Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #16
    До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

    hyundai e на едно от челните места по-качество в световен мзщаб, като го изпреварва тойота единствено, и има най-добра гаранция /надявам се, че не бъркам някъде/

    Коментар


    • #17
      До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

      Много са ми смешни някои, като почнат да дават такива оценки по слухове.
      Не забравяйте, че всеки се мисли за експерт и че той най-добре кара и подържа един автомобил, а не е така. Винаги има някой, който разбира и го прави по-хубаво от теб !

      Ако експлоатираш един автомобил неправилно ( в каране или подръжка), разбира се, че ще започне рано да дава дефекти.

      Аз правих тест драйв на три от посочените марки и като най-комплексен автомобил ми хареса каптивата. Такъв си взех и съм много доволен от него !
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #18
        До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

        Mitsubishi Outlander 2.0 DI-D Intense+

        Коментар


        • #19
          До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

          Съседа ми има Santa Fe от година и половина,на около 20 000 км,в гаранция смени съединител и си плати смяната-около 1200 лв,понеже съединителя и притискателния диск са "консуматив"....
          0+

          Коментар


          • #20
            До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

            Съединителя е с гаранция 50000 км

            Коментар


            • #21
              До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

              Ако се гледа комфорта за мен Пежото е №1! На мен Каптивата не ми се стори комфортна, доста твърдо вози, иначе дизела добре изтегля и този с ръчни скорости е значително по икономичен от автоматика, иначе за проходимост... кола с предно предавне /и задно on demand/. Santa Fe - един два пъти съм се возил, нямам особени впечатления, като че ли беше малко по-просторно.
              Иначе за външния вид коментара е излишен - който ще купува да го харесва
              ONROAD & OFFROAD ONLY WITH ALLWHEEL PERMANENT DRIVE

              Коментар


              • #22
                До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                Взимай Santa Fe-то и не питай повече, че от много чудене ......
                Ама да е автомат - т.е. той е с Тип-троник кутия
                LZ1VYI --- Само моториста знае защо кучето си показва главата през прозореца.

                Коментар


                • #23
                  Re: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                  Митсубишито е с помпа-дюза мотора на VW, което лично за мене е минус. Освен това, ако се счупи, ще трябва да ходиш в балкан стар, а те не се славят с добро обслужване. Аз там съм се зарекъл да не стъпвам вече.

                  Каптивата съм я оглеждал внимателно, но не предизвика никакъв интерес у мен и даже не съм я карал. Дилърите на GM обаче са по-добре.

                  Пежото уж е като мицубишито, но с по-добър дизел.
                  Пежо джип не са правили досега, май. Сервиза на Пежо също не е добър. И е по-скъпо от санта-фе.

                  От мене още един глас за Санта Фе дизел автоматик.

                  И друго - според мене не слушай кои какво ти говори, а ходи направи тест-драйв и си избери
                  "Човекът е човек тогава, когато е на път!"

                  Коментар


                  • #24
                    До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                    Едно време на Пежо дизелите бяха едни от най-добрите, сега не знам как са. Кой прави мотора на това СантаФе?
                    ONROAD & OFFROAD ONLY WITH ALLWHEEL PERMANENT DRIVE

                    Коментар


                    • #25
                      До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                      Първоначално публикуван от mslavchev Преглед на мнение
                      Кой прави мотора на това СантаФе?
                      Т.е. как кой?! Естественно че Хюндай си го прави!
                      יעבור
                      «И това ще мине»

                      Коментар


                      • #26
                        До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                        Според мен най-добрият от посочените е Mitsubishi Outlender. С Peugeot 4007 са на практика едно и също, само външния дизайн е различен. До колкото сам запознат платформата е на Mitsubishi, а двигагеля е на Peugeot-Citroen Group. В сравнение с Captiva и Santa fe, Outlander ще задържи по-висока цена на вторичнния пазар, което може да се наблюдава още от сега в mobile.bg . Колкото по-висока е цената на автомобила и близка като на нов в mobile.de , толкова по-добър е , защото се търси поради качеството си.

                        Коментар


                        • #27
                          До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                          Първоначално публикуван от Sk8`nammed Преглед на мнение
                          Според мен най-добрият от посочените е Mitsubishi Outlender. С Peugeot 4007 са на практика едно и също, само външния дизайн е различен. До колкото сам запознат платформата е на Mitsubishi, а двигагеля е на Peugeot-Citroen Group. В сравнение с Captiva и Santa fe, Outlander ще задържи по-висока цена на вторичнния пазар, което може да се наблюдава още от сега в mobile.bg . Колкото по-висока е цената на автомобила и близка като на нов в mobile.de , толкова по-добър е , защото се търси поради качеството си.
                          А цената на Санта Фе как е?
                          ....Това е странен критерий за избор.

                          Коментар


                          • #28
                            До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                            Здрасти,

                            като един бъдещ собственик на аутландер, ще се изкажа в негова полза

                            принципно няма абсолютно никаква разлика между него и пежото освен в предната броня/решетка, но странно защо пежото е по-скъпо с едно и също ниво на обоудване и двигател.

                            Всъщност разликата в двигателите е, че аутландера може да се поръча и с 3те двигателя (2.0 на vw, 2.2 на пежо и 2.4 бензин на митсу), а пежото е без двигателя на vw.

                            Относно цената, ако ги съпоставите с еднакви двигатели и оборудване, ще видите че уж пежото е по-ефтино на пръв поглед.. а после се вижда, че разни нещица като навигация, люк и пр, ги няма в най-високия пакет, а се доплащат.. и става по-скъпо.

                            Според мен on-demand системата е именно като за хора като за нуждите на хора като колегата vortx... и моя милост... или поне аз се надявам, че за едно качване до алеко в снежни условия виското няма да прегрее

                            Иначе аз си чакам бензиновия аутландер

                            Поздрави
                            Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

                            Коментар


                            • #29
                              До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                              И Пежо и Оутландер се произвеждат в един и същи завод в Япония. Даже на някои от частите по купето на Пежото имало надписи Митсубиши. Но дизеловите двигатели на двете коли са различни. На Пежо е комън рейл дизел, а на Митсубиши е с помпа дюза на Фолксваген. Естествено комън рейл дизела е много по-добър и по-модерен двигател от трактора на германците. Факт е, че самите Фолксваген вече разработиха и започват да монтират комън рейл дизели, (на Тигуана например) и да приключват с помпата-дюза.
                              От тук нататък, кой имал люк, пък кой нямал... Въпрос на вкус...Както казала котката, когато я попитали, защо си ближе лапите...
                              Постинга ми прозвуча нещо много в защита на Пежо. Изобщо не съм фен на тази марка, просто такива са фактите за тези две джипки.
                              Празен път с планини на хоризонта, бензин в резервоара и километри... Десетки, стотици и хиляди километри, които гумите жадно да захапват и да претворяват в емоции...
                              Златомир Попов - Forry

                              Коментар


                              • #30
                                До: Santa Fe / CR-V / Outlander / 4007 / Captiva

                                Не бих искал да се повтарям с предишния ми пост, но все пак искам да поправя колегата ВладиЧ, тъй като той казва че дизеловите двигатели на двете коли са различни.

                                Всъщност Аутландера може да се поръча и с 2та дизелови, а пежото само с техния си..

                                Допускам, че митсу оставят като възможност и vw-я двигател, за хора за които 3000 лв по-малко като цена и 1л/100 по-малко като разход биха натежали при избора пред по-мощния френски дизел.

                                Поздрави.
                                Mitsubishi L200, 2.5 TDI (2006) Intense, Mitsubishi Outlander 2.4 MIVEC CVT ( 2008 ) Instyle +

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 0 потребители онлайн. 0 потребители и 0 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X