Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Паджеро, Патрол или Фероза?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: пажеро, патрол или фероза?

    Сравнително отскоро се присъединих към отбора и макар не с една от трите изброени марки, преди да се сдобия с Галопер бая четох, затова си позволявам да се включа с мнение. А и майсторите, при които потягах моето "джипче" бая коментираха. Значи аз взех един Хюндай къса база 3000 куб, бензин, историята я описах в подфорума Хюндай, да не се повтарям. Изуми ме цената на резервните части - оказа се, че само Уазката била с по-евтини. Е, за да го вкарам в движение платих около 2 бона, като за това правих окачване - нови хебел, амортисьори, втулки на стабилизиращите щанги, на задни носачи, шарнири, маншон на дясното каре, ремонтирах спирачния регулатор на налягането. Смених 4 от шестте инжектора с нови, нов акумулатор, смазах и прогоних всичко, смених масло фитри видимите ремъци. Ангренажа е сменян, но по-нататък ще го сменя и него, да съм спокоен, остана гарнитурите на капаците на клатаните на двете глави да подменя, че са избили и сълзи масло върху генерацията и ми смърди на трактор...
    Та, покупката беше за около 6 бона, с ремонта около 8 се върза, а това е кола с клас поста под нисана и другите, които си посочил...
    Верно ще се видиш в приключение ако купиш барака и почнеш да я стягаш.
    Иначе Галопера е мощен, може да тегли здраво парт тайм е , бензина е пушка, минава отвсякъде (за каквото ми трябва - аз строя къща и сега мисля един теглич да сложа, че имам да прекарвам неща по баирите към Бочна..) За това и го купих, за каране по града не си струва, освен ако не му сложа газ, но след време, засега съм така - 10 извънградско и 16 градско), та в града си карам тойотата и му скачам само в неделя за разходка и работа....
    По-добре посъбери още малко кинти и вземи нещо да не си го биеш после в главата, да ти се изплати...
    Че на Галопера гражданската е 200 кинта, данъка също, и горивото като сложиш и ремонт и части и поддръжка, сметката да ти узлезе по-добра от такса за превоз на материали, аз такава сметка правих, решавайки да го взема. А кефа да вършееш по полянките и рекичките после е бонус...
    Успех!
    Galoper Exceed V6 3.0 1998 къса база

    Коментар


    • #17
      До: пажеро, патрол или фероза?

      имал съм 4 ТЛК-та и бях много доволен
      ама това беше едно друго време в един друг континент

      55,60,70,80

      този път няма да е тойота по ред причини

      патрула има ли стандартно блокажи на задния и/или централен диф?
      аз чета този форум от години ама това така и не го видях
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #18
        До: пажеро, патрол или фероза?

        Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
        ...Най "работни" са Тойота и Патрул на ресори.
        Трудно е да се определени с точност, кои са най. Има и други, които имат повече кг. полезен товар, при това освен на ресьори и на пружини...

        Коментар


        • #19
          До: пажеро, патрол или фероза?

          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
          ...патрула има ли стандартно блокажи на задния и/или централен диф? аз чета този форум от години ама това така и не го видях
          Патрула стандартно е с 100%-тов ръчен блокаж в задния диференциал от GR/ Y60 насам, по-старите (160/Y260) както и по-рядко Y60 (по-бедни комплектации) с LSD. Патрула няма междинен диференциал. И до момента е part time 4x4.

          Коментар


          • #20
            До: пажеро, патрол или фероза?

            Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
            патрула има ли стандартно блокажи на задния и/или централен диф? аз чета този форум от години ама това така и не го видях
            Патрула "централен диф" няма. Това си е камионче с най-обикновен парт тайм. 4х4 на твърдо покритие - не.

            Повечето GR-и (Y60), които се срещат тук, си имат фабричен твърд блокаж на задния диф, но има и такива с LSD.

            Ама читав GR за 4,000 ...
            Ние не сме неутрални!

            Коментар


            • #21
              До: пажеро, патрол или фероза?

              начи оставете парите
              най-малкото щото ако жипката е 20к това гаранция ли е че е читава

              предлагат ми 3.3 патрул ама дълга база - голям ми е нещо
              но пък сигурно поема повече товар?

              накрая ще си зема от магазина ))
              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

              Коментар


              • #22
                До: пажеро, патрол или фероза?

                По принцип си прав.
                Окачването е различно в зависимост от предназначението (товарен, или пътнически автомобил) дори и на един и същ модел.
                Имах в предвид товарните варианти, ама те са само две места...
                Абе тука опира като се купува кола над 15г. да се гледа състоянието като цяло, щото запазени енкземпляри са голяма рядкост, после се почват забавленията.

                Коментар


                • #23
                  До: пажеро, патрол или фероза?

                  Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                  после се почват забавленията.
                  а моля моля
                  идеята че ще се забавлявам с жипката е тайна
                  хихи
                  И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                  Коментар


                  • #24
                    До: пажеро, патрол или фероза?

                    Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                    накрая ще си зема от магазина ))
                    Няма лошо. Ама ще ти е жал да го експлоатираш зверски. Поне на мен би ми било жал.

                    Ако дългата база ти е дълга, просто си търси къса.

                    Мен например на Андро патрола ме кефи максимално, макар и стар модел.

                    Иначе споредм моите впечатления читав патрол може да се намери накъде за 7-10000. Другото е късмет. Двигател и другите неща се правят. Обаче ако е гнил няма оправия. Шасито най-вече.

                    Ако ти се разправя, направо си докарай един от Италия. Намират се без ръжда и гнило. Но очаквай изненади по силовите агрегати. И... парите пак стават толкова.
                    Долните твари, измислили перверзията Erlang, имат "много здраве" от мен. Болезнено!

                    Коментар


                    • #25
                      До: пажеро, патрол или фероза?

                      Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                      предлагат ми 3.3 патрул ама дълга база - голям ми е нещо
                      Ако ще го ползваш само за до вилата, каквото и да е, по-добре да е дълга база. На късия предимствата са малко по-добра геометрична проходимост и по-маллко тегло, които помагат при тежък офроуд(до вилата предполагам, че все има някакъв черен път), по-лесно паркиране в центъра(ако има къде да го държиш не ти трябва) и леко по-нисък разход(ама малко и, ако се кара рядко няма смисъл). На дългия - значително по-добра возия(особено за тия на задната седалка), по-голяма стабилност и по-голям багажник. Неща, които винаги си заслужават. Така че, ако ще го караш рядко, няма да го ползваш редовно из града и не мислиш да се завираш по блата, дългата база за теб има само предимства.
                      Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                      Коментар


                      • #26
                        До: пажеро, патрол или фероза?

                        Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                        начи оставете парите най-малкото щото ако жипката е 20к това гаранция ли е че е читава

                        предлагат ми 3.3 патрул ама дълга база - голям ми е нещо
                        но пък сигурно поема повече товар? ...
                        Вярно е, нямаш гаранция, че и за 20 хиляди колата ще е читава, но може и да се случи такава. Въпрос на късмет.
                        Докато за 4 със сигурност имаш гаранция, че НЯМА да е читава.

                        Патрул дълга база си е големичък камион. Ама нали на тебе това ти трябва? В късия можеш да натовариш повечко само ако разкараш задната седалка. Иначе багажникът ти е малък.
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #27
                          До: пажеро, патрол или фероза?

                          Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                          а моля моля
                          идеята че ще се забавлявам с жипката е тайна
                          хихи
                          Ааа, пич дай да уточниме за какви забавления става въпрос.

                          Коментар


                          • #28
                            До: пажеро, патрол или фероза?

                            Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
                            ... Патрул дълга база си е големичък камион. Ама нали на тебе това ти трябва? В късия можеш да натовариш повечко само ако разкараш задната седалка. Иначе багажникът ти е малък.
                            При все, че късия Патрул е с може би най-големия багажник за къса база.

                            Съгласен съм с Заарин - по-добре дълга база, ако ще се товари и кара само до вилата. Дългата база въобще (според мен) има много повече предимства, отколкото недостатъци спрямо късата.

                            Коментар


                            • #29
                              До: пажеро, патрол или фероза?

                              Първоначално публикуван от Andro_Pajero Преглед на мнение
                              Ааа, пич дай да уточниме за какви забавления става въпрос.
                              ремонтът си е забавление и той
                              И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                              Коментар


                              • #30
                                До: пажеро, патрол или фероза?

                                Първоначално публикуван от turtey Преглед на мнение
                                ремонтът си е забавление и той
                                Ремонта си е ремонт, но и изгнилото си е изнигнило. Обикновено евтините са с изгнило шаси и/или мостове, внимавай много. Това май е най-лошото, което може да се случи на един джип...
                                Грамотността е прозорец към интелекта, ако човек не може да усвои дори майчиния си език, то потенциала му за нещо повече е под въпрос.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                Тук са 2 потребители онлайн. 0 потребители и 2 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X