До: пажеро, патрол или фероза?
Сравнително отскоро се присъединих към отбора и макар не с една от трите изброени марки, преди да се сдобия с Галопер бая четох, затова си позволявам да се включа с мнение. А и майсторите, при които потягах моето "джипче" бая коментираха. Значи аз взех един Хюндай къса база 3000 куб, бензин, историята я описах в подфорума Хюндай, да не се повтарям. Изуми ме цената на резервните части - оказа се, че само Уазката била с по-евтини. Е, за да го вкарам в движение платих около 2 бона, като за това правих окачване - нови хебел, амортисьори, втулки на стабилизиращите щанги, на задни носачи, шарнири, маншон на дясното каре, ремонтирах спирачния регулатор на налягането. Смених 4 от шестте инжектора с нови, нов акумулатор, смазах и прогоних всичко, смених масло фитри видимите ремъци. Ангренажа е сменян, но по-нататък ще го сменя и него, да съм спокоен, остана гарнитурите на капаците на клатаните на двете глави да подменя, че са избили и сълзи масло върху генерацията и ми смърди на трактор...
Та, покупката беше за около 6 бона, с ремонта около 8 се върза, а това е кола с клас поста под нисана и другите, които си посочил...
Верно ще се видиш в приключение ако купиш барака и почнеш да я стягаш.
Иначе Галопера е мощен, може да тегли здраво парт тайм е , бензина е пушка, минава отвсякъде (за каквото ми трябва - аз строя къща и сега мисля един теглич да сложа, че имам да прекарвам неща по баирите към Бочна..) За това и го купих, за каране по града не си струва, освен ако не му сложа газ, но след време, засега съм така - 10 извънградско и 16 градско), та в града си карам тойотата и му скачам само в неделя за разходка и работа....
По-добре посъбери още малко кинти и вземи нещо да не си го биеш после в главата, да ти се изплати...
Че на Галопера гражданската е 200 кинта, данъка също, и горивото като сложиш и ремонт и части и поддръжка, сметката да ти узлезе по-добра от такса за превоз на материали, аз такава сметка правих, решавайки да го взема. А кефа да вършееш по полянките и рекичките после е бонус...
Успех!
Сравнително отскоро се присъединих към отбора и макар не с една от трите изброени марки, преди да се сдобия с Галопер бая четох, затова си позволявам да се включа с мнение. А и майсторите, при които потягах моето "джипче" бая коментираха. Значи аз взех един Хюндай къса база 3000 куб, бензин, историята я описах в подфорума Хюндай, да не се повтарям. Изуми ме цената на резервните части - оказа се, че само Уазката била с по-евтини. Е, за да го вкарам в движение платих около 2 бона, като за това правих окачване - нови хебел, амортисьори, втулки на стабилизиращите щанги, на задни носачи, шарнири, маншон на дясното каре, ремонтирах спирачния регулатор на налягането. Смених 4 от шестте инжектора с нови, нов акумулатор, смазах и прогоних всичко, смених масло фитри видимите ремъци. Ангренажа е сменян, но по-нататък ще го сменя и него, да съм спокоен, остана гарнитурите на капаците на клатаните на двете глави да подменя, че са избили и сълзи масло върху генерацията и ми смърди на трактор...
Та, покупката беше за около 6 бона, с ремонта около 8 се върза, а това е кола с клас поста под нисана и другите, които си посочил...
Верно ще се видиш в приключение ако купиш барака и почнеш да я стягаш.
Иначе Галопера е мощен, може да тегли здраво парт тайм е , бензина е пушка, минава отвсякъде (за каквото ми трябва - аз строя къща и сега мисля един теглич да сложа, че имам да прекарвам неща по баирите към Бочна..) За това и го купих, за каране по града не си струва, освен ако не му сложа газ, но след време, засега съм така - 10 извънградско и 16 градско), та в града си карам тойотата и му скачам само в неделя за разходка и работа....
По-добре посъбери още малко кинти и вземи нещо да не си го биеш после в главата, да ти се изплати...
Че на Галопера гражданската е 200 кинта, данъка също, и горивото като сложиш и ремонт и части и поддръжка, сметката да ти узлезе по-добра от такса за превоз на материали, аз такава сметка правих, решавайки да го взема. А кефа да вършееш по полянките и рекичките после е бонус...
Успех!
Коментар