Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero vs G-class

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Pajero vs G-class

    Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
    Всеки бръква в чувала и после започва хвалбата какво хубаво нещо е напипал. Даже и да не е хубаво никой не си признава с цел и другите да го напипат. Това е масова практика, с изключения в нашия форум. Тук има хора, които се опитват да помогнат, но не осъзнават, че не са обективни.
    Забелязал съм, че в България масова практика е друго- колкото по- нова е колата, толкова е по- хубава. Щом е 20 годишна, значи всеки ден ще се разваля и не става за нищо. Опитах се да развенчая някои митове, но явно не съм успял. В случая мисля, че бях достатъчно обективен , защото говоря от моя личен опит. Не продавам Г- класи, бизнесът ми е съвсем друг и това за котката в чувала не го коментирам. Мисля, че отговорих на въпросите на човека, пуснал темата и за мен това е важното. А за другите, търсещи конфронтация, от мен няма да я получат

    Коментар


    • #17
      До: Pajero vs G-class

      Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
      ... Тук има хора, които се опитват да помогнат, но не осъзнават, че не са обективни.
      В същност, изобщо няма как да търсиш пълна обективност. За да има такава, в подобни теми трябва да се изказват само хора, които имат личен опит от достатъчно продължителна експлоатация на няколко различни марки в сходни условия. А хора с такъв опит има много, много малко ...

      Нормално е във всяко мнение да има известна доза субективност. И в това няма нищо лошо. Ако всеки, който дава становище, се опита максимално обективно да опише плюсовете и минусите на своето возило, то този, който е задал въпрос, ще има възможност от изказаните различни мнения да си сглоби горе-долу ясна представа кое би му свършило работа.
      Стига самият той да е наясно за какво точно му трябва джипка де ...
      Ние не сме неутрални!

      Коментар


      • #18
        До: Pajero vs G-class

        Ами то обикновено такава покупка е импулсивна, освен за хора със строго определени изисквания. Но те обикновено вече са минали по тоя път и вече знаят какво им трябва за целите им. Според мен всеки един джип ще върши работа за тия условия. Останалото е субективен фактор ....
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар


        • #19
          До: Pajero vs G-class

          Мерси на всички за отговорите .. много полезни неща научих.
          Искам само да попитам .. понеже ходих да гледам една Г-класа която ми хареса
          Пълна инжекция , около 85-та година.. обаче беше с 4 скорости ??? което малко ме стресна.
          И другото което е имаше много грес от вътрешната страна на главините или там какво се води ??

          Първоначално публикуван от r_vardarov Преглед на мнение
          ....
          А само да те попитам .. понеже сега съм на морето и ще се пребирам през Пловдив..
          Евентуално да ми обясниш каде се намира този сервиз на Сашо Ковачев да видя какво продава може да ми допадне аз не държа чак толкова на външния вид той се прави по-лесно

          Коментар


          • #20
            До: Pajero vs G-class

            Първоначално публикуван от peterson Преглед на мнение
            Пълна инжекция , около 85-та година.. обаче беше с 4 скорости ??? което малко ме стресна.
            И другото което е имаше много грес от вътрешната страна на главините или там какво се води ??
            каде се намира този сервиз на Сашо Ковачев да видя какво продава може да ми допадне аз не държа чак толкова на външния вид той се прави по-лесно
            Това с греста по сферите е кофти- скъсани семеринги и най- вероятно скъсани маншони на каретата. Виж на 4х4 дали се чува отчетливо чукане при пълен ляв и десен завой. Ако е така- смяна на карета, лагери и семеринги~ 1000лв., въпреки, че с почти всеки стар джип трябва да правиш това упражнение.
            Ако джипа е 85г. не би трябвало да е 4 скорости, може да е сменяна кутията. За всеки случай провери по WIN № на рамата с каква кутия е излезнал от завода.
            Сервиза на Ковачев е на бул. "Санкт Петербург" след "Метро", до "Технополис". Координатите ги има и на web: http://offroad24.com Г- класата е дълга база, наистина е много добре подготвена и има хубави гуми BF mud terrain. Много прилича на тази от снимката
            Прикачени файлове

            Коментар


            • #21
              До: Pajero vs G-class

              Мисля,че постовете на колегата,PUCH-W460 бяха най-обективни,мога само да кажа че Г-класата от снимката е същата която се продава,само че без лебедката.

              Коментар


              • #22
                До: Pajero vs G-class

                Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
                Това с греста по сферите е кофти- скъсани семеринги и най- вероятно скъсани маншони на каретата. Виж на 4х4 дали се чува отчетливо чукане при пълен ляв и десен завой. Ако е така- смяна на карета, лагери и семеринги~ 1000лв., въпреки, че с почти всеки стар джип трябва да правиш това упражнение.
                Ако джипа е 85г. не би трябвало да е 4 скорости, може да е сменяна кутията. За всеки случай провери по WIN № на рамата с каква кутия е излезнал от завода.
                Сервиза на Ковачев е на бул. "Санкт Петербург" след "Метро", до "Технополис". Координатите ги има и на web: http://offroad24.com Г- класата е дълга база, наистина е много добре подготвена и има хубави гуми BF mud terrain. Много прилича на тази от снимката
                Може ли да уточните при какви условия се чува отчетливото чукане при пълен завой?

                На моето Г, парт тайм, на сухо като направя тази манипулация се чува. Но когато е на заснежен път, или в кал, нищо не се чува.

                Мисля, че е важно да се знае, и за мен ще е интересно, да не се хвърли човек в излишни разправии.
                Без блокажи си за никъде. :D
                Без лебедка, хептен...

                0887 731062 - Цецо

                Коментар


                • #23
                  До: Pajero vs G-class

                  Ако не щрака много на СУХ терен, можеш да се разминеш само с маншон и гресиране на карето/тата. Ако на сухо чука на умряло лечението е само смяна. На бившия 460 смених и двете и дори на асфалт не издаваше и звук при пълен ляв и десен завой. Е, малко започваше да боскува, но това си е конструктивен недостатък на парт- тайма. При малко повече търсене и съответни отстъпки можеш да намериш комплект 2 карета Льобро за обща цена около 500лв.
                  Последно редактирано от PUCH W460; 09-01-10, 17:18.

                  Коментар


                  • #24
                    До: Pajero vs G-class

                    Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
                    Ако не щрака много на СУХ терен, можеш да се разминеш само с маншон и гресиране на карето/тата. Ако на сухо чука на умряло лечението е само смяна. На бившия 460 смених и двете и дори на асфалт не издаваше и звук при пълен ляв и десен завой. Е, малко започваше да боскува, но това си е конкруктивен недостатък на парт- тайма. При малко повече търсене и съответни отстъпки можеш да намериш комплект 2 карета Льобро за обща цена около 500лв.
                    Добре, а какво става ако чука на умряло и не се смени? Досега не ми се е налагало да сменям каре на кола или да ми дефектира такова, та затова питам. В случая с джипа, най-много нещо да се потрши самото каре, и да си остана на заден мост, ама това мисля не е болка. Не може ли да се кара до последно, или има опасност да се появят и други поражения покрай счупването.
                    Без блокажи си за никъде. :D
                    Без лебедка, хептен...

                    0887 731062 - Цецо

                    Коментар


                    • #25
                      До: Pajero vs G-class

                      Не би трябвало да има проблем, въпреки че предницата е постоянно зацепена и при 4х2 се въртят пак всички карантии на предния мост до раздатката (полуоски, диф, кардан). Не съм чупил, но според мен ако смяташ да караш дълго време джипа, по- добре ги смени заедно с лагерите на главините.

                      Коментар


                      • #26
                        До: Pajero vs G-class

                        Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
                        Не би трябвало да има проблем, въпреки че предницата е постоянно зацепена и при 4х2 се въртят пак всички карантии на предния мост до раздатката (полуоски, диф, кардан). Не съм чупил, но според мен ако смяташ да караш дълго време джипа, по- добре ги смени заедно с лагерите на главините.
                        Абе, аз смятам да го карам дълго време, ама дали и той смята мен да ме кара, не знам...

                        Сега врътках завойчета на едно равно място. Не знам колко силно трябва да щрака, ама според мен човек с нормален слух би го чул на 100-ина метра. Неприятно си щрака, ама имам чувството че е от дясното колело само, или поне така съм си внушил. Като мина на заден мост и пак въртя завои, не щрака.
                        Аз така или иначе почти никога не навивам докрай, и не въртя волана на място, та мисля засега да не отварям нищо. В сферите съм пуснал малко грес, то си имаше, има едни пробки от задната страна по средата, през тях. Колелетата си имат инерция, нямат луфтове.

                        А като се сменяват карета и лагери, нещо друго сменява ли се? Пластмасовите уплътнения на сферите намират ли се лесно?
                        Без блокажи си за никъде. :D
                        Без лебедка, хептен...

                        0887 731062 - Цецо

                        Коментар


                        • #27
                          До: Pajero vs G-class

                          Първоначално публикуван от peterson Преглед на мнение
                          Добре ясен е отговора.. а като цяло 2.3 ГЕ, успешно изпълнение ли е като двигател ??
                          Това ще ми е първия джип.. имам доста познания по автомобилите ама за джип и то Г-класа, какво точно да гледам на огледа.
                          Каде са им слабите места.
                          Части намират ли се ?
                          Едно от най успешните е, но 102 мотор. Огромни бутала, приличен ход 140км/ч. И здраво, здраво...колкото си щеш.

                          Първоначално публикуван от Валерий Илиев Преглед на мнение
                          Въпросът на колегата е "Pajero vs G-class". При това положение просто няма какво да се умува - G касата. Е освен ако не е толкова разбита, че привеждането и в нормално състояние да доведе до банкрут
                          А 2,3 двигателя е доста добър, макар и слабичък за това купе.
                          Също като на патрула 2,8тд или тойота 2,4тд или 2,5тд. Не бих казал, че е слаб мотора. Зависи колко е тежка колата. Мойта фабрично е 1980кг-Г-230и.


                          Първоначално публикуван от The Bear Преглед на мнение
                          Добре, а какво става ако чука на умряло и не се смени? Досега не ми се е налагало да сменям каре на кола или да ми дефектира такова, та затова питам. В случая с джипа, най-много нещо да се потрши самото каре, и да си остана на заден мост, ама това мисля не е болка. Не може ли да се кара до последно, или има опасност да се появят и други поражения покрай счупването.
                          Карай, м...мка Й гелендия, ако се чупи, да се чупи.
                          Не се признават Господине неща от рода на "карето е тръгнало", "нещо май ще замине скоро" и т.н. Чупиш-сменяш.
                          Това е Г.
                          Ресурса на материала е огромен.
                          Виждал съм много машини с разбалансирани кардани, с ръжда вместо лагери и кал вместо масло в диференциалите. Вий, трака, вибрира ама достига там за където е тръгнал.
                          Митцибишлемето е детска играчка в сравнение с онова по-горе-написаното.
                          ...TO THE LAST BREATH...ОФРОУД РАЛИ ''ЧЕРНО МОРЕ 2018''- 15 ГОДИНИ ЗАЕДНО

                          Коментар


                          • #28
                            До: Pajero vs G-class

                            Първоначално публикуван от ПЛАМЕН ТЕНЕВ Преглед на мнение
                            Карай, м...мка Й гелендия, ако се чупи, да се чупи.
                            Не се признават Господине неща от рода на "карето е тръгнало", "нещо май ще замине скоро" и т.н. Чупиш-сменяш.
                            Това е Г.
                            Ресурса на материала е огромен.
                            Виждал съм много машини с разбалансирани кардани, с ръжда вместо лагери и кал вместо масло в диференциалите. Вий, трака, вибрира ама достига там за където е тръгнал.
                            Митцибишлемето е детска играчка в сравнение с онова по-горе-написаното.
                            Добре, Господине! Ше карам дока`т се строши нещо. Тогава ще сменям.

                            Между другото, колегата Peterson сигурно отдавна се е сдобил с някаква джипка
                            Без блокажи си за никъде. :D
                            Без лебедка, хептен...

                            0887 731062 - Цецо

                            Коментар


                            • #29
                              До: Pajero vs G-class

                              Извинявам се за невежеството,защото не съм толкова запознат с Г-тата но бихте ли ми обяснили какво толкова им харесвате?Баща ми едно време имаше Мерцедес Г300Д.Да не говорим първо че 10-12 000лв като за 1981-ва година са много!Че този 3000 куб. 5-так атмосферен дизел е голяма мъка /както казват колегите куцо магаре/.Може би нещата при Г280 стоят по различен начин.Че Г-то е с най-късите ходове на окачването.Че частите му са едни от най-скъпите за 4х4.И че повечето колеги го карат само и единствено заради двата фабрични блокажа.Като изключим това,че Г-то е с два фабрични блокажа не е нищо повече от едно обикновено Митсубиши Паджеро!

                              Коментар


                              • #30
                                До: Pajero vs G-class

                                Първоначално публикуван от pilota7222 Преглед на мнение
                                Извинявам се за невежеството,защото не съм толкова запознат с Г-тата но бихте ли ми обяснили какво толкова им харесвате?Баща ми едно време имаше Мерцедес Г300Д.Да не говорим първо че 10-12 000лв като за 1981-ва година са много!Че този 3000 куб. 5-так атмосферен дизел е голяма мъка /както казват колегите куцо магаре/.Може би нещата при Г280 стоят по различен начин.Че Г-то е с най-късите ходове на окачването.Че частите му са едни от най-скъпите за 4х4.И че повечето колеги го карат само и единствено заради двата фабрични блокажа.Като изключим това,че Г-то е с два фабрични блокажа не е нищо повече от едно обикновено Митсубиши Паджеро!
                                Да то по тая логика и Москвича прилича на Мерцедес кола. Имат нещо общо (и двете почват с М и са на четери колела)Ама приликата свършва до тук.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X