни" черти на този свиреп иначе автомобил. Затварянето на вратата е равносилно на същото действие към полски фиат.

    Запалването на мотора е равносилно на оргазъм. Звука който се появява веднага след стартирането е ужасяващ. Нещо средно между най-добрия бас който ще чували през живота си и вой на глутница вълци на метри от вас.

    Следва включване на D и лекичко запознаване с колата на 3 000 оборота. Това упражнение е свързано с превъртане на поне 2 от гумите на автомобила (една предна и една задна) а лекичко, защото толкова са преценили, че трябва от инженерната група на AMG.

    После не можеш да говориш. Известно време. До следващия сфетофар. А аз си мислих че S класа дизел AMG е много бърз автомобил... Да аме не! При лимузината до 120 км/ч не можеш да ускоряваш бързо, защото се включват системите и колата отказва да изпълни твоите желания. Но тук при Г-класата всичко е възможно.

    Подкарвам колата нежно към "Цариградско шосе" моя приятел изпада в радостно настроение за разлика от жена му, седяща на задната седалка и вече обясняваща, че и е лошо и ще повръща ако ПАК настъпиме газта на автомобила. После приема вид на обречена. Цариградско е близко. Вече.

    Наслаждавам се на ръбатата муцуна и даблюдавам мигачите, закачени като по погрешка точно отгоре. На капака. Или калници или каквито и да са там тези ръбове. Излизаме на Цариградско. Часът е 23:30. Движение почти няма. Газ. Излитаме. Не. Не може да бъде вярно. 120 за секунди. Без да сменя скоростти. Успокоявам се, че може би е тръгнала на втора... 160. Не виждам знаците и стрелките нарисувани по асфалта. Нямам и време да се концентрирам върху тях. А колко вдига? Понеже все пак има някакво движение отнемам газта.

    Чувствам се като дрогиран. Звука + ускорението са вдигнали адреналина ми до облаците. Зверщина - казвам. В колата избухва смях... Ами да смешен съм, уж състезател, уж "нема проблеми" а излеждам като дете виждащо сняг за първи път в живота си.

    Мда. Това е най-бързото ускорение което съм изпитвал на гърба си. Като изключиме самолетите разбира се. Но там не карам аз.

    Няма такъв автомобил. Има подпис на конструктора върху мотора. Има зверско друсане и подскачане на пътя. Маслото на мотора се сменя на 10 000км а на диференциалите на 5 000 км. С една дума AMG 55

    Събудих квартала като се прибрах. Един вид се самозакарах. Не можех да устоя. Смачках газта пред блока. Колко жалко, че е ограничена и на място не можеш да я изфорсираш до червения сектор.

    А и махнали фабричния ограничител, който бил на 210 км/ч

    До къде стигнаха инженерите в днешни времена...

    Потресен съм Как ще се кача в Пунтото утре?

  • #2
    До: Г 55 AMG-500 к.с.

    здравейте
    имам 5,5 амг също „
    GL класа
    ограничителят му е на 215 км/ч
    може ли някъде да си го махна„
    от Балкан стар ми отказаха защото нямало да му тече гаранцията„
    ама те пък откъде ще разберат, нали е електронно ограничен не с тухла под педал???
    George V

    Коментар


    • #3
      До: Г 55 AMG-500 к.с.

      Първоначално публикуван от George VELINOV Преглед на мнение
      здравейте
      имам 5,5 амг също „
      GL класа
      ограничителят му е на 215 км/ч
      може ли някъде да си го махна„
      от Балкан стар ми отказаха защото нямало да му тече гаранцията„
      ама те пък откъде ще разберат, нали е електронно ограничен не с тухла под педал???
      George V

      ще проверя и ще ти кажа какви са опциите.

      Коментар


      • #4
        До: Г 55 AMG-500 к.с.

        Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
        ...

        Няма такъв автомобил...
        Благородна завист! Изкефил си се яко.

        Коментар


        • #5
          До: Г 55 AMG-500 к.с.

          А какви ли не неща се изговориха за аеродинамиката на Г-класата, въздушното съпротивление, което няма как да бъде преодоляно... Един велик италианец беше казал: "Аеродинамиката е за тези, които не могат да правят двигатели".

          Коментар


          • #6
            До: Г 55 AMG-500 к.с.

            И аз завиждам Благородно, дет' се вика.
            Вярно е, че 500 к.с. и в стар общински нужник да ги вкараш, ще излети като ракета, но това си е фирма (АМГ), която твори изкуство. Когато някой каже "тунинг" аз се сещам първо за тях.

            Коментар


            • #7
              До: Г 55 AMG-500 к.с.

              Предполагам тази вечер няма да спиш,а има за какво,това наистина е джипката мечта за повечето от нас,благородна завист






              Поздрави

              Коментар


              • #8
                До: Г 55 AMG-500 к.с.

                Не бих казал, че съм особен фен на гонки из София със 160, но всеки си преценява за себе си (лошото е, че в такъв момент и за околните...). Въпреки, че от AMG със сигурност са помислили и затова, че освен да набира бързо, тази 3-тонна машина би трябвало и да спира бързо.

                Първоначално публикуван от Kalinkata Преглед на мнение
                ...Маслото на мотора се сменя на 10 000км а на диференциалите на 5 000 км. С една дума AMG 55...
                Това не го разбрах?... Защо да се сменят маслата в диференциалите на 5.000км.? Писал си го така, все едно е патент на AMG?...

                Коментар


                • #9
                  До: Г 55 AMG-500 к.с.

                  Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                  Не бих казал, че съм особен фен на гонки из София със 160, но всеки си преценява за себе си (лошото е, че в такъв момент и за околните...). Въпреки, че от AMG със сигурност са помислили и затова, че освен да набира бързо, тази 3-тонна машина би трябвало и да спира бързо.



                  Това не го разбрах?... Защо да се сменят маслата в диференциалите на 5.000км.? Писал си го така, все едно е патент на AMG?...
                  И на мен ми направи впечетление, но реших, че е изпусната една нула... 50 000 км
                  Technical Rescue Direct - life lies in courage
                  http://www.offroad-bulgaria.com/show...60#post3258660

                  Коментар


                  • #10
                    До: Г 55 AMG-500 к.с.

                    Едно филмче за изработката на прочутия 55AMG двигател:
                    http://www.youtube.com/watch?v=4XMlL...ture=rec-HM-r2

                    Коментар


                    • #11
                      До: Г 55 AMG-500 к.с.

                      Бате, дай и на мен едно кръгче....
                      Най обичам да ми обясняват как няма да стане!

                      Коментар


                      • #12
                        До: Г 55 AMG-500 к.с.

                        Какво ли не бих дал за да се сменя с жената
                        на задната седалка. А за твоето място и повече.

                        Гледах филмчето за AMG. Последното което бих видял в сглобяването на двигател е красотата. Тук я видях.
                        Пийте червено вино! Дава здраве.
                        А то ни трябва за да пием ракия!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Г 55 AMG-500 к.с.

                          Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                          Не бих казал, че съм особен фен на гонки из София със 160, но всеки си преценява за себе си (лошото е, че в такъв момент и за околните...). Въпреки, че от AMG със сигурност са помислили и затова, че освен да набира бързо, тази 3-тонна машина би трябвало и да спира бързо.



                          Това не го разбрах?... Защо да се сменят маслата в диференциалите на 5.000км.? Писал си го така, все едно е патент на AMG?...
                          Не зная дали е патент, но е условие, за да важи гаранцията за диференциалите. Аз си го обяснявам с чудовищното натоварване на което са подложени. Това е автомобил 3,5 тона, който ускорява за 5,5 секунди от 0 до 100 км.ч.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Г 55 AMG-500 к.с.

                            Първоначално публикуван от Танасе Преглед на мнение
                            Бате, дай и на мен едно кръгче....
                            Ех, ако беше моя. Щях да организирам един дву дневен тест драйв, за всички желаещи от форума. Проблема е, че не е моя.

                            Пожелавам на всички вас да изпитате един ден, удоволствието, което изпитах аз. И за мен това беше една сбъдната мечта.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Г 55 AMG-500 к.с.

                              А в калта как е? Пробва ли я?
                              Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X