Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

    Първоначално публикуван от dimi69 Преглед на мнение
    Аз съм малко пристрастен карам втора Хонда вече, за ЦРВ само от тест драйв мнение не искам да казвам, за двигателите на хонда с 2 ръце гласувам а и според статистиката - награди за двигател на годината, започват от 1999 г., води БМВ -47, хонда - 23 и др.
    Успех в избора
    Това сериозен пример ли е?!
    Мис конкурсите мислиш ли че са нагласени ?
    А защо защо мислиш че и този не е..

    Коментар


    • #92
      До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

      http://en.wikipedia.org/wiki/Interna...ne_of_the_Year

      От 23 награди, 11 са за 1.0 двигателя и 4 броя за 1.3 двигател. Последната награда е от 2006-та.
      И на мен не ми изглежда да е сериозен примера. Иначе това, че Хонда има много добри двигатели не може да се оспори. За 2.2дизела лоша дума не съм чул.
      Вярата в конспирации е опростяване, което ни помага да обясняваме всичко.

      Коментар


      • #93
        До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

        Само Хооооооонда, наи висока цена на старо от изброените, защо ли? не сам запознат, но ако е Японска зглопка ваобще не му мисли, провери купето дали започва с J и ти си човека, нямам опит с SUV но това ми е 13 кола като предната пак беше Хонда, и следващата ще е, Хонда CRV самоче 1вата генерация.

        Коментар


        • #94
          До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

          Дотук имам 35000км с хонда црв 2008г.2.2 дизел.Топ нивото на оборудване и никакви проблеми .Много добро поведение и разход на гориво, широка е и лесна за каране , моята е ръчка,за автомата нямам мнение.Недостатък или по-скоро нещото което ме дразни е по твърдия скоростен лост ,имам и корола версо и на нея скоростите влизат доста по "мазно".Впечатление от хюндай нямам , нямам и намерение да имам, мишубиши никога повече( имал съм колт и един лансър във фирмата все нови от магазина )за аутлендъра братовчед ми има ,покарах го 200км скоро, но нещо не беше моята кола,шумен дизел и голяма разлика от хондата откъм динамика ,място и комфот а е същите пари,може би ако беше с поне 10хиляди по евтин тогава............
          Това ми е трета хонда и първа от магагазина,надявам се да не ме разочарова.
          Каптивата возил съм се на колегата ,взе я преди 2 месеца а скърца и някакси евтини пластмаси,иначе като визия бива.
          Забравих да кажа за разхода че всеки това пита гори 6.8-7.2 смесено повечето градско.
          Рав 4 няма го тука но е една алтернатива, малко скучен ,но много добра кола и двигател тесничко е вътре , не мога да се обърна.Но е скъпичък та за това се спрях на хондата а и който е карал хонда пак се качва на хонда, не съжалявам за дизела а доста се чудех дизел или бензин (просто нямаха наличен бензин с кожа ).
          Последно редактирано от damianski; 09-11-09, 21:22.
          Grand Vitara 2005g- за работа
          Honda CR-V 2.2 2008- грижа се за нея
          Lexus RX200t -2016г.-евридейката

          Коментар


          • #95
            До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

            Първоначално публикуван от damianski
            Дотук имам 35000км с хонда црв 2008г.2.2 дизел.
            И аз карам такава като търча по фирмени задачки, харесва ми. За съжаление вчера един келеш с Голф ме удари доста здраво докато се разминавах с бус. Реши да се вклини между мен и буса, ама се цапна и в двамата. Молеше сума време да не викам полиция, ама извиках, че ми трябва протокол за пред застрахователя. Нова кола, на 20 000 км и 5 месеца ... Добре поне, че ще мине само с пребоядисване на една врата и калник, без някакви структурни повреди.

            Та малко встрани от темата, искам болезнено да отбележа, че и с нова кола, човек не може да избяга от разбитата инфраструктура и камикадзетата с Голф с интелект на круша.

            П.С. А това камикадзе даже не си и носеше документите в себе си, та с катаджията го чакахме близо час да ходи да си ги търси.
            Последно редактирано от ixeos; 10-11-09, 22:20.
            Vitara 2.0 V6
            Honda CRV (Gen 1)
            Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
            ВАЗ 2131

            Коментар


            • #96
              До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

              Аз лично имам Акорд 2,2 i-ctdi и съм страшно доволен,но като гледахме нова джипка за баща ми въобще не бяхме впечатлени от Хондата,някакси беше бедна на оборудване,като чели модела малко поизостава в сравнение с другите конкуренти,за кореец категорично и дума не се споменаваше и другия избор беше Мицубишито.Вече 70 000км. по родните пътища никаква забележка,освем това което каза колегата,че Немския дизел е малко по-шумен в купето от на Хондата.Outlander-а има много дребни глезотии,който ти улесняват живота,като една от тях е системата за отключване която е много удобна и полезна.

              Коментар


              • #97
                До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                Сетих се и за един недостатък на хондата може би най-важния , няма възможност за блокаж на централния диференциал макар че досега не съм изпитвал нуждал от такава опция просто е хубаво да го има. За по-такива условия си карам гранд витарката и не ми дреме най ве4е дали някой ще ме охлузи както стана два пъти в големите поледици когато всички леки коли бяха непредвидими( хондата се справя по-принцип по добре на лед с по висока скорост ,но ме е страх от неуправляеми коли).
                И за всички нови дизели , слагат им кулерите в броните мамичката им жълтурска, вече два пъти натискам бронята ,добре че е все от ляво а там е казанчето за чистачките а от ляво е кулера.
                вярно ли е че на сантасето сервизното било 600-700лв, че не вярвам да е такава сума.
                На хондата дизеловата пълното сервизно е 440лв.

                Колега каква е тая система за отключване?
                Grand Vitara 2005g- за работа
                Honda CR-V 2.2 2008- грижа се за нея
                Lexus RX200t -2016г.-евридейката

                Коментар


                • #98
                  До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                  На СФ-то е точно 350лв сервизното. И по-скъпо има,но то е по-нататък. Засега най-скъпото беше 350. Мисля,че е около 500лв най-скъпото като цяло,когато се сменя ангренажен ремък и тн. Иначе блокажа на електро-магнитния (електро-хидравличен при хонда,ЛР Фри 2,всички ВАГ) е добро нещо,но се ползва само ако караш по пясък или наистина дълбок сняг. Ако караш и по диагоналчета (по гума на ос,противоположни, във въздуха) тогава заедно с тракшън контрола е много полезно. Пробвах да мина малък диагонал без блокажа (автоматичен 4х4 режим) и минава повечко време докато издрапа,но не е нещо ненормално. Друг е проблема с 4х4 на Хондата. Куплунга не се блокира на 100% дори и да вдигнеш предните гуми от асфалта. Просто е направен винаги да приплъзва. Затова казвам,че е неефективно 4х4-то и че не катери така добре както Аутлендъра или СФ-то.
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #99
                    До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                    Много ми е любопитно този 2.2 дизел на СФ, който ще се предлага от януари каква надеждност ще покаже. Ако е добра, това ще бъде доста сериозно предизвикателство към конкуренцията.

                    Иначе, сервизното обслужване в Хонда се вдигна с 25% през последните два месеца. Не знам как е при конкуренцията ... При първата смяна на 10000 км, взеха 310 лева, на 20000 км увеличиха на 410 лева, което си е адски много за едно масло и 2-3 филтъра. На старата бензинова Хонда това излиза 75 лева
                    Vitara 2.0 V6
                    Honda CRV (Gen 1)
                    Honda CRV 2.2 I-CTDI (Gen 3)
                    ВАЗ 2131

                    Коментар


                    • До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                      Първоначално публикуван от damianski Преглед на мнение

                      Колега каква е тая система за отключване?

                      На кратко обяснено,като дистанционото ти е в джоба,без да натискаш никакви копчета само като пипнеш дръжката за отваряне на вратата колата се отключва,след това като слезеш от колата натискаш само бутона който е на дръжката и тя се заключва.Ако влезеш по някакъв начин и нямаш "чипа" при теб ключалката за палене се болкира и неможеш да подадеш контакт,абе глезотийка си е.Другата дребна,но удобна екстра е като бутнеш леко лосчето за мигачите,ама не да цъкне просто го докосваш на дадена посока, съответния мигач мигва три пъти и спира което е много удобно при престрояване в лентите за движение,то на доста коли го има това де,ама едва ли ще наклони везните при избора .
                      Между другото обслужването хич не е скъпо дори и в Балкан стар 1л масло 24-25лв.Кастрол,маслен филтър под 20лв.,поленовия около 30лв. накладките са около 100лв. това са цени по спомени де,ама ако някои иска точни цифри ще извадя фактурите и ще цитирам.Мисля,че около 200лв. е смяната на консумативите.

                      Коментар


                      • До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                        Tова е тъй нареченото keyless entry. Има го в много марки автомобили. Особено популярно е в САЩ. Както и да е готина работа е.
                        Ами относно 2.2 новия дизел. Не знам как ще е,но знам че:

                        1. Вече не е на базата на 2.0д на ВМ мотори.- Хюндай бяха купили лиценза на този мотор и си го бяха облагородили. Може да се каже и собствена разработка,но няма да е напълно вярно. Въпреки това настоящият двигател е много добър. Едно лирическо отклонение- аз съм с този 2.2Д. 155к.с. 340нм въртящ момент при 1750-2500об/мин.

                        2. Нова разработка,но мисля,че има нещо от предходния(настоящия) 2.2 мотор. Нов турбокомпресор. Пиезоинжектори. Последно поколение common rail. 190-220к.с. и 430-450нм въртящ момент. Има различни версии. Всичките са с филтър за твърди частици със саморегенериране. Без специална течност-само се впръсква допълнително гориво на всеки 600км,за да се „изгорят“ твърдите частици,уловени във филтъра. Euro 5 емисионна норма. Обещава се и по-нисък разход на гориво с около 0.8л/100км. По-ниски емисии СО2.

                        3. 6 степенен автоматик със стептроник.

                        По точка 2-повечето неща са само слухове,но със сигурност е Евро 5,3-то поколение комън реил и ново турбо. Филтъра за ТЧ е стандарт.

                        А иначе Пежо,Хюндай,Тойота,Хонда все тая. Всичките са кожодери,докато си в гаранция. Ще видим как ще е със СФ-то,но Партнер в момента,в който му падна гаранцията всичко стана доста по-евтино. И филтрите и работата и тн. Палячовци...
                        Последно редактирано от Dino; 11-11-09, 22:22.
                        Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                        Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                        Volkswagen Bora AKL

                        Коментар


                        • До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                          Да направя малко корекция в цените посочени от мен,за 15000км. пробег са необходими: 5л. масло по 22лв.,маслен филтър 18,50лв.,въздушен филтър 73лв.,прахов филтър 46лв. и горивен 78лв. цена на 1час труд е 38лв. това са цени без ДДС.

                          Коментар


                          • До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                            Снимки на новия Outlander.
                            Инфо към снимката:
                            Spy shots of 2010 Mitsubishi Outlander.
                            Radiator grille has changed shape, becoming more uniform with other models Mitsibishi in a single design concept. Much in the same way are not only a new Lancer, but also concepts Prototype-S and Concept-SX, starting serial production of which has already been confirmed.
                            Прикачени файлове
                            Количеството разум на планетата е постоянна величина,а населението непрекъснато се увеличава.

                            Коментар


                            • До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                              Явно и Аутлендъра ще бъде нов,колкото е ново „новото“ Санта Фе. По-гадна визия,много по-добра технология. Апропо за СФ-то нали писах подобренията. Всички СФ–та произведени след септември 2009 са с 5 звезди на австралийския краш тест(ANCAP),а той е със същите методи на оценяване и оценки като EuroNCAP. Също така вече страничните въздушни въглавници се отварят и при преобръщане и стоят напълно надути около 1 секунда (нормално тези без фунцкия „отваряне при преобръщане“ стоят надути милисекунди) и след това седи полу-надута още около 5 секунди. Също така е с усъвършенстван 4х4 куплунг с нов фрикционен мат`риал,който се размирисва по-трудно,а възможността за повреда на куплунга от продължително буксуване е сведена почти до нула. Това става с нов магнит,който позволява по-силно притискане на дисковете на куплунга един към друг. А СФ-то със черна решетка е хубаво,но с такава,която е в цвета на купето, е направо отвРатително.
                              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                              Volkswagen Bora AKL

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X