Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Mazda BT-50, Forester 2.0 MT, Grand Vitara 2.0 MT

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Mazda BT-50, Forester 2.0 MT, Grand Vitara 2.0 MT

    Тедо, условието е предимно черен път из балкана, 1000км. на месец, без почивка. Не е като при нас, като ще вали отлагаме риболова.

    Коментар


    • #17
      До: Mazda BT-50, Forester 2.0 MT, Grand Vitara 2.0 MT

      Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
      Тедо, условието е предимно черен път из балкана, 1000км. на месец, без почивка. Не е като при нас, като ще вали отлагаме риболова.
      и как "офроуд" ще стигне от Априлци до Въча?

      Нещо май става недоразумение тука... Аз разбирам, че МПС-то ще се използва през уикендите Април-Октомври... Ако греша, нека "Бориската" ме поправи...
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #18
        До: Mazda BT-50, Forester 2.0 MT, Grand Vitara 2.0 MT

        Първоначално публикуван от jimmy Преглед на мнение
        ... Иначе за черните пътища да кажа, че лесен черен път няма. Днес е едно, утре е друго. Винаги тръгвам по черен път с най-добри намерения, но много често нещата прерастват в хард ...
        Съгласен с горното. Ако една кола ще се кара предимно в гората ще е добре човек да е подготвен за всякакви евентуалности. Защото един банален летен дъжд може да те остави да нощуваш в гората ...

        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/ Преглед на мнение
        ... все пак става дума за черен ПЪТ, не за каране през дерета и блата ...
        Тедо, ако искаш, да ти покажа на какво прилича дясната страна на Патрула? Само от едно каране именно по ПЪТ, по който на пръв поглед нямаше никакви засади като коловози, дерета и т.п. Просто имаше лек страничен наклон и разквасена от дъжда хубава мазна калчица. Добре, че отдясно имаше здрави дървета. Иначе претъркулените джипове нямаше да са само 2 ...

        А на сухо по този път можеш да минеш с каквото се сетиш.


        П.П. Казвайки горното имах предвид това, което е написал задаващият въпроса:

        Първоначално публикуван от Boriskata Преглед на мнение
        ... постоянно ще има дилеми от рода на " на този сух участък но с огромни коловози и гърбици ...
        Ние не сме неутрални!

        Коментар


        • #19
          До: Mazda BT-50, Forester 2.0 MT, Grand Vitara 2.0 MT

          За жалост до преди малко нямах интернет и сега чета че доста стойностни мнения са се натрупали. Ето какво имам предвид. Ако бях от Пловдив например - тоест на 25 км от Родопите и 50 до Стара планина то веднага си взимах една нова Нива и тази интересна дискусия най-вероятно нямаше да се заформи. Но тъй като съм от Бургас то за да се навъртят тези предполагаеми 1000 "три-сезонни" км на месец извън асфалта следва че ще има и още доста "асфалтови" и като така Нивата като вариант беше отхвърлена. Също така благодарение на писаното в този форум отхвърлих и варианти като РАВ-4, ЦРВ, Кашкай, Каптива и т.н "on-demand" СУВ но точно по обратните на Нивата причини. Е, за жалост всичко над 50К левчета въобще не се налагаше да го обмислям. И накрая останаха тези три варианта които напълно ме удовлетворяват по отношение на "асфалта".
          Голямата въпросителна естествено е когато той свърши какво тогава става и затова се осмелих да се допитам във форума. Поне дотук каквото разбрах е:
          - нито едно от трите не е за препоръчване за това за което се глася.
          - а отделно Гранд Витарата въобще не е трябвало да я включвам към другите две и ако съм толкова твърдоглав че не се вслушам в горния съвет то поне да си избера нещо измежду Маздата и Форестъра.
          - за което на помогналите още веднъж - благодаря!

          Коментар


          • #20
            До: Mazda BT-50, Forester 2.0 MT, Grand Vitara 2.0 MT

            Пикапа, било то Тойота, Мазда или Митсубиши ще ти свърши все пак работа.

            Имат рама, здрав заден мост, ресьори, проста конструкция, добри и икономичин двигатели. Проблема е дължината, междуосието, задния свес, независимото предно окачване и клиирънса на колата и гадното усещане да вкарваш нова кола в гората.

            Тия проблеми се решават със следните 4 неща - добри и малко по-големи гуми, лек лифт и абсолютно задължителните защити отдолу на колата. Аз имам на моето L200 пълни защити от най-отпред, двигател, скорости до резервоар - 6мм. дурал и повярвай ми те са единствената причина да нямам нито един ремонт по колата след оффроуд. Четвъртото нещо е добро и умело шофиране.

            Че ще го одереш и очукаш пикапчето то е ясно, но който влиза в гората нали знаеш....

            Ако погледнеш в Австралия какво ги правят тия пикапи по сайтове, как им слагат 34-35 инча гуми и нагоре на чисто нови машини и къде ги завират. Ще разбереш, че все пак не са нито Форестър нито Витара.

            Вече защо точно Мазда си избрал не мога да разбера, но това е една друга тема...

            Аз също много време се чудих каква машина да си взема, която хем да не е повече от 60к лв., хем да е нова, хем да върви и по асфалт и по-черно сравнително прилично, хем да има място в нея и не мисля, че за момента има по-добър вариант от пикапите. Джиповете съвсем се здухаха, а и са прекалено скъпи, СУВ-четата са смешни и...въобще пазара на нови коли за оффроуд е пълна скръб, но това е положението.

            Коментар


            • #21
              До: Mazda BT-50, Forester 2.0 MT, Grand Vitara 2.0 MT

              Мисля, че за 53к можеш да вземеш нова Тойота Hilux 3.0 д4д дубъл кабина и ще си повече от доволен....кеф ти офф, кеф ти онроуд....
              Nissan Navara D22 YD25 Double Cab

              Коментар

              Активност за темата

              Свий

              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

              Зареждам...
              X