Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #61
    До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

    Бих заложил на традициите-някой от японоидните.
    Бих погледнал цените им втора ръка-кой каква я държи за споменатите марки.
    Това което ни липсва ни кара да мечтаем.

    Коментар


    • #62
      До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев Преглед на мнение
      Пак се връщам към темата с интерес.
      Карам Каптива автоматик, на 65000 км съм, карал съм я и offroad, пробивал съм картера по камъните, изпреварвал съм подготвени джипове по черни пътища и нямам никакви проблеми до сега ! Дори купето никъде не се е разхлопало при тази върла експлоатация.
      ... навярно съм попаднал на най-подготвения екземпляр от този модел.
      Хубаво е да съветваш за нещо, но първо трябва да имаш опит и стаж с даден модел
      Моето Санта Фе е 72000км и не е чувало за offroad, имам други 2 джипа за тази работа. Карал съм го доста внимателно, не съм падал в дупки, правя му реглаж на преден-заден мост на 15.000км и до сега не е имало контакт с други предмети. По ходовата част няколко пъти са ми сменяни различни тампони и накрайници. Наложи се смяна на балансиращите валове (луфт- фабричен дефект) и на цял кардан заради висящия лагер защото е комплект. Всичко беше сменено без пазърлъци и мрънкане. От колата съм много доволен като цяло, завива добре, ускорява прилично (150кс без чип), сравнително тиха е и с много приличен разход, единствено от спирачките има какво да се желае при магистрално каране с по високи скорости от 160км/ч. Скърцания от табло и интериор има от първия ден. Съвсем друга тема вече е кой какво рабира под хлопане, тропане, и дърпане на волана.

      Коментар


      • #63
        До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

        Първоначално публикуван от Jam Преглед на мнение
        Моето Санта Фе е 72000км и не е чувало за offroad, имам други 2 джипа за тази работа. Карал съм го доста внимателно, не съм падал в дупки, правя му реглаж на преден-заден мост на 15.000км и до сега не е имало контакт с други предмети. По ходовата част няколко пъти са ми сменяни различни тампони и накрайници. Наложи се смяна на балансиращите валове (луфт- фабричен дефект) и на цял кардан заради висящия лагер защото е комплект. Всичко беше сменено без пазърлъци и мрънкане. От колата съм много доволен като цяло, завива добре, ускорява прилично (150кс без чип), сравнително тиха е и с много приличен разход, единствено от спирачките има какво да се желае при магистрално каране с по високи скорости от 160км/ч. Скърцания от табло и интериор има от първия ден. Съвсем друга тема вече е кой какво рабира под хлопане, тропане, и дърпане на волана.
        Добре !
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #64
          До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

          Колега какво си доволен! Това си е позор за марката!!
          По ходовата част няколко пъти са ми сменяни различни тампони и накрайници. Наложи се смяна на балансиращите валове (луфт- фабричен дефект) и на цял кардан заради висящия лагер защото е комплект.
          На 72 хиляди?!! Аз на моя Теракан на 110 хил. съм му сменил едни тампони на стабилизиращата щанга за 40 лв. гаранционно! А е влизал и в доста офроуд места!!
          יעבור
          «И това ще мине»

          Коментар


          • #65
            До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

            Първоначално публикуван от Dusesun Преглед на мнение
            ...По думите на мой приятел шефът му е имал големи ядове с гаранционното обслужване на Santa - Fe. Но няма как да потвърдя думите му, направи ми впечатление, че още няколко човека с оплакаха от гаранционното обслужване в Хюндай.
            Аз от една седмица карам Outlander 2,2 и съм страшно доволен.
            Само ще споделя: карах 2 години чисто нов Туксон 2,0 бензин. Карам за втора година ново Санта Фе 2,7 бензин. Досега не съм имал никакъв проблем с тези коли, нито пък с гаранционния сервиз на вносителя (може би с уговорката, че бяха малко мудни в обслужването преди да отворят новия сервиз). А иначе мисля, че няма автомобил, който да не може да бъде счупен...
            Когато се събереш с непознати да играеш покер, първо се огледай кой е жертвата! Ако не я видиш ... значи си ти ...

            Коментар


            • #66
              До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

              Спирачките според мен са добре. Ходих на една писта и от 100км/ч на 2-то спиране отбеляза 37,8м,което е повече от задоволително. От 130 на 7-ми опит: 44,5м. А от 170км/ч на 3-ти опит даде 67м.

              12,3,7-ми опит е този опит от 15,който е дал най-добър резултат. Може би заради това,че заръмя леко,а и кракът ми почна да изтръпва от нахалния,но полезен ABS. За ABS-а мога да кажа,че е настроен много добре,а BAS-a се активира мигновено. За справка: http://peugeotclub.info/forum/viewto...=31402&start=0

              Резултата за спиране от 100км/ч бе промене,защото в листа с данните пише 37.8- втори опит.
              Най-лошото от 100 беше 39,8м. От 130- 48м. От 170- 72м. В Авто Билд имаше суперлативи,затова колко са напреднали корейците по отношение на спирачките специално при Санта Фе.
              Последно редактирано от Dino; 19-02-09, 18:54.
              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
              Volkswagen Bora AKL

              Коментар


              • #67
                До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                По автомобила всичко е сменено гаранционно с много добро отношение от страна на сервиза, не съм платил стотинка освен масло и филтри. Проблема с валовете беше установен на само още един автомобил в България. Според мен поне, не е до позор, даже чест им прави, че ми смениха толкоз скъпа част без пари, при това в рамките на деня. Голям праз, ако колата не ми се чупи често, но в сервиза не те отразяват за личност и тасовете са с поръчка.
                От колата съм доволен, защото не ме оставяла никога на път, за разлика от много по скъпи СУВ-ове на приятели на по малко километри. Ако обслужването на ТМ-Ауто беше по добро, щях да карам ТЛ 120 в момента, но поне за сега изобщо не съжалявам за избора си. Според мен няма кола която не се чупи а и не съм от хората дето си хвалят колите. Теракана конструктивно е доста различен от Санта Фе-то за това няма и смисъл от сравнение.
                Оффроуда, за който споменава колегата Хаджиев е нещо относително. Примерно можеш да минаваш сериозни препятствия на бавни (ако имаш) и внимателно, без големи моментни натоварвания и удари за окачването, докато всекидневното каране по неравни павирани булеварди в столицата, предполагам, че има доста по негативен ефект върху окачване и каросерия.

                Коментар


                • #68
                  До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                  Aз да върна малко темата от гроба. По друг повод ще говоря,но... айде. Искам да отбележе,че и на две гуми (на диагонал,де ) колата си върви без проблем. Тракшън контрола е добър,а 4х4 не се изпече. Това става в продължение на 10-15 минути катерене по баир със ЯМИ. Е ями може би е малко пресилено,но колата седеше със виснали гуми (предна 1бр. и задна 1 бр.,страните ляво-дясно варираха).
                  Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                  Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                  Volkswagen Bora AKL

                  Коментар


                  • #69
                    До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                    Първоначално публикуван от gadev Преглед на мнение
                    карам outlander 2.2D и съм пристрастен, но избирах м/у същите SUV , които се дискутират тук. като цена-качество ми се стори най-добрата сделка. за сега съм мн.доволен. единствено за Хюндай-а мога да кажа, че е със старичък двигател, слаб за купето - впечатления от тест драйв. ситроена е абсолютно същия като аутландера освен предната маска, а е по-скъп. лощото на аутлендера е липсата на автоматик за сега.
                    Темата е стара, но все пак, ако ме отразиш - ВСЕ ОЩЕ ЛИ СИ ТОЛКОВА ДОВОЛЕН?

                    Коментар


                    • #70
                      До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                      Първоначално публикуван от Dusesun Преглед на мнение
                      Какво разбираш под окастрена гаранция?
                      По думите на мой приятел шефът му е имал големи ядове с гаранционното обслужване на Santa - Fe. Но няма как да потвърдя думите му, направи ми впечатление, че още няколко човека с оплакаха от гаранционното обслужване в Хюндай.
                      Аз от една седмица карам Outlander 2,2 и съм страшно доволен.
                      ХМ, МОЛЯ ЗА ИЗВИНЕНИЕ, че съм толкова настойчив, но съм пред избор, който ще ми струва към 60000лв. Кажи ми повече за Outlander-a!

                      Коментар


                      • #71
                        До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                        Служебно Санта Фе,чисто ново,2.2ТДИ,автоматик:
                        -на 60 000км. чупи бутало на 2-ри цилиндър при изпреварване на шосе-добре,че не стана някой сакатлък!Смяна на блока,заради надран цилиндър,и пререгистрация в КАТ!
                        -на 70 000км.-смяна на помпа?!
                        -вчера(80 000км.)-смяна на турбо....
                        Колата се кара само по магистрала и шосе доста културно,и без да се мъчи!От чисто нова автомата не се държи нормално-при изпреварване вдига оборотите до 4000,и чак тогава превключва,и ускорява-било нормално,признава се,че е слабост на модела,нищо не може да се направи...трябва при ускорение в един момент да отпуснеш газта,и пак да настъпиш-тогава се държи адекватно,и е така.
                        Сервиза е перфектен-не се чака ден и час,действат бързо,не се оправдават!Но си представям,ако ремонтите дотук не бяха гаранционни!
                        много автомати-слаби резултати!

                        Коментар


                        • #72
                          До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                          Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                          Служебно Санта Фе,чисто ново,2.2ТДИ,автоматик:
                          -на 60 000км. чупи бутало на 2-ри цилиндър при изпреварване на шосе-добре,че не стана някой сакатлък!Смяна на блока,заради надран цилиндър,и пререгистрация в КАТ!
                          -на 70 000км.-смяна на помпа?!
                          -вчера(80 000км.)-смяна на турбо....
                          Колата се кара само по магистрала и шосе доста културно,и без да се мъчи!От чисто нова автомата не се държи нормално-при изпреварване вдига оборотите до 4000,и чак тогава превключва,и ускорява-било нормално,признава се,че е слабост на модела,нищо не може да се направи...трябва при ускорение в един момент да отпуснеш газта,и пак да настъпиш-тогава се държи адекватно,и е така.
                          Сервиза е перфектен-не се чака ден и час,действат бързо,не се оправдават!Но си представям,ако ремонтите дотук не бяха гаранционни!
                          Още съм на малко километри,за да коментирам случая от опит,но знам за човек (говорих си с нач, сервиза в Пловдив), който на 120000 сменя турбо,глава и ... Обаче заради ЧИП,а не от ей така. Същата кола не е имала никакъв друг ремонт. И все пак е била чипосана и то не в ИНД,следователно ремнта е НЕгаранционен и беше нещо от рода на 5-6000лв,а чипа в ИНД е около 1200. И мисля,че е специално за двигателя.

                          Дано да е частен случай. Аз досега не съм чувал за подобно нещо,а съм в контакт със Савина,но добре че поне при вас са го поправили гаранционно. Продължавам да се убеждавам,че това са най-добрите/съвестните дилър-сервизи в страната. Ако беше станало с Пежото,сигурно щяха да кажат,че аз съм виновен,лоша нафта и какво ли още не- само и само да не го оправят гаранционно.
                          Последно редактирано от Dino; 09-09-09, 21:16.
                          Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                          Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                          Volkswagen Bora AKL

                          Коментар


                          • #73
                            До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                            Първоначално публикуван от mbenz Преглед на мнение
                            Служебно Санта Фе,чисто ново,2.2ТДИ,автоматик:
                            -на 60 000км. чупи бутало на 2-ри цилиндър при изпреварване на шосе-добре,че не стана някой сакатлък!Смяна на блока,заради надран цилиндър,и пререгистрация в КАТ!
                            -на 70 000км.-смяна на помпа?!
                            -вчера(80 000км.)-смяна на турбо....
                            Колата се кара само по магистрала и шосе доста културно,и без да се мъчи!От чисто нова автомата не се държи нормално-при изпреварване вдига оборотите до 4000,и чак тогава превключва,и ускорява-било нормално,признава се,че е слабост на модела,нищо не може да се направи...трябва при ускорение в един момент да отпуснеш газта,и пак да настъпиш-тогава се държи адекватно,и е така.
                            Сервиза е перфектен-не се чака ден и час,действат бързо,не се оправдават!Но си представям,ако ремонтите дотук не бяха гаранционни!
                            Мдаа!!
                            Дай боже да не се случи и при мен! Досега 23 хил. и да чукна на дърво - нищо! Вярно автомата е малко "замислен", ама това да му е проблема!
                            יעבור
                            «И това ще мине»

                            Коментар


                            • #74
                              До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                              Първоначално публикуван от Skorpion_BG Преглед на мнение
                              Мдаа!!
                              Дай боже да не се случи и при мен! Досега 23 хил. и да чукна на дърво - нищо! Вярно автомата е малко "замислен", ама това да му е проблема!
                              Пък аз съм с ръчни. Много исках автомат,ама явно някой ми е шепнал,когато купувах колата.
                              Hyundai Santa Fe CM D4EB 4WD
                              Peugeot 406 RHZ, Peugeot 405 RFV, Peugeot 205 DKZ
                              Volkswagen Bora AKL

                              Коментар


                              • #75
                                До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                                Първоначално публикуван от Dino Преглед на мнение
                                Пък аз съм с ръчни. Много исках автомат,ама явно някой ми е шепнал,когато купувах колата.
                                Аааа, за града си е супер! Жената не ще ръчка даже да види на снимка!
                                А автомата на Теракана нищо, че е 4 степенен и по-стар е къде къде по-пъргав!
                                יעבור
                                «И това ще мине»

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X