Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #31
    До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

    Не знаех, че Митсубишито може да се поръча и с двата двигателя. Виж това го приветствам. Това вече е много добра пазарна стратегия на Митсубиши.
    Не бих искал да давам съвети за избор, но според мен тука се потвърждава правилото, че който много пести и прекалено го тъни, обикновено се прекарва...
    Последно редактирано от ВладиЧ; 09-04-08, 20:57.
    Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
    Златомир Попов - Forry

    Коментар


    • #32
      До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

      аз взех хонда карам го от 6 месеца невероятен автомобил в дупките влиза като е -класс двигателя е пъргав и се държи все едно карам лек автомобил досега не съм имал никакви проблеми 25000км

      Коментар


      • #33
        До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

        И кое му е японското в случая на Outlendera - с двигател на Пежо и то с-ма помпа -дюза а не комън реил , много по -малък обем и скучен вътрешен дизайн. Като качество , цена и екстри при всички случаи Santa Fe , но автоматик, дизел комън реил двигател и чип тунинг. Не сам пристрастен макар 15год. да карам само Hyundai от почти всички модели

        Коментар


        • #34
          До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

          Мицубишито с двг.на ПЕЖО не е помпа дюза ,а е HDI 2.2

          Коментар


          • #35
            До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

            Нека и аз да се включа в темата, стига да не е твърде късно.
            Тъй като от този клас SUV съм ги карал всичките с изключение на Freelander 2 ще се опитам да дам обективно мнение. Поне доколкото ми е възможно, защото до 10на дни ще стана собственик на един от горе изброените.
            Първо започвам с това кои не трябва да се купуват.
            1. Captiva единственото хубаво нещо е дизеловият мотор от VM Motori (същите се слагат в Опел, Алфа и тн.), но трябва да се вземе с ръчни скорости. Относно интериора просто не е на нивото на другите претенденти.
            2. 4007 доста грозна муцуна(поне за мен), освен това за същите пари получаваш Outlander със същия 2,2 HDi мотор само че с keylass система, bluetooth и ел. люк.
            3. Santa Fе хубав автомобил, но дизела ми се стори малко слабичък за това купе. Според мен ако бяха сложили 2,5 мотора от Киа Соренто нещата щяха да са по добре. Освен това автоматика ми се видя малко муден (но тук може и да греша, защото го сравнявам с доста по високо позиционирани марки Ауди/БМВ и прочие).
            4. CR-V ако може да преживееш визията колата с дизеловия мотор е перфектна. Само не ми хареса разположението на климатроника точно пред скоростния лост и си мисля, че ще е не удобно да се регулира в движение.
            5. Outlander моят избор . Единственото което не ми харесва, е че чак
            от догодина дизеловият мотор ще има автоматик.

            Това е от мен. Опитах да бъда максимално обективен и дано съм бил полезен.
            ПП: ако не държиш на дизелов автомобил виж и Мазда CX7

            Коментар


            • #36
              До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

              Мазда-та е с около 15000лв. повече от всички споменати модели

              Коментар


              • #37
                До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                Ако не се държи толкова на дизелова версия вижте Субару Форестър 2.0 бензин. С почти всички екстри и ръчна ск кутия е 48000 лева, а с автомата е 50000лв. Основната версия без екстри ( от рода на ксенон, темпомат, люк, пръскалки за измиване на фаровете и т.н.) е 42000 лева.
                А на Субару всякакви, Каптиви и Санта Фе-та не могат да му стъпят на малкият пръст по качество и проходимост.
                Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                Златомир Попов - Forry

                Коментар


                • #38
                  До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                  хюндая е качествен ,но не държи цена.пежото за мен не е качествено/поне не издържа по нашите асфалтови пътища/.японските са здрави,но подръжката им е скъпа.за каптивата не знам много.

                  Коментар


                  • #39
                    До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                    Първоначално публикуван от nea Преглед на мнение
                    хюндая е качествен ,но не държи цена.пежото за мен не е качествено/поне не издържа по нашите асфалтови пътища/.японските са здрави,но подръжката им е скъпа.за каптивата не знам много.

                    В момента карам Френска кола и това, че не стават за Българските пътища си е мит.
                    Втора Пежото се сглобява в Япония
                    Трето Японските колите НЕ са по скъпи за поддръжка. Това просто е поредният мит

                    Коментар


                    • #40
                      До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                      карам outlander 2.2D и съм пристрастен, но избирах м/у същите SUV , които се дискутират тук. като цена-качество ми се стори най-добрата сделка. за сега съм мн.доволен. единствено за Хюндай-а мога да кажа, че е със старичък двигател, слаб за купето - впечатления от тест драйв. ситроена е абсолютно същия като аутландера освен предната маска, а е по-скъп. лощото на аутлендера е липсата на автоматик за сега.
                      последна версия на спийд камерите и засадите: http://paralax.org/garmin/

                      Коментар


                      • #41
                        До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                        На outlaner се каза че гаранцията е много окастрена

                        Коментар


                        • #42
                          До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                          Първоначално публикуван от stefan-76 Преглед на мнение
                          На outlaner се каза че гаранцията е много окастрена
                          Какво разбираш под окастрена гаранция?
                          По думите на мой приятел шефът му е имал големи ядове с гаранционното обслужване на Santa - Fe. Но няма как да потвърдя думите му, направи ми впечатление, че още няколко човека с оплакаха от гаранционното обслужване в Хюндай.
                          Аз от една седмица карам Outlander 2,2 и съм страшно доволен.

                          Коментар


                          • #43
                            До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                            И аз се бях спрял на него но когато отидох в Дарс ауто да ми дадът пове информация за него и за гаранцията му каката която ги продава ше ми искара една папка в която пише какво не включва и там бяха изброени компр. на климатика, серво и някои други неща които не запомних

                            Коментар


                            • #44
                              До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                              Аз с Дарс ауто мога да се оправям .

                              малко официални писма, намесване на КЗП, балканстар, и нагоре по веригата и се оправят нещата

                              много ми харесва колицата просто, иначе никога не бих чакал като в соц-а 3 месеца за кола.. и то от заявените бройки.. ако държах на моя избор на цвят - бяло.. имаше да чакам 6 месеца.....
                              Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

                              Коментар


                              • #45
                                До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                                Outlander, Peugeot 4007 и Citroen C-Crosser се сглобяват в един и същи завод с едни и същи части. Разликите са само по муцуната и багажника. Дори интериорът е еднакъв.

                                Ако изборът е между тези трите, то решаващите фактори могат да бъдат единствено цените, оборудването, външният вид и не на последно място лизинговите условия тъй като доста такива коли се взимат на лизинг.

                                Дизела на Пежо в началото не се предлагаше в Outlander, имаше само помпа дюза на VW. 2.2 HDI определено е по-добрият мотор, много по тих, по ново поколение мотор като цяло, по мощен и т.н.

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X