Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Истинската машина!?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    Първоначално публикуван от Yaro
    Долните две са просто IMHO, без каквото и да е намерение за спор и т.н..

    Първоначално публикуван от alex_markov
    Първоначално публикуван от e100
    Кажете си мнението и за новата ТOYOTA FJ Cruiser 2007... Може да я видите в
    http://autos.msn.com/advice/article....&src=LP%20utes ...
    Във времена когато всички спират производствоото на "истински" 4х4 (дори и УАЗ), Тойота пускат нещо (поне на пръв поглед) Интересно - Браво
    Без да подценявам конкретния модел на Тойота (не го познавам в детайли), не виждам с какво е по-"истински" от моделите на другите? Много модерни материали и технологии + някои изпитани и проверени такива (на шаси и т.н.)? Като за капак тотално класически форми. Идеята на тази тема беше за 'истинските' машини. Според мен (скромно мнение) това са предимно машини от миналото.

    Първоначално публикуван от go go go
    ...според мен в момента Wrangler Rubicon е единствената кола, която можеш да извадиш от магазина и да я закараш на екстремен офроуд без никакви доработки...
    Аз мисля, че има и минимален брой други за още кратко вероятно, над и под тази цена, доколкото разбрах ~22K USD. Едни приятели прекосиха стара планина с джип на 500км. и в състояние както е от магазина. Е, вероятно при тях става дума и за задкормилно устройство.
    Може би тогава трябва някой да напарви дефиниция за истинска за мен в този контест на темата това е "джип" на рама, с идеята за движение ИЗВЪН пътя (поне малко). И всички по-нови машини съвсем умишлено се правят с пластмасови брони "до земята" , с изнесени задни и предни части - та да не може повече от тротуар да качи... при тойота FJ Cruiser поне на външен вид се забелязва опит да се избяга от този стереотип.

    Коментар


    • #32
      доста от класическите офроуд модели продължават да се произвеждат, но реално не се внасят в Европата...

      има и нови модели - например Дайхацу Териос, при които гумите са много напред /бронята се подава неповече от 10см пред гумите/

      това обаче не е критерий, защото най-лесно се сменя броня - слагаш си АРБ и вече не е паркетник
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #33
        Първоначално публикуван от Тедо /LJ73/
        ...Въпроса е джипа на твоите приятели след прекосяването на Ст. планина дали е останал в "състояние както е от магазина" или вече е бил готов за промоция
        Мда определено , мога да те заведа да го видиш

        Първоначално публикуван от alex_markov
        ...И всички по-нови машини съвсем умишлено се правят с пластмасови брони "до земята" , с изнесени задни и предни части - та да не може повече от тротуар да качи...
        Съгласен , това е ясно.. Изисквания за безопастност (пластмасите) и т.н.

        Първоначално публикуван от alex_markov
        Може би тогава трябва някой да направи дефиниция за истинска за мен в този контест на темата това е "джип" на рама, с идеята за движение ИЗВЪН пътя (поне малко).
        Аз не се наемам с тази нелека задача (дефиницията), но според моето скромно мнение, това трябва да е и машина, която има сравнителна независимост към help-desk-a (демек оторизираните сервизи) в отдалечени места (remote areas). Факт е, че тези места все повече и драстично намаляват (в БГ май никога не е имало такива) и хората нямат нужда от това, което е било нужно преди 30г.

        Пример :
        Това лято разглобих VW Костенурката си до последният болт (всичко беше в буркани, кашони и т.н.). Всеки един детайл по нея е абсолютно самостоятелно възстановим и заменяем. Напрактика ако извършвам тази процедура през ~ 10г. (в зависимост от експлоатацията) аз ще притежавам един вечен автомобил. Отделно факта колко рентабилен, надежден (спрямо съвремието), покриващ изисквания и т.н. Но конкретно в този смисъл, този Костенур е по-'истинска' машина от 4-годишния Ню Бийтъл на съседа. По-същата логика аз намирам 'истинско' в ТЛК70, Г, Ренглър и т.н. машини, изредени в началото на поста.

        Не съм убеден защо пиша точно това в момента, във всеки случай е по-скоро подтик да се придържаме към темата (въпросните 'истински' от началото), отколкото отдалечаване от нея - нови модели със сериозни възможности извън пътя. Де да знам...

        Коментар


        • #34
          ааааа, сетих се какво забравих за рубикона, усилена му е и цялата кормилна система

          ако има други коли готови за офроуд от завода, споделете, интересно ми е, тук не говорм колко струват, а приципно, нали няма да ги купуваме всичките
          drive alive

          Коментар


          • #35
            Първоначално публикуван от go go go
            ...ако има други коли готови за офроуд от завода, споделете, интересно ми е, тук не говорим колко струват, а приципно, нали няма да ги купуваме всичките
            Без претенции за изчерпателност се сещам за:
            • Уаз - 3.0л. с редуктори
            • Една-две модификации на ТЛК - 78 (май), което е N/A в Европа, и тази 'натовксата'
            • ЛР Дифендър
            • Г-клас 461, макар и не за retail пазара (май)

            Вероятно има и други, които както каза Тедо не се внасят в Европа..

            Коментар


            • #36
              УАЗа го продават дефектен, а другите изброени ги няма в магазина, поне не в българските, а и в европа май ги няма, значи з анас прото тези модели несъществуват. дифендера е много добър 4х4 но нестава за тежък офроуд, кривят му се курмилните и диагоналната щанга, пробвано, по - натам не съм експериментирал защото е много скъпо

              аз бих добавил късия патрол, той е истинска офроуд машина.

              Н1 също е сериозна техника, но май е в друг клас
              drive alive

              Коментар


              • #37
                Стане ли дума за сериозни машини първото, което се случва е вместо всеки да пише, каквото знае за любимата си машина веднага някой почва да обяснява, че УАЗ-а не става за нищо. Темата е сериозна дайте да се държим сериозно...

                А изказването, че Дефендера е за лек, максимум среден офроуд а Вранглера например става за много по-тежък ще трябва сериозно да обмисля къде да преместя

                Към рубриката 1-ВО АПРИЛСКИ ШЕГИ или да открия нова рубрика: КОМПЛЕКСИ И ТЯХНОТО ИЗБИВАНЕ...?
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #38
                  ами имаше една тема руско vs. мериканско или нещо подобно, там може да го преместиш. или в кошчето кадето са повечето постове, в които пише че УАЗ е боклук

                  инече имам въпрос към всички участници в дискусията, дали са виждали някога някаде на живо вранглер рубикон

                  ако ако никой не е виждал, може направо да го изкл. от списъка зада не си даваш зор да мислиш каде да бутнеш темата
                  drive alive

                  Коментар


                  • #39
                    За който много държи да гледа Wrangler Rubicon на живо бих го посъветвал да иде до автокъща КАПИТОЛИЯ там се продават два броя на старо. 1200 мили, 50 000лв. 2004 год. Ако вече не са продадени...информацията ми е от ноември миналата година
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #40
                      Първоначално публикуван от go go go

                      инече имам въпрос към всички участници в дискусията, дали са виждали някога някаде на живо вранглер рубикон
                      да, аз. и съм виждал, и съм карал, а в момента ремонтирам
                      Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                      http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                      http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                      Коментар


                      • #41
                        В избиване. Или на таблото "Те не знаят за кво става дума".
                        А бе go go go, излез от рекламите за ралита, и иди да видиш кво става където наистина има офроуд шампионати. Някъде по сухото понякога се мярка по някой Вранглер. И не е факт че се справя с ГАЗ-69. И даже в блатата не всички карат с военни мостове. Те са безценни в коловоза, затова и им казват военни. Техническото задание за разработката на УАЗа е за "транспортно средство за придвижване в състава на танкови колони". В равнината порталните мостове много важат по какви да е пътища, затова и в СА това бяха щатните мостове. В планината пък обикновено е по-спокойно с обикновените (те и граждански, те и колхозни) мостове. Ти виждал ли си танкова колона? След взвод няма да искаш да тръгнеш и пеш, кви вранглери, кви дифендъри? След ротата не щат да минат и въртолетите. А в ТПЗ-тата и на батальоните и на бригадите даже са толкова смешните ви УАЗове. Не се хвърляйте чак толкова, рекламата и ада са различни работи ... Никоя от тия лъскави играчки няма да оцелее и 100 километра такъв марш, половината причини да са конструктивни - пак е много.
                        И това са коли от конвейера, които отиват право в ръцете на деца от учебните роти, с по 200 километра зад гърба си, които никога не се ремонтират на практика.
                        Оставете УАЗа на мира. Това е машина за мъже а не дъвка.
                        А, да. Щатният военен двигател е карбураторен, 2,5 литра.

                        Коментар


                        • #42
                          изправи се гора от стомана

                          да живй сталин, москва е зад вас, напреееееееееед

                          стефане, сега е модерно да се гледат американски реклами, не руски

                          колеги зарежете монщровката, гледайте реално на нещата, желязната завеса се премести, сега няма да ви пратят в пандиза защото харесвате американска или английска кола

                          но вероятно проблема е по - сериозен, както един мой приятел, французин, монщрован от другата страна на завесата, ми каза в подобен спор " it`s a question ot generation " превод " въпрос на поколение "

                          ще спра да споря с вас на тая тема
                          drive alive

                          Коментар


                          • #43
                            Мда. Това вече е нежелание да разбереш.
                            Допускам че съм изтрил повече километри партенки от тебе, но не това казах. Ако не те мързи, врътни едно кръгче до Сливница, там май е най-близкия танкодрум. Нали много ти се кара триал? Пробвай, после ела пак да разкажеш.
                            Това е ежедневието на тия машинки. Пробвай и в снега, и нощем, и във виелицата, и когато вали такъв дъжд, че те събаря на земята. Те карат в това и по това. Колкото е останало от нещото след веригите на големите. Без ремонти. Пробвай и като стане +40, ще имаш отделни незабравими впечатления от праха и това, на което казват път. Обикновено казват "лунен пеизаж". Според снимките обаче той е равнинен и скучен. В сравнение със ...
                            Триял. Само без рекламните лепенки.
                            Да, и не забравяй после да разкажеш колко е лесно.

                            Коментар


                            • #44
                              Дискусията отново е между Стефан и go go go на тема УАЗ

                              Само да припомня че няколко поста по-горе всъщност съм написал за Дефендера и смешното сравнение с Вранглера! (и то забележете без да пиша че Вранглера е по-лош или нещо подобно) Стефан мигновено сравни Вранглера с УАЗ а go go go тутакси започна с песни за Сталин и заклинания против всички "омагьосани" от злия УАЗ - да се събудят

                              Ни в клин ни в ръкав, какъвто и въпрос да се коментира go go go веднага "компетентно" ще обясни нещо за тъпия, дефектен, напълно неработоспособен, неразумителен и т.н. УАЗ? Това едва ли е въпрос на поколения (цитат)! Или поне моето поколение нещо не схващаме логиката Естестено Стефан отговаря с което темата загубва съществото си...

                              Уважаеми участници в дискусията, моля нека следваме някаква логика в темата И моля, нека не превръщаме всяка смислена тема в дискусия за и против УАЗ-а. Първо това е безсмислено, второ е типичен признак за избиване на комплекси и трето така обезсърчаваме смислените мнения и останалите участници почват да се чудят за какво въобще участват в темата
                              VPetrov.photography

                              Коментар


                              • #45
                                Чакай сега, Венци. Не е безсмислено. Дори у някого да е имало съмнения, те вече са неоснователни. Май вече може да се смята за доказано:
                                Главният фетиш поне в българския офроуд е УАЗа!
                                )))))))
                                Да, това като ширпотреба. Дойде ми на ум че може изобщо да не се търсят и правят триални трасета. Карането по следите на верижните наистина е развлечение само за хм ... Достатъчно луди хора. Хем когато е изсъхнало след като са го минали в калта може да се окаже наистина непроходимо без ъъъ ... специални психологически умения на хората в джиповете) Обаче не става за мотоциклети(( Жалко, щото с тях купона е по-весел.
                                Може би си струва да се направи някое състезание на такова място. Руснаците например си имат такова много уважавано мероприятие - "Танковый прорыв". Това е ъъъ ... разходка по маршрута на контранастъплението под Москва. С годините явно са се научили, сега повечето финишират.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 9,962 в 11:28 на Вчера.

                                Зареждам...
                                X