Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Pajero vs G-class

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Pajero vs G-class

    Здравейте.. Мъчи ме следната дилема..
    Поради ред причини ще се местя да живея в планината и ще ми трябва превозно средство което да ме качва по черен път дори през зимата, а там си има доста сняг.
    Аз лично се колебая между два джипа който са малко в различен ценови клас ама като показатели мисля че не са много различни.
    Mitsubishi pajero и G-class и двата джипа ще са в годините между набор 85-90 . ... мерцедеса върви средно към 10 000 .. а паджерото на полвина.
    Говориме и в двата случая за къса база.. евентуално съм се насочил към паджеро 2.4 тд.. и мерцедес 2.3 ГЕ .
    Джипа ще ми трябва главно да се качвам слизам по .. кален черен път с коловози .. товаря и патувам на около 100 км по-асфалт на ден.
    Според вас кой от двата джипа ме устройва ..
    Наистина ще съм много благодарен ако ми дадете съвети.
    Благодаря предварително.

  • #2
    До: Pajero vs G-class

    На тези години приоритет според мен трябва да е състоянието на която и да е от двете марки. Не вярвавам дизела да е оцелял, и да пали безпроблемно в планината на ниски температури.

    Коментар


    • #3
      До: Pajero vs G-class

      G -класата е класи над Паджерото,като здравина,и има фабрични блокажи на дифовете,което е страшно важно.230-г на газ дълга база с 35 -ци гуми харчи на дълго 18газ.Паджерото 10-нафта ,по 2.40лв.=24лв.Г-то 18х 1.20=21.60.И зимата нямаш ядове с паленето.Моите адмирации са изцяло за Г-клас.

      Коментар


      • #4
        До: Pajero vs G-class

        G-class

        Коментар


        • #5
          До: Pajero vs G-class

          Добре ясен е отговора.. а като цяло 2.3 ГЕ, успешно изпълнение ли е като двигател ??
          Това ще ми е първия джип.. имам доста познания по автомобилите ама за джип и то Г-класа, какво точно да гледам на огледа.
          Каде са им слабите места.
          Части намират ли се ?

          Коментар


          • #6
            До: Pajero vs G-class

            Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
            На тези години приоритет според мен трябва да е състоянието...
            Подкрепям колегата.
            Като се замисля бих те посъветвал следното: Изискванията които си заложил предопределят направата на един сериозен и сигурен високопроходим автомобил. Това неминуемо ще наложи някои подобрения без които неможе съобразно тези условия. Имам в предвид усилено окачване, гуми, лебедка и различните защити. Трябва и допълнително оборудване. Това са 4-5000лв.
            Вероятноста да се наложат сериозни ремонти на основни и не толкова основни възли и агрегати на един 20г джип е 100%. Има и смяна на консумативи. Сложи ги и тук толкова.
            Не ми се вярва да се мине без тенекеджийски и бояджийски работи. Ако не се гони външен вид може да се мине с 1000-2000лв.
            До тук станаха минимум 9000лв.
            После трябва да търсиш 20г. джип във възможно най добро състояние.
            Тук мисля че грешиш като си фиксирал само две марки. Освен твоя избор бих добавил Тойота ЛК 70/73, Нисан Патрул 160/260/ГР, Дефендър, Рейндж, и Дискавъри.
            Купуваш тази която е в най добро общо състояние, но и отчиташ наличие и цени на резервни части, ремонтнопригодност и наличие на майстори и сервизи, и не на последно място тази която има най малко заложени конструктивни слабости и недостатъци.
            Както се вижда доста труден избор.
            От горепосочените изисквания и критерии става ясно че бюджет от 10000лв. няма да е достатъчен за изброените автомобили.
            Има обаче един джип който може да покрие тези изисквания, но за него трябва да си подготвен. Това е коравия УАЗ, който все още е основно средство за придвижване в нашите планински условия. Има доста писано по тоя въпрос.

            Коментар


            • #7
              До: Pajero vs G-class

              Ще ви разочаровам, но нито в Pajero vs G-class няма да пътувате спокойно всеки ден 100 км. Нямат необходимата динамика за нормален път, а паджерото вози ужасно грубо, карал съм Г с двг 2600 куб с. инжекцион и това нещо беше много маломощно и се зореше при висока скорост. Сигурно за черния път по-добрия вариант е Г-то. Но не е истина, че всички са с фабрично вград. блокажи.

              Може би трябва да се ориентираш към нещо по-софт и по-ново, защото ако всеки ден трябва да пътуваш кога ще обслужваш тези 20 год. коли?
              Човешко е да се греши... Но това че грешиш, още не означава, че си станал ЧОВЕК!

              "Когато някой не може да направи нещо, поради недостатък на сили, той вини за това случая."

              Коментар


              • #8
                До: Pajero vs G-class

                Въпросът на колегата е "Pajero vs G-class". При това положение просто няма какво да се умува - G касата. Е освен ако не е толкова разбита, че привеждането и в нормално състояние да доведе до банкрут
                А 2,3 двигателя е доста добър, макар и слабичък за това купе.
                LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                Коментар


                • #9
                  До: Pajero vs G-class

                  Първоначално публикуван от peterson Преглед на мнение
                  Добре ясен е отговора.. а като цяло 2.3 ГЕ, успешно изпълнение ли е като двигател ??
                  Това ще ми е първия джип.. имам доста познания по автомобилите ама за джип и то Г-класа, какво точно да гледам на огледа.
                  Каде са им слабите места.
                  Части намират ли се ?
                  Скоро си взех второ Г- 230 дълга база и в сравнение с другото ми Г280 къса база, разлика в динамиката почти не се усеща, НО важното е да е М102 мотора (с черния капак на клапаните) с механична инжекция (125 к.с.). Монтира се след 05.1982г., заедно с петстепенна кутия. Преди това 2,3 мотора е директно взет от W123, карбуратор е и е доста куц- не го препоръчвам. Иначе класика в здравината и икономията е старият 300Д с 88к.с., но в града ще те измъчи с динамиката си. Като цяло 2,3 двигателя е най- приемливият компромис, части се намират лесно и евтино, необорудван такъв двигател върви между 300-500лв. Иначе другото си е като на всеки стар джип- корозия, разбити карета и лагери на предните главини, карета на карданите, проблемни спирачки и т.н.
                  И все пак за да имаш Г-класа, трябва да си й фен. Джипът носи духа на една отдавна отминала епоха и ако не си готов да преглътнеш някои неудобства, няма да можеш да оцениш достойнствата му. Достойнства, които ги носи само Г- класата и заради които се произвежда и до днес.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Pajero vs G-class

                    Много добре казано.Мотора на Г-клас е 2.3 от 124 който е 136к.с. и се монтира с електрически инжекцион,но при Г-за по-лесно обслужване и ремонто пригодност се монтира механична инжекция,като мощноста е намалена на 125к.с. но е увеличен въртящия момент.Здравината на Г-класата е пословична,и въпреки очакванията частите не са по-скъпи от на Другите матки.За съпоставка мога да кажа че ремонта на предна лява главина на Г-клас излезе почти 2 пъти по-евтин,от ремонт на главината на Патрол-ГР.Сашо Ковачев има Г-клас дълга база,със стойка за лебедка,газова уредба,и подготвена за оффролд,с лош външен вид/лепенки,одраскана идр/ но обута с добри гуми,която продаваха.Ако имаш път към Пловдив,погледни в техния сервиз те ремонтират основно Г-класи,може да получиш инфо.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Pajero vs G-class

                      Първоначално публикуван от PUCH W460 Преглед на мнение
                      ...И все пак за да имаш Г-класа, трябва да си й фен. Джипът носи духа на една отдавна отминала епоха и ако не си готов да преглътнеш някои неудобства, няма да можеш да оцениш достойнствата му. Достойнства, които ги носи само Г- класата и заради които се произвежда и до днес.
                      Много добре казано! Мисля, че това касае всеки един велик (класически) модел на известните 4х4.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Pajero vs G-class

                        бате много труден въпрос зададе и то заради тези 100 км. по асфалт. за джипка ще те насочим но трябва да знаеш че ще има много подръжка и пак подръжка особенно за 20г. кола. що не се насочиш към нещо по ново все пак за 10000 може да се намери нещо доста по ново пак високо и пак 4х4. помисли добре успех с избора

                        Коментар


                        • #13
                          До: Pajero vs G-class

                          Именно заради тези 100км. на ден и "коловозите" според мен най- доброто за тези пари (10К) е Г-класата. Изобщо не се лъжете за годините- машината е много солидно изпълнена, за да може да изкара още толкова. По- нов джип за тази сума не вярвам да има потенциала да редува пресечения терен с асфалта и да изкара дълго. Продават се 20-25 годишни Г- класи на под 250000 РЕАЛНИ километри и като здравина превъзхождат редица 10 годишни SUV- ове. Повечето от частите ги има налични и на приемливи цени, конструкцията е проста и може да се довери на всеки що- годе грамотен механик. Затова притежавам 2 Г- класи, въпреки че имам финансовата възможност да си взема много по- нов и съвременен джип. Не ангажирам никого с написаното, просто споделям личен опит- с късото Г280 навъртях около 80000км. за 6 години, повечето извън пътя и съм сменял само консумативи. И все пак идеален джип няма, пожелавам Ти да намериш този, който най- много Ти допада и да му се радваш дълги години.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Pajero vs G-class

                            Никога не участвам в оценки това vs онова. Такива теми никога не са обективни. Правило в България е - кой каквото кара, това хвали. Колата се възприема като нещо много лично (понякога повече от жената) и затова всеки дърпа чергата към себе си. Тук някои скачат като ужилени при лоша дума срещо марката им, имало е и скандали.
                            На мен пък Мицубиши не ми плащат да им правя реклама, значи не печеля ако им направя. Ако пък кажа, че Паджеро е по-добър от някой друг джип ще настроя някой срещу мен - значи губя.
                            Елементарна сметка...
                            Всеки бръква в чувала и после започва хвалбата какво хубаво нещо е напипал. Даже и да не е хубаво никой не си признава с цел и другите да го напипат. Това е масова практика, с изключения в нашия форум. Тук има хора, които се опитват да помогнат, но не осъзнават, че не са обективни.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Pajero vs G-class

                              Първоначално публикуван от Паджеровод Преглед на мнение
                              Никога не участвам в оценки това vs онова. Такива теми никога не са обективни. Правило в България е - кой каквото кара, това хвали. Колата се възприема като нещо много лично (понякога повече от жената) и затова всеки дърпа чергата към себе си. Тук някои скачат като ужилени при лоша дума срещо марката им, имало е и скандали.
                              На мен пък Мицубиши не ми плащат да им правя реклама, значи не печеля ако им направя. Ако пък кажа, че Паджеро е по-добър от някой друг джип ще настроя някой срещу мен - значи губя.
                              Елементарна сметка...
                              Всеки бръква в чувала и после започва хвалбата какво хубаво нещо е напипал. Даже и да не е хубаво никой не си признава с цел и другите да го напипат. Това е масова практика, с изключения в нашия форум. Тук има хора, които се опитват да помогнат, но не осъзнават, че не са обективни.
                              Това е самата истина, в повечето случаи полемиката това срещу онова е лишена от смисъл. Много рядко се случва , или не се случва в такива теми чисто прагматично знаещите да опсват в телеграфен стил предимствата и недостатъците.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X