Отварям темата за да споделя своите скромни впечатления за този "интересен" автомобил и да споделя впечатленията си от машината с вас, която имах възможността да тествам.
Още при отварянето на шофьорската врата, попаднах на нежно осветен алуминиев праг, от който ме посрещна дискретно светещ в синьо надпис AMG. При подаване на контакт стрелките също излъчват красота и съвършенство, като в средата има едно кротко сияние в бяло, достатъчно за да наблюдавате средата на въпросните циферблати. Съвсем ненатрапчиво се вижда и малък, но добре осветен надпис AMG в долния десен ъгъл на арматурното табло.
С по-горното се изчерпаха всички "нежни" черти на този свиреп иначе автомобил. Затварянето на вратата е равносилно на същото действие към полски фиат.
Запалването на мотора е равносилно на оргазъм. Звука който се появява веднага след стартирането е ужасяващ. Нещо средно между най-добрия бас който ще чували през живота си и вой на глутница вълци на метри от вас.
Следва включване на D и лекичко запознаване с колата на 3 000 оборота. Това упражнение е свързано с превъртане на поне 2 от гумите на автомобила (една предна и една задна) а лекичко, защото толкова са преценили, че трябва от инженерната група на AMG.
После не можеш да говориш. Известно време. До следващия сфетофар. А аз си мислих че S класа дизел AMG е много бърз автомобил... Да аме не! При лимузината до 120 км/ч не можеш да ускоряваш бързо, защото се включват системите и колата отказва да изпълни твоите желания. Но тук при Г-класата всичко е възможно.
Подкарвам колата нежно към "Цариградско шосе" моя приятел изпада в радостно настроение за разлика от жена му, седяща на задната седалка и вече обясняваща, че и е лошо и ще повръща ако ПАК настъпиме газта на автомобила. После приема вид на обречена. Цариградско е близко. Вече.
Наслаждавам се на ръбатата муцуна и даблюдавам мигачите, закачени като по погрешка точно отгоре. На капака. Или калници или каквито и да са там тези ръбове. Излизаме на Цариградско. Часът е 23:30. Движение почти няма. Газ. Излитаме. Не. Не може да бъде вярно. 120 за секунди. Без да сменя скоростти. Успокоявам се, че може би е тръгнала на втора... 160. Не виждам знаците и стрелките нарисувани по асфалта. Нямам и време да се концентрирам върху тях. А колко вдига? Понеже все пак има някакво движение отнемам газта.
Чувствам се като дрогиран. Звука + ускорението са вдигнали адреналина ми до облаците. Зверщина - казвам. В колата избухва смях... Ами да смешен съм, уж състезател, уж "нема проблеми" а излеждам като дете виждащо сняг за първи път в живота си.
Мда. Това е най-бързото ускорение което съм изпитвал на гърба си. Като изключиме самолетите разбира се. Но там не карам аз.
Няма такъв автомобил. Има подпис на конструктора върху мотора. Има зверско друсане и подскачане на пътя. Маслото на мотора се сменя на 10 000км а на диференциалите на 5 000 км. С една дума AMG 55
Събудих квартала като се прибрах. Един вид се самозакарах. Не можех да устоя. Смачках газта пред блока. Колко жалко, че е ограничена и на място не можеш да я изфорсираш до червения сектор.
А и махнали фабричния ограничител, който бил на 210 км/ч
До къде стигнаха инженерите в днешни времена...
Потресен съм Как ще се кача в Пунтото утре?
Още при отварянето на шофьорската врата, попаднах на нежно осветен алуминиев праг, от който ме посрещна дискретно светещ в синьо надпис AMG. При подаване на контакт стрелките също излъчват красота и съвършенство, като в средата има едно кротко сияние в бяло, достатъчно за да наблюдавате средата на въпросните циферблати. Съвсем ненатрапчиво се вижда и малък, но добре осветен надпис AMG в долния десен ъгъл на арматурното табло.
С по-горното се изчерпаха всички "нежни" черти на този свиреп иначе автомобил. Затварянето на вратата е равносилно на същото действие към полски фиат.
Запалването на мотора е равносилно на оргазъм. Звука който се появява веднага след стартирането е ужасяващ. Нещо средно между най-добрия бас който ще чували през живота си и вой на глутница вълци на метри от вас.
Следва включване на D и лекичко запознаване с колата на 3 000 оборота. Това упражнение е свързано с превъртане на поне 2 от гумите на автомобила (една предна и една задна) а лекичко, защото толкова са преценили, че трябва от инженерната група на AMG.
После не можеш да говориш. Известно време. До следващия сфетофар. А аз си мислих че S класа дизел AMG е много бърз автомобил... Да аме не! При лимузината до 120 км/ч не можеш да ускоряваш бързо, защото се включват системите и колата отказва да изпълни твоите желания. Но тук при Г-класата всичко е възможно.
Подкарвам колата нежно към "Цариградско шосе" моя приятел изпада в радостно настроение за разлика от жена му, седяща на задната седалка и вече обясняваща, че и е лошо и ще повръща ако ПАК настъпиме газта на автомобила. После приема вид на обречена. Цариградско е близко. Вече.
Наслаждавам се на ръбатата муцуна и даблюдавам мигачите, закачени като по погрешка точно отгоре. На капака. Или калници или каквито и да са там тези ръбове. Излизаме на Цариградско. Часът е 23:30. Движение почти няма. Газ. Излитаме. Не. Не може да бъде вярно. 120 за секунди. Без да сменя скоростти. Успокоявам се, че може би е тръгнала на втора... 160. Не виждам знаците и стрелките нарисувани по асфалта. Нямам и време да се концентрирам върху тях. А колко вдига? Понеже все пак има някакво движение отнемам газта.
Чувствам се като дрогиран. Звука + ускорението са вдигнали адреналина ми до облаците. Зверщина - казвам. В колата избухва смях... Ами да смешен съм, уж състезател, уж "нема проблеми" а излеждам като дете виждащо сняг за първи път в живота си.
Мда. Това е най-бързото ускорение което съм изпитвал на гърба си. Като изключиме самолетите разбира се. Но там не карам аз.
Няма такъв автомобил. Има подпис на конструктора върху мотора. Има зверско друсане и подскачане на пътя. Маслото на мотора се сменя на 10 000км а на диференциалите на 5 000 км. С една дума AMG 55
Събудих квартала като се прибрах. Един вид се самозакарах. Не можех да устоя. Смачках газта пред блока. Колко жалко, че е ограничена и на място не можеш да я изфорсираш до червения сектор.
А и махнали фабричния ограничител, който бил на 210 км/ч
До къде стигнаха инженерите в днешни времена...
Потресен съм Как ще се кача в Пунтото утре?
Коментар